Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Al meu 156 V6 - WFA https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18531 |
Page 7 of 12 |
Author: | mugurel [ 29 Oct 2012, 18:44 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
L-am facut ca nu incarca dar si vajaia ca un avion cand acceleram . De coarba nici eu nu stiu cum e ca nu am facut nicio pana . |
Author: | TwinTwin [ 30 Oct 2012, 09:16 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Problema mi-am pus-o in primul rand pentru ca uneori fluctueaza lumina farurilor (cam de cand o am observasem chestia asta).
Aceleasi simptome pana cand nu a mai incarcat deloc le-am avut din cauza firului de excitatie care nu avea contact perfect in alternator. Inainte sa-l dau jos am cumparat si un nou set de perii dar nu a fost cazul sa mai fie montate. Se pare ca a fost ignorat respectivul fir la schimbul de perii care se facuse cu 6 luni in urma.
|
Author: | TwinTwin [ 30 Oct 2012, 14:55 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Adica reconditionare incompleta.
Nn a fost vorba de reconditionare. La mine papucul nu era impins pana la capat. Pur si simplu neatentie, si da, a trebuit dat jos. Initial am crezut ca periile au fost de proasta calitate....
Numai ca pentru a verifica si acest fapt, tot trebuie dat jos alternatorul. Chestie simpla la alte motorizari, insa la noi astia cu multi cilindri e inghesuiala rau prin zona Abia am ajuns cu sondele aparatului de masura pe acolo... |
Author: | ALXege [ 30 Nov 2012, 17:31 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Ce-ti veni? |
Author: | IRBabuin [ 30 Nov 2012, 22:53 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
La mine de cind o am sta la 13.9V incarcarea, foarte rar sare in 14.0, citit pe diagnoza. Pune toata sarcina pe ea, AC, faruri, incalzitoare luneta etc si vezi cum sta. Eventual iei bateria inainte de iarna grea si ii faci o incarcare. Ideea cu firul de excitatie e buna, nu cred ca e nevoie sa il dai jos ca sa ii refaci cele 2 contacte pe care le are, + si excitatie. |
Author: | comanr [ 30 Nov 2012, 23:03 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
E bine. cand aveam dormeza(audi 200) aveam un "meniu secret" pe clima si vedeam tensiunea din sistem. tot asa nu sarea de 14.0 si totul era bine(alternator cu perii schimbate). |
Author: | ALXege [ 03 Dec 2012, 16:47 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: spatiu mai mult, dotari mai multe, piese mai ieftine si mai bune, tinuta de drum incomparabila. Si destule altele. Btw, evident, este ALH.
Comparativ cu? Scuza-mi ignoranta, nu ma prea pricep la VAG, ce e ALH?
|
Author: | Valak [ 03 Dec 2012, 17:55 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
@ Ege: ALH-ul e...ca si cum toata ingineria germana si-ar fi strans seva la un loc si a rezultat motorul asta. Se spune ca ar putea functiona neintrerupt timp de cateva secole, in sarcina totala. Nimeni nu a vazut vreodata vreunul defect si desi au existat la un moment dat, prin 2000, zvonuri ca ar fi cedat unul in Norvegia, nimic nu a putut fi dovedit. E 1.9 TDI-ul cu pompa rotativa, bunicul motoarelor PD. Daca ii pomenesti unui VAG-inist de ALH ii vei simti emotia, vocea ii va tremura si ochii i se vor umezi usor. |
Author: | costinstan [ 03 Dec 2012, 18:52 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Valak Quote: @ Ege: ALH-ul e...ca si cum toata ingineria germana si-ar fi strans seva la un loc si a rezultat motorul asta. Se spune ca ar putea functiona neintrerupt timp de cateva secole, in sarcina totala. Nimeni nu a vazut vreodata vreunul defect si desi au existat la un moment dat, prin 2000, zvonuri ca ar fi cedat unul in Norvegia, nimic nu a putut fi dovedit. E 1.9 TDI-ul cu pompa rotativa, bunicul motoarelor PD. Daca ii pomenesti unui VAG-inist de ALH ii vei simti emotia, vocea ii va tremura si ochii i se vor umezi usor.
stiam ca e bun, dar nici chiar asa!
|
Author: | comanr [ 04 Dec 2012, 19:08 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
alh este un cod de motor de la vw care intradevar e bun,are tehnologie din secolul trecut. de ce: pai are cai putini , are pompa clasica si cam asta e, da de mers merge ca un ceas ani de zile. |
Author: | mugurel [ 11 Dec 2012, 11:37 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
la ce aglomeratie e sub capota la orice piesa e greu de umblat .... pana si bujiile sunt ca draq de schimbat |
Author: | comanr [ 11 Dec 2012, 12:12 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
deci la mine a picat alternatorul. e pus rau de tot acolo , trebuie sa scot planetara cred.mi se face rau deja. |
Author: | gabrieldima [ 11 Dec 2012, 12:38 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Am observat ca la toate alternatoarele reconditionate incarcarea este undeva la 13,ceva insa pe termen lung sunt ok si nu creeaza probleme Bujiile se schimba usor , lasi motorul jos,de fapt cam pentru orice se afla in unghi lasi motorul Radiatorul cred ca il schimb si eu , are o chestie ciudata, la cald e totul perfect, daca se raceste lasa o pata de 10 cm diametru la un colt , fisura nu se vede ochiometric doar ca umezeste o portiune mica, ma gandesc sa nu cumva sa scape pe la imbinare |
Author: | christu [ 20 Dec 2012, 11:21 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
ai grija cu alternatorul. eu mi-am cuparat baterie, masurat incarcare, totul ok. Dupa 3 saptamani imi moare bateria si ma duc cu gura mare la ROMBAT. Mi-au inchis imediat mecanicii gura si mi-au demonstrat ca alternatorul meu era fix mort. Cand l-am desfacut era praf si rotorul si pundea de diode. |
Author: | comanr [ 22 Dec 2012, 15:55 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
am renuntat la reparatia alternatorului anul acesta. se pare ca la mine e defecta fulia alternatorului , care nu se poate desface pe masina de cele mai multe ori fiind intepenita bine. colac peste pupaza curge motorina din pompa ,deci la mine scroafa i moarta in papusoi si asteptam vara. |
Author: | comanr [ 22 Dec 2012, 17:11 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
dap.. mare pacat ca mai dureaza pana o rezolv . am scos-o ieri asa un pic pe zapada .e imbatabila . am mers 30 km pe langa galati, cu ASR decuplat, cu viteza dubla sau tripla fata de ceilalti participanti la trafic , practic eram mereu in depasire ,am avut senzatia ca erau niste jaloane... AWD(Q4) forever. |
Author: | Valak [ 08 Jan 2013, 16:16 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Poti sa incerci si cu o alta baterie, de proba, dar nu m-ar mira sa fie de vina bateria, cunosc multe cazuri de Varta sau Bosch cu probleme. Prin comparatie, Rombat rulz ! Altfel, daca face aceleasi figuri si cu o alta baterie, ai un claculator care se trezeste, la un moment dat si pentru o anumita perioada de timp iti da consumul in stationare peste cap. |
Author: | valerica [ 08 Jan 2013, 17:00 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Varta ai cumparat-o noua sau asa ai luat masina cu bateria asta? Daca e noua si ai respectat pasii garantiei si tot face figuri ar trebui sa te duci cu ea la acel magazin. Daca e a masinii si cu ea ai luat-o, ai dus vreodata bateria la un service specializat pentru a o testa sa stii ce folosesti si eventual a o reincarca pe redresoare speciale (profesionale, nu cacaturi de garaj)? |
Author: | valerica [ 08 Jan 2013, 17:20 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: edit: Mugurel a luat Varta noua acum aproape un an. Si la cateva luni am luat eu masina de la el. E ca si cand as fi luat eu bateria noua Verificarile profesionale sunt fix pix, la fel si reconditionarile profesionale, cat timp bateria e proasta. In sensul ca ajung sa coste cat jumate dintr-o baterie noua. Iar o baterie care nu e in stare sa mentina peste 12V timp de 2 saptamani nu se cheama baterie ok.
Ca sa iti dau un exemplu, pe masina mea, 147, bateria este Fiamm, asa am luat-o si se fac 5 ani de cand masina e la mine. In primavara am dus-o la un service specializat in Rosiori si am lasat-o 2 zile, prima zi pe un redresor (mare cat un frigider), in ziua urmatoare pe unul ceva mai mic, masurata, testata si pusa pe masina. O baterie veche care a pornit dupa 2 saptamani nepornita sub zapada la Bucuresti la prima cheie ca vara.O sa o dau jos de pe masina, o incarc cum trebuie, si o pun la loc. Daca nici dupa asta nu este ok, fuck it O baterie noua in garantie are intervale de verificare, asa am dus Varta, pus un aparat care spune daca trebuie sau nu redresor, iar unele aparate spun si cat trebuie pusa. Bateria ta e posibil sa fie cu probleme, intr-adevar nu e normal sa nu reziste 2 saptamani mai ales ca nu e veche. E oricum iti recomand sa ii faci o testare si aparatul va spune schimbare sau reincarcare. |
Author: | alfa146 [ 08 Jan 2013, 17:37 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Daca imi permiti , postez si eu ceva off . Asta,referitor la pornitul pe timp de iarna . Ce sa fac ? Sint ...nostalgic . http://www.agenda.ro/cum-le-porneste-ro ... ger/274102 |
Author: | alfa146 [ 08 Jan 2013, 17:58 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote:
Nostalgia o am si eu cu 1310-le, cum inainte de a porni pe ger, deschideam capota si dadeam la pompa de benzina pana umpleam carburatorul Si a naibii pornea la prima cheie, cu socul tras pana pe bancheta din spate, evident
tare treaba cu socul . Pai ,schimba prostia aia turceasca . Nu stiu cit de tare tre' sa fie bateria la V6 , dar eu pe "Corina" (are clima) am avut Banner ( aia cu taur ) de 62 . De cind am cumparat masina a fost montata pe ea , iar acum o foloseste inca fiu-meu ,pe 156-le lui .
V6-le porneste foarte fain, motorul e ok, numai de ar invarti prostia asta turceasca. |
Author: | valerica [ 08 Jan 2013, 18:04 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Pe Bora am tot Varta - luata in 2010 (am factura de la fostul proprietar) - dar masina merge aproape zilnic, si e normal sa plece fara probleme, nu stiu cat de buna e.
Din contra, bateria pe o masina care merge zilnic, porniri dese si drumuri scurte, mai ales in oras, va ceda mai repede ca o baterie folosita pe o masina ca a mea sau v6-le tau care merg mai rar. O baterie se duce repede din cauza pornirilor dese, gen taxi.Ma refer pe timp lung, ani. |
Author: | alfetta [ 09 Jan 2013, 23:17 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=483720" onclick="window.open(this.href);return false; asta pt v6 , vad ca n-o folesesti des , nu inteleg de ce , doar viata-i scurta . |
Author: | comanr [ 12 Jan 2013, 11:23 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Ce tensiune ai pe baterie inainte sa pornesti? |
Author: | BZ-76-DIA [ 17 Jan 2013, 23:38 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Se ia una bucata Rombat de vreo 4 ani vechime, de 60Ah si 510A curent de pornire. (care mergea binemersi pe crdi-ul de 1.5)
Eh, masina italiana are suflet latin... la fel ca si acumulatorul romanesc. De aici si interactiunea perfecta. Arunca Varta !
"statuta" de doua luni de zile - cu vreo 12.3V in ea. Se pune pe ditai V6-le, si ce sa vezi, porneste fara cracnire. |
Page 7 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |