Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulietta MY 2014 a mea https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=21914 |
Page 7 of 12 |
Author: | comanr [ 24 Apr 2014, 16:59 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
mai zi ceva mai zicea cineva ca la masinile pe benzina consumul e din pedala, asa este. |
Author: | DanS [ 24 Apr 2014, 17:06 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
doar de la drum lung m-am intors cu consumul asta , ce e drept nu m-a depasit nimeni |
Author: | Mikey80 [ 24 Apr 2014, 17:09 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Masina asta ma uimeste in fiecare zi. E o bruta cand ii rup eu pedala dar poate fi si o pisicuta cand nu te dai la ea. Referitor la un post anterior unde cineva se plangea de sustinerea laterala a scaunelor , cu acest facelift eu zic ca au rezolvat aceasta problema , scaunele imi par bine conturate si destul de confortabile indiferent de stilul de condus.Scaunul soferului are insa un neajuns , datorita noii profilari greu ajungi la centura de siguranta , se afla in spatele scaunului ca la un coupe (nu sunt inalt dar nici scund 1,75 , deci nu stau cu scaunul foarte aproape de volan) si "ajutat" si de cotiera greu o si conectezi.Am trecut deja cu vederea , este prea frumoasa. |
Author: | Mikey80 [ 24 Apr 2014, 17:11 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
DanS mergi la Alfa Fest? As dori sa vad ce am pierdut ca nu am luat masina cu TCT. |
Author: | DanS [ 24 Apr 2014, 17:14 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
da, sigur o sa vin, chiar daca nu raman peste noapte, e pacat sa nu vezi atate Alfe la un loc |
Author: | DanS [ 24 Apr 2014, 17:19 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
transmisia automata iti ofera in primul rand confort, diferenta ar fi la plecarea dupa loc unde te misti mai bine cu o manuala, exista o mica intarziere in comenzile noi, de paraca s-ar gandi ce trebuie facut, dupa care e fantastica, se adapteaza efectiv la stilul de condus. |
Author: | zveroboy78 [ 26 Apr 2014, 21:19 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Frumoasa foc si pe rosu, bravo! Eu unul eram satul de rosu, panda si fosta Dacie sunt rosii. Dar sa vezi in realitate Rosso Competitione (2600€!), e ireal, ti se strepezesc dintii! Ma uitam ce diferenta de pret si de dotari inter FR si RO. Dintre optiunile pe care le-ai luat, cam toate-s aici ''gratuite'', inclusif bricheta, mai putin xénon (aici e doar bixenon ) si plafonul si geamurile nègre (care mi-au venit cu pack sport) Diferenta: Aici pretul de baza al versiunii noastre e 26 700. Acolo cat e? Ce-nseamna piata de desfacere... |
Author: | Mikey80 [ 27 Apr 2014, 08:41 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Varianta de baza costa 21330 euro cu TVA.Dotarile de baza le-am enumerat la inceput , banuiesc ca mult mai putine ca in Franta ca sa poata scoate pretul asa mic.Am vazut si eu Rosso Competitione si spre ea m-am indreptat dupa ce albastrul nu m-a convins in mostrar ca este cel pe care il ai tu si dupa ce am vazut pretul mi-am zis: "Doamne ce frumos este si Rosso Alfa!" |
Author: | Mikey80 [ 05 May 2014, 21:11 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
In acest weekend prelungit am inregistrat un drum Constanta - Borsa si retur pentru o vizita in Maramuresul cel laudat.Off-topic - frumoasa zona , drumuri ca dupa razboi , chiar daca razboiul este aproape dar dincolo de granita , cred ca au parjolit tot in cale (la drumuri ma refer) in eventualitatea extinderii si la noi a armatelor straine sa-si strice dusmanii tancurile pe drumurile noastre , ca pe vremurile intaintasilor nostri .Total km 1668 , la dus pe autostrada nu am putut merge mai repede de 160km/h , erau zone cu o ceata densa unde viteza maxima era 100 km/h.Restul drumului destul de lejer , maxim 130 km/h , pe zona de serpentine nu s-a depasit 100 km/h.Vitezele le-am schimbat respectand cu strictete recomandarea indicatorului din bord.Consum inregistra pe CB 6,4 l/100 km.La intoarcere zona de serpentine la fel ca la dus 100km/h max , drumuri exterioare cel mult 120 km/h.Normal 2 ore pierdute intre Brasov si Busteni (mi-am blestemat alegerea - puteam merge prin Cheia).Pe autostrada Ploiesti - Bucuresti 130km/h cu tempomatul , Bucuresti - Constanta media 170 km/h cu vreo 50 km , avand partener de drum un BMW X5 , viteze de 220 - 230 km/h , niciodata sub 200 (dupa m-a potolit sotia care aproape se facuse una cu scaunul si s-a comparat cu insectele de pe grila Chevroletului Aveo din reclama ). Media consumului dus - intors 7,1 %.Masina asta m-a cucerit initial cu formele , mai apoi cu forta motorului de "drujba" supraalimentat iar acum cu consumul si garda buna pentru orice drum. Dau totusi o nota mai mica confortului suspensiei destul de tari pentru drumuri proaste dar perfecte pentru ce a fost conceputa - o sportiva cu valente de masina de familie.Nu pot spune ca este inconfortabila ci la limita suportabilitatii , salvata totusi de scaune , destul de comode si cu sustinere laterala buna. Per ansamblu masina este buna pentru drumuri lungi , nefiind obositoare mai ales daca drumurile sunt macar mediocre , nu spun bune. |
Author: | alfetta [ 06 May 2014, 07:39 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
...si ai scapat din toate astea cu toate punctele? Vopseaua pe capota rezista ? La 159 dupa o tura prin tara era plina de ciupituri. |
Author: | lucianm [ 06 May 2014, 10:27 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
alfetta Quote: ...si ai scapat din toate astea cu toate punctele?
Asta am observat si eu la Giulietta: se ciupeste mult mai putin vopseaua.
Vopseaua pe capota rezista ? La 159 dupa o tura prin tara era plina de ciupituri. |
Author: | Mikey80 [ 06 May 2014, 13:46 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
alfetta Quote: ...si ai scapat din toate astea cu toate punctele?
Deocamdata am scapat cu toate punctele , spun deocamdata ca la TV spuneau astia ceva de un elicopter.Sper sa nu fi fost in perioada aceea.Oricum am gandit un pic logic si am vazut ca am avut dreptate.4 radare pe sensul celalalt cum ma asteptam,sau doar atat am vazut eu.Acolo era si aglomeratia.De vopsea nu pot spune nimic , inca nu am spalat-o dupa escapada din weekend , dar o ciupitura am vazut in zona scudeto-ului pe la 2000 km.Nici mie nu mi s-a parut prea rezistenta vopseaua.Poate ma insel.
Vopseaua pe capota rezista ? La 159 dupa o tura prin tara era plina de ciupituri. |
Author: | Mikey80 [ 11 May 2014, 09:24 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Cei 5000 km ai masinii mele au venit si cu prima problemuta: Masina la valori ale turatiei intre 1800 - 2200 rpm avea mici intreruperi , nu la intervale egale de timp , nu la fel de pregnante mereu.La rece , la plecarea de pe loc din cand in cand facea ca prima masina pe care am avut-o - Dacia 1310 cu carburator , adica intrerupea 1 data apoi pleca glont.Aceste intreruperi nu se observau in sarcini ridicate , decat la ralanti si la turatii scazute constante. Am mers cu ea la service acum aproximativ 1 luna , baietii nu au simtit nimic.Am revenit acum o saptamana in service si Costin care se ocupa de vanzari m-a ajutat.Am lasat la el masina cateva zile , a descoperit simptomele , le-a explicat celor de la service si se pare ca mi-au rezolvat problema insa nu sunt sigur ca au descoperit si cauza.Se pare ca intreruperile proveneau de la bujii care erau foarte afumate - mi le-au inlocuit , contracost ca sunt consumabile (nu mi s-a parut OK insa am trecut peste asta fiindca masina merge OK acum).Acum stau si ma gandesc motivul afumarii bujiilor.Daca peste 5000 km iar se umplu de funingine?Care putea fi cauza? |
Author: | comanr [ 11 May 2014, 09:39 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
din ce am aprofundat la un motor MA aerul este reglat doar din deschiderea supapelor, practic nu mai exista acel fluture/clapeta. nu vreau sa ma gandesc la ce este mai rau insa defectarea sistemului MA exact asa debuteaza, rezolvarea este inlocuirea chiulasei sau a componentelor sistemului. oricum masina e in garantie, dar sa stii ca prezenta acestor suturi este un semn, incearca sa folosesti o benzina de 98, motoarele sant extrem de sensibile si vor carburant de calitate, aplica i talpa doar dupa ce motorul este cald, nu mai mangaia motorul, da i talpa, mergi mai mereu cu 2700 rpm. |
Author: | Mikey80 [ 11 May 2014, 09:46 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
comanr Quote: din ce am aprofundat la un motor MA aerul este reglat doar din deschiderea supapelor, practic nu mai exista acel fluture/clapeta.
Benzina am bagat maxim 2 plinuri de 95 dupa care am mers numai cu 98 tocmai la recomandarea vanzatorului.Pana temperatura nu creste la 90 grade niciodata nu i-am dat "talpa" asa am facut mereu indiferent de masina.La sistemul MA m-am gandit si eu ca am mai citit pe forumuri si se pare ca multi au patit asta si au scapat de problema dupa inlocuirea chiulasei , problema care nici nu a mai revenit.Ce naiba astia la cele noi pun rebuturi sau ce se intampla?Turatia de 2700 rpm cum spui tu mi se pare un pic exagerata.Gandeste un pic la hidramate la care daca nu bagi talpa in ele merg la 1400 rpm si nu mai au nici pe naiba.Asta cu rpm-ul mi se pare poveste.Adevarat cand am nevoie de demaraj , retrogradez in treapta de care este nevoie si vede 5000 rpm mereu.Stiu sa conduc , nu sunt un mos care merge numai cu 40 si 1200 rpm.
nu vreau sa ma gandesc la ce este mai rau insa defectarea sistemului MA exact asa debuteaza, rezolvarea este inlocuirea chiulasei sau a componentelor sistemului. oricum masina e in garantie, dar sa stii ca prezenta acestor suturi este un semn, incearca sa folosesti o benzina de 98, motoarele sant extrem de sensibile si vor carburant de calitate, aplica i talpa doar dupa ce motorul este cald, nu mai mangaia motorul, da i talpa, mergi mai mereu cu 2700 rpm. |
Author: | comanr [ 11 May 2014, 09:58 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
e inadmisibil sa ai bujiile negre la asa motor, nu mi spune mie de rebuturi , stii parerea mea. |
Author: | Mikey80 [ 11 May 2014, 10:01 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Asta am spus si eu , insa problema s-a remediat dupa inlocuire , dar cauza nu a stabilit-o nimeni.Sunt ferm convins ca peste 2000 - 3000 km va face la fel. |
Author: | yux_mm [ 11 May 2014, 11:49 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
In prima faza eu as incerca sa nu mai schimb conform indicatorului din bord. Aici coman are dreptate: o benzina condusa la 2000rpm mi se pare moartea a orice vrei sa iti imaginezi. Un 2500-2700 mi se pare decent. Adica schimbat undeva la peste 3000 astfel incat turatia sa cada undeva peste 2000 si apoi acelerat pana la 2500-2700. Asta in oras. In afara lui, as merge la regim de turatie mai ridicat. Adica schimbat undeva dupa 4000. Da, stiu ca nu pare ok ce se intampla insa cateodata constructorii fac alegeri pe baza unei logici care noua muritorilor de rand ne scapa. De exemplu la 47FL au schimbat ceva in oranduirea interna a casetei de directie astfel incat ajungi sa o schimbi in primii 20k km. Odata schimbata problema nu mai revine. Deci... |
Author: | comanr [ 11 May 2014, 12:23 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
indicatorul din bord e o porcarie, asta insa nu are foarte mare lagatura cu problema. eu am o banuiala, nu stiu cat de adevarata este insa datorita faptului ca necazul se petrece in primele mii de km, in prima parte a vietii motorului eu cred ca are legatura cu metalul provenit din rodaj. sistemele hidraulice au microfiltre interne sau canale foare mici care se pot infunda usor deoarece pilitura fina este si magnetizata si adera la vanele de control. practic supapele nu se mai deschid cat trebuie si astfel masina merge cu amestec bogat, rezultatul in prima faza fiind pierderea de putere si bujiile afumate. in mod sigur piesa "defecta" se trimite la fabrica, se curata cu ultasunete si este refolosita sau partial refolosita, nu e nimic defect in ea. sfatul meu e sa se schimbe uleiul si sa se mearga turat daca se observa acest lucru(bujii afumate), sistemul are potential de autocuratare daca i se ofera ocazia, uneori lucrurile sant foarte simple, nu e nimic prea complicat. asta este doar o supozitie, nimeni nu este sfatuit sa faca asa, insa eu unul nu m as simti asa bine cu motorul desfacut dupa 10k, lucrul nou e lucru nou. |
Author: | Mikey80 [ 11 May 2014, 17:30 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Cunoasteti un membru al forumului care are Giulietta cu aceeasi configuratie motor - cutie si sa ma primeasca la el in masinuta sa fac o tura , poate asa trebuie sa mearga , intrerupt . Azi am facut 400 km cu noile bujii , nu pare sa mai faca.Am adoptat toate stilurile de mers posibile , de la cel indicat pana la schimbarea la 4000,5000 rpm (trebuie sa recunosc ca cel cu turatii inalte te cam oboseste in conditiile in care vrei sa rulezi normal nu sport).Cel mai frica imi este de ce am citit pe alfaowner , destul de multi posesori de Mito MA 135 Cp cu problema la sistemul multiair.Sper sa fi fost doar o scapare a producatorului si sa nu fi mers vreo bujie bine. |
Author: | comanr [ 11 May 2014, 23:17 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
orice sistem nou, destept, trebuie testat. in ziua de azi la halul in care se pune problema, au necazuri toti producatorii, si vw si alfa si renault, toata lumea scoate gunoaie pe banda rulanta. eu cred ca problema e simpla, rezolvabila, ti am zis si parerea mea, eu nu ma sperii de nimic in materie de auto, imi plac provocarile insa lucrurile astea fac rau si nu ar trebui sa se intample la o masina pe care dai un miliard de lei vechi. eu stiam ca au probleme grave la motoarele astea de pe forumuri de afara, se fac topicuri , se tin evidente, treaba e aiurea si alta solutie nu exista decat garantia, am inteles ca se inlocuiesc fara comentarii. au venit timpuri noi, sconcsi, femei cu barba, tineti va bine |
Author: | Mikey80 [ 12 May 2014, 00:09 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
comanr stii ce e uimitor?Chiar daca am avut problema asta , sper sa nu se mai repete , si as fi stiut de ea de pe forumuri tot Alfa Giulietta as fi cumparat.Masina asta se comporta exemplar cand vrei "sa scoti untul din ea".Azi un A6 2.0 TDI nici fumul nu mi l-a vazut , ca doar o am euro VI |
Author: | zveroboy78 [ 12 May 2014, 00:43 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Uite aici, sper sa-ti fie de ajutor. Te incadrezi la capitolul 1 (bujii afumate= carbon fouling = misfire prin scurtcircuit datorat pulberii de carbon ) http://www.ngk.com.au/spark-plugs/techn ... g-analysis Cred ca ti se trage de la Shift Indicator ala, care te indeamna sa subturezi ca sa economisesti benzina. Daca tot ai bujii noi, nu te mai uita la consum si calc-o, simte-te bine! Pedal to the metal! Pied au plancher! |
Author: | Mikey80 [ 12 May 2014, 06:47 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
zveroboy78 Quote: Uite aici, sper sa-ti fie de ajutor. Te incadrezi la capitolul 1 (bujii afumate= carbon fouling = misfire prin scurtcircuit datorat pulberii de carbon )
Am sa fac o poza cu bujiile si arata ca in poza in care sunt OK.Afumata putin pe margine dar electrodul e curat.Deci se pare ca nu aia este problema.Oricum deocamdata e rezolvata , dar sunt ferm convins ca doar temporar.Au inlaturat problema dar nu si cauza producerii defectului.
http://www.ngk.com.au/spark-plugs/techn ... g-analysis Cred ca ti se trage de la Shift Indicator ala, care te indeamna sa subturezi ca sa economisesti benzina. Daca tot ai bujii noi, nu te mai uita la consum si calc-o, simte-te bine! Pedal to the metal! Pied au plancher! |
Author: | comanr [ 12 May 2014, 08:55 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Mikey80 Quote: comanr stii ce e uimitor?Chiar daca am avut problema asta , sper sa nu se mai repete , si as fi stiut de ea de pe forumuri tot Alfa Giulietta as fi cumparat.Masina asta se comporta exemplar cand vrei "sa scoti untul din ea".Azi un A6 2.0 TDI nici fumul nu mi l-a vazut , ca doar o am euro VI
au si ei din astea mici nervoase, cu mana pe inima spun ca s mai proaste ca giulietta ta, trebuia sa alegi un cap tractor, doar ala e mai lenes decat acel a6 mi as fi dorit ca alfa sa nu aiba probleme mici sau mari la motor pentru ca doar asa poti sa te diferentiezi la un moment dat pe o piata, atata timp cat mergi cu turma nu e socoteala, sper ca la tine sa nu fie nimic grav, daca treci de rodaj e posibil ca lucrurile sa intre in normal de la sine. |
Page 7 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |