Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Hot", actuala Opel Vectra 1.9CDTI https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1867 |
Page 7 of 12 |
Author: | HOT [ 27 Mar 2008, 21:55 ] |
Post subject: | |
Maine sosesc si darurile pentru bella chiar daca cu intarziere. 2 brate superioare si distributia ca i-a cam sosit vremea.Ce parere aveti cei care a-ti mai folosit curea contitech si role ina?Eu am auzit ca ar fi cele mai bune(deci auzit nu testat,asa mi-a recomandat mecanicul).In zilele urmatoare voi pune poze cu desfasurarea ostilitatilor |
Author: | alexmirica [ 27 Mar 2008, 22:43 ] |
Post subject: | |
Sunt OK, mergi pe ele |
Author: | HOT [ 28 Mar 2008, 21:45 ] |
Post subject: | |
Astazi am schimbat bratele superioare ca mi-au sosit.Din pacate nu am luat camera cu mine pentru a imortaliza momentul.Bratele sunt marca TRW nemtesti din ce am vazut.Dar faza belea cu rolele INA:pe rola scrie made in canada,pe rulment scrie made in Korea,iar pe ambalaj scrie germany Traiasca alfa romeo Sa revenim la oile noastre,dupa ce am umblat pe la cativa mecanici cunoscuti pentru a schimba bratele toti ocupati,figuri,vino maine,vino luni..mi-am zis ce daca le schimb eu Fara a avea toate sculele necesare m-am deplasat la garajul unui prieten care a mai efectuat reparatii si la alte alfite si m-am apucat de treaba. Dat roata jos dupa ce in prealabil a fost slabita,pus sub masina o capra(pentru orice eventualitate).Nu stiu daca este relevanta ordinea dar se desface surubul cu piulita cu cap patrat care tine amortizorul,pivotul de la bratul superior,se scoate bieleta de directie,capul de bara de la directie,surubul lung care tine furca de bratul inferior,se da afara capul de planetara(ATENTIE capul de planetara se poate scoate numai cu o cheie tiganeasca de nu mai stiu ce marime dar ce este important este ca aceasta sa fie subtire in carne intrucat daca este groasa nu va intra,eu am frezat o astfel de cheie la strung adica am subtiat-o pentru a intra in locasul respectiv).Dupa aceasta se scoate furca(este din aluminiu deci nu se va lovi tare intrucat se deformeaza)Dupa ce se scoate si furca se scoate amortizorul desfacandu-se cele 4(5) suruburi din partea superioara de linga motor.Acum va iesi amortizorul cu tot cu brat.Cu cheie de 17 se desface surubul lung de la bratul superior si se porneste la montarea pieselor in ordine inversa.La demontatul capetelor de bara nu mai trebuie sa spun ca se bate cu un ciocan pana se desprind,sau cu presa dureaza mai mult insa.Eu am reusit in 3 ore sa le schimb pe amandoua iar acum sunt super multumit,nu se mai aude nici un zgomot iar de scartait am uitat.Eu am uns bucsile de la bratul superior si surubul lung care prinde bratul cu ulei pentru a evita unele scartaile ulterioare.Nu stiu daca am fost chiar explicit dar nu este o chestie atat de greoaie atata timp cat ai sculele necesare. |
Author: | cristiy [ 29 Mar 2008, 14:43 ] |
Post subject: | |
Deci sa inteleg ca toate piesele au fost ok si au fost montate fara probleme.La multi ani pt bella ta si cat mai multi km fara probleme |
Author: | HOT [ 29 Mar 2008, 16:06 ] |
Post subject: | |
Multumesc frumos pentru urari si pentru asiguratul curieratului In zilele ce urmeaza episodul II distributia |
Author: | vip007 [ 29 Mar 2008, 22:06 ] |
Post subject: | |
pai nu ziceai tu ca o dai? sau daca tot nu se iveste nimic o faci boboc? |
Author: | HOT [ 29 Mar 2008, 22:15 ] |
Post subject: | |
Corect o voi da doar cu o diferenta de bani pentru ceva mai nou si cu km putini dar doar atunci cand voi avea o tragere de inima mai mare(adica sa o las sa plece mai usor de la mine ca acuma chiar nu pot fara) P.S.astazi am dat-o cu ceara sa o vezi ce straluceste |
Author: | HOT [ 03 Apr 2008, 18:33 ] | |||
Post subject: | ||||
S-a rezolvat si cu distributia.M-a uimit mecanicul cu ce usurinta a montat distributia.Chestia nasoala este ca vin scoase o gramada de capace si piese pentru a schimba distributia. Roata dintata de la axul cu came are un semn pe ea si un semn exista si pe capacul de deasupra acesteia.Roata dintata din partea stanga cum privesti din fata cand e pusa la semn se poate introduce un surub de 8 printr-o gaura surubul se infileteaza in blocul motor(cel putin mie asa mi s-a parut ca l-a invartit cu mana)Dupa aceasta a facut el un semn pe axul de la arborele motor.Dupa ce a pus cureaua a tensionat-o pana cand rola intinzatoare a ajuns cu semnul de pe ea la gaura de pe rola dupa ce am vazut eu.Adevarul este ca am avut emotii cand am dat prima cheie anterior spunandu-i acestuia(din ce citisem pe aici de pus distributia cu lere)cum ar trebui pusa o distributie el razand tot timpul de mine .Nefiind la prima experienta(mecanicul)de montat distributia la o alfa am zis ca oricum nu is eu cobaiul
|
Author: | buck [ 03 Apr 2008, 21:30 ] |
Post subject: | |
Excelentă descrie! Întrebarea mea este dacă tot la fel stau lucrurile şi la motorul 1.6 TS, sau este mai complicat şi neaparat trebuie came? Mă interesează pentru că trebuie neaparat să fac şi eu miscarea. |
Author: | Alex_Alfa [ 03 Apr 2008, 21:37 ] |
Post subject: | |
Nu sunt nici lere si nici came, ci sunt CALE La TS chiar trebuiesc aceste cale.. Mi se pare mie sau la JTD ai mai mult loc decat la Twinspark? |
Author: | HOT [ 04 Apr 2008, 12:55 ] |
Post subject: | |
Nu este loc mai mult(motorul e mai mare decat un TS nu mai zic de de ala de 1,6)dar vine scos suportul de la motor si astfel cu un cric hidraulic se poate ridica cat permite bineintels motorul mai sus si astfel accesul e mai facil. La benzinare au 2 curele din ce am inteles de la mecanic si intradevar e ceva mai complicat,dar tot din ce mi-a spus el,montajul distributiei il face tot fara calele de calibrare(mecanicul la care am fost eu). |
Author: | La Mishto [ 04 Apr 2008, 13:19 ] |
Post subject: | |
la benzinarele de 1.6 si 1.8 sunt 2 curele, la 2.0 sunt 3 curele. |
Author: | HOT [ 07 May 2008, 14:16 ] |
Post subject: | |
In urma cu ceva zile am patit o intamplare hazlie cu bella mea:fiind la serviciu imi spune o doamna ca "aveti o pisica in far" .Eu nu inteleg gluma ei,dar totusi ma uit la far si nu vad nimica Femeia de buna credinta(dar fara a avea cunostinta de termeni tehnici si cu o exprimare greoaie)se intoarce si imi arata in gaura de linga proiectorul din partea dreapta capul la o pisica .Beleaua a intrat pe sub scut si statea bine mersi cu capul la aerisirea mea de linga proiector.Dau sa o fugaresc de acolo(cine stie de pe unde am primit-o)si ea nimic,mai rau s-a bagat pe linga motor si nu mai putea mititica deloc sa se miste(noroc ca era caldut motorul si nu fierbinte ca atunci sa fi vazut o mita fripta ) Vazand ca nu pot sa o scot chem un nene care se ofera cu o pereche de manusi sa scoata pisica(asta se speriase de acuma si putea zgiria sau mai rau musca).Trage nenea de pisica nimic,nu iesea beleaua nici de o culoare,miauna intruna(i-a smuls ala la par de pe ea si nimic mita nu vroia sa iasa ) Linga masina era un hidrant unde se mai spala masinile si cu un furtun ce imi da prin cap(anterior am avut un exemplar din asta prin apartament si nu-i placea deloc cand ii faceam baie )sa ud niscaiva mita naibii poate o iesi de acolo Si bag furtunul cu apa rece(imi ingheta mana pe furtun )direct pe mata si dupa ce o ud eu cu furtunul sa vezi ce repede a gasit mata iesirea Dupa ce a iesit de sub masina sa fi vazut ce se scutura de apa,radeau toti ca ne adunasem de acuma cativa Am si o poza cu pisica in locul respectiv dar nu am cablu la telefon(dar promit ca dupa ce il descarc pun poza musai cu pisica) |
Author: | Nicorec [ 07 May 2008, 14:30 ] |
Post subject: | |
am mai auzit de asemenea cazuri....sunt belea pisicile astea...bine ca stiu ce sa fac daca o sa am asemenea "probleme"...oricum asteptam poza |
Author: | HOT [ 13 May 2008, 16:43 ] | ||
Post subject: | |||
Poza promisa cu pisica nebuna (facuta cu un telefon)
|
Author: | Nicorec [ 13 May 2008, 16:46 ] |
Post subject: | |
tot nu inteleg cum a ajuns acolo |
Author: | HOT [ 13 May 2008, 17:07 ] |
Post subject: | |
Nici eu dar banuiesc ca pe jos pe linga scut,s-o fi vazut ce bine mersi statea acolo |
Author: | allann1413 [ 14 May 2008, 08:51 ] |
Post subject: | |
Si eu care credeam ca am o problema, pentru ca stau pisicile pe capota mea iarna. Tare faza! |
Author: | Silvio [ 14 May 2008, 09:15 ] |
Post subject: | |
Mi-e mi s-a intamplat la BMW-ul lui taica-miu. Cand am deschis capota motor mi-a stat inima. O pisica statea ascunsa in compartimentul motorului intr-un gol de langa far si nu mai putea sa iasa. Avea ochii bulbucati si respira la foc automat. Fusese alergata de niste caini, din spusele vecinilor. Am incercat toate variantele sa o scot, mai putin cu apa , si am reusit simplu: am pornit motorul. Nu stiu pe unde a reusit sa iasa dar cert e ca in secunda 2 pisica era in copac. Era si normal, cand a auzit sunetul de "moara" scos de 2.4 TD. |
Author: | HOT [ 22 May 2008, 20:27 ] |
Post subject: | |
Zilele trecute i-am facut un tratament cu ceara si acum straluceste. Astazi am facut curat in masina dat cu aspiratorul si dupa ce am pornit masina mi s-a aprins becul de la airbag din bord si nu s-a mai stins Ce sa se fi intamplat,sa fi atins eu mufa de la airbagurile din scaune,unde e mufa respectiva(este cea de sub scaun?)Am nevoie de sfaturile voastre repede |
Author: | dcmilitaru [ 22 May 2008, 23:15 ] |
Post subject: | |
Mufa de sub scaun....patesc si eu mereu cand fac curat sau se mai joaca cineva la scaune.... Eroarea se pastreaza pana pui testerul si o stergi. |
Author: | allann1413 [ 23 May 2008, 12:21 ] |
Post subject: | |
Asa am rezolvat cand i-a aparut eroarea lui MAN la 147: http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php? ... ght=airbag |
Author: | HOT [ 25 May 2008, 13:01 ] |
Post subject: | |
Cu riscul de a fi offtopic trebuie sa va spun ultima intamplare cu bella: joi am aspirat masina,am ceruit-o intrucat vineri urma sa ma intalnesc cu un potential cumparator(era de fapt un schimb de masini,dar nu intru in amanunte).La sfarsitul operatiei mi-a aparut in bord becul rosu cu airbag defect la viteza am gasit totusi pe forumul nostru drag unele raspunsuri,becul aprinzandu-se cand am aspirat si am tras de scaune(totusi nu era prima data cand aspir masina,pana acuma niciodata nu am m-ai avut aceasta problema). Vineri ma intalnesc cu omul(dupa ce in prealabil am trecut si pe la manastirea Boroaia,cei din zona Sucevei stiu despre ce e vorba,am aprins niste lumanari si o rugaciune la vanzarea bellei nu strica )toate bune si frumoase teste de drum(culoarea nu prea ii placea lui nevasta)dar cand a vazut omu becu ala rosu s-a intors la 180 grade.Pur si simplu se temea de becu ala.Degeaba i-am zis ca abia atunci mi se aprinsese si ca se rezolva printr-o scurta interventie,omu nu a mai vrut masina .Vineri seara am ramas in Piatra Neamt(cu respectivul m-am intalnit la Lacul Rosu)iar sambata dimineata am plecat spre Iasi. Cand m-am urcat in masina sa inlemnesc becul rosu nu mai era aprins .Va dati seama cam am putut rade cu nevastamia de faptul ca becul ala a stat aprins cand m-am intalnit cu respectivul si dupa aia s-a stins.Poate e vreun semn de la divinitate,poate bella nu vrea sa plece de la mine...va las pe voi sa trageti singur concluziile. |
Author: | GURU [ 25 May 2008, 20:16 ] |
Post subject: | |
sa-ti spunem ca si noi patim la fel? si mie mi s-a intamplat sa imi faca figuri o masina cand incercam s-o vand . |
Author: | morar diana [ 08 Jun 2008, 15:50 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Hot" |
buna la toti!!! am nevoie de un raspuns foarte rapid: am o alfa 156 din 2005 si nu mai vrea sa porneasca!!! am schimbat uleiul dar tot degeaba !!1 ce pot sa fac? mersi |
Page 7 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |