Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Temperatura apei la Alfa 156 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=158 |
Page 7 of 30 |
Author: | IRBabuin [ 03 Feb 2008, 21:52 ] |
Post subject: | |
diablos zice bine, termostatul la jtd e incurcat de racitorul de EGR. |
Author: | bv25eze [ 16 Feb 2008, 15:39 ] |
Post subject: | |
aceeasi problema: temperatura la 2.4 jtd (2000). Toata iarna n-a sarit de 55-60 de grade, indiferent de traseu (oras/afara). Pe urma am citit aici si-am vazut ca nu's singurul si mai ales ca nu e o problema rar intalnita. Am pornit motorul la rece si-am stat cu mana pe furtunuri si radiator. Dupa 5 minute au inceput sa se incalzeasca incet incet, deci, asadar si prin urmare, am dedus ca a ramas blocat pe deschis. A urmat achizitionarea unui termostat complet, cu tot cu sonda de temperatura. 160 ron, Behr. Urmeaza montajul si eventualele rezultate, sper pozitive. Revin cu infirmatii la "cald". |
Author: | mike20 [ 16 Feb 2008, 15:54 ] |
Post subject: | |
Si de la mine.. Eu mai ieftin de 280 RON nu am gasit... |
Author: | HOT [ 17 Feb 2008, 15:07 ] |
Post subject: | |
Ma bag si eu in seama bv25eze are motor de 2,4 jtd deci e posibil sa fie alt tip de termostat si de aici pretul mai ieftin,zic si eu... |
Author: | mike20 [ 17 Feb 2008, 16:19 ] |
Post subject: | |
@bv25eze-daca ai luat termostatul din Brasov da-mi si mie numele magazinului |
Author: | IRBabuin [ 18 Feb 2008, 03:33 ] |
Post subject: | |
Neaparat, posteaza aici de unde l-ai luat ca deja imi suna mai convenabil decit 250RON. |
Author: | AndreiSW [ 18 Feb 2008, 20:29 ] |
Post subject: | |
UNIX. E o retea destul de mare de magazine si depozite |
Author: | mihai65 [ 18 Feb 2008, 21:43 ] |
Post subject: | |
salut eu deja la 1,9 16V am schimbat doua la 6 luni in garantie,recomandarea mea pt JTD sa luati BEHR ,nu facet sau gates(tot facet da in alt ambalaj),este o diferenta constructiva in interior, behr are un ghidaj care nu exista la celelalte,cel mai probabil de acolo sunt pb. cu termostatele. cit de montaj, nu trebuie demontat nimic in plus in afara de termostat dar ai nevoie de tubulara de 13 subtire pt cele 2 suruburi de prindere, in mod normal cam 1h de lucru si mai e un pic de chin cind prinzi colierele la loc |
Author: | bv25eze [ 19 Feb 2008, 10:44 ] |
Post subject: | |
Done. Montat ieri termostat. Mecanicul s-a cam incadrat in timpul spus p'aci, adica vreo ora. Intr-adevar, un pic de chin la coliere, dar la datul lor jos ca erau alea originale. So, acu creste temperatura, am si caldura mai buna, ma pot muta in ea. Dupa cum am zis, termostatul e Behr, e luat de la Autototal din Bucuresti 021-3175909, e vreo 202 ron cu tot cu tva. L-am luat cu 160 pt ca firma la care lucrez am constatat cu bucurie ca are discount la ei. Pe behr erau vreo 2 variante de termostat pt modelul meu, in functie de seria de motor, bla bla. Al meu are codul, daca intereseaza pe cineva, G84088. daca pot ajuta pe cineva cu ceva ... i'm here |
Author: | simbart [ 21 Feb 2008, 20:04 ] |
Post subject: | |
bv25eze Ai PM! |
Author: | troublebeast [ 04 Mar 2008, 19:38 ] |
Post subject: | temp apei 156 JTD |
Fratilor vad ca majoritatea ati avut probleme cu termostatul. La mine e pe invers. Iarna e ok dar vara e jale, creste temp peste 90 in trafic aglomerat si trebuie sa deschid compresorul din buton. Am lasat-o pana aproape de 100 sa vad daca porneste singur da nimic. Din cate am citit prin topicuri s-ar putea sa fie prima treapta a ventilatorului dusa. Cum pot afla care-i buba si cam cat m-ar costa sa remediez treaba cu prima treapta? Apropo, se poate schimba numai aia sau trebuie schimbat tot ventilatorul? |
Author: | bh00ooo [ 04 Mar 2008, 21:28 ] |
Post subject: | |
Asa aveam si eu.. schimbi numai rezistenta asta. E in partea de sus a ventilatorului, partea rosie spre afara, intra niste mufe in in ea. Doua suruburi de scos. Az' vara am dat pe ea 1 milion si ceva. Deh, pret de vara. Edit: in poza e rezistenta noua, cea veche era toata puscata unde e asta verde. |
Author: | IRBabuin [ 07 Apr 2008, 15:49 ] |
Post subject: | |
bv25eze, you got mail..... |
Author: | bh00ooo [ 09 May 2008, 20:04 ] |
Post subject: | |
Vine vara, reinvie cataru' asta de topic. @Madkat, ca vorbeam la fest: am spalat radiatorul de clima, cam cum zicea babuinul pe alt topic. Demontat nasul de plastic unde e clapa de la capota. Demontat si mustatile ca sa aiba loc sa intre omu cu jetul pe acolo. Solutie degresanta pulverizata (de fapt acida). Lasata sa stea. Spuma din compresor. Lasata sa stea. Clatit. Repetat. A iesit ceva jeg . Radiatorul de clima e lucios argintiu ca din fabrica. Nota: nu are nimica daca da cu jetul cu presiune, nu s-au deformat lamele. Diferenta? Este, dar nu radicala. Teste facute zilele astea, cam 20-22 de grade pe termometrul masinii. Fara clima pornita: in oras, mers normal: apa sta intre 90 si 100. Am observat ca la mine se opreste si treapta intai a ventilatorului pe la 95. Cam asta pare sa fie temperatura "target" in oras, forje: trece de suta dar "airbusul" o aduce la relanti inapoi la 95. afara, drum intins mers normal (2000 3000 de ture). Apa sta la 90 afara, forje 3000 4000+ . Apa trece de 100 dar nu si de 110. Isi revine spre 90 cand ma calmez. Cu clima pornita pe MAXIM: in oras: apa cam trece de suta, chiar cu ventilatorul pe treapta a doua. La forje, 110 afara, mers normal: sta cam pe la 95-100 afara, forje, depasiri, serpentine - 120 de grade Uf! |
Author: | bh00ooo [ 09 May 2008, 20:39 ] |
Post subject: | |
Mama naibii de rezistenta, anul trecut am schimbat-o, merge treapta intai! Cred... Si nu, nu ma gandesc la 35 de grade! |
Author: | bh00ooo [ 09 May 2008, 21:21 ] |
Post subject: | |
Mda... mda.. la tot ce zici. Cu o exceptie. VIZUAL am observat ca se opreste treapta 1 la 95. Pus mana pe palele oprite. Nu dupa ureche. |
Author: | bh00ooo [ 10 May 2008, 20:25 ] |
Post subject: | |
Nu mai inteleg nimic. Astazi am lasat-o la relanti faa clima. Apa 88 fix. Turata la 2000 un minut doua si apa a crescut peste 95. A intrat treapta intai si a coborat-o la 90. La relanti. La 2000 de ture pe loc nu coboara la 90. Era sigur treapta intai pentru ca am pornit compresorul de clima si a pornit treapta a doua. |
Author: | IRBabuin [ 11 May 2008, 20:50 ] |
Post subject: | |
Asa ar trebui sa mearga normal, exact asa face la mine in trafic, trece putin de 90 incep ventilatoarele (sper ca treapta1, desi face ceva zgomot) si cade sub 90. Ajuns la 100 grade si alte chestii mi se par dubioase rau, un diesel cam greu ajunge in mod normal la asa temperaturi daca are racirea in regula. |
Author: | bh00ooo [ 11 May 2008, 23:27 ] |
Post subject: | |
Mda... de acord. Astazi, fiind duminica, n-am avut ce face si m-am apucat de puricat radiatorul de clima. Cu o surubelnita lunga si subtire, prin grilajul de sub bara, indreptat lamele, uuuunaaa cate uuuunaaaaa. 2 ore si 140 de 'mnezai mai tarziu, terminasem o prima trecere pe jumate din radiator canda a inceput ploaia. Rezultat? Momentan nu stiu ca e relativ racoare, vad zilele viitoare in trafic. Oricum mai am jumate + detaliile Edit: nu mai bag post nou, nu merita. NICIO diferenta. |
Author: | bh00ooo [ 15 May 2008, 10:31 ] |
Post subject: | |
Am fost aseara la tatal climelor si radiatoarelor din Oradea si am urmatoarele noutati. Vestea buna e ca am identificat dincolo de orice dubiu buba racirii deficitare. Vestea proasta e ca este radiatorul de clima. Acesta, dragul de el, este imbacsit din cale-afara. Din masuratorile si experienta omului, exclude filtrul dehidrator blocat in cazul meu. Am presiune prea mare in instalatie si pe stanga si pe dreapta, or, daca ar fi dehidratorul, ar fi doar pe o parte. Omul nostru avea anemometru. Pentru persoane cu studii incomplete (si pentru mine pana aseara), ala e o microturbina cu turometru digital care afiseaza viteza vantului. Masurand noi pe acolo am observat viteza curentului de aer in fata radiatorului de clima 0.5 m/s (de cacao). Stand pe loc cu airbusul in decolare. Intre cele doua radiatoare viteza era rezonabila, 4.5 m/s. DAR, si asta este cheia, aerul care trece peste radiatorul de racire a motorului NU vine din exteriorul masinii pentru ca radiatorul de clima este paravan. Vine din compartimentul motor, prin stanga si dreapta radiatoarelor. Airbusul suge aer la 90-110 grade din radiatorul de racire, il sufla peste evacuari si, stand pe loc, fara vant din fata, acest aer cald se intoarce prin lateral inspre radiatoare. Se ajunge la situatia in care airbusul raceste radiatorul cu apa la 120 de grade sugand prin acelasi radiator aer la 100 de grade. Mai greu. Pornind climatizarea, normal ca se mai incalzeste si radiatorul de clima pe la vreo 60, 70 de grade, complicand si mai mult povestea. Pana sa ne vaitam Pisico, m-a linistit omul ca asta e o problema rara la masini sub 10 ani dar egal distribuita pe marci. Se intampla de ex cand masina din fata ta trece cu viteza mare printr-o pata de ulei, o pelicula fina se depune pe radiatorul tau, aceasta face ca praful si gazele sa se lipeasca definitiv si sa nu mai fie curatate de apa si solutii. La F1 se vede cand explodeaza cate un motor cum aia din spate intra la pit la curatat de radiatoare. Asa ca mai curat radiatorul de clima, fac cumva sa il aspir chiar cu riscul de a-l distruge complet. Deja ii numar zilele si am dat sfoara de schimb. |
Author: | bh00ooo [ 15 May 2008, 11:32 ] |
Post subject: | |
VERDE cazul normal ROSU cazul nostru |
Author: | bh00ooo [ 15 May 2008, 11:58 ] |
Post subject: | |
Bineinteles ca orice dezastru (racirea noastra in speta) se produce cu concursul a mai multi factori... Forma nasului masinii... imposibil accesul la radiatoare pentru curatare. (Vezi E Klasse pentru ideal) Pozitia ventilatorului in spatele radiatoarelor (Daca ar fi in fata, ca la Pa'sutesapte, ar opri particulele straine din aer) Palnia - aici gresesti: aia nu e palnie de fapt, este "suport rezistenta trepte ventilator" Iesirea aerului din compartimentul motor se face pe jos doar cand masina se misca. Proiectare deficitara. Fac pariu ca la benzinare nu exista problema. Aia e Alfa adevarata Turbina care se inroseste intr-o veselie este exact acolo unde bate aerul din ventilator. A-ha! Poate chiar de aia au pus-o acolo? A-ha! Poate chiar de aia nu face probleme pe JTD dar crapa int-o veselie la altii? Oricum ar fi, ea incalzeste si mai mult aerul din compartimentul motor. Scuturile metalice fara gauri pentru Ro. Mai impiedica si alea iesirea aerului si coroborate cu cele de mai sus... Basca vine radiatorul de clima infundat. Ia atletu' si pune-l sa faca maratonul cu doua masti chirurgicale pe fata. |
Author: | bh00ooo [ 15 May 2008, 12:54 ] |
Post subject: | |
Naah... pistoale cu apa. Majoritatea aerului intra oricum prin grila de jos nu prin triunghiul ala cat un bikini care mai e si numai de forma ca in spate are bara de protectie. ...In scut dau niste fante cu flexul... |
Author: | dcmilitaru [ 15 May 2008, 20:10 ] |
Post subject: | |
Daca vreti, de acu' incolo fac fante la scuturi dupa placul fiecaruia.... |
Author: | Nicorec [ 15 May 2008, 20:18 ] |
Post subject: | |
vreau sa va intreb ceva...de curand am pus masina pe tester si am observat ca nu imi merge treapta 1... si imi merge numai treapta a 2-a...se poate sa fie din termocupla?cand merg fara clima imi creste si trece peste 90 de grade si cand pornesc clima scade pe la vreo 70 |
Page 7 of 30 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |