) mugurel , cel putin tu ai o logica
ps. nu sunt foarte hotarat, drept urmare inca nu am facut miscarea... tot ce am incercat sa spun este ca, mi se pare aberant sa judeci o persoana dupa ce masina are sau ce combustibil foloseste. Daca o luam logic si cei cu diesel, au ales diesel pt ca are un raport consum/putere mult mai bun comparativ cu benzina. Banuiesc ca orice sofer adevarat tanjeste la un motor Vx ( unde x = 6,8,12 ) pe benzina, insa din motive obiective ne multumim cu un motor diesel sau benzina < 2L pentru utilizarea zilnica.
Cei care au motoare de 3.2 L sunt de apreciat pentru 3 lucruri:
1. sunt inmatriculate in RO si platesc impozitul aferent;
2. ies, se plimba cu ele in timpul liber si nu rad de unul cu 100 cp diesel/benzina/gpl;
3. ca si daily use car folosesc o masina care consuma mai putin si este mai ieftin de intretinut sau au masina de serviciu de la compania la care lucreaza.
Personal nu detin un 3.2 sau ceva mai extravagant ca sa aibe rost sa-mi cumpar o masina 'de serviciu' daca o pot numii asa.
Job-ul ma forteaza sa alerg dintr-un loc in altul iar drumurile pe care circul mi se par de 2bani la cat platim pentru ele. Drept urmare uneori sunt tentat macar sa incerc acest combustibil alternativ. Daca nu sunt multumit, asata este, am pierdut 700euro sau care este pretul instalatiei. Oricum isi amortizeaza pretul in 10k km.
@mugurel, taxi-ul cu care ai mers tu fie avea o instalatie proasta fie era reglata prost, posibil amandoua. De obicei taximetristi folosesc cam cele mai ieftine instalatii GPL, de aici consum crescut si mirosul de noxe. Am studiat putin cazul si sunt instalatii mult mai calitative care nu miros a GPL in ultimul hal si nu sare de 1% in plus consumul.