Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Reconditionare Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26041 |
Page 7 of 11 |
Author: | Andrei.v [ 13 Nov 2017, 21:07 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Buna asta. O sa zic pass |
Author: | georgeg [ 13 Nov 2017, 22:42 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
MirceaR Quote: Hermanoli Quote: yux_mm Quote:
A suferit vreun accident la transport sau ceva? Ca pare tesit la ora 12 si 6... Sau e doar telefonul meu de vina...ce-i drept nu ultimul ragnet in materie
giphy.gif Este strâmb. ..Da'l drequ |
Author: | MirceaR [ 13 Nov 2017, 22:45 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
georgeg Quote: MirceaR Quote: Hermanoli Quote: giphy.gif Este strâmb. ..Da'l drequ |
Author: | zet [ 16 Nov 2017, 15:41 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Volanul este superb. Exact modelul asta voiam si eu sa achizitionez daca nu ma hotaram sa vand masina. Felicitari! edit: nu stiu de ce e carcotasa lumea, dar liniile volanului seamana foarte mult cu cel de 159 TI, parerea mea este ca se potriveste foarte bine |
Author: | Valak [ 16 Nov 2017, 16:32 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Mi se pare cel mai reusit volan vazut de mine pe un 147/156/GT si trebuie mentionat si bordul in piele, care in realitate sunt sigur ca arata chiar mai bine decat in poze. |
Author: | yux_mm [ 16 Nov 2017, 19:36 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Imi trimite si mie cineva linkul cu anuntul de vanzare? Multam fain anticipat |
Author: | bele_mihai [ 16 Nov 2017, 21:11 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Avusesem o discutie cu fratimiu pe tema volan sport pe masina/masini. El a ales pentru 159 1.9 diesel sa-l refaca si atat. Fara ti, fara cusaturi colorate si alte artificii. Si per total cu interiorul masinii este fix ce trebuie. I-am dat dreptate. La mine, fiind rosie masina am zis cusatura rosie si "transformat" in ti. Vazusem parca si varianta taiat sus jos, dar mi s-a parut prea mult deja. Am vrut alcantara in loc de perforata, dar nu aveam cu ce sa leg de interiorul masinii.. Privind doar volanul lui Mircea clar este frumos, dar pe aceasi idee..e totusi un gt batranel diesel si cam atat. Avusese Hermanoli parca o idee cu volan de giulia si ati zis toti NU. Mi se pare cam aceasi chestie. Important e sa-ti placa tie si sa fie practic pe ti-ul in oras ma enerveaza..prefer clasic oricand |
Author: | zet [ 16 Nov 2017, 23:01 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Nu prea vad legatura intre volan, motorizare si varsta masinii. Daca e diesel nu e demna de un volan sport? Eu sunt ferm convins ca oricine din club care are 47/56/GT si ar primi un astfel de volan l-ar pune pe masina fara prea multe comentarii. |
Author: | Valak [ 16 Nov 2017, 23:05 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Eu cred ca mi-as pune doua, as pune si in dreapta. |
Author: | goldfinger [ 16 Nov 2017, 23:05 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
E vorba de gusturi. Eu unul nu as pune un volan teşit pe niciuna din altele mele. Dar e doar optiunea mea, nu inseamna ca altcineva nu o poate face. Fiecare e liber sa faca orice vrea cu masina lui, aici doar ne dăm cu părerea. |
Author: | mihaiu1189 [ 16 Nov 2017, 23:39 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
eu sunt de acord cu bele...am vazut masina live, este senzationala mai ales in conditiile in care totul s-a tinut original. Acest volan pe cat de fain este, mi se pare ca nu isi are locul in interioul acestui GT. Parerea mea, mergi pe original, mergi pe clasic sau pe ce iti unge tie sufletul |
Author: | MirceaR [ 18 Nov 2017, 11:22 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
yux_mm Quote:
Imi trimite si mie cineva linkul cu anuntul de vanzare?
[url]https://m.ebay.com/itm/112627413531/url]Multam fain anticipat Sau caută pe eBay - NEW Alfa Romeo 147 156 GT steering wheel FLAT bottom GTA volante lenkrad CARBON |
Author: | yux_mm [ 18 Nov 2017, 11:34 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Anuntul de vanzare al masinii. Dar l-am primit intre timp de la un alt coleg. |
Author: | MirceaR [ 18 Nov 2017, 11:44 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Salutare.... So mai revin cu un mic update despre mașină. ..So far so good...Am schimbat pana la urma și asamblu pedalei de ambreiaj, adică piston ; pompa și clapetă deoarece pedala era moartă, scartaia și nu prea prindea bine dar din păcate am ajuns la concluzia ca trebuie re-schimbat kit-ul ambreiaj deoarece acel tremurat de care am menționat imediat după marele service încă nu a dispărut. Se pare ca am avut ghinion la kit-ul Valeo pe care l-am achiziționat și acesta v-a fi schimbat în garanție. Despre volan ce sa zic... văd ca am stârnit ceva opinii ...Dar ca o mica impresie personala, pe lângă faptul ca mie îmi place foarte mult, volanul chiar se simte foarte bine, este construit solid, are un "grip" extraordinar la manevrabilitate, calitatea lucrării fiind foarte bună. Nu pot sa îmi dau seama dacă este piele naturală sau imitație de piele. |
Author: | MirceaR [ 18 Nov 2017, 11:47 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
yux_mm Quote:
Anuntul de vanzare al masinii.
Ahhh lol....Oricum stați liniștiți ca nu se vinde. ..acel anunț a fost plasat cu un scop dar nu al vanzarii
Dar l-am primit intre timp de la un alt coleg. |
Author: | goldfinger [ 18 Nov 2017, 11:52 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
da-mi si mie anuntul, te rog |
Author: | Valak [ 18 Nov 2017, 16:34 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Sper sa nu o iei pe urmele mele cu ambreiajul, asa cum iti povesteam la Sighisoara mie mi-a cam dat sangele pe nas ambreiajul de la 147, cred ca am dat cutia jos de vreo 3 ori in doua luni, ori trepida la plecarea pe loc, ori se rupea o ureche a rulmentului de presiune, ori se declipsa rulmentul de pe placa, ori pierdea cilindrul receptor lichid (am pus Sachs si m-a tinut 7000 de km). Totul se facea la Autoitalia, dar cu piesele aduse de mine (Valeo). Am schimbat TOT si când spun TOT, chiar vreau sa spun TOT: volanta, placa, disc, rulment, cilindru receptor, furca, pompa de ambreiaj, amortizor de pulsatii si racordul flexibil din cauciuc. Italienii folosesc materiale de calitate mult mai buna decat nemtii, in cazul anumitor repere (cauciucul bucselor, otelul din anumite repere (de exemplu urechile rulmentului), cu tratamente suplimentare. Producatorii de piese after market vor folosi aceeasi reteta pentru cauciucul bucselor sau pentru otel, indiferent ca produc pentru Alfa sau VW. Pe VW totul e supradimensionat, probabil ai vazut ce dimensiuni au bucsele lor si reperele respective raman relativ calitative chiar si atunci când se face rabat la calitatea materialului. In cazul italiencelor, rabatul asta de calitate are consecinte grave. Orice posesor de VW iti va spune ca bratele Lemforder sunt excelente, pe o italianca, aceleasi brate, cu acelasi cauciuc in bucse, se vor duce dracului rapid, fiindca bucsele se vor strivi imediat sau se vor devulcaniza (vezi fulia arborelui cotit, am pus Corteco si cred ca m-a tinut 10k de km, dupa ce piesa originala cazuse la 200k). Concluzia mea, dupa toata distractia asta a fost ca nu exista nicio legatura intre calitatea pieselor originale si a celor after-market. Daca inlocuire reperelor e una facila (placute, discuri) atunci da, merita, atata dai, atata face, dar atunci când dai o gramada de bani pe manopera si mai si risti sa ramai in drum...Revenind la povestea ta cu ambreiajul, daca nu esti dispus, din motive evidente, sa iei totul original, ia macar rulmentul de presiune, fiindca daca s-a deformat putin o ureche (otelul fiind moale, netratat), la debreiere discul nu lucreaza pe toata suprafata volantei si in pasul urmator urechea aia va ceda. Si asigura-te ca tamponul central, de la cutie, e in mintile lui. |
Author: | MirceaR [ 18 Nov 2017, 17:30 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Valak Quote:
Sper sa nu o iei pe urmele mele cu ambreiajul, asa cum iti povesteam la Sighisoara mie mi-a cam dat sangele pe nas ambreiajul de la 147, cred ca am dat cutia jos de vreo 3 ori in doua luni, ori trepida la plecarea pe loc, ori se rupea o ureche a rulmentului de presiune, ori se declipsa rulmentul de pe placa, ori pierdea cilindrul receptor lichid (am pus Sachs si m-a tinut 7000 de km). Totul se facea la Autoitalia, dar cu piesele aduse de mine (Valeo). Am schimbat TOT si când spun TOT, chiar vreau sa spun TOT: volanta, placa, disc, rulment, cilindru receptor, furca, pompa de ambreiaj, amortizor de pulsatii si racordul flexibil din cauciuc. Italienii folosesc materiale de calitate mult mai buna decat nemtii, in cazul anumitor repere (cauciucul bucselor, otelul din anumite repere (de exemplu urechile rulmentului), cu tratamente suplimentare. Producatorii de piese after market vor folosi aceeasi reteta pentru cauciucul bucselor sau pentru otel, indiferent ca produc pentru Alfa sau VW. Pe VW totul e supradimensionat, probabil ai vazut ce dimensiuni au bucsele lor si reperele respective raman relativ calitative chiar si atunci când se face rabat la calitatea materialului. In cazul italiencelor, rabatul asta de calitate are consecinte grave. Orice posesor de VW iti va spune ca bratele Lemforder sunt excelente, pe o italianca, aceleasi brate, cu acelasi cauciuc in bucse, se vor duce dracului rapid, fiindca bucsele se vor strivi imediat sau se vor devulcaniza (vezi fulia arborelui cotit, am pus Corteco si cred ca m-a tinut 10k de km, dupa ce piesa originala cazuse la 200k). Concluzia mea, dupa toata distractia asta a fost ca nu exista nicio legatura intre calitatea pieselor originale si a celor after-market. Daca inlocuire reperelor e una facila (placute, discuri) atunci da, merita, atata dai, atata face, dar atunci când dai o gramada de bani pe manopera si mai si risti sa ramai in drum...Revenind la povestea ta cu ambreiajul, daca nu esti dispus, din motive evidente, sa iei totul original, ia macar rulmentul de presiune, fiindca daca s-a deformat putin o ureche (otelul fiind moale, netratat), la debreiere discul nu lucreaza pe toata suprafata volantei si in pasul urmator urechea aia va ceda. Si asigura-te ca tamponul central, de la cutie, e in mintile lui.
Sal Valaku Am vorbit deja cu Bogdan sa îmi comande un kit ambreiaj de la Ducatti Corse ce include din cate stiu eu si rulment de presiune.De asemenea am comandat și furca interna din cutie. Tot la el am făcut și ansamblul pedalei și din ce si-au dat băieții cu paraera, singura problema care ar fi este cu certitudine acel kit de ambreiaj Valeo care sa aibă ceva defect de fabrică precum și furca internă din cutie, care exact cum ai spus și tu, din cauza calității sa fi suferit ceva deformari de la uzură. Tamponul este ok...A fost verificat aseară când au făcut pedala. Sper ca operația ăsta sa rezolve cu tremuratul. Puii mei de Alfa infecta. .....frumoasa dar păguboasă.... Culmea ca vibrațiile astea au apărut abea după ce am schimbat ambreiajul și nu mă așteptam să fiu chiar așa de ghinionist la un kit nou și defect |
Author: | stig53 [ 18 Nov 2017, 20:23 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Apropo de ambreiaj la platforma asta, eu mi-am facut ambreiajul anul trecut iar cand a fost vorba de alegerea pieselor si eu ma gandeam la ceva aftermarket dar valeo ca cel original(in mintea mea ziceam ca e acelasi lucru). Baietii care l-au schimbat mi-au zis ca desi cel original e tot de valeo, are alta calitate iar cele aftermarket chiar valeo sunt la loterie recunoscand ca inclusiv lor li s-a intamplat sa monteze si sa cedeze rapid. Acum mie mi-au zis ca imi pun cel original, cat de original o fi nu stiu, insa au trecut 35 de mii de km de cand l-am schimbat si merge brici, deci din privinta mea originalitatea a meritat. |
Author: | nesquick [ 18 Nov 2017, 21:42 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Salut, Nu te speria cu ambreiajul, o vei rezolva. Din cat ma pricep, cand ne-am vazut la intalnire si am calcat ambreiajul tau, am realizat ulterior ca problema poate fi de la rulment. Fie nu ti-au facut montajul corect, fie piesele au fost cu probleme sau pur si simplu ai fost tu mai ghinionist. @stig, eu am pus Valeo ( made in france ) pe GT in urma cu aproximativ 30-40k km si totul pare sa functioneze f bine. Operatiunea am facut-o la "Ionici", iar dupa mai bine de 1an, pot spune din nou ca baietii au facut o lucrare nota 10. |
Author: | mugurel [ 22 Nov 2017, 19:59 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Ce-ai ma ? Forumul e corect |
Author: | MirceaR [ 23 Nov 2017, 13:58 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Salutare So...update time...Mă plictisesc la birou Nu pot spune ca mă pot lauda cu mulți km facuti cu Alfita după toate schimbările suferite la mașină, cam 500 km per total din care vreo 200 la drum lung. Mașină merge ca unsă. Am observat ca nu mai scoate gram de fum negru ceea ce mă bucura. În trecut țin sa menționez ca aveam un nor negru în spate la schimbări intre rapoartele 2-3 sau când o acceleram mai tare chiar și în a 4a. La suspensii este exact ce îmi doream. Foarte confortabile la denivelările din oraș dar destul de stabile cât sa mergi ceva mai sport pe drum întins sau mai curbat. Cei drept nu o împing prea rău mai ales ca acum rulez pe gumele de iarnă. La interior momentan totul pare solid, fără greieri sau țânțari . Am observat ca îmi scade temperatura la drum intins de la 90 undeva pe la 70, deci un termostat nou este pe drum, dar în rest pana acum mașina se comporta incredibil. Consumul mediu în oraș este undeva intre 8.5 -10 depinzând de trafic, iar în afară în medie de 4.8 -5.3 . ( la o viteza de croaziera undeva la 120-130) . |
Author: | MirceaR [ 29 Nov 2017, 03:35 ] | ||
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT | ||
An old new lady being driven on cruise mode by an almost old guy ... smooth as silk
|
Author: | mugurel [ 29 Nov 2017, 07:25 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Munte , mare ? E bine ca o dezmortesti |
Page 7 of 11 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |