Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17703 |
Page 7 of 32 |
Author: | AlexMito [ 28 Jan 2015, 10:30 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Si ai fost surprins? Chiar si la KM astia, pretul ramane unul incredibil de mic. Afara, Giulietta 1.6 sub 100.000 KM se invarte pe la 11.000 EUR; sau ai crezut ca ai prins afacerea secolului? Mai cumperi masina? |
Author: | ibiza [ 28 Jan 2015, 13:23 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
cosminul Quote: cosminul Quote: Buna seara,
Masina are 170 000 km reali, trebuie schimbate placutele de frana, un cablaj la stergatorul spate si uleiul.Ce parere aveti in legatura cu aceasta masina? http://www.autovit.ro/alfa-romeo-giulie ... 45242.html" onclick="window.open(this.href);return false; Oare sunt kilometri reali? Mi se pare cam mic pretul. Daca ar fi in regula as putea sa o cumpar in jur de 30 ianuarie. O seara buna! proprietarul stie de ieri cel putin, cati km are masina si inca nu a modificat anuntul pe autovit... lucianm Quote: Exista.
uite inca 83.000 km
Si nu mi se pare teapa. Pana la urma, cat poti cere pe o Giulietta de 120 CP, cu 87000 km la bord, ca sa si primesti pretul cerut? Fiind my 2012, nu cred ca poate avea mai multi km la bord. |
Author: | AlexMito [ 28 Jan 2015, 14:28 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Este logic ca nu scrie in bord, din moment ce si vanzatorul spune ca a aflat acum, nu? |
Author: | DanS [ 28 Jan 2015, 21:51 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Dar cum credeati voi ca masina aia se poate vinde cu un asemenea pret!? Am scris de la inceput care sunt pbl, chiar si cu acesti km pretul este unul foarte bun |
Author: | ibiza [ 28 Jan 2015, 22:37 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Ciudat. Parcă nu se putea vedea nr corect de km... Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk |
Author: | DanS [ 28 Jan 2015, 22:40 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
se pot vedea cu anumite programe |
Author: | cosminul [ 31 Jan 2015, 17:14 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
AlexMito Quote: Si ai fost surprins? Chiar si la KM astia, pretul ramane unul incredibil de mic. Afara, Giulietta 1.6 sub 100.000 KM se invarte pe la 11.000 EUR; sau ai crezut ca ai prins afacerea secolului?
Nu , nu mai cumpar masina. Caut in continuare. Nu mi-a placut ca nu avea km reali trecuti in bord, asta denota neseriozitate si ma duce cu gandul, ca poate are si alte chestii ascunse... Incerc sa gasesc o oferta serioasa, nu vreau sa prind afacerea secolului.
Mai cumperi masina? |
Author: | AlexMito [ 31 Jan 2015, 23:37 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Daca incerci sa gasesti o oferta serioasa, mai pune si tu 1500 EUR la buget... La 8.500 EUR nu vei lua in urmatoarea perioada o Giulietta in mintile ei (eventual pana in 100.000 km si/sau nelovita); poate in vreo 2 ani... Later edit: P-asta ai vazut-o? Mi se pare cea mai buna oferta la acest moment (nu mai vorbesc de optiuni); aia pe care vroiai tu sa o iei nu avea nici macar pilot automat... http://www.autovit.ro/alfa-romeo-giulie ... 82841.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | cosminul [ 01 Feb 2015, 00:35 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
AlexMito Quote: Daca incerci sa gasesti o oferta serioasa, mai pune si tu 1500 EUR la buget...
Ai mare dreptate. O să sun să văd ce pot face. Cam greu sa mai pot face rost de încă 1500 rapid, oricum m-am întins destul de mult :-) La 8.500 EUR nu vei lua in urmatoarea perioada o Giulietta in mintile ei (eventual pana in 100.000 km si/sau nelovita); poate in vreo 2 ani... Later edit: P-asta ai vazut-o? Mi se pare cea mai buna oferta la acest moment (nu mai vorbesc de optiuni); aia pe care vroiai tu sa o iei nu avea nici macar pilot automat... http://www.autovit.ro/alfa-romeo-giulie ... 82841.html" onclick="window.open(this.href);return false; Mulțumesc pentru recomandare. |
Author: | DanS [ 01 Feb 2015, 13:14 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Buna recomandarea avand in vedere ca masina se vinde sub sigla AutoItalia |
Author: | AndreiMR [ 01 Feb 2015, 14:32 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Masina aia e vanduta in regim de consignatie de ei, e adusa de afara (italia daca tin bine minte) si nu are niciun istoric intrebasem si eu de ea dar nu m-a interesat sa aflu mai multe din cauza motorului |
Author: | Vitaly [ 25 Mar 2015, 18:15 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Salut, As dori sa impartasesc opiniile mele ca proaspat posesor de Giulietta, in speranta ca cei interesati isi pot face o parere cat mai la obiect. Tin sa mentionez ca pana acum 2 luni, daca imi zicea cineva de o masina italiana, imediat ma duceam cu gandul la probleme si fiabilitate. Inainte de a lua decizia de cumpara o Giulietta, m-am documentat bine legat de fiabilitate si nu am mai gasit utilizatori sa se planga de vechile probleme, ceea ce mi-a dat curaj. Pe scurt, gasisem in RO, adusa de afara, o Giuietta care se potrivea criteriilor mele, pe care mi-a suflat-o altcineva la interval de o saptamana, pana sa pregatesc eu banii de achizitie. Am tot sperat sa gasesc altceva similar ca dotari si nu am reusit, asa ca am ajuns ca tot romanul pe site-urile europene de masini SH si am gasit in Germania cateva interesante. M-am oprit la una aflata la un dealer, aproape de un prieten care sta acolo. L-am trimis inainte sa o vada si mi-a zis ca masina arata impecabil, cu exceptia unor mici lovituri la jante. Avand in vedere ca dealer-ul ma taxa 10% din valoarea masinii daca nu o ridic in termen de cateva zile de la momentul achizitiei, am decis ca cel mai bine e sa plec pe roti pana in Romania, decat sa caut o platforma si sa risc sa nu gasesc. Masina este o Giulietta QV, cu suspensii si jante sport de 18 si cutie manuala, cu aproape toate dotarile, a fost facuta in 2012 ai avea atunci un rulaj de 95.000 de km, una din cele 3 revizii a fost facuta chiar la dealer-ul in cauza care mi-a confirmat ca rulajul e real). Imediat ce am urcat in ea, m-a surprins mirosul placut, inca se mai pastreaza cel de nou, lucru constatat si de un prieten. Scaunele sunt din piele cu reglaj electric. Imi place foarte mult suportul lombar, eu sunt inalt si am probleme cu spatele, iar asta e primul criteriu de selectie. Desi sunt mai tari, se muleaza foarte bine pe corp si nu te afunzi in ele, as zice fara rezerve ca sunt cele mai confortabile pe care am stat pana acum. Spatiul interior este OK pentru o compacta, in spatele meu e loc suficient de o persoana adulta inalta, volumul portbajaului este si el suficient pentru necesitati. Calitatea materialelor din interior este buna in general, spre buna la unele componente, mi s-a parut similara cu Audi si BMW, pe mine nu ma intereseaza asa tare aspectul ca stau cu ochii pe geam, nu pe bord. Imi plac comenzile si stilul retro, fara sa fie incastrate intr-un bloc patratos. Au luat o decizie buna, eu ma plictisesc destul de repede de designul modern sau de blocurile de butoane comasate, si astea cred ca o sa le mai admir ceva timp. Ar fi putut sa mai lucreze la designul volanului, nu mi-a produs nici o emotie. I-as da un minus ls spatiul de depozitare, am o paleta de telefon care nu intra decat in cotiera sau in suportii de pahare. Am obiceiul sa beau cafea sau suc si aici e o reala problema ca daca mergi cu cotiera lasata nu prea poti sa le scoti usor, iar daca mai tin si telefonul la incarcat, cablul de alimentare incurca destul de rau lucrurile. Spatiul din buzunarele laterale e si el mic, nici macar nu incape o sticla de suc cum trebuie. Nici torpedoul nu este prea mare. Mi-a placut sunetul de inchidere si deschidere a usilor, e greu egalabil, nu retin sa fi simtit ceva asemanator la alte marci, poate la mercedes. Dupa 3 ani de utilizare masina arata ca noua, componentele vizibile din exterior, cu exceptia discurilor de frana de pe fata, nu isi arata deloc uzura. Si am plecat la drum. Am bagat cheia in contact si motorul a pornit instantaneu, nu am simtit electromotorul "dand la manivela". De cum am iesti pe poarta am incercat modul dinamic. M-a surprins placut puterea instantane a motorului. Era sa il lovesc pe ala din fata cand am plecat de la semafor, eu accelerand cum stiam eu, adica mai apasat, si m-am speriat putin. Am intrat apoi pe autostrada, necunoscand masina am zis sa nu ma dau la asfalt din prima, incet incet am ajuns pe la 160 pe ora si am tinut-o asa, pana cand m-am trezit cu 2 Astre coupe in spatele meu, cred ca era VXR ca fugeau de mancau pamantul. La un moment dat au incetinit si s-au bagat in fata mea, s-au lasat depasiti si apoi s-au pus iar in fata. Aveau chef de joaca, am inceput sa ma tin dupa ele si sa ne depasim. Nici nu mi-am dat seama cand am ajuns la 210, nu am simtit deloc viteza, volanul nu tremura, caroseria nu era zgomotoasa. Acceleratia era si ea foarte buna, cand o calcam imediat o lua din loc, am ramas surprins ca inca mai avea putere sa, dar m-am oprit la 220 ca mi se parea periculos si am incetinit. Dupa ce am iesit din Germania, am mers potolit, cu traficul, pana la un motel aproape de Szeged unde am facut popas. Pana acolo m-am oprit de 3 ori doar sa cumpar vignete si sa alimentez. Am ocolit Austria prin Cehia, ca nu aveam caucicuri de iarna pe roti (aveam in masina dar nu am putut sa le incalt), iar la aia cica sunt obligatorii indiferent de vreme si nu am vrut sa risc sa ma amendeze. In total am facut 1000 de km in 9 ore, cu 3 pauze. In Ungaria am facut pana pe dreapta spate la 160 pe ora. Am simtit initial o vibratie fina si imediat masina a inceput sa fuga de spate, am putut sa o controlez foarte usor si sa opresc pe banda de urgenta. Mi-a placut cum si-a pastrat manevrabilitatea. Janta a fost neatinsa, in mod surprinzator, in schimb cauciucul s-a facut praf pe partea interioara. Am intrat de dimineata pe la Nadlac. Am depasit tot ce a miscat pana la Bucuresti, fara emotii si am facut 8 ore, cu mai multe pauze de cafea, alimentat, mancat etc. Dupa 3000 de km de condus va pot spune ca: - Imi pare rau ca nu mi-am luat masina asta mai devreme. - Este peste cele mai multe marci de pe piata din categoria ei, eu o vad langa BMW seria 1, clar peste golf si cu putin subiectivism peste A3. - Inginerii au facut o treaba foarte buna cu motorul. Aia 340 de Nm la 1900 de ture ii simti imediat. Mi-a placut ca nu trebuie sa schimb foarte des viteza in depasiri si in general. Daca vrei putere apesi pedala si o ai. Faceam depasiri si intr-a sasea, ceea ce e greu la o benzinara clasica. Folosesc schimbatorul mai des doar in oras. - Franele sunt bune, discurile mari ventilate de pe fata isi spun cuvantul. Chiar cand franez brusc de la viteza mare, nu am senzatia ca dau cu botul de volan, decelerarea pare constanta, fara inertie. - Directia este precisa, fac slalom printre guri de canal si alte denivelari foarte usor si natural, iar in modul dinamic ai impresia ca ghidonezi rotile direct cu mana. - Suspensiile sunt confortabile pentru o masina sport, nu sunt atat de rigide pe cat ma asteptam, nu sesizezi denivelarile usoare, in schimb liniile de tramvai mai proeminente si alte gropi adanci se aud cam tare. Nu simti inclinare pe curbe, am mers realtiv constant cu 130 pe curbe si largi si mai stranse si mi se parea ca am 90. - Diferentialul electronic Q2 trebuie imbunatatit sau inlocuit, la plecarea de pe loc in forta, se simte derapajul controlat destul de brutal. Nu stiu daca se manifesta la cele care au cutie TCT cu launch control. Totusi nu este un RS asa ca pretntiile mele s-ar putea sa nu fie justificate - Singurul minus care merita mentionat cu adevarat este cel al spatiului de depozitare din fata. Inca mai caut solutii inteligente. Daca nu beti cafea, suc si va tineti telefoanele in buzunare nu veti sesiza foarte mult neajunsul, altfel... - Masina a venit din fabrica cauciucuri Pirelli PZero Rosso ranforsate. Nu mi-au placut, pe asfalt umed si rece derapeaza daca o calci brusc in viteze mici. Am gasit aceleasi probleme si pe forumuri, se pare ca sunt performante doar pe pista si daca sunt bine incalzite. O cauza ar putea fi si vechimea, se vede ca au fost alergate si necesita inlocuire. Le-am schimbat de proba pe fata cu niste Ultrac Vorti ( design by Giugiaro, dar nu stiu cat conteaza ) si acum e bine, urmeaza spatele. - Masina inca mai face impresie. Ma mai trezesc cu cate un GTI sau o compacta sportiva ca imi taie fata prin oras si vrea sa ne intrecem. Nu cred ca e necesar sa mentionez care sunt sansele, ultima data un GTI a furat startul pe contrasens si daca nu ii faceam loc se lovea de un taxi. - Ca si consumuri inregistrate: N urban 12.5, N afara 7.5, D urban 15, D afara 10. Pe A nu am testat, ca nu am avut ocazia. Ceea ce nu e rau pt un motor turbo 1.8 supraalimentat. Ca si paranteza, se simte ca gazul de RO e mai prost, turatia nu e mereu constanta si trage ceva mai lent. Ca o ultima concluzie la concluzii, daca vreti o compacta din aceasta clasa, nu ocoliti Giulietta, sa nu va para rau mai tarziu, eu ma bucur de alegerea facuta, pana acum tratam masinile ca pe niste obiecte de carat oameni si lucruri, nu prea mai am atitudinea asta acum , se vede si se simte pasiunea inginerilor pentru aceasta marca si parca nu imi vine sa fiu obraznic. |
Author: | ALXege [ 25 Mar 2015, 18:39 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Nice review, desi usor subiectiv sau nu foarte bine documentat pe alocuri S-o stapanesti sanatos si te asteptam pe la intalniri! |
Author: | Vitaly [ 25 Mar 2015, 18:48 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Sunt un profan la masini, e normal sa fie subiectiv, in plus, nu prea ma pricep la mecanica si specificatii tehnice, de aia pare ca nu e bine documentat, ceea ce e si adevarat. Din punct de vedere al unuia care e mers pana acum cu trotineta, cam asta a iesit. Desigur ca apar pe la intalniri, daca o sa si aflu la timp de ele , am nevoie de sfaturi bune. |
Author: | mugurel [ 25 Mar 2015, 18:51 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Vezi ca e topic cu intalnirile din Bucuresti . Te asteptam Pana atunci poate bagi si tu o poza doua daca nu chiar ii faci un topic . Sa o stapanesti sanatos |
Author: | airscape [ 25 Mar 2015, 19:04 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Salut! Sunt in cautarea unei Giuliette pentru sotie (i s-a pus pata pe designul masinii), problema e ca majoritatea masinilor scoase la vanzare sunt aduse din afara, si curios, nici una nu are carte service. Am citit fel de fel de pareri, dar tot nu m-am lamurit. Intrebarea mea este daca se pot da KM inapoi la o Alfa Giulietta (inclusiv in centrala de injectie), astfel incat sa nu isi mai dea absolut nimeni seama de acest lucru. Multi sustin ca la o testare la reprezentanta, sau cu un tester bun si cineva experimentat, se poate vedea daca s-a umblat la km. Altii sustin contrariul, ca se pot da inapoi fara sa se mai prinda nimeni. I-as ruga pe cei mai experimentati de aici sa ma lamureasca, mi-ar fi de mare ajutor, tinand cont ca istoricul nu se poate verifica. Multumesc si sper sa ma alatur clubului Alfa cat de curand |
Author: | ALXege [ 25 Mar 2015, 19:07 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Nu vrea sotia ta mai bine o Brera? |
Author: | DanS [ 25 Mar 2015, 19:10 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Bravo, sa o folosesti sanatos! Poate ii faci un topic de prezentare si cateva poze. |
Author: | airscape [ 25 Mar 2015, 19:14 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
E superba, dar mult prea puternica pentru ea, si putin peste buget ALXege Quote: Nu vrea sotia ta mai bine o Brera?
|
Author: | Vitaly [ 25 Mar 2015, 22:54 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
@airscape: daca nimeresti un QV, ai grija cu trifoiul. Eu m-am trezit cu o intrebare de genu: Ce e cu abtipildul ala alb cu trifoi ? Nu il dai jos? Mai avea putin si sarea cu cutitul sa il scoata @all: multumesc pentru aprecieri, nu stiu cum merg treburile in club, daca se face un topic separat pentru acest model nu prea pot contribui din lipsa de timp , cu parere de rau . Poze pun dupa ce o spal, ca in cateva zile s-a umplut iar de praf, si e mult. Daca s-ar declara avutie nationala, praful asta, s-ar lua pe bani grei la export ca la aia e penurie |
Author: | airscape [ 25 Mar 2015, 23:28 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Nu stiu ce e QV, si la ce te referi Pe mine ma intereseaza sa stiu daca se poate verifica cu certitudine pe tester daca s-a umblat la kilometraj. |
Author: | Valak [ 25 Mar 2015, 23:31 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
QV inseamna Quadrifoglio Verde, adica Giulietta cu motorul 1.8 TBI. Nu, nu se poate verifica numarul de kilometri cu certitudine. Cel mai de incredere ramane un istoric de service transparent. |
Author: | ALXege [ 25 Mar 2015, 23:34 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Eu as risca sa spun ca e sigur in proportie de 90% Sent from my Alfa Romeo |
Author: | yux_mm [ 25 Mar 2015, 23:37 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
Cred ca se pot manarii km la fel ca la orice alta marca. QV: Quadrifoglio Verde, sper ca am scris bine, este varianta cea mai sportiva a modelului respectiv. In cazul de fata Giulietta. Cum ar fi sa zicem RS-ul la Renault, Ford, GTI-ul pentru Golf, M-ul la BMW (a nu se confunda cu pachetele M look), etc, etc. |
Author: | DanS [ 26 Mar 2015, 10:00 ] |
Post subject: | Re: Sfaturi achizitie Alfa Romeo Giulietta |
se vad sigur km la Giulietta |
Page 7 of 32 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |