Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Mici intrebari care nu merita un topic separat!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3349
Page 60 of 190

Author:  Bimm3r [ 08 Nov 2011, 20:19 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Mersi mult Ege. :wave:

Author:  andreimatei [ 09 Nov 2011, 17:28 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Q: Parca agatza pedala de ambreiaj putin la finalul cursei, e normal? Cine mi-a zis ca e normal daca e pneumatic. (daca imparti cursa in 3 parti.. la a 3a parte).

Author:  MainEvent [ 09 Nov 2011, 17:59 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nu e normal de oricare ar fi, in cazul de fata comanda ambreiajului e hidraulica.

Author:  andreimatei [ 09 Nov 2011, 18:58 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

madkat Quote:
Daca a devenit pneumatic, poate sa agate.
mersi, m-am incurcat ;) :dribble:

Author:  alfetta [ 09 Nov 2011, 19:02 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

.mm
madkat Quote:
Intrebare cu un raspuns probabil evident pentru multi...

In cazul jantelor de tabla - este nevoie de inele de centrare in caz ca gaura centrala este mai mare decat butucul? Sau ajunge centrarea din prezoane?
Eu inclin sa cred ca nu e bine prindere doar in prezoane, dar vreau sa aud si parerile altora.

Intrebarea e pentru ascutitoarea din semnatura, masina cu diametrul butucului destul de atipic.
Trebuiesc inele de centrare,varul meu are o vulcanizare si in timp s-a lovit de problema asta la multe masini,o sa inceapa sa-ti bata rotile.

Author:  deck_jena [ 17 Nov 2011, 22:53 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Intrebare intrebatoare!
Anul trecut imi huruia rulmentul fata dreapta la a mea AR 156...l-am schimbat c-un Mapco,luat de pe e-Bay,si de ceva timp am vazut ca huruie s-asta (la montaj mesterul l-o strans din cele 4 prezoane pe fuzeta...de dat jos p-ala vechi n-ati vrea sa stiti cum l-o dat...nu tu presa ,nu tu ni'ca doar ciocan :ohmy: )...de fapt nu prea am sesizat dupa schimb sa am prea multa liniste pe fata dreapta :scratch: .Problema e mai cu motz caci daca trag usor dreapta din volan se intensifica bine de tot huruitul pe dreapta-fata...daca trag stanga niciun zgomot in afara de huruitul "normal"(?!) de pe fata-dreapta.
Rulmentul sa fie???Un rulment poate sa fie varza din clipa cand e pus ,ma rog ,sa uruie de nou(e drept mai usor,o octava mai jos :haha: )dupa schimb?
Una bucata de mester (singurul posesor de AR 1750 super-intretinuta din Deva de pe vremea lu' impuscatu' prin '80 )mi-o zis ca un rulment poate s-o ia razna(sa se apuce de "cantat")la scurt timp dupa montaj :scratch: din motive mai mult decat necunoscute :blink: . Pe loc ,cu motorul pornit ,la aceeasi manevra din volan nu se aude nimic dar absolut nimic;lichidul ptr. servo este intre min si max.
Btw:am folosit functia de search a forumului si cam nimic nu prea se potrivea cu ce am eu sau n-am insistat pe toate cautarile si sensurile :samui:

Author:  tzzivii [ 17 Nov 2011, 23:01 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

rulment. mai mult ca sigur.

Author:  deck_jena [ 18 Nov 2011, 02:20 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

A propos de treaba de mai sus cu rulmentul : are cineva idee despre comportamentul pieselor Starline http://autokarma.ro/Produse.aspx?Tipaut ... ent+roata& ?
Pretul se vede dar tare-s curios de calitate...desi Cehia nu prea are renume de fabricant de chinezisme :scratch:

Author:  teo1teo [ 22 Nov 2011, 12:44 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Va salut pe toti !
Sunt posesorul unei Alfa 156 1.9 JTD din 2001 si de la o vreme mi se pare ca nu prea trage. Fum nu scoate, motorina manaca cam 7-8 L in oras... eu zic normal, am verificat furtunele de la turbo si intercooler ... sunt ok, am desfundat valva EGR , am curatat senzorul MAP dar nu l-am curatat pe MAF.
Am citit pe forum ca se poate anula valva EGR din soft; as dori sa stiu cu ce program as putea sa fac treaba asta ( mentionez ca am cablu - interfata USB ). :blink:
As dori sa stiu valorile pt presiunea din rampa comuna in 2-3 conditii: la relanti, motor turat la 2000- 2500 -3000rpm -> masina pe loc si masina in miscare - sarcina pe la 2000 rpm.
Mai demult m-am uitat la valorile acestea si mi s-au parut f mici fata de ce stiam eu si anume motor la relanti valoare presiune 107 bar, motor turat pe la 2200rpm presiune ~400 bar :?

Va multumesc! :wave:
Numai bine !

Author:  ALXege [ 22 Nov 2011, 15:00 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Sa anulezi EGRul din soft nu-i simplu si nu vei putea singur, in nici un caz cu interfata ta (care mai mult ca sigur e o interfata de diagnoza). Trebuie o cu totul alta scula (care merge intr-adevar, tot pe USB).
Despre valorile pentru presiunea in rampa, majoritatea softurilor de diagnoza iti indica, alaturi de valorile masurate, valorile asteptate (Target).

Author:  Tag [ 22 Nov 2011, 20:07 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cine are timp si ma poate ajuta cu topicul masinii mele? Pm me.

Author:  Cypy [ 23 Nov 2011, 13:18 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Intrebare : cine imi poate da niste date de contact de la firma din Oradea care se ocupa cu ambreiaje sport unde si-a facut si Tibi kit-ul?

Author:  ALXege [ 23 Nov 2011, 13:34 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Firma din Oradea e in Ungaria.. si cred ca Tibi e singurul in masura sa iti dea datele, de ce nu ii dai un PM/tel? :wink:

Author:  Cypy [ 23 Nov 2011, 13:36 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Din ce stiu are filiala si la Oradea. La PM nu raspunde ,nu a mai intrat pe forum de ceva vreme. Lasa-mi te rog un nr de telefon pe PM daca ai. Multumesc.

Author:  ALXege [ 23 Nov 2011, 14:46 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Vezi aici

Author:  DiCK [ 01 Dec 2011, 19:38 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salutare,
Dintre alfistii cu state vechi imi poate recomanda cineva o marca mai buna de termostat pentru diesel. Daca tot ma costa 300+RON macar sa iau unu de calitate. Am auzit de Behr, Vernet etc.
Macar ziceti ce marca ati folosit si daca a ti fost multuliti.
Multumesc anticipat,
A D I

Author:  ph12csu [ 09 Dec 2011, 17:24 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

147 1.6 77kw

Stiu ca e cel mai "tocit" subiect dar am o banuiala si poate iese ceva din asta. Dupa ce am mers la mecanic, in urma cu un an, masina a inceput sa consume chiar exagerat 14-15% oras si 8-9% afara, e totusi mult. De curand am descoperit mufele la sonde inversate( negru in gri si invers),cand am schimbat lamda1. Masina consuma in continuare infernal de mult. E posibil cat am mers cu mufele asa sa se fii dat peste cap calculatorul, ceva pe acolo?

Mentionez: nu scoate fum,bujii noi, ulei selenia,km putini... Am mare grija de ea.

Author:  Babacu [ 11 Dec 2011, 15:25 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Îți bagă cumva și benzină în baie? Am întîlnit aceeași problemă la un Stilo care avea aceeași problemă, mufele de la sonde puse invers.

Author:  Tag [ 12 Dec 2011, 23:22 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Intre GTV & 156 care e mai fiabila si se gasesc piese mai ieftine? (ambele Twin Spark)

Author:  tzzivii [ 12 Dec 2011, 23:25 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

156

Author:  kiryflo [ 13 Dec 2011, 18:04 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Mai intai te interesezi de un 156, acum de GTV, eu zic sa alegi daca poti un GTV

Author:  DiCK [ 23 Dec 2011, 13:37 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Poate sa imi zica si mie cineva cat lichid de racire intra in 1.9JTD 8 valve? Vreau sa schimb termostatul si vreau sa stiu cat antigel sa cumpar.
Multumesc.

Author:  alexmirica [ 23 Dec 2011, 13:43 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Pentru termostat ai nevoie de 1L antigel si 1L apa distilata. Se pierd fix 2 litri in total.

Author:  DiCK [ 23 Dec 2011, 14:09 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Eu ma gandeam sa il schimb pe tot dupa ce fac si o spalare a motorului cu apa curata si calgon (am vazut la cineva tot aici pe forum). Au aparut niste depuneri in recipientul in care se pune lichidul de racire si ma gandeam sa curat putin.

Author:  MainEvent [ 23 Dec 2011, 22:18 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nu se face cu calgon ca nu e masina de spalat bre. In cel mai bun caz s-ar face cu ceva lichid special ma gandesc dar nu am auzit de operatiuea asta. Nu va mai luati dupa toate ideiile nastrusnice ale altora. Daca a fost lichid de racire de calitate in instalatie nu sunt probleme in motor. Depuneri pe vas se fac oricum, mai putin daca a fost lichid de racire rosu/roz.
Eu am schimbat singur lichidul de racire cand am schimbat termostatul si au intrat aproximativ 7 litri, deci ar trebui sa ai 4l antigel, 4l apa distilata. Iti recomand sa pui de la selenia (Paraflu up) sau Hepu, ceva de calitate, oricum sa nu fie albastru/verde ca cica asta ar face depuneri.

Page 60 of 190 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/