Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

New love (GT)
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19447
Page 7 of 19

Author:  comanr [ 15 Dec 2013, 01:35 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

parca erau 2 sus si unu jos la mine, nu tin minte exact :sorry:

Author:  comanr [ 15 Dec 2013, 17:19 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

mi am adus aminte ca e un surub sub electromotor, ai nevoie de cateva prelungitoare unul in altul ca sa ajungi acolo, nu forta cutia dintr o parte daca nu ai scos toate suruburile, are prostu obicei sa crape.

Author:  ssARG [ 15 Dec 2013, 18:35 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

daca te poate ajuta cu ceva (trebuie sa iti faci cont ca sa poti vedea, dar dureaza doua minute, nu e complicat):

http://www.alfagtpassion.com/index.php?showtopic=14022" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  Godzzi [ 16 Dec 2013, 10:45 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

mers frumos. Chiar imi e de ajutor.
In mom de fata am montat volanta noua si rulmentul in cutie. Sper ca in 2 zile asa sa termin ca acum o sa lucrez dupa servici :)

Apropo de centratul placii de ambreiaj intre volanta si si placa de presiune, coarba de la roata de rezerva intra perfect prin discul de ambreiaj si cu el se poate centra.

Author:  Godzzi [ 17 Dec 2013, 11:42 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

update:
-am reusit sa pun la loc cutia si in timpul asta usor usor invarteam de volanta pe jos sa fiu sigur ca axul cutiei se pupa cu discul de ambreiaj. A facut niste pocuri cand cutia s-a asezat bine si apoi am conectat cablurile schimbatorului si am montat si cilindrul receptor sa vad cum se simte ambreiajul. Este foarte cursiv la mana si se simte bine. Am bagat-o si in viteza a 6 a si am invartit un pic de volanta sa fiu sigur ca se invarte si diferentialul (sa ma asigur ca totul e conectat inauntru). Pana acum totul bine.
Azi sper sa o termin.
Mai am de pus la loc starterul care stiu deja ca este un chin sa ajung la unul din suruburi. O sa incerc sa ajung la el de pe deasupra motorului.

Author:  tzzivii [ 17 Dec 2013, 11:47 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

Rulmentul cum l-ai cuplat?

Author:  comanr [ 17 Dec 2013, 11:51 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

vezi ca nu a fost greu :clapping:

Author:  Godzzi [ 17 Dec 2013, 11:54 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

Initial il pusesem mai intai pe placa de presiune si dupa ce ridicasem cutia deja jumatatea mi-am dat seama ca sunt dobitoc.
Mi-am dat seama ca defapt acele 2 urechi ale rulmentului intra pe furca din cutie asa ca am dat iar jos si am corectat problema. Am observat ca ambreiajul lucreaza putin diferit fata de ce am vazut pe filmuletele din youtube si anume ca rulmentul este tras atunci cand este apasat ambreiajul si nu impins ca la alte masini.

Apropo de asta, cand am dat jos cutia initial am gasit una din urechiile rulmentului rupta, nu stiu daca s-a intamplat cand am scos cutia sau daca defapt asta a fost problema mea cu ambreiajul, discul de ambreiaj nu era consumat deloc. O sa fac poze la piesele scoase.

Author:  comanr [ 17 Dec 2013, 12:28 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

aia a fost problema ta, e bine sa ungi zona respectiva , design ul prost face ca in timp sa se uzeze acei umeri si baanng!, you need a clutch job!

Author:  Godzzi [ 18 Dec 2013, 16:24 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

chiar ca design prost. Intotdeuna e mai bine sa impingi decat sa tragi.
Astazi sunt in ultima zi de munca la masina. Am mai intarziat putin pentru ca am profitat de faptul ca era deja demontata, sa montez si bi xenonul. Acum am cumparat ulei pentru cutie (nu am gasit 75w85 asa ca am luat 75w90. problema?).
Imi imaginez ca busonul de bagat ulei este cel dinspre fata masinii chiar langa suportul de care cutia se prinde de caroserie, corect?
Am mai primit si niste sfaturi intre timp, sfaturi care sa le aplic inainte sa pornesc motorul:
- sa imping masina pe liber in fata si in spate si apoi sa o bag in viteza si sa incerc din nou. Cu ea in viteza ar trebui sa fie de nemiscat.

Cam atat.....am ceva emotii dar sper ca totul sa fie bine.

Author:  tzzivii [ 18 Dec 2013, 16:31 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

uleiul il poti baga pe la joja.

Author:  Godzzi [ 18 Dec 2013, 23:16 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

rezultat:

NU stiu ce se intampla dar daca invart de roti cu masina bagata in viteza aud un clanc clanc clanc in zona ambreiajului. Am slabit putin cutia ca sa invart din nou de volanta sa vad daca se invart rotile si se invart (bine pana aici). In mom cand invart rotile si ma uit pe jos la volanta, nu se invarte nimic (nu e corect)....ceva sugestii?

Author:  comanr [ 18 Dec 2013, 23:32 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

nu are ma nimic da i drumu la mers si vezi cum merge.

Author:  Godzzi [ 22 Dec 2013, 17:29 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

Update:
In sfarsit sunt cu masina acasa. Problema care am scris-o mai sus era datorita faptului ca am spart centrul metalic al discului de ambreiaj. Asta s-a intamplat doar din cauza mea deoarece am facut treaba in graba si nu am dat jos cadrul metalic care sustine basculele. Daca nu se da jos acel cadru este foarte dificil sa poti baga cutia pe linia motorului.
Mai departe am dat iar jos cutia si am vazut rezultatul. In acest timp am aflat o informatie foarte pretioasa (cutia nu se trage din suruburi ci intra foarte usor atunci cand este inpinsa spre motor) (multumesc Coman pentru asta si informatiile care mi le-ai mai dat). Dupa accea am montat inapoi discul vechi care nu era consumat deloc (se vede si in poza) si am montat inapoi cutia asa cum trebuia. A intrat foarte usor a 2 a oara.
Acum, dupa ce am condus-o putin, a fasait putin ambreiajul prima oara cand am plecat de pe loc atunci cand ridicam pedala insa acum incepe sa fie din ce in ce mai tacut. Am inceput sa am o vibratie pe la motor care apare pe la anumite rotatii. O sa mai arunc o privire sa vad ce nu e prins bine acolo, iar in final trebui sa mai mai bag inca o data sub ea curand deoarece picura ulei din cutie pe la simeringul dinspre partea dreapta.

La final inca un sfat pentru toti care fac acest lucru. NU VA GRABITI !

Am pus poza cu urechea rupta de pe vechiul ambreiaj si o comparatie intre cel vechi si nou.

Cam atat.

Attachments:
IMG_20131215_121546.jpg
IMG_20131215_121546.jpg [ 273.06 KiB | Viewed 2093 times ]
IMG_20131219_192453.jpg
IMG_20131219_192453.jpg [ 190.57 KiB | Viewed 2093 times ]
IMG_20131219_192851.jpg
IMG_20131219_192851.jpg [ 277.89 KiB | Viewed 2093 times ]

Author:  Godzzi [ 25 Dec 2013, 00:45 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

intre timp nu mai circul iar cu masina deoarece consider ca picura cam tare pe la semeringul de la cutie. astept sa vina weekendul sa pot monta semeringul nou si sa pot circula din nou.
pun o poza cum au iesit farurile cu xenon. Inca nu le-am aliniat cum trebuie dar pentru cine este in aceeasi situatie, ghidul urmator este foarte folositor:
http://www.theretrofitsource.com/pdf/tr ... Aiming.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Attachments:
IMG_20131223_095319.jpg
IMG_20131223_095319.jpg [ 207.37 KiB | Viewed 2058 times ]

Author:  Godzzi [ 02 Jan 2014, 16:01 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

Masina merge din nou excelent si de cand am schimbat simeringul de la planetara nu mai picura nici ulei. Am petrecut anul nou in Vienna asa ca intre timp am mai facut 1300km cu ea si motorul merge foarte bine.
Ceva schimbari? Ambreiajul tine undeva pe la 30% din cursa iar plecarile de pe loc parca sunt mai usoare si line dar e posibil ca doar sa-mi fi fost dor de masina :)) . Nu simt nicio diferenta la vibratii fata de cum era inainte, deci cred ca nu era necesar sa schimb si volanta. Macar ma incalezeste gandul ca am piese noi in masina :).
Diferenta la de la halogen la xenon la drum lung este foarte mare. Gradul de vizibilitate este mult inbunatatit cu instalatia de xenon. Inca mai am ceva de lucrat la reglajul pe verticala deoarece bat foarte in sus pe pozitia 0. De exemplu, tot drumul l-am facut doar pe pozitia 3 iar masina nu a fost foarte incarcata.
De asemenea mai am 2500km si ajung la 120k, cifra unde trebuie sa schimb distributia asa ca tre sa incep sa ma pregatesc si de acest lucru. Marea intrebare este: e un task mai dificil decat un ambreiaj? Am prins ceva curaj dupa aventura cu ambreiajul si ma gandesc ca daca imi cumpar toate sculele necesare schimbarii as putea sa o rezolv singur.

Un an nou fericit !

Author:  tzzivii [ 02 Jan 2014, 16:23 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

Distributia chiar e easy. Deci nu te speria, ia doar piese ok ca ai timp.

Author:  Godzzi [ 04 Jan 2014, 12:46 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

Am gasit asa ceva:
http://www.ebay.it/itm/KIT-D2-DISTRIBUZ ... 542&_uhb=1" onclick="window.open(this.href);return false;

si

http://www.ebay.it/itm/KIT-CINGHIA-SERV ... 8d6&_uhb=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Cu cele de mai sus as schimba: distributia plus role, pompa de apa, cureaua de servicii si role. Mai este necesar ceva? Ce spuneti de producator? Din ce am auzit eu, curelele Conti ar fi cele mai bune dar nu prea gasesc.

Author:  tzzivii [ 04 Jan 2014, 14:42 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

Sunt foarte ok ce ai gasit. Verifica doar cureaua sa fie pt varianta ta. 198 dinti pana in 2007/199 dupa.

Author:  Godzzi [ 04 Jan 2014, 15:55 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

mersi mult de observare pentru ca eu nu stiam de chestia asta.
Din ce vad au trecut de la 198 la 199 atunci cand au trecut de la euro3 la euro 4 (CF3 / CF4).
am intrat pe EPER si codul care e pe cutia produsului de pe ebay corespunde cu ce este in EPER.
Din cate vad codul kitului pt CF3 este 71754557 iar codul pt CF4 este 71754559 (acelasi care e pe cutia produsului de pe ebay).

Author:  tzzivii [ 04 Jan 2014, 16:10 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

A ta fiind 2006 e euro 3 sau 4? Vin-ul ce iti filtreaza?

Author:  Godzzi [ 04 Jan 2014, 16:15 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

2006 mai - euro 4 fara DPF.

Author:  bluecar [ 04 Jan 2014, 19:56 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

daca alfa mea este din 2005 iunie cred si este euro 3 cureaua are 198 dinti?cam cat costa un kit complet de distributie in tara?

Author:  Godzzi [ 04 Jan 2014, 20:00 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

Cel mai probabil da, dar cel mai bine verifici pe EPER dupa vin-ul masinii si vezi care din codurile care le-am scris mai sus se potrivesc la tine.
Am gasit pe alfaowner codurile astea pentru toti producatorii si poti cauta mai rapid:

CF3 (198 teeth)

FIAT - 71754557
Gates - K015600XS
CONTITECH - CT1076K1


CF4 (199 teth)

FIAT - 71754559
GATES - K015623XS
CONTITECH - CT1105K1
Dayco - KTB459
INA - 530 0436 1910
OPEL - 6606029
OPEL - 93191278
Quinton Hazell - QBK659
RUVILLE - 5584476
SKF - VKMA 02,193

Author:  bluecar [ 04 Jan 2014, 20:18 ]
Post subject:  Re: New love (GT)

Godzzi Quote:
Cel mai probabil da, dar cel mai bine verifici pe EPER dupa vin-ul masinii si vezi care din codurile care le-am scris mai sus se potrivesc la tine.
Am gasit pe alfaowner codurile astea pentru toti producatorii si poti cauta mai rapid:

CF3 (198 teeth)

FIAT - 71754557
Gates - K015600XS
CONTITECH - CT1076K1


CF4 (199 teth)

FIAT - 71754559
GATES - K015623XS
CONTITECH - CT1105K1
Dayco - KTB459
INA - 530 0436 1910
OPEL - 6606029
OPEL - 93191278
Quinton Hazell - QBK659
RUVILLE - 5584476
SKF - VKMA 02,193

ok! multumesc,deocamdata nu ma pot conecta la eper (merge net-ul prost) dar sigur este CF3.ma interesa preturile din tara mai mult,sa stiu daca o comand aici in germania sau sa o iau din tara.as mai avea ceva intrebari bar o sa trec pe topicul meu.

Page 7 of 19 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/