Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Foarte tare! https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4659 |
Page 57 of 91 |
Author: | Freccia [ 03 Jan 2013, 19:46 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Sacrilegiu! http://www.youtube.com/watch?feature=en ... -pzol0sxro |
Author: | comanr [ 03 Jan 2013, 19:50 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
awesome RWD handling! |
Author: | mugurel [ 03 Jan 2013, 20:08 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Foarte misto merge omu' dar chiar sa terfelesti asa pajistea aia frumoasa . Nu mai zic de masina ... |
Author: | Babacu [ 05 Jan 2013, 02:19 ] | ||||||||||
Post subject: | Re: Foarte tare! | ||||||||||
Una veche de anul trecut: Attachment: IMG00038.jpg [ 54.36 KiB | Viewed 1182 times ]
|
Author: | comanr [ 06 Jan 2013, 11:49 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
tare volga! now when audi used to make cars... http://www.youtube.com/watch?v=fYxVKCND18w" onclick="window.open(this.href);return false; highly modified i5 version 600+ hp http://www.youtube.com/watch?v=pZbkKbwF7iU" onclick="window.open(this.href);return false; that's a 4WD control |
Author: | Cypy [ 07 Jan 2013, 17:51 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Un Volvo vechi http://www.tare.ro/davetheknave/5539059 ... structibil |
Author: | comanr [ 07 Jan 2013, 22:02 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
valeu , daca ne nimereste unu din ala nu ramane nici de analize. foarte tare. |
Author: | dobermann [ 09 Jan 2013, 16:37 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Destul de interesanta teoria : Legătura dintre "curul" cailor si naveta spatială ?? În caz că v-ați întrebat vreodată ce legătură are coada vacii cu ștampila primăriei... !!! Ecartamentul standard al căilor ferate din Statele Unite este de 143,5 cm. Este un număr foarte ciudat. De ce se folosește acest ecartament ? Pentru că așa se construiau în Anglia, iar primele căi ferate din SUA au fost făcute de englezi expatriați. De ce construiau englezii așa ? Pentru că primele căi ferate au fost făcute de oamenii care construiseră tramvaiele premergătoare trenului și acesta era ecartamenul folosit de ei. Dar de ce se folosea la tramvaie acest ecartament ? Atunci când au început să se facă tramvaiele, s-au folosit aceleași scule și șabloane pe care le foloseau pentru a construi trăsuri, iar la acestea, asta era spațierea roților. Dar de ce aveau trăsurile nevoie de această distanță între roți ? Ei bine, dacă ar fi încercat să folosească orice altă spațiere, roțile s-ar fi rupt, în cele din urmă, pe vreunul din vechile drumuri din Anglia , pentru că aceasta era depărtarea dintre șanțurile săpate de alte roți, de-a lungul timpului. Cine construise aceste drumuri ? Primele drumuri ce acopereau mari distanțe în Europa (implicit în Anglia ) au fost construite de Roma Imperială, pentru legiunile ei. Multe drumuri au fost folosite de atunci până în ziua de azi. Iar carele de luptă romane au săpat primele șanțuri în ele, și după aceea, toată lumea și-a potrivit roțile după ele, ca să nu riște să și le strice. De vreme ce carele de luptă erau făcute de romani, sau la comanda lor, erau toate la fel, în privința standardelor. Ecartamentul căilor ferate din Statele Unite de 143,5 cm derivă din specificațiile originale pentru carele de luptă romane... Birocrația este nemuritoare! Astfel că, dacă vreodată vă întâlniți cu cine știe ce specificații stranii și vă întrebați "de unde curu' calului le-au scos ăștia ?", este perfect posibil să fie o întrebare corectă, pentru că, de exemplu, carele de luptă romane erau făcute astfel încât lățimea lor să fie cât fundurile celor doi cai. Astfel, am găsit răspunsul la întrebarea de la care am pornit inițial. Și acum partea interesantă. Când privim naveta spațială pe platforma ei de lansare, vedem două rachete auxiliare atașate de rezervorul principal de combustibil. Acestea sunt "Solid Rocket Boosters" – SRB. SRB-urile sunt făcute de Thiokol, la fabrica din Utah . Inginerii care au proiectat SRB-urile ar fi vrut să le facă mai mari în diametru, dar ele trebuia să fie transportate cu trenul de la fabrică până la locul de lansare. Calea ferată trece printr-un tunel, în munți. SRB-urile trebuia să încapă în tunel. Tunelul este făcut pe măsura căii ferate, care este, la rândul ei, cam cât "cururile" a doi cai. !! Astfel că una din trăsăturile esențiale ale propulsiei celui mai puternic mijloc de transport din ziua de azi a fost determinată, acum mai mult de două mii de ani, de lățimea standard a unui cur de cal !!! |
Author: | tzzivii [ 09 Jan 2013, 16:41 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Tare!! |
Author: | valerica [ 09 Jan 2013, 20:59 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Omul |
Author: | gabrieldima [ 09 Jan 2013, 21:19 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Da, foarte tare curu calului |
Author: | mobyle [ 12 Jan 2013, 02:01 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
valerica Quote:
aceeasi poveste... spusa altfelhttps://www.youtube.com/watch?v=xuqTmY3vAqM" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | comanr [ 12 Jan 2013, 17:05 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
http://www.youtube.com/watch?v=HPR8ETbtIRs" onclick="window.open(this.href);return false; 155 Q4 , sa iertam coloana sonora. inca unul fara muzica: http://www.youtube.com/watch?v=iBtXrzv_Nqs" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | Cristi99 [ 14 Jan 2013, 15:53 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
http://www.tare.ro/excellei/5550684-mac ... -ca-in-gta" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | ibiza [ 15 Jan 2013, 11:45 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Cristi99 Quote:
cum p*la mea sa postezi snuff!?! esti cu capu?
|
Author: | antonelcodreanu [ 15 Jan 2013, 12:11 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Intra si el odata la 1an, odata la 2ani, si ce posteaza... |
Author: | Hermanoli [ 15 Jan 2013, 15:38 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Cristi99 Quote:
156 cred ca sta foarte bine la siguranta pietonilor, altfel nu-mi explic cum de n-a ramas niciun "mafiot" intins pe asfalt.
|
Author: | Cristi99 [ 15 Jan 2013, 23:29 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
ibiza Quote: Cristi99 Quote:
cum p*la mea sa postezi snuff!?! esti cu capu?scuza-ma daca te simti marcata sau ofensata de imagini, dar la detaliile surprinse si la cum se misca omuletii aia, e mai mult comic filmuletul pt mine si nu ma "misca" nici pe sfert cat un accident de masina suprins pe o camera.. esti cuore sportivo si suferi cu inima.. urmaresti doar telenovele si cresti panselute sau de unde p*la mea reactia asta? |
Author: | Jaggguar [ 17 Jan 2013, 02:03 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
)))))))))))))))) |
Author: | ALXege [ 18 Jan 2013, 12:41 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Eu zic sa vi le scoateti si sa le masurati Cu alte cuvinte, mai usor cu ele la vedere.. Welcome back, Cristi! |
Author: | alfa146 [ 23 Jan 2013, 11:57 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
cum se monteaza un subwoofwer : http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... TnAQViXH9U |
Author: | vladimir [ 25 Jan 2013, 22:17 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
http://m.prosport.ro/alte-sporturi/auto ... h-10484891" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | alfetta [ 26 Jan 2013, 00:23 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
ce bine ar fi daca toti ne-am gasi locul in lumea asta , ca si pustiul de mai sus , desi pt el, privit prin ochii mei, ar fi fost foarte complicat. |
Author: | alfa146 [ 26 Jan 2013, 15:35 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
http://www.youtube.com/watch?v=kqFc4wriBvE |
Author: | ibiza [ 30 Jan 2013, 21:57 ] |
Post subject: | Re: Foarte tare! |
Volvo 245 with Supra engine. |
Page 57 of 91 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |