Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18244
Page 7 of 10

Author:  ALXege [ 01 Nov 2017, 16:22 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

La o privire superficiala, Dunlop Sport Max RT sunt cu pana in 50RON mai scumpe per bucata. Fa un efort si mergi pe ceva UHP, Uniroyal-urile sunt pentru masini cu care merge madkat pe macadam.

Author:  AndreiMR [ 01 Nov 2017, 16:51 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Uniroyal Rainsport 3 sunt anvelope UHP. Si sunt printre cele mai bune anvelope pentru rularea pe ploaie pe care le poti gasi. La noi nu ploua foarte mult vara, asa ca avantajul asta nu se simte tot timpul, dar in niciun caz nu sunt anvelope rele deloc. Dovada ca in teste in general stau foarte bine.

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... 55-R16.htm

Altfel, o alternativa excelenta pentru gume UHP la Uniroyal...si de fapt la orice anvelopa, sunt Falken Azenis FK510. Am folosit asa ceva pe jantele de 17" de la 159 si am fost realmente impresionat de ele. Aderenta e impecabila in toate conditiile, raspund foarte bine la schimbarea de directie, sunt excelente pe ud. Nu stiu ca durabilitate cum stau, le-am folosit o singura vara, dar nu mi s-a parut ca s-ar toci exagerat de repede. In plus, pretul e de gume mid-range, desi sunt mult peste multe gume premium. Poate, ca in conditii extreme PS4 sau ContiSportContact6 ar fi mai performante, si aici ma refer la utilizarea pe pista, dar pentru condus pe sosea, cu ocazionalele iesiri de sportivitate, Falkenurile sunt best-buy. Alta varianta decenta mai e si in curtea coreenilor, Hankook S1 Evo2, de-astea folosesc acum, pe 19". Sunt foarte bune si ele, dar pe ud Falkenurile erau ceva mai bune.

Author:  yux_mm [ 01 Nov 2017, 18:13 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

ALXege Quote:
La o privire superficiala, Dunlop Sport Max RT sunt cu pana in 50RON mai scumpe per bucata. Fa un efort si mergi pe ceva UHP, Uniroyal-urile sunt pentru masini cu care merge madkat pe macadam.
Pe alocuri se poate gasi RT2 la acelasi pret cu RT sau chiar mai ieftin. Eu personal am simtit o imbunatatire in performantele RT2-urilor.

Author:  colosul [ 03 Dec 2017, 13:27 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

o poza de iarna

Attachments:
IMG_0043.jpg
IMG_0043.jpg [ 2.05 MiB | Viewed 4288 times ]

Author:  nesquick [ 04 Dec 2017, 12:29 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Like!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  colosul [ 10 Apr 2018, 18:10 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

hello , a trecut ceva timp de cand am mai postat . masina merge f bine , as avea o intrebare cu resoftarea masini pentru mai multi caluti , lumea zicea ca pentru modelul asta nu se merita ca e multiair , a facut cineva resoftare ceva pareri?

Author:  Andrei.v [ 10 Apr 2018, 23:32 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Lumea zice ca n.are rost pt ca habar nu are sa resofteze multiair. Din ce am citit , nu e ca la tjet , aici trebuie respectat modul de functionare a multiair.ului. early closing , full lift , etc.

Maine scriu si eu softul si te anunt daca merita sau nu. (aprox 240 nm si 160 cp)

Author:  colosul [ 11 Apr 2018, 10:45 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

super , sper sa iasa bine

Author:  colosul [ 18 Apr 2018, 11:33 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

am pus cauciucrile de vara michelin pilot sport 4 ( sunt noi noute), iar acum imi trage destul de mult drapta am verificat presiunea sunt 2,2 toate ce poate fi ? sa schimb rotile intre ele ?

Attachments:
IMG_0404.jpg
IMG_0404.jpg [ 2.3 MiB | Viewed 3862 times ]

Author:  nesquick [ 18 Apr 2018, 11:35 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Geometria ?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Author:  colosul [ 18 Apr 2018, 11:37 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

cele de iarna mergea perfect drept

Author:  ALXege [ 18 Apr 2018, 11:39 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Geometrie! Am patit si eu la inceputuri, am si avut niste intrari in service pe tema asta, s-au rezolvat la geometrie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  nesquick [ 18 Apr 2018, 11:39 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Dacă ai folosit acceleasi jante, nu se explică anomalia... Doar daca nu e ceva de la coloana de direcție. Am înțeles că aceasta este o problema des întâlnită la.mito

Cel mai ușor încerci o geometrie.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk



Author:  colosul [ 18 Apr 2018, 11:53 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

jantele sunt la fel dar cred ca, cand lea pus inapoi nu a tinut cont de ordinea lor .

Author:  nesquick [ 18 Apr 2018, 16:01 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Nu are legătură ordinea. Toate sunt la fel. Indiferent daca una este mai stramba sau mai prost echilibrata.
Cum a spus și ege, care a avut aceasta mașină, mergi la geometrie... Posibil sa ai o surpriză plăcută ;)

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Author:  Andrei.v [ 18 Apr 2018, 18:47 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Schimba rotile fata intre ele. Dupa ce. Faci geometria pune steering angle sensor pe zero. Vezi ca sunt mukte dolele care au iesit cu voloana din fabrica inclinata cu 1.5 grade spre dreapta si setat 0. Asa ca daca tot nu iti merge poti incerca sa setezi steering angle 1.5 grade spre stanga.

Asta cu rotile de iarna mergea perfect drept iar cu astea de vara nu, e din cauza drumui adunat cu greutate diferita acauciucurilor. Diferente infime care la mito se simt. Eu de la bucuresti la ploiesti merg si.mi trage usor dreapta , de la ploiesti la sinaia imi trage usor stanga. Inclinatia drumului conteaza f. mult

Author:  Andrei.v [ 18 Apr 2018, 22:03 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Imi cer scuze pentru analfabetismul de mai sus. Eram prins in alte ganduri... :bash:

Author:  colosul [ 19 Apr 2018, 19:14 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

facut geometria - tot trage dreapta , schimbat rotile fata - tot dreapta trage , urmeaza sa le schimb cu cele din spate
trage bine dreapta nu e de la acel 1,5 grade

Author:  colosul [ 19 Apr 2018, 19:37 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

la reprezentanta am facut

Attachments:
IMG_0410.jpg
IMG_0410.jpg [ 2.37 MiB | Viewed 3737 times ]

Author:  Andrei.v [ 19 Apr 2018, 21:34 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Ti-am zis ca o sa faci 10 geometrii si degeaba...

Author:  colosul [ 20 Apr 2018, 17:00 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

cum pun steering angle sensor pe zero ?

Author:  ALXege [ 20 Apr 2018, 17:16 ]
Post subject:  Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Dupa cum iti povesteam mai sus, am avut si eu intrari in service pe garantie cu problema asta. Prima data la Bucuresti, mi-au facut geometria, s-a rezolvat doar partial, in sensul ca nu mai tragea asa tare. Au incercat sa ma convinga de acelasi lucru, ca “inclinatia drumului” ca etc., intamplarea facea ca drumul pe care am testat-o il parcurgeam zilnic spre casa cu alte masini (GTul si Spiderul 916 la acea vreme). Am bagat apoi o fisa la Constanta, din nou refacut geometria, de data asta nu s-a mai rezolvat nimic. Au incercat sa schimbe si rotile intre ele etc. Cred ca exista si acum o foaie prin mapa cu cartea service cu intrarea de-atunci in care constatau problema si cereau revenire pentru ca nu a fost solutionata. A treia oara la Bucuresti a fost cu noroc, si eu eram convins ca are legatura cu coloana de directie si ceream insistent inlocuirea ei. De data asta am plecat cu problema rezolvata, din spusele sefului de service de la acea vreme, problema se rezolvase tot la geometrie. Din clipa aia masina n-a mai tras dreapta pana a plecat catre Alex. Morala: s-ar putea sa nu se rezolve cu 10 geometrii, ci doar cu 3 [emoji23] glumesc, evident!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  colosul [ 20 Apr 2018, 17:37 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

mersi frumos , o sa mai incerc sa fac geometria sper sa se rezolve , la mine trage dreapta destul de mult si la 60 km /h in 2-3 sec sunt in sant

Author:  Valak [ 20 Apr 2018, 18:31 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

Daca masina are alte arcuri decat cele cu care a iesit din fabrica atunci datele din standul de geometrie s-ar putea sa nu-ti fie de foarte mare folos.

Author:  colosul [ 20 Apr 2018, 18:45 ]
Post subject:  Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S

da are arcurile pune de Alex
cred ca astea sunt Eibach Pro Kit si Koni FSD

Page 7 of 10 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/