SpicePuff Quote:
Am o Alfa 166 din 2001, 2.4 JTD si nu mai reusesc sa scap de probleme. Am schimbat vreo 7 mecanici si nu-i dau de cap. Imi apare eroare pe tester P0235 turbo charge pressure ceva de genu. masina trage putin pana in 3000 de ture dupa care se tureaza dar nu trage deloc. iar in treapta a-3a sau a-4a daca o accelerez tare se aprinde martorul rosu de la bord. am schimbat furtunul de la intercooler(5 mil), am schimbat senzoru de presiune(3 mil), am schimbat pana si debitmetru(3mil) doar k mi-au pus o marca slaba iar masina parca tragea si mai prost asa ca l-am trimis inapoi si l-am pus tot pe al meu. am verificat pana si toata instalatzia electrica si tot degeaba. unu imi zice turbina, altul electrovalva, altul instalatia electrica nu mai zic ca boii de la reprezentanta Alfa (cel mai prost service din toata Valcea) mi-au zis ca e de la catalizator pe care mi-l scosesera tot ei cu cateva luni inainte. Nimeni nu stie ce are masina!
O sa-i mai schimb si electrovalva de pe filtru de aer. daca nu trecem la debitmetru si chiar si la turbina ca nu mai rezist. Orice parere e binevenita.
mesaj editat pentru ortografie si limbaj mess. mai multa atentie pe viitor - tzzivii
salut,am si eu o problema similara, ma chinui de vreo 6 luni sa aflu ce are. Este vorba de un 166 2.4 jtd 100kw din 2000.masina mers in parametri circa 2 ani,dupa care la imboldul prietenilor am decis sa ii fac un soft (unichip master tuner). A mai mers inca un an si ceva ok,pana au inceput sa apara tot felul de probleme: senzor turatie motor,electrovalva pompa injectie,debitmetru aer (toti senzori inlocuiti cu altii noi) si in prezent am ramas cu o masina care dupa un 2700 ture se transforma intr-un 'sdi'. Este adevarat ca debitmetrul l-am inlocuit nu cu un bosch asa cum cere o italiana ci cu un pierburg din motive financiare (deja am dat de fundul sacului alocat alfei). Instalatia si unichipul au fost date jos,crezand ca de acolo vin toate problemele (se oprea motorul in mers,nu pornea,aveam nori de fum dupa mine - lucruri rezolvate prin inlaturarea softului,dar atat) dar am ramas cu spira de la bujii care la fiecare pornire clipeste de cateva ori dupa care se stinge si injectorul rosu (check engine) aprins. Am fost cu masina la tester la fiecare problema cat si rezolvare, totul merge perfect, mai putin debitmetrul (la testarea deitmetrului pe fisa cu grafic nu citeste decat jumatate din cantitatea de aer pe care ar trebui sa o citeasca)
p.s. instalatia de aer ,furtune,intercooler,filtru aer verificate
Eu am ramas fara idei, asa ca va rog ajutati-ma si pe mine. Multumesc anticipat.