Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

My Alfa Rome 166 2.5 V6
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23484
Page 7 of 9

Author:  andreiblitz [ 27 Jun 2016, 22:04 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Uite geana pe net : Momentul de torsiune este un cuplu de forte egale aplicate (la o anumita distanta de capatul incastrat al elementului) in vederea rasucirii in jurul axei logitudinale a elementulul respectiv care este incastrat cel putin la unul din capetele lui.
Nu trebuie sa te ataci asa, doar ca poate n-ai auzit tu bine sau poate n-ai inteles prea bine fenomenul din DTM. Nu mai posta daca nu vrei raspunsuri, simplu. Care mai e farmecul forumului altfel?

Author:  piticu74 [ 27 Jun 2016, 22:17 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Uite aici despre ce vorbeam noi,nu de ce ai studiat tu..daca nu intelegi,spune-mi ca iti traduc in romana

https://de.wikipedia.org/wiki/Domstrebe" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  andreiblitz [ 27 Jun 2016, 22:25 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Poti sa-mi traduci daca vrei. Asupra sasiului nu actioneaza moment de torsiune! Poate doar asupra unor elemente, bineinteles incasteate intr-un capat, gen telescoape..cam acolo unde vorbeati voi sa puneti acea bara de torsiune.
Tu sustineai ca intreg sasiul se torsioneaza si nu se lungeste. Eu sunt curios si pun din nou intrebarea pusa mai sus: se torsioneaza sasiul in jurul a ce?
PS:Aia se numeste bara de torsiune pentru ca prin torsionearea ei reduce alte efecte, nu pentru ca s-ar opune vreunei torsionari a sasiului. Preia niste forte pe care le transforma intr-un moment de torsiune. Bara in sine se torsioneaza, nu sasiul, nu caroseria in sine.

"Bara de rigidizare este atat pentru puntea spate cat si pentru puntea fata.

Sunt elemente de stabilitate dedicate unui stil de condus sportiv, oferind o stabilitate mai buna dar reducand din manevrabilitatea directiei. Montajul acestei bari se face pe capetele superioare ale amortizoarelor mai exact pe oale. Bara de rigidizare fixeaza distanta intre capetele superioare ale amortizoarelor.

Aceasta bara este supusa la extensie in cazul masinilor de curse, care vireaza la peste 1G. Pe scurt rolul acestui element de stabilitate este de a rigidiza caroseria si a nu permite apropierea extremitatilor. Reduce si preia fortele ce actioneaza asupra caroseriei in momentul unui viraj mai violent, in cazul franarilor bruste sau a acceleratiilor puternice.

Totodata are efect de rigidizare la trecerea peste denivelari datorita puterilor socului aplicate diferit la roata si in mod automat transferate pe cele doua amortizoare. Bara de torsiune transfera cuplul dat de o denivelare la roata direct intr-un cuplu de rasucire la nivelul lonjeronului, nu solicita caroseria si prinderea superioara a amortizorului. "

Author:  piticu74 [ 27 Jun 2016, 22:50 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Stii bancul cu Batman????ma retrag si te las cu torsiunile tale..

Author:  andreiblitz [ 27 Jun 2016, 22:54 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Eu stiu bancul cu Batman, stiu si bancul cu bascula..
Frumos era, daca tot ai inceput discutia, sa te retragi dupa ce-mi raspundeai la intrebari.

Author:  piticu74 [ 27 Jun 2016, 23:06 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Pai nu am cu cine sa conversez,asa cum o tineai pe a ta in topicul tau,tot asa continui si acum...si mai usor cu bascula,ca ma apuc de tine si imi iau ban din cauza ta dupa..

Author:  andreiblitz [ 28 Jun 2016, 00:24 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Stai linistit Batman! Nu ma speria aiurea ca nu mai intru pe forum si pierd lectiile de torsiune. Numai usor! :lol:
O discutie fara argumente e inutila, nu?! Adica o tii pe a ta dar mai argumentezi unele chestii. Apuca-te de altele si nu-ti fs o fixatie in a te lua de mine, deja a doua oara, ca nu-ti face bine.

Author:  VladimirG [ 28 Jun 2016, 09:14 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Continuati in privat! ;)

Author:  Shakalaka [ 28 Jun 2016, 10:15 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Si eu sunt interesat de rezolvarea problemei asteia, cu unghiul de cadere. Momentan am 1 grad si ceva la roata din stanga , dar se vede treaba ca lucrurile se inrautatesc. Sa postezi te rog, daca rezolvi cazul.

Author:  Hathazy [ 30 Jun 2016, 15:31 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Ieri de plictiseala m-am bagat sub masina si am observat ca la bratul inferior sub bucsa mica sunt 2-3 piulite(nu am vazut exact sunt murdare, e vb de bucsa care vine prinsa de lonjeron cu 2 suruburi)dupa logica mea, daca as elimina 1-2-3 piulite bratul de jos ar mai trage roata inspre jug, sau poate ma insel.

Attachments:
images.jpg
images.jpg [ 12.81 KiB | Viewed 4881 times ]

Author:  tranzafirul [ 30 Jun 2016, 17:01 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Exact asta am explicat eu intr-un post mai sus. Se pun niste distantiere mai mici cat sa nu frece bratul in lonjeron (daca freaca se aud zgomote si se rupe bucsa) Eu chiar am polizat putin din brat, si am dat cateva ciocane in mijlocul lonjeronului sa pot sa reduc mai mult distantierele.

Se mai reduce din unghiul de cadere, dar nu cat sa fie totul perfect. Singurul dezavantaj este ca roata se va duce putin in fata, adica nu o sa fie perfect centrata in aripa. (pe mine nu ma deranjeaza). Am aceasta modificare facuta de minim 4 ani.

Author:  Hathazy [ 04 Jul 2016, 13:59 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

o sa vad joi dupa ce merg la un alt atelier specializat.
nu oare nu stie cineva ce dimensiune are un tub flexibil pt motorizarea mea(nu vreau sa cumpar acum un subler doar pt asta)

Author:  BZ-76-DIA [ 04 Jul 2016, 14:19 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Hathazy Quote:
nu oare nu stie cineva ce dimensiune are un tub flexibil pt motorizarea mea(nu vreau sa cumpar acum un subler doar pt asta)
Nici nu trebuie sa cumperi subler. Daca racordul este de sectiune circulara, atunci lungimea totala a sectiunii (pe care o poti masura inconjurand-o cu un fir textil sau metru de croitorie, etc) va fi egala cu 3,14 x diametrul. De unde extragi diametrul. Clasa a VII-a. :smart:

Author:  Hathazy [ 05 Jul 2016, 15:14 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

daca as avea o groapa unde sa pot face operatiunea era foarte ok, insa eu o pot ridica pe cric si sa ma strecor usor sub ea, de aia spuneam de subler, nu sunt un om subtire sa incap sub masina :(.

Author:  Hathazy [ 23 Jul 2016, 00:22 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Bun, nu racordul flexibil nu e dus, ci catalizatorul din spatele motorului sufla.de cateva zile stau si ma tot uit cum naiba sa l dau jos, fara sa scot motorul.
A pus cuneva arcuri sport pe 166?merita sunt arcuri FK

Author:  Hathazy [ 22 Aug 2016, 00:10 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Am schimbat arcurile si telescoapele, telescoape monotub gaz, magneti marelli, si arcuri lejforse(cred ca asa se scriu ambele)+bielete directie punte spate, + bucsele brat spate, si din pacate mai am de schimbat bucsele de la bratele inferioare fata, inca nu a trecut 1 an de cand le-am schimbat si sunt praf, am cumparat un set de brate de care e plin netul din germania pret germania cu tot cu transport 600 ron, pe net la noi le gasesti la 900-1100 ron, nu recomand.Am reusit sa mai pun in functiune telefonul din masina, nu e cine stie ce, ma mai lupt acuma sa pun in picioare navigatia, si sa gasesc o solutie sa citeasca magazia de cd si mp3 :D.

Author:  tranzafirul [ 22 Aug 2016, 15:19 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Arcuri sport a pus un coleg, si dupa o saptamana le-a dat jos.... deci nu e o idee buna. Arcurile lesjofors sunt destul de slabe. Am pus eu pe masina si dupa 2 ani, unu s-a rupt si s-au tasat... le-am pus iar pe cele vechi cu inaltator.

Navigatia de roamania nu cred ca o sa gasesti, si chiar daca gasesti e un sistem foarte invechit si mai mult te complici cu el. Nici su se poate compara cu orice soft mai nou de gps.

Author:  Hathazy [ 05 Oct 2016, 17:30 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

De vanzare la un pret de chilipit set etrier Brembo.650 ron cu discuri incluse.

Author:  Mircikk11 [ 12 Oct 2016, 08:47 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Esti om serios ? Ai zis ca mi-ai trimis senzorul ala de joi ... a trecut o saptamana si nici la telefon nu mai raspunzi ... Nu e frumos !

Author:  Hathazy [ 17 Oct 2016, 10:41 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Asa cum ai vazut am trimis senzorul, a si ajuns cu intarziere, asa cum am mai si specificat de la inceput, va ajunge cu intarziere, din cauza FAn Curier Cluj care nu are suficient personal, nu esti prima si nici ultima persoana la care a ajuns cu intarziere coletul.
Chiar daca nu ai ridicat senzorul, nu m-am apucat sa scrie pe forumuri ca "nu e frumoas" sau alte cele, eu te-am inteles, si te-am anuntat ca ajunge cu intarziere. :)

ps:setul de frane Brembo a plecat catre un posesor de Vw daca nu a fost achizitionat de un Alfist :)

Author:  radu_gostian [ 17 Oct 2016, 13:32 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

@Hathazy dacă le puneai pe topicul de vânzare le luam eu, le caut de cam 2 luni și nu prea găsesc. (Pe topiturile de 166 intru rar)

Author:  Hathazy [ 21 Oct 2016, 15:35 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

@radu_gostian pe topicul de vanzari nu mai pun nimic, deoarece am pus masina intreaga la donatie(se platea doar benzina pana la curierat, gen capota 50 ron, usa intreaga 50 ron etc, pana la curierat am de facut aprox 20 km) si mi s-a tot sters anuntul fiinca nu am vrut sa platesc nu mai stiu ce suma.

Author:  Freccia [ 21 Oct 2016, 19:05 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Daca respecta regulamentul, anunturile nu iti vor fi sterse. Despre acea dezmembrare, eu personal nu stiu nimic.

Author:  Hathazy [ 23 Oct 2016, 00:34 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Hermanoli
Message subject: Re: [VAND] Piese Alfa Romeo 166 dezmembrariFolder: Inbox
Salut,

Anuntul tau se incadreaza la anunturi comerciale. Pentru detalii te rog arunca o privire aici:
viewtopic.php?f=65&t=6290" onclick="window.open(this.href);return false;

Intre timp, anuntul tau este dezactivat.

Anunta-ma cum vrei procedezi.

Numai bine,
Hermanoli


mai departe:

Prin Anunturi Comerciale se inteleg anunturile care in mod constant ofera spre vanzare produse de acelasi tip sau tipuri diferite, in vederea unor beneficii materiale, indiferent daca sunt postate de catre persoane fizice sau societati comerciale.

Astfel de anunturi sunt permise doar in urma unui acord al Asociatiei AlfaClub Romania si sunt taxate in felul urmator:
[*] 25 RON / luna
[*] 250 RON / an

Inainte de a posta un astfel de anunt, va rugam sa luati legatura cu utilizatorul Turgon pentru a afla toate detaliile si pasii pe care trebuie sa ii urmati.

Mentionam faptul ca toate sumele stranse din sponsorizari/plati vor fi incasate in contul Asociatiei AlfaClub Romania si se vor regasi in beneficii suplimentare catre membri.


deci in continuare am dat piese personal celor care au aflat de dezmembrarea masinii, chiar si la fest am dat cateva piese gratuit....in fine.

cine e interesat de piese ma poate contacta, pretul e simbolic asa cum am zis, ex: 2 stopuri spate+ 1 proiector 60 ron, sau 3 jenti 100 ron, far complet daca nu ma insel 50 ron(pt ca am pierdut cateva ore bune sa-l dau jos de sub aripa), aripa 50 ron.bratele spate dr gratuit(a venit omul si le-a dat jos)

Author:  Hathazy [ 29 Jan 2017, 00:43 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Nu-mi mai pasa oricum :), am terminat in mare parte proiectul Alfa Romeo 166 2.5 v6, este o masina perfect functionala, fara nici un defect, nu exista optiune care sa nu functioneze
Investitii:
Brate inferioare 800 ron ambele
Brate superioare 600 ron ambele
Bielete directie+capete bara 420 ron ambele
4 telescoape Magnetti Marelli 500 ron-aprox
4 arcuri Lejfors 500 ron aprox
fuzete ambele parti(de pe masina donor)
Capota 200 ron(cea veche arata ca porcul)
Motor refacut de la 0 distributie inclusa, supare, ghiduri, rectificat pat supapa, segmenti, cuzineti, cuzineti axiali etc)6000 ron
chit ambreaj+ volanta+piston hidraulic 3000 ron
Linie toba facuta la comanda 800 ron
Radiator nou 250 ron(nu este original)
"ECU" lumini refacut de mine 1 pachet de tigari
Refacut cablaj navigatie + telefon -materiale 100 ron
Plastice motor 60 ron
1 set de injectoare reconditionate 300 ron
AutoColant masina 800 ron
aproape 2 ani de munca si pasiune
+ alte nimicuri care au costat pe rand sub 100 ron+1 masina donor (300 euro)
====O masina perfecta si de vis

Urmatorul proiect Lancia Thesis

Page 7 of 9 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/