Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo Giulia
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560
Page 52 of 178

Author:  ALXege [ 21 Sep 2015, 10:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

TwinTwin Quote:
[...]nu cred ca vom prinde lansarea modelelor "civile" inainte de vanzarea brandului.
Stii tu ceva ce noi nu stim? Sau iar "ne cumpara VAG-ul"?
Lansarea "modelelor civile" e prevazuta pentru la anul, cu vanzari incepand din Q3. Probabil la Geneva vom vedea si flota.

Author:  georgecristian [ 21 Sep 2015, 11:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

georgecristian Quote:
Alfredo Altavilla, responsabil FCA pt EMEA: "Intalnirea cu versiunile Giulia pentru marele public, benzina si diesel, la salonul din Geneva , Martie 2016. " Cu primele livrari abia in semestrul II 2016.
Intre timp, administratorul delegat Alfa Romeo si Maserati, Harald Wester (pe la inceputurile carierei la VW) zice ca au primit vreo 5000 mii de "declaratii de interes" pentru Giulia QV de la lansarea din 24 Iunie, si se spera la primele livrari pana la sfasitul lui 2015. Foarte ambitios plan :D

Author:  dand [ 21 Sep 2015, 13:44 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

ALXege Quote:
Sau iar "ne cumpara VAG-ul"?
:lol:
daca le mai raman ceva centi dupa ce ii duc US and consumerii to the cleaners...

Author:  yux_mm [ 21 Sep 2015, 15:25 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Conform spuselor oamenilor de la stand, se deschid comenzile in octombrie iar livrarile incepand cu martie 2016.
Tot conform spuselor oamenilor de la stand va exista o varianta alungita, in genul variantelor L de la BMW seria 7. Nu stiu daca va fi disponibila si pentru alte piete decat cea chineza, unde Marius imi spunea ca se comercializeaza inclusiv seria 3 mai lunga, si unde stiam ca exista si Passat mai lung. Practic varianta pe care s-a grefat prima Skoda Superb.

Cam atat deocamdata, o sa revin curand cu impresii personale.

Author:  mugurel [ 21 Sep 2015, 15:32 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

yux_mm Quote:
Cam atat deocamdata, o sa revin curand cu impresii personale.
Si poze , ma ... Sa va vedem moacele langa Giulia :lol:

Author:  yux_mm [ 22 Sep 2015, 01:44 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Poze cu mine langa Giulia nu o sa vezi Mugurel, va trebui sa ma crezi pe cuvant ca am fost acolo. Altfel spus, am trecut de mult de faza pozelor cu Iola...

Revenind la Giulia, prima impresie este ca ii lipseste acea frumusete caracteristica modelelor anterioare. Este o masina frumoasa, dar nu cum i-au fost predecesoarele. Este insa o masina dezirabila in special prin prisma tehnologiei pe care o traspira: capota de fibra de carbon, cupola asemenea plus alte componente. Alminiu si alte materiale care o imping in linia fruntasa a domeniului.
Asemanarea cu BMW se evapora in momentul in care o vezi live. Privita din afara, masina e un monstru. Rotile mari si late cu jantele cu spite subtiri lasand la vedere niste discuri cat rotile de cascaval olandez, sunt de-a dreptul ostentative. Ecartamentul spate mai mare ca cel fata, aripile umflate, bolta facuta de aripa spate da impresia unui pachet de muschi gata sa explodeze. E un drive machine veritabil. Are ceva din aerul Nissanului GT-R, cu mentiunea ca distanta intre frumusete si performanta este mai mare la Nissan.
Un alt aspect care transpira din prima secunda cand o vezi este ca e limpede ca e facuta sa vanda pe piata americana si asiatica, in primul rand. Este lucrul de care m-am temut cel mai mult. Nu va inchipuiti ca de-asta n-o sa mai doarma Macaronarul, ca nu isi mai cumpara yux de la Brasov Giulia. Dar mi-am simtit orgoliul putin sifonat.
Cu toate astea, are aspectul oricarei masini din clasa medie cu motor fata si puntea motoare spate. In final, solutia tehnica decide mult din forma exterioara. Pentru cine se asteapta sa care catei si purcei... imi pare rau sa va dezamagesc, dar nu e pentru asa ceva. Cum de altfel nici M3 si nici C-AMG nu sunt. M-ul mi s-a parut cel mai stramt, insa fara a fi oprimant. Sa nu uitam ca am 1.90m si greutate spre chintal greutate.
La interior pare bine finisata, designul destul de curat, spre deosebire de M3 unde dupa gustul meu au ajuns la granita kitschului (pacat, un interior mai simplu si mai focusat pe sofat decat pe gadgeturi era binevenit). Totusi, ar fi fost la mare bataie cu interiorul C-ului AMG dar cel din urma a pierdut la puncte datorita consolei centrale, atat de glossy.
M-am urcat dinadins in toate 3 pentru a imi face o impresie statica. Dinamic, cel putin prea curand nu o sa am ocazia, iar daca o voi avea sunt sigur ca performantele sunt atat de apropiate pentru un amator ca mine incat nu voi face diferenta. Din pacate la Audi nu am ajuns sa ma sui si in RS4, din cauza cozii extrem de lunga la intrarea in pavilion.
Cumva clasic Alfa, desi se sta jos, pozitia e mai inalta decat la concurenta: evident mai inalta decat la BMW si marginal fata de Merc. Ca o observatie, la M3 cu greu mi-am gasit o pozitie potrivita la volan. Cred ca m-am jucat la butoane mai bine de 3-4 minute.

Cum spuneam si mai devreme, gagiul de la stand mi-a spus ca va exista o varianta mai lunga, in genul variantei L de la BMW seria 7.

Ce mi se pare foarte fain este ca de la inceput masina va fi disponibila atat cu cutia automata cu "tz" trepte si padele pe volan cat si cu o manuala classica in 6 trepte. Sincer, aceasta veste m-a uns la suflet. Personal cred ca o cutie manuala implica soferul mai mult in procesul condusului. Evident, exista si reversul medaliei, condusul in traficul din oras sau vreun ambuteiaj pe vreo sosea sau autostrada. Totusi, e clar ca trasul de clapete aduce partea lui de distractie.
Cat am stat in masina si mi-a povestit flacaul vrute si nevrute, m-am jucat cu schimbatorul de viteze. Si iarasi, in stilul Alfa mi s-a parut ca sunt usor cam lungi cursele manetei. Nu consider ca e un lucru rau sau bun, ci doar o particularitate. Personal prefer diferente notabile intre branduri, astfel simti ca sofezi chestii diferite, nu aceeasi masina cu alta emblema pe bot.

Prototipul de janta de carbon era discret integrata intr-un perete alaturi de alte elemente de particularizare. Intr-adevar, daca aglomeratia era mare, o puteai usor rata. Eu am ajuns dimineata cam la jumatate de ora de la deschidere cand atmosfera era mai aerisita si am petrecut la stand cam o ora si jumatate din care vreo 20 minute la coada si vreo 7 minute in masina.
Expuse erau vreo 5 masini: una rosie de care nu te puteai apropia fiind incercuita de un cordon, fiind si cea mai radicala dintre toate, avand printre altele scaunele din fata de fibra de carbon si sistemul audio de la o firma de top a carei nume l-am uitat neinteresandu-ma prea tare aspecul asta; celelalte erau in variante mai cuminti, cu scaune normale, insa in continuare cu discurile ceramice. Culorile in care erau vopsite au o importanta minima atata timp cat consider ca singura culoare in care trebuie sa vina Alfele este cea rosie. Din pacate, si am sa fac o paralela cu modelele precedente relativ recente, designul per total duce lipsa de fluiditate. Poate din cauza diverselor norme ce se impun privind siguranta la impact cu pietoni sau alte obiecte contondente, poate din cauza compromisurilor aerodinamice, poate chiar din cauza lipsei unor desenatori/designeri de prim clasa sau, poate chiar datorita presiunilor de a face o masina globala, vandabila pe orice continent.

Concluzia: o vreau, insa n-am sa o iubesc.

Author:  dand [ 22 Sep 2015, 02:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Foarte misto descrierea, speram la un sentiment gen Giulietta adica ura la prima vedere si dragoste la a doua :roll:
Poate gama ptr. Joe Bloggs va fi mai 'feminina' intrucatva?...Serios vorbind, arata mai bine in poze decat in realitate? MiTo si Giulietta aratau rau in poze, Giulia arata bine, daca vii si ne zici ca e mai degraba un Giulio e de rau :cry:

Author:  yux_mm [ 22 Sep 2015, 02:12 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Eu as zice ca arata mai bine in realitate decat in poze...

Author:  Razvan29 [ 22 Sep 2015, 08:34 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Foarte interesante gandurile tale yuxule, faza cu varianta lunga pentru Asia m-a cam suparat ce-i drept, desi dpdv al businessului inteleg perfect nevoia de a emula ce au facut nemtii, cel putin e tried and tested si interesul e sa vanda la greu (si) acolo.

Astept cu interes variantele normale. Din intamplare de un viitor SW/Giardinetta ai intrebat?

Author:  yux_mm [ 22 Sep 2015, 08:55 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Aveam in gand sa intreb dar am uitat pana la urma...
Totusi, speculand putin ideea, daca pietele principale sunt americane si asiatice, prea curand nu o sa vedem un sw, care este o caracteristica europeana.
Mergand pe gandul asta, daca as fi in locul macaronarului nici eu nu m-as grabi cu sw-ul, ci as arunca pe piata un coupe.
Dar stai sa vedem...

Author:  lucianm [ 22 Sep 2015, 10:52 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Interesanta descrierea. Suna un pic a muscle car, dar, daca stau si ma gandesc bine, nici 159, mai ales dotata cum trebuie, nu e chiar feminina.
In plus, sunt sigur ca vor mai indulci un pic prezentarea la variantele non-QV. Ma cam oftic ca trebuie sa asteptam pana la Geneva ca sa aflam ceva despre ele. E stilul deja cunoscut al lui Sergiu... :disgust:

Author:  KALI [ 22 Sep 2015, 16:35 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Galerie FOTO Al Volante

Author:  ibiza [ 22 Sep 2015, 16:46 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

yux_mm Quote:
daca pietele principale sunt americane si asiatice, prea curand nu o sa vedem un sw, care este o caracteristica europeana.
Giulia pick-up... cred ca m-as putea obisnui...

#####
ca fapt divers, stia bine Masera
Pare Giulia non-QV :D

Attachments:
masera.jpg
masera.jpg [ 45.22 KiB | Viewed 1321 times ]

Author:  marius [ 22 Sep 2015, 18:37 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

M-am dus la IAA cu scopul de a avea o intalnire cu Giulia, si asta s-a intamplat. Si mai nimic altceva.
Prima masina pe care am vazut-o in cadrul salonului a fost chiar Giulia Rosso Competizione, pot spune ca a fost dragoste la prima vedere. Pana sa o vad pe viu auzisem si eu toate parile alea cum ca ar fi prea nemteasca, sau ca daca ai schimba scudetto-ul pe o grila compusa din doi rinichi n-ai mai sti daca ai de-a face cu o italianca sau cu o bavareza. Nimic mai fals. Designul partii anterioare este 100% Alfa Romeo, odata vazuta masina pe viu dispare orice dubiu ca n-ar fi asa. Mai mult, prin prisma pozelor vazute inainte, mie personal mi se pareau putin chinuite toate fantele de aerisire din partea frontala, atat "mustatile" din bara cat si prizele de aerisire din capota. In realitate sunt de acolo, ies exact cat trebuie in evidenta si in nici un caz nu intrerup linia masinii, nici nu par ca au fost puse acolo doar de forma. Eleronul mobil din carbon arata excelent. Ceva asemanator are si Mercedes pe unele modele, dar cromat si fix. Din lateral pare un veritabil pachet de muschi, e compacta dar plina de nerv, mie mi-a amintit de un atlet cu un corp desavarsit in pozitia de dinainte de start. In mod ciudat, desi rotile au acelasi diametru pare cumva ridicata de fund, gata de atac. Poate de aici asocierea mentala pe care am facut-o eu cu un atlet la start. Sau poate e doar un semn al arhitecturii rwd folosite, doar ca nu sunt obisnuit sa o vad pe o berlina Alfa moderna. In partea din spate primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost micul spoiler in forma de coada de randunica. E original intre formele folosite acum de catre ceilalti constructori, si daca l-au facut asa doar pentru a aduce un omagiu vechii Giulia, l-au reusit! Nu stiu insa daca va veni cu toate versiunile sau va ramane un accesoriu Quadrifoglio. In rest trebuie sa spun ca partea din spate e cea care m-a convins cel mai putin, sau poate trebuie si aici doar sa ma invat cu o forma stopurilor cu care nu sunt obisnuit la Alfa. La Giulietta spre exemplu prima impresie a fost lasata de fata "bulbucata" ce parea neinchegata iar spatele foarte bine cizelat, la Giulia imi pare exact invers.
In interior mi-a placut si am remarcat de la inceput faptul ca pozitia la volan este joasa, parca cobori in masina nu urci. Senzatia nu este atat de evidenta precum la 4C spre exemplu, dar pentru cineva care vine de pe 159 e o diferenta enorma. Scaunele din varianta pe care am incercat-o eu erau standard (cea gri inchis) dar tot gen scoica. Cea rosie avea scaunele optionale din carbon, insa dupa cateva zile de vizionari in care au inceput sa dispara bucati de plastic din interior cei de la stand au decis sa permita accesul la ea doar potentialilor clienti. Nu mi-am dat seama daca scaunele pe care le-am incercat eu erau din piele intoarsa sau un material sintetic gen alfatex, dar sunt foarte placute la pipait, mai ferme si mai dure decat cele imbracate in alfatex-ul cu care suntem obisnuiti, chiar si textura parca este mai degraba "tehnica" decat confortabila. Sunt multe detalii total noi care iti atrag atentia, si singurul lucru familiar si reconfortant este emblema mare din mijlocul volanului. In rest, o gramada de chestii noi. Bordul cusut in ata verde si alba arata intr-un mare fel. Butonul de start este pe volan. Toate chestiile astea insumate te fac realmente sa crezi ca esti intr-o super sportiva. Iti lasa impresia ca este o masina de competitii pe care s-au chinuit sa o transforme in berlina, si nu invers cum este cazul rivalelor sale. Va spun sincer ca de la volan, prima oara cand am intors capul spre tipul de la stand care s-a asezat pe bancheta din spate ma asteptam sau dau cu nasul intr-un roll bar. Sistemul de infotainment nu era activat, dar m-am jucat putin cu comenzile "la rece". E de fapt acelasi sistem de pe Mercedes, cu aceiasi rotita din aluminiu cu roti zimtate si acoperita de un plexiglas negru care se asorteaza cu ecranul stins. Sistemul asta l-am vazut in functiune pe un C63 AMG unde un pusti de 10 ani ne arata cum sta treaba, deci as spune ca e destul de simplu si intuitiv. :) Alt lucru pe care l-am remarcat pe bancheta din spate a fost spatiul pentru genunchi, as spune mai mare chiar si decat in 166. Doi oameni stau bine, sa vedem cum va fi bancheta cu 3 locuri de pe variantele normale. Bancheta nu se rabateaza in niciun fel, pentru a spori ridigitatea caroseriei. In fine, portabagajul are o gura de acces ingusta (alarma pentru posesorii de carucioare) dar este foarte lung. As spune minim 450L capacitate, poate chiar 500. Tipul m-a invitat sa ii deschid singur capota, si aproape am avut un soc. Fiind din carbon e foarte usoara si parca isi ia zborul, mi-a fost frica sa nu se sparga de la reculul amortizoarelor. :) Nu l-am bagat in ceata cu dilema 90-60-90, oricum tipul a fost foarte franc si a recunoscut ca a fost book-uit doar pentru show-ul asta. Iar la un moment dat mai in gluma mai in serios mi-a spus ca el s-a duce in pauza daca as fi de acord sa ii tin locul. Cand l-a intrerupt cineva din public cu o intrebare i-a spus sa ma intrebe mai bine pe mine. :)
Ceva poze am incercat sa aduc acasa cu farasul din dotare dar a fost aproape imposibil datorita aglomeratiei, asa ca va rog nu aruncati cu rosii in artist. Orisicum, de repetat si aprofundat cu prima ocazie.

Attachments:
IMG_20150919_193138-1.jpg
IMG_20150919_193138-1.jpg [ 125.72 KiB | Viewed 1299 times ]
IMG_20150921_184110-1.jpg
IMG_20150921_184110-1.jpg [ 101.92 KiB | Viewed 1299 times ]
IMG_20150922_122525-1.jpg
IMG_20150922_122525-1.jpg [ 79.2 KiB | Viewed 1299 times ]
IMG_20150922_171151-1.jpg
IMG_20150922_171151-1.jpg [ 133.99 KiB | Viewed 1299 times ]

Author:  goldfinger [ 22 Sep 2015, 18:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

marius Quote:
Iti lasa impresia ca este o masina de competitii pe care s-au chinuit sa o transforme in berlina, si nu invers cum este cazul rivalelor sale. Va spun sincer ca de la volan, prima oara cand am intors capul spre tipul de la stand care s-a asezat pe bancheta din spate ma asteptam sau dau cu nasul intr-un roll bar.
Exact aceeasi senzatie am avut-o si eu. Interiorul are "acel ceva" pe care nu il regasesti la ceilalti constructori, probabil acesta este feeling-ul "made in Italy" de care tot vorbea Marchionne.

Author:  tomi_alfa [ 22 Sep 2015, 19:07 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Date tehnice si culori

Attachments:
File comment: Culori 1
21435627440_14ace196dd_o.jpg
21435627440_14ace196dd_o.jpg [ 102.9 KiB | Viewed 1286 times ]
File comment: Culori 2
21633359141_091677eba3_o.jpg
21633359141_091677eba3_o.jpg [ 68.13 KiB | Viewed 1286 times ]
File comment: Dimensiuni
21422694059_289b9dfa20_o.jpg
21422694059_289b9dfa20_o.jpg [ 124.04 KiB | Viewed 1286 times ]
File comment: Date tehnice
21609621485_4fb525f87d_o.jpg
21609621485_4fb525f87d_o.jpg [ 146.55 KiB | Viewed 1286 times ]
File comment: Incontestabil
21421798350_3b4699b4e2_o.jpg
21421798350_3b4699b4e2_o.jpg [ 157.9 KiB | Viewed 1286 times ]

Author:  GabiNS [ 22 Sep 2015, 20:15 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

La o prima vedere a fisei tehnice, se poate trage concluzia (superficiala din spatele monitorului desigur) ca ar trebui sa se miste mai bine decat un M5. Zic M5 ca vad ca e un "etalon" acceptat de toata lumea. Ma refer in special la power to weight ratio. Giulia are 510 CP ca sa miste 1524 kg, in timp ce BMW-ul are 560 CP ca sa miste aproape 2 tone (1986 kg).
O diferenta de peste 400 kg si doar 50 CP? :thinking:
Am zis superficiala, pentru ca numai testele de circuit pot confirma calculele hartiei. Sunt multe variabile: transmisie/anvelope/sofer/ etc. Dar mie imi suna bine. :peace:


P.S. Multumim corespondentilor de la fata locului! :clapping:

Author:  toshy [ 22 Sep 2015, 20:20 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Ce mica e...

Author:  Razvan29 [ 22 Sep 2015, 20:44 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Sunt curios cum va veni nr. de inmatriculare, pare ingusta zona respectiva :?

Da, stiu, ce probleme am si eu :lol:

Author:  goldfinger [ 22 Sep 2015, 20:53 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

GabiNS Quote:
La o prima vedere a fisei tehnice, se poate trage concluzia (superficiala din spatele monitorului desigur) ca ar trebui sa se miste mai bine decat un M5. Zic M5 ca vad ca e un "etalon" acceptat de toata lumea. Ma refer in special la power to weight ratio. Giulia are 510 CP ca sa miste 1524 kg, in timp ce BMW-ul are 560 CP ca sa miste aproape 2 tone (1986 kg).
O diferenta de peste 400 kg si doar 50 CP? :thinking:
Am zis superficiala, pentru ca numai testele de circuit pot confirma calculele hartiei. Sunt multe variabile: transmisie/anvelope/sofer/ etc. Dar mie imi suna bine. :peace:


P.S. Multumim corespondentilor de la fata locului! :clapping:
Vezi ca e cu M3 păruială, nu cu M5.

Author:  alfetta [ 22 Sep 2015, 22:02 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

toshy Quote:
Ce mica e...
Are ampatamentul mai mare ca un passat .

Author:  GabiNS [ 22 Sep 2015, 22:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

My bad! Giulia sta bine la capitolul power to weight si fata de M3. Bmw-ul are 410 CP la 1600 kg.

Author:  yux_mm [ 22 Sep 2015, 22:52 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Si eu ma asteptam la o masina mult mai voluminoasa, dar as aprecia ca este doar putin mai mare decat o seria 3 noua. La interior este intr-adevar mai voluminoasa decat concurenta bavareza.
Bineinteles, cifrele vorbesc de la sine, dar ma refer la impresia lasata.

Hai sa pun si vreo 2 poze: discul fata ceramic, mare cat o roata de cascaval olandez; discul spate cu etrierul de frana normal si cel mic negru pentru frana de mana si hill-holder. Deflectorul pare chiar pe bune...

Attachments:
DSC02282.JPG
DSC02282.JPG [ 157.68 KiB | Viewed 1201 times ]
DSC02283.JPG
DSC02283.JPG [ 126.65 KiB | Viewed 1201 times ]
DSC02272.JPG
DSC02272.JPG [ 144.76 KiB | Viewed 1201 times ]

Author:  toshy [ 22 Sep 2015, 23:00 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

alfetta Quote:
toshy Quote:
Ce mica e...
Are ampatamentul mai mare ca un passat .

Nu cu un Passat o compari. Are ampatament de masina RWD, identic cu cel al Seriei 3, dar un pic mai mic decat cel al Clasei C sau al Jaguarului XE. Eu vorbeam de restul de dimensiuni, e mai scurta decat 159 si cam tot la fel de lata si inalta.

Author:  Valak [ 22 Sep 2015, 23:53 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Stie cineva ce e cu zona aia de plastic negru plin in grila dreapta a barii fata ?

Page 52 of 178 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/