Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa 147 ZET
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4601
Page 6 of 13

Author:  zet [ 01 Dec 2014, 14:05 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Am mers ani de zile cu tabla fara capace iarna, anul acesta vreau sa fac o schimbare :lol:

Author:  zet [ 08 Dec 2014, 20:06 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

N-am avut noroc cu capacele din poza de mai sus, asa ca daca are cineva capace pe 15 cat mai frumoase si intr-o stare cat mai buna stie unde sa ma caute :D

Author:  ALXege [ 08 Dec 2014, 20:12 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

E pacat de vopsea si de bodykit sa nu incerci niste jante de aliaj de 16, la cat costa acum 4 cauciucuri de iarna pe dimensiunea asta (mai ales in second).
Si nu incerca sa-mi vinzi teoria rotilor inguste iarna, circulam 90% pe asfalt ud sau chiar uscat, in cele 2-3 zile pe an cand ninge cat chiar sa circuli pe strazi inzapezite vei sparge bara in secunda 2 :wink:

Author:  zet [ 08 Dec 2014, 20:41 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Ar fi pacat sa le incerc pe alea pe 16 avand in vedere ca am 4 cauciuri iarna noi pe 15 Continental TS850...

Author:  dcmilitaru [ 08 Dec 2014, 22:29 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Am eu 2 capace ca cele din pozele de mai sus.
Din pacate, doar 2.

Author:  comanr [ 08 Dec 2014, 23:58 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

@zet,

este posibil ca alternatorul sa fie hitachi de 150A

Author:  zet [ 12 Dec 2014, 10:42 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Proiectul cu bujiile rămâne in asteptare.
Momentan o mă axes pe încă o crestere de putere, am luat un Map de 3.5 bar ca sa mai crestem un pic presiunea in turbo, iar spre primavara probabil ca voi lua si un kit WM.
Mai am sa mai caut un senzor de rail de 1800 bar ca sa mai crestem un pic presiunea in rampa daca tot am pus pus pompa de 2.4 :lol:
Cam astea vor fi ultimele modificari pe care le voi face :D

Author:  Crashtest [ 12 Dec 2014, 16:01 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Salut. O astfel de flansa au si Peugeot-urile diesel, cu 4 bujii incandescente - m-am gandit sa-ti largesc aria de cautare.
Faina masina, s-o stapanesti sanatos si fara incidente.

Author:  zet [ 12 Dec 2014, 20:32 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

La ora actuala turbo lag-ul mi se pare mai mic decât atunci cand masina era stock
Se poate merge fără probleme si sub 2000rpm
Boost-ul se simte tare începând cu 2000 si un pic sub 2000
Mi se pare chiar mai flexibila decât înainte, singurul minus este ambreiajul care este mai dificil in oras (am un kit ambreiaj cg motorsport dual friction) dar cand conduc sportiv prinde ca un dsg :D

Author:  bluecar [ 12 Dec 2014, 20:34 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

cu consumul cum stai?

Author:  zet [ 12 Dec 2014, 23:39 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Vorbind de ce arata calculatorul(nu i-am mai facut demult consumul la pompa)
La mers normal cu masina goala
Oras: in jur de 8
Afara: Drum dus întors piatra arsa mers la ducere mai înfipt (140-160 pe autostrada cu câteva reprize de 230) si in rest 80-100 iar la întoarcere mers linistit numai in limite legale am scos 4.9

Tineti cont ca eu am pus si o cutie in 6 tr...

Author:  bluecar [ 12 Dec 2014, 23:47 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

este bine daca e real,la mine arata cb-ul 5,1 si ia 9,9 sau mai mult(260 km din care 220 afara cu 28 litri) :(

Author:  nesquick [ 13 Dec 2014, 08:24 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

@bluecar, zet are 8v... Eu la 16v cu turbina stoc la o viteza legala (90-110) scot 4,0-4,3.. La reprize de 160kmh pe distante mai lungi instant indica in jur de 7%... Urban dupa 2000km in bucuresti, media indica 9.3... Poate daca as fi mers mai batraneste si mai eco, reuseam un 9%.

@zet, ambreiajul este accelasi ca atunci cand am vorbit la intalnirea alfaclub? Mi sa parut f ok, chiar moale pedala :)

Sent from my mobile

Author:  zet [ 13 Dec 2014, 10:58 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Este acelasi, aici nu e vorba de cat de moale e pedala, ci de faptul ca prinde foarte brutal si esti obligat sa pleci mai turat de pe loc altfel ori iti moare motorul ori iti trepideaza.
Mie mi-a luat ceva timp pana m-am obisnuit cu el. Norocul a fost ca s-a mai lasat in timp, atunci cand era nou(primii 1000km) era aproape imposibil de mers cu masina. Acum dupa 5000km s-a mai imblanzit, oricum iti trebuie rabdare....

Author:  zet [ 17 Dec 2014, 18:08 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

S-a montat Map-ul de 3.5 bar, s-a facut din nou update la soft si ca de fiecare date Tibi a facut o treaba minunata :D

Author:  ALXege [ 17 Dec 2014, 18:36 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Vrem Dyno! :)

Author:  zet [ 17 Dec 2014, 18:37 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Sincer dracu mai stie :lol:
Se injectează acum o cantitate de motorina aproape dubla fata de stock deci grosso modo puterea ar trebui sa fie cam dubla :)
I-am tot promis lui tibi ca o sa fac un dyno si sper sa ajung sa-l fac intr-un final

Author:  zet [ 17 Dec 2014, 19:39 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Conform alfaowner.com un 8v ajunge la 300cp :)

http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... turbo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  triesse [ 17 Dec 2014, 23:10 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

zet Quote:
Conform alfaowner.com un 8v ajunge la 300cp :)

http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... turbo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cam asa. :)

Am un prieten cu 147 8v, modificat moderat, pe dyno Rotronics a vazut aproximativ 200cp.

Author:  zet [ 18 Dec 2014, 10:12 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Deci se poate ai nevoie doar de timp, bani, răbdare si know how :lol:
Jtd-ul dupa aproape 150k petrecuti împreună (acum are cam 270k) mi se pare un motor extraordinar de fiabil cum nu prea mai gasesti in zilele noastre.

Author:  zet [ 11 Mar 2015, 16:29 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Problema este mai veche si nu prea i-am dat importanta pana acum:

In special cand e mai cald afara sau cand a batut soarele in bord sau dupa ce am mers mai mult cu masina si s-a incalzit bordul mai tare, cand pun contactul si se face testul pentru martori becul de ASR nu se mai aprinde si apare urmatoarea eroare:

"ASR WARNING LIGHT ANOMALY"

Banuiresc ca LED-ul de la ASR ori are o lipitura rece ori e pe duca, deci va trebui schimbat.
Acum problema este ce cod are acel SMD, de unde pot sa-l cumpar si cine s-ar baga sa-l schimbe? Mie mi-e cam tarsa sa dau acele de la turometru jos, n-am mai facut asta niciodata si nu m-as risca

p.s: NU ESTE O PROBLEMA LA SISTEMUL ASR, el merge foarte bine, doar led-ul este problema

Author:  nesquick [ 11 Mar 2015, 17:08 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Orice service de gsm mai ok. Si leduri găsești pe maica domnului câte vrei, nu e după cod samd... Ia in cinsiderare ca noul led va lumina cu aproximativ 20% mai intens decât cele vechi, insa nu cred ca este vreo problema ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  zet [ 11 Mar 2015, 18:58 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Nu toate smd-urile sunt la fel, e o distanta intre pini care trebuie sa fie aceeasi pt a se potrivi pe placa.
Trebuie date jos acele de pe ceasuri service-urile gsm nu se baga la asa ceva...

Author:  nesquick [ 11 Mar 2015, 22:21 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Eu am schimbat toate ledurile la niște ceasuri, deci te pot ajuta


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  zet [ 30 Mar 2015, 10:48 ]
Post subject:  Re: Alfa 147 ZET

Stie cineva daca panourile cu cu piele de la Alfa GT (doar panourile cu piele, nu si fata de usa) merg interschimbate cu cele de pe fata de usa de la 147 in 2 usi?

Page 6 of 13 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/