Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560 |
Page 52 of 178 |
Author: | ALXege [ 21 Sep 2015, 10:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
TwinTwin Quote: [...]nu cred ca vom prinde lansarea modelelor "civile" inainte de vanzarea brandului.
Stii tu ceva ce noi nu stim? Sau iar "ne cumpara VAG-ul"?Lansarea "modelelor civile" e prevazuta pentru la anul, cu vanzari incepand din Q3. Probabil la Geneva vom vedea si flota. |
Author: | georgecristian [ 21 Sep 2015, 11:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
georgecristian Quote: Alfredo Altavilla, responsabil FCA pt EMEA: "Intalnirea cu versiunile Giulia pentru marele public, benzina si diesel, la salonul din Geneva , Martie 2016. " Cu primele livrari abia in semestrul II 2016.
Intre timp, administratorul delegat Alfa Romeo si Maserati, Harald Wester (pe la inceputurile carierei la VW) zice ca au primit vreo 5000 mii de "declaratii de interes" pentru Giulia QV de la lansarea din 24 Iunie, si se spera la primele livrari pana la sfasitul lui 2015. Foarte ambitios plan |
Author: | dand [ 21 Sep 2015, 13:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
ALXege Quote:
Sau iar "ne cumpara VAG-ul"?
daca le mai raman ceva centi dupa ce ii duc US and consumerii to the cleaners... |
Author: | yux_mm [ 21 Sep 2015, 15:25 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Conform spuselor oamenilor de la stand, se deschid comenzile in octombrie iar livrarile incepand cu martie 2016. Tot conform spuselor oamenilor de la stand va exista o varianta alungita, in genul variantelor L de la BMW seria 7. Nu stiu daca va fi disponibila si pentru alte piete decat cea chineza, unde Marius imi spunea ca se comercializeaza inclusiv seria 3 mai lunga, si unde stiam ca exista si Passat mai lung. Practic varianta pe care s-a grefat prima Skoda Superb. Cam atat deocamdata, o sa revin curand cu impresii personale. |
Author: | mugurel [ 21 Sep 2015, 15:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
yux_mm Quote: Cam atat deocamdata, o sa revin curand cu impresii personale.
Si poze , ma ... Sa va vedem moacele langa Giulia
|
Author: | yux_mm [ 22 Sep 2015, 01:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Poze cu mine langa Giulia nu o sa vezi Mugurel, va trebui sa ma crezi pe cuvant ca am fost acolo. Altfel spus, am trecut de mult de faza pozelor cu Iola... Revenind la Giulia, prima impresie este ca ii lipseste acea frumusete caracteristica modelelor anterioare. Este o masina frumoasa, dar nu cum i-au fost predecesoarele. Este insa o masina dezirabila in special prin prisma tehnologiei pe care o traspira: capota de fibra de carbon, cupola asemenea plus alte componente. Alminiu si alte materiale care o imping in linia fruntasa a domeniului. Asemanarea cu BMW se evapora in momentul in care o vezi live. Privita din afara, masina e un monstru. Rotile mari si late cu jantele cu spite subtiri lasand la vedere niste discuri cat rotile de cascaval olandez, sunt de-a dreptul ostentative. Ecartamentul spate mai mare ca cel fata, aripile umflate, bolta facuta de aripa spate da impresia unui pachet de muschi gata sa explodeze. E un drive machine veritabil. Are ceva din aerul Nissanului GT-R, cu mentiunea ca distanta intre frumusete si performanta este mai mare la Nissan. Un alt aspect care transpira din prima secunda cand o vezi este ca e limpede ca e facuta sa vanda pe piata americana si asiatica, in primul rand. Este lucrul de care m-am temut cel mai mult. Nu va inchipuiti ca de-asta n-o sa mai doarma Macaronarul, ca nu isi mai cumpara yux de la Brasov Giulia. Dar mi-am simtit orgoliul putin sifonat. Cu toate astea, are aspectul oricarei masini din clasa medie cu motor fata si puntea motoare spate. In final, solutia tehnica decide mult din forma exterioara. Pentru cine se asteapta sa care catei si purcei... imi pare rau sa va dezamagesc, dar nu e pentru asa ceva. Cum de altfel nici M3 si nici C-AMG nu sunt. M-ul mi s-a parut cel mai stramt, insa fara a fi oprimant. Sa nu uitam ca am 1.90m si greutate spre chintal greutate. La interior pare bine finisata, designul destul de curat, spre deosebire de M3 unde dupa gustul meu au ajuns la granita kitschului (pacat, un interior mai simplu si mai focusat pe sofat decat pe gadgeturi era binevenit). Totusi, ar fi fost la mare bataie cu interiorul C-ului AMG dar cel din urma a pierdut la puncte datorita consolei centrale, atat de glossy. M-am urcat dinadins in toate 3 pentru a imi face o impresie statica. Dinamic, cel putin prea curand nu o sa am ocazia, iar daca o voi avea sunt sigur ca performantele sunt atat de apropiate pentru un amator ca mine incat nu voi face diferenta. Din pacate la Audi nu am ajuns sa ma sui si in RS4, din cauza cozii extrem de lunga la intrarea in pavilion. Cumva clasic Alfa, desi se sta jos, pozitia e mai inalta decat la concurenta: evident mai inalta decat la BMW si marginal fata de Merc. Ca o observatie, la M3 cu greu mi-am gasit o pozitie potrivita la volan. Cred ca m-am jucat la butoane mai bine de 3-4 minute. Cum spuneam si mai devreme, gagiul de la stand mi-a spus ca va exista o varianta mai lunga, in genul variantei L de la BMW seria 7. Ce mi se pare foarte fain este ca de la inceput masina va fi disponibila atat cu cutia automata cu "tz" trepte si padele pe volan cat si cu o manuala classica in 6 trepte. Sincer, aceasta veste m-a uns la suflet. Personal cred ca o cutie manuala implica soferul mai mult in procesul condusului. Evident, exista si reversul medaliei, condusul in traficul din oras sau vreun ambuteiaj pe vreo sosea sau autostrada. Totusi, e clar ca trasul de clapete aduce partea lui de distractie. Cat am stat in masina si mi-a povestit flacaul vrute si nevrute, m-am jucat cu schimbatorul de viteze. Si iarasi, in stilul Alfa mi s-a parut ca sunt usor cam lungi cursele manetei. Nu consider ca e un lucru rau sau bun, ci doar o particularitate. Personal prefer diferente notabile intre branduri, astfel simti ca sofezi chestii diferite, nu aceeasi masina cu alta emblema pe bot. Prototipul de janta de carbon era discret integrata intr-un perete alaturi de alte elemente de particularizare. Intr-adevar, daca aglomeratia era mare, o puteai usor rata. Eu am ajuns dimineata cam la jumatate de ora de la deschidere cand atmosfera era mai aerisita si am petrecut la stand cam o ora si jumatate din care vreo 20 minute la coada si vreo 7 minute in masina. Expuse erau vreo 5 masini: una rosie de care nu te puteai apropia fiind incercuita de un cordon, fiind si cea mai radicala dintre toate, avand printre altele scaunele din fata de fibra de carbon si sistemul audio de la o firma de top a carei nume l-am uitat neinteresandu-ma prea tare aspecul asta; celelalte erau in variante mai cuminti, cu scaune normale, insa in continuare cu discurile ceramice. Culorile in care erau vopsite au o importanta minima atata timp cat consider ca singura culoare in care trebuie sa vina Alfele este cea rosie. Din pacate, si am sa fac o paralela cu modelele precedente relativ recente, designul per total duce lipsa de fluiditate. Poate din cauza diverselor norme ce se impun privind siguranta la impact cu pietoni sau alte obiecte contondente, poate din cauza compromisurilor aerodinamice, poate chiar din cauza lipsei unor desenatori/designeri de prim clasa sau, poate chiar datorita presiunilor de a face o masina globala, vandabila pe orice continent. Concluzia: o vreau, insa n-am sa o iubesc. |
Author: | dand [ 22 Sep 2015, 02:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Foarte misto descrierea, speram la un sentiment gen Giulietta adica ura la prima vedere si dragoste la a doua Poate gama ptr. Joe Bloggs va fi mai 'feminina' intrucatva?...Serios vorbind, arata mai bine in poze decat in realitate? MiTo si Giulietta aratau rau in poze, Giulia arata bine, daca vii si ne zici ca e mai degraba un Giulio e de rau |
Author: | yux_mm [ 22 Sep 2015, 02:12 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Eu as zice ca arata mai bine in realitate decat in poze... |
Author: | Razvan29 [ 22 Sep 2015, 08:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Foarte interesante gandurile tale yuxule, faza cu varianta lunga pentru Asia m-a cam suparat ce-i drept, desi dpdv al businessului inteleg perfect nevoia de a emula ce au facut nemtii, cel putin e tried and tested si interesul e sa vanda la greu (si) acolo. Astept cu interes variantele normale. Din intamplare de un viitor SW/Giardinetta ai intrebat? |
Author: | yux_mm [ 22 Sep 2015, 08:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Aveam in gand sa intreb dar am uitat pana la urma... Totusi, speculand putin ideea, daca pietele principale sunt americane si asiatice, prea curand nu o sa vedem un sw, care este o caracteristica europeana. Mergand pe gandul asta, daca as fi in locul macaronarului nici eu nu m-as grabi cu sw-ul, ci as arunca pe piata un coupe. Dar stai sa vedem... |
Author: | lucianm [ 22 Sep 2015, 10:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Interesanta descrierea. Suna un pic a muscle car, dar, daca stau si ma gandesc bine, nici 159, mai ales dotata cum trebuie, nu e chiar feminina. In plus, sunt sigur ca vor mai indulci un pic prezentarea la variantele non-QV. Ma cam oftic ca trebuie sa asteptam pana la Geneva ca sa aflam ceva despre ele. E stilul deja cunoscut al lui Sergiu... |
Author: | KALI [ 22 Sep 2015, 16:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Galerie FOTO Al Volante |
Author: | ibiza [ 22 Sep 2015, 16:46 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
yux_mm Quote: daca pietele principale sunt americane si asiatice, prea curand nu o sa vedem un sw, care este o caracteristica europeana.
Giulia pick-up... cred ca m-as putea obisnui...##### ca fapt divers, stia bine Masera Pare Giulia non-QV
|
Author: | goldfinger [ 22 Sep 2015, 18:47 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
marius Quote: Iti lasa impresia ca este o masina de competitii pe care s-au chinuit sa o transforme in berlina, si nu invers cum este cazul rivalelor sale. Va spun sincer ca de la volan, prima oara cand am intors capul spre tipul de la stand care s-a asezat pe bancheta din spate ma asteptam sau dau cu nasul intr-un roll bar.
Exact aceeasi senzatie am avut-o si eu. Interiorul are "acel ceva" pe care nu il regasesti la ceilalti constructori, probabil acesta este feeling-ul "made in Italy" de care tot vorbea Marchionne.
|
Author: | tomi_alfa [ 22 Sep 2015, 19:07 ] | ||||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||||||
Date tehnice si culori
|
Author: | GabiNS [ 22 Sep 2015, 20:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
La o prima vedere a fisei tehnice, se poate trage concluzia (superficiala din spatele monitorului desigur) ca ar trebui sa se miste mai bine decat un M5. Zic M5 ca vad ca e un "etalon" acceptat de toata lumea. Ma refer in special la power to weight ratio. Giulia are 510 CP ca sa miste 1524 kg, in timp ce BMW-ul are 560 CP ca sa miste aproape 2 tone (1986 kg). O diferenta de peste 400 kg si doar 50 CP? Am zis superficiala, pentru ca numai testele de circuit pot confirma calculele hartiei. Sunt multe variabile: transmisie/anvelope/sofer/ etc. Dar mie imi suna bine. P.S. Multumim corespondentilor de la fata locului! |
Author: | toshy [ 22 Sep 2015, 20:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Ce mica e... |
Author: | Razvan29 [ 22 Sep 2015, 20:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Sunt curios cum va veni nr. de inmatriculare, pare ingusta zona respectiva Da, stiu, ce probleme am si eu |
Author: | goldfinger [ 22 Sep 2015, 20:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
GabiNS Quote: La o prima vedere a fisei tehnice, se poate trage concluzia (superficiala din spatele monitorului desigur) ca ar trebui sa se miste mai bine decat un M5. Zic M5 ca vad ca e un "etalon" acceptat de toata lumea. Ma refer in special la power to weight ratio. Giulia are 510 CP ca sa miste 1524 kg, in timp ce BMW-ul are 560 CP ca sa miste aproape 2 tone (1986 kg).
Vezi ca e cu M3 păruială, nu cu M5.
O diferenta de peste 400 kg si doar 50 CP? Am zis superficiala, pentru ca numai testele de circuit pot confirma calculele hartiei. Sunt multe variabile: transmisie/anvelope/sofer/ etc. Dar mie imi suna bine. P.S. Multumim corespondentilor de la fata locului! |
Author: | alfetta [ 22 Sep 2015, 22:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
toshy Quote: Ce mica e...
Are ampatamentul mai mare ca un passat .
|
Author: | GabiNS [ 22 Sep 2015, 22:50 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
My bad! Giulia sta bine la capitolul power to weight si fata de M3. Bmw-ul are 410 CP la 1600 kg. |
Author: | yux_mm [ 22 Sep 2015, 22:52 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||||
Si eu ma asteptam la o masina mult mai voluminoasa, dar as aprecia ca este doar putin mai mare decat o seria 3 noua. La interior este intr-adevar mai voluminoasa decat concurenta bavareza. Bineinteles, cifrele vorbesc de la sine, dar ma refer la impresia lasata. Hai sa pun si vreo 2 poze: discul fata ceramic, mare cat o roata de cascaval olandez; discul spate cu etrierul de frana normal si cel mic negru pentru frana de mana si hill-holder. Deflectorul pare chiar pe bune...
|
Author: | toshy [ 22 Sep 2015, 23:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
alfetta Quote: toshy Quote: Ce mica e...
Are ampatamentul mai mare ca un passat .Nu cu un Passat o compari. Are ampatament de masina RWD, identic cu cel al Seriei 3, dar un pic mai mic decat cel al Clasei C sau al Jaguarului XE. Eu vorbeam de restul de dimensiuni, e mai scurta decat 159 si cam tot la fel de lata si inalta. |
Author: | Valak [ 22 Sep 2015, 23:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Stie cineva ce e cu zona aia de plastic negru plin in grila dreapta a barii fata ? |
Page 52 of 178 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |