It is currently 11 Nov 2024, 05:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 917 Next
Author Message
PostPosted: 21 Dec 2009, 17:11 
Offline

Joined: 20 Oct 2008, 23:40
Posts: 14
Location: Timisoara
Salut,

Am ajuns sa vad si eu acest minunat indicator (1.9 JTDm 16v 140 cp).
Mergeam pe autostrada cu Tempomatul setat la 140 in viteza 6-a. Un tir chiar depasea un alt tir, asa ca am apasat frana (s-a decuplat tempomatul) si cum ei circula cu 90, a trebuit sa pun in treapta 5-a iar la putina accelerare, mi-a aparut MCSF.
Am observat urmatoarele:
- puterea se cam taia cum ajungeam la 2200 RPM
- Tempomatul nu mai functiona -> dupa MCSF se stingea becul , si degeaba puneam on/off, tot nu pornea.
- fumul de la tzeava de esapament parca nu mai miroase la fel (nu pot sa spun ca e fum) - parca miroase a ars
- dupa oprire + repornire, MCSF nu a disparut, dar Tempomatul functiona, si am putut continua drumul ... cam inca 200km, dupa care iar opream pt 2 min.

Din pacate a fost sambata, si in Budapesta e cam greu sa gasesti un mecanic dupa vineri ora 15:00. Asa ca dupa 1 ora de cautari m-am dat batut si am continuat drumul pana in gemania.
Ce pot sa spun e ca am bateria mai slaba, dar cum a pornit masina si la -10C nu mi-am pus probleme (vara dupa ce am fost 1 saptamana in turcia, nu o mai pornit masina).
Momentan sunt in germania si ma ingrozeste gandul sa dau o carutza de bani pe reparatia de aici, dar ar fii mai okey decat o platforma in Austria.
Suna problemele astea a Debimetru ?

Salutari,
Eduard


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Eu zic sa incepi cu schimbul bateriei - ceva care oricum trebe sa faci, mai devreme sau mai tarziu, si nu e nici foarte costisitor

Bafta!

P.S. Sau macar proba cu una buna

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 21:08 
Offline

Joined: 20 Oct 2008, 23:40
Posts: 14
Location: Timisoara
UPDATE: am pornit la drum dupa ce am postat, si cu toate ca MCSF a tinut de sambata dimineata, si a persistat si azi dimineata, acum a disparut. Si parca nici mirosul dubios de la esapament nu mai este. Singura diferenta a fost temperatura? Sambata cand am venit, mai tot drumul a fost -10. Sa fie de vina frigul?


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 21:19 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
MCSF nu inseamna neaparat debimetru, eu presimt ca din cauza frigului valva aia pierburg care controleaza turbina a dat un rateu si masina s-a speriat. Nu pare ca ai o defectiune veritabila, eu pateam lucruri similare iarna cind aveam motorina proasta.
Citi ani are bateria si ce caracteristici?


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2009, 15:10 
Offline

Joined: 20 Oct 2008, 23:40
Posts: 14
Location: Timisoara
Cum masina e din 2004 martie, iar eu am luat-o in 2008 octombrie, acumulatorul e cel original. Nu stiu exact caracteristicile acumulatorului original si nici daca a fost schimbat vreodata.


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2010, 15:35 
Offline

Joined: 20 Oct 2008, 23:40
Posts: 14
Location: Timisoara
Salut.

Revin cu informatii, ca sa nu las mata moarta :)
De cand s-a stins becul, e totul bine, am ajuns in Timisoara fara nici un beculetz aprins. Si nici n-am mai vazut de atunci aceasta eroare.
Azi am fost la tester, si am avut aceasta eroare:
P0238 senzor supraincarcare A tens ridicat

Si am gasit si un thread: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php? ... w=previous" onclick="window.open(this.href);return false;

In traducere parca ar fii aceasi eroare. Din pacate am sters eroarea si nu mai pot testa pe limba engleza.
Oricum, sper sa ajute pe cei care se mai intalnesc cu aceasta problema.

Bafta.

P.S.: Va rog sa ma corectati daca eroarea mea nu e aceasi cu eroarea din Thread-ul postat.


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2010, 21:25 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Quote:
eu presimt ca din cauza frigului valva aia pierburg care controleaza turbina a dat un rateu si masina s-a speriat
N-are nimic, stai calm, am avut si eu problema asta si nu are nimic.


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Salut. Am intrat și eu aseară în clubul celor cu MCSF. Veneam de la capitală, rulam cu aproximativ 60 km/h, în coloană cu vînt puternic din dreapta, vînt care aducea zăpadă de pe cîmp, temperatura de afară era în jur de 0 grade C. La un moment dat pîlpîit simbolul cu motorul, a apărut textul de rigoare pe infocenter, a bîzîit o dată, și apoi rămas aprins doar simbolul cu motorul fără semnalul sonor. Motorul mergea normal, se tura normal. Azi am fost la tester și au apărut următoarele erori:
P0430 Catalyser 2
P0110 Air temperature sensor
și P0100 asta e de la debitmetru, am scos mufa să văd dacă zice ceva.
Am niște nedumeriri vis-a-vis de evaluarea cu testerul, fiindcă băieții aveau soft-ul updatat și nu mai aveau motorul meu nici alte referiri la 156, doar 147, Gt, 159 și Mito. Plus că nu știau unde vine pe motorul meu senzorul de temperatură aer.
În urma a toate astea i-am pus să șteargă erorile și am plecat urmînd să văd ce se mai întîmplă în mers.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2010, 09:12 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Mi se pare ca senzorul de temp aer este incorporat in MAF. Banuiala mea e ca MAF a "stranutat" si greseala din amestec a fost vazuta dupa catalizator. Probabil una din mofturile pe care le fac masinile astea iarna, cu electrica lor sensibila.


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2010, 18:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
Poti sa postezi niste grafice cu sondele wideband?
Avea doar eroarea de catalizator?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2010, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
Nu are legatura cu benzina.
Baga niste grafice cu sondele, idle, 3000 RPM pe loc si 3000 rpm in mers sa spunem.
Si maf daca se poate.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2010, 20:39 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Apropos de clubu' cu "beculetu cu motoru"..am intrat si eu ACUM in el si cand spun acum spun ca m-a lasat in drum pe Calea Victoriei la Capsa acu' o ora..pur si simplu s-a oprit deodata, trafic infernal apa trecuse un pic de 100 grade cred ca a atins 107 zic eu..o fi de la asta?Pur si simplu nu a mai pornit..am lasat-o sa se raceasca a pornit..am reusit s-o parchez pe straduta langa fosta Romarta dar aici surpriza a ramas becul cu motorul aprins, si de aici chiar n-a mai pornit.Aseara i-am schimbat racordul flexibil, dar oricum nu are nici o legatura cu asa ceva..ce poate fi asa la prima vedere??Sa fi fiert motoru'???
Please help!!!

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2010, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Deci am revenit la masina dupa aprox. 2h si a pornit...cu acelasi motoras galben pe ceas..dar masina merge ok..maine va fi pusa pe tester sa vad de unde naiba a aparut eroarea.Am scos si mufa debitmetrului am pus-o la loc dar tot n-a disparut.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2010, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
M-am gandit la asta..oricum maine o pun pe tester, senzoru' asta cat o costa?+ca ventilatoru' face figuri...am mai scris eu in topicu' meu..cred ca tre sa schimb si acolo ceva, sa mearga cand trebuie si cum trebuie.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2010, 22:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Surpriza :clapping: !! Dat cheie-pornit-disparut motoras galben si enervant!! De la ce dreacu o fi fost? Oricum merg si la tester sa vedem ce iese rau..poate nu asa multe-Da Doamne. :scratch:

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2010, 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
Nop, daca s-a aprins sigur ramane acolo.
Poate cine a facut diagnoza a uitat sa citeasca codurile de eroare inainte sa le stearga. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2010, 00:30 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2009, 13:05
Posts: 37
Location: Cluj/Mures
Simptome de senzor pozitie volanta defect. La cald moare, la rece isi revine. Este foarte frustrant, mai ales in trafic. Dar rezolvarea e destul de simpla. Si ieftina: inlocuit senzor: cca. 120 ron.

_________________
Alfa 156 1,9 JTD 8V


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2010, 18:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Testeru' n-a aratat nici un fel de eroare..treaba era ca treapta I a ventilatorului nu functiona, si am remediat-o(o rezistenta bulita).Sa vedem ce-o mai fi...
Numai bine!

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 11:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
Bobinele de la cilindrii 2 si 3 sunt buba.
Schimba intre ele si vezi unde apar erorile, se schimba foarte usor.

Madkat, nu poti sa faci grafice cu ambele sonde wideband?Adica cele de deasupra catalizatorului.Alea ma intereseaza.
Nu debitmetru, nimic altceva, doar sondele sa vad graficele in pararalel.
Din cate vad, merge extrem de bogat motorul.Tipic pentru jts in limp.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 13:24 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4320
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Salut! Am o problema caruia nu-i dau de capat deloc. In timpul a doua saptamani mi-au reaparut patru seturi de erori toate la fel. Este vorba de P1172, P1175, P1177 si P1178 care din cate am inteles eu tin de amestec. Am pus si distributia din nou la punct, care intr-adevar era foarte putin decalata, cu cale si tot ce trebuie la reprezentanta, dupa ce am citit si pe forum cam de la ce apare P1177. La reprezentanta mi-au spus ca astea sunt erori de sonda lambda, altii mi-au spus ca e posibil sa traga aer fals sau sa fie din cauza injectoarelor.

1. Ce test trebuie facut astfel incat sa stiu ce piesa este stricata, mai ales ca toti imi spun ca motorul merge normal si se aude normal?
2. Ce poate fi afectat din cauza erorilor de mai sus?
3. Ar putea fi si de la debitmetru?

Alta chestie pe care o manifesta este la rece de la 50 pana la 70-80 de grade si are urmatorul comportament: cand o turez pana la 2 mii si apoi iau piciorul de pe acceleratie, cand revine turatia inapoi la relani are niste intreruperi, de parca nu ar fi aprinderea (presupun ca ar da eroare de misfire) sau alimentarea corecta. Cand e la 90 de grade nu mai sunt probleme, iar treaba asta ma gandesc ca tine tot de amestec, daca e vorba de alimentare. Motorul se comporta normal in mers dar erorile imi dau batai de cap si nimeni nu stie ce are. :samui:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
madkat Quote:
Merci de lamuriri. Grafic cu ambele sonde nu m-am priceput sa fac... :lol: mai incerc.

Stiam dinainte ca sunt niscai bobine cu probleme - paradoxul insa este ca pe cilindrul 3 bobina este NOUA ... Bosch, pusa cu manuta mea.

Tu banuiesti buba la sonda amonte?
Cu informatiile actuale nu prea am ce sa banuiesc. :)
Oricum, acu masina este in limp si merge bogat.
Merita incercata si curatarea conectorilor de la bobine.
Bujiile cum sunt?
Cati km are masina?
Schimba bobinele intre ele si noteaza ordinea, asa vezi unde apare codul de eroare.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2010, 02:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4320
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Nu are nimeni nici o idee pentru problema mea? :?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2010, 10:22 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Trebuie sa faci niste loguri cu sondele lambda, doar erorile alea nu te ajuta prea mult.


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 16:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2008, 20:43
Posts: 45
Location: Buzau
Am aceiaisi problema MCSF inca din iarna cand am ramas blocat la Caldarusanca mai mult de 30 de ore in zapada si am stat majoritatea timpului asta cu motorul pornit. Cand am plecat de pe loc mi sa aprins martorul in bord. Am crezut ca este din cauza mersului la relanti atata timp. Am fost la tester si mi-a sters eroarea de cateva ori dar a continuat sa apara la un timp relativ scurt dupa stergere. Cel care a facut diagnoza a spus ca este o eroare de la sonda lamda II. Mentionez ca am 1.6TS, an de fabricatie 2005. Dupa ce am citit topicul am verificat bateria si ochiul de verificare arata ALB, ceea ce inseamna ca am bateria moarta. De asemenea acum cateva saptamani pe o vreme rea, lapovita cu vant puternic stergatoarele nu mai merg pe temporizare si nici nu mai revin la pozitia initiala. Am citit in alte posturi ca aceasta s-a rezolvat tot cu schimbatul bateriei. Tare sunt curios. Promit sa o schimb in cateva zile si o sa va tin la curent cu rezultatele obtinute.

_________________
Alfa 156 2005 1.6TS 120cp

ex Alfa 146 1.6 Boxer 1996


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4320
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Dupa ce am facut cercetari si pe alte forum-uri Alfa (http://www.alfaowner.com/Forum/search.p ... id=3914336" onclick="window.open(this.href);return false;) , am aflat ca erorile ar aparea din cinci cauze:
1. Aer fals pe undeva pe la tubulatura
2. Senzor axe cu came
3. MAF-ul
4. Senzor Lambda
5. Distributia decalata
Distributia am repus-o la punct, dar erorile au reaparut, deci asta iese din discutie. Conform celor de pe AlfaOwner, cel mai probabil e de vina debitmetrul, dar la cate erori au aparut cred ca am si una sau doua sonde stricate. Ar mai fi si senzorul de la axele cu came, dar nu cred ca e el de vina...
Totusi am o intrebare:
Stiti unde este pozitionat senzorul de la axele cu came si daca e usor de schimbat?

Cand vor aparea din nou, voi merge cu ea la reprezentanta sa vad ce-mi spun cei de acolo.

P.S. A inceput sa scoata fum la cald si cred ca se datoreaza amestecului prost. :disgust:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 917 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited