Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3173 |
Page 6 of 7 |
Author: | firestarter [ 13 Sep 2011, 12:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
ALXege Quote: Sa nu uit: incearca repede sa pui mana pe un Q2, e stiut ca diferentialul stock cedeaza la 3.2.. Un tip din SA cu o poveste foarte similara cu a ta (accident cu GTV 3.0 mk2, cumparat GTV 3.2 mk3) a spart la scurt timp dupa achizitie diferentialul, pe langa costul Q2ului a fost nevoit sa mai repare si cutia..
Te referi la Ian cu mk3-ul negru din Africa de Sud?@ Scociu: Are ridicata limitarea dupa remap. |
Author: | ALXege [ 13 Sep 2011, 12:49 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
Da |
Author: | firestarter [ 13 Sep 2011, 13:45 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
Cine a montat q2 pe cutia motorului asta? O sa am nevoie de niste hint-uri |
Author: | tzzivii [ 13 Sep 2011, 13:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
ai PM! |
Author: | Alexandrus [ 13 Sep 2011, 13:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
Eu am trecut prin cosmarul asta, daca vrei sa montezi asa ceva nu o face unde am facut-o eu. Este o operatiune simpla, mai bine il montam singur, dar ai nevoie de presa hidraulica, cel putin groapa, si multa rabdare. |
Author: | zmarius [ 13 Sep 2011, 14:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
firestarter Quote: Pe mk2 era inchidere centralizata insa pentru a putea inchide masina fara cheie aveai nevoie de o telecomanda suplimentara aflata in relatie cu o alarma after market.
Eu la mk2 am cheie cu buton. Probabil ca la Geta ai avut cheia 'fara buton' dar nu cred ca e o caracteristica a mk2-urilor.
|
Author: | firestarter [ 22 Sep 2011, 08:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
zmarius Quote: firestarter Quote: Pe mk2 era inchidere centralizata insa pentru a putea inchide masina fara cheie aveai nevoie de o telecomanda suplimentara aflata in relatie cu o alarma after market.
Eu la mk2 am cheie cu buton. Probabil ca la Geta ai avut cheia 'fara buton' dar nu cred ca e o caracteristica a mk2-urilor.Apropos de sistemul de alarma. Acesta are un sistem on/off pentru care este necesara o cheita speciala. Din pacate fostul proprietar nu mai gaseste acea cheita si nu pot sa resetez alarma. In perioada in care GTV-ul a fost la vanzare, cei de la parcul auto i-au scos bateria fara sa dezactiveze alarma. Din acest motiv, sistemul de alarma a inregistrat deconectarea bateriei ca tentativa de furt si imi spune asta printr-un cod din semnale luminoase. Daca armez alarma din butonul de pe cheie, am avut surpriza sa ma trezesc ca incepe sa urle si sa nu o pot opri de nici un fel. A trebuit sa stau ca prostul in fata masinii timp de 20 min pana si-a terminat ea seria de piuituri. De atunci inchid masina cu cheia si nu mai folosesc butonul pentru inchiderea centralizata. Daca nu va gasi fostul proprietar acea cheita, trebuie sa vad cum reusesc sa comand una pe la Autoitalia. Nu vreau sa renunt sa sistemul original de alarma. |
Author: | firestarter [ 22 Sep 2011, 10:47 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
madkat Quote: Da-o-n masa de cheita
Florine eu vreau sa pastrez masina in starea originala asa ca nu vreau sa recurg la solutiile la indemana. Varianta simpla este clar cea a "ingineriilor" insa prefer sa aleg varianta ocolita si sa fac rost de acele chei. Masina nu sta in fata blocului ca sa ma deranjeze ca nu am armat alarma asa ca deocamdata nu este o problema faptul ca inchid usile mecanic. Umbla in spatele ei si fa legatura direct cu firele... In alta ordine de idei, de cand am luat masina am inceput sa descopar si bubele ascunse ale acesteia. Nu sunt chestii majore insa toate adunate, genereaza un buget simtitor care trebuie investit. 1. Franarea de la viteze de peste 120 km/h transmite o vibratie in volan. Inca nu sunt sigur insa cred ca este ovalizat unul din discurile de frana fata. Daca asta este problema, trebuie sa iau alte discuri care costa aprox 300 eur. 2. Am descoperit un joc in bieleta de directie de pe partea dreapta. Am inlocuit respectiva bieleta cu una TRW care a costa 120 RON + 55 RON reglaj directie 3. Problema amintita cu sistemul de alarma. Inca nu stiu costurile 4. In momentul in care pun contactul, indicatorul digital pentru km este de fiecare data la zero. Nu ma refer la km masinii ci la counter-ul care se reseteaza dupa 1000km. Acum se reseteaza si daca opresc masina dupa un km. Trebuie sa caut problema. 5. Ceasul analogic din bord nu functioneaza. Cele pentru carburant si temperatura lichidului de racire functioneaza. 6. Masina are acum 54500 km si este fabricata in 2004. Distributia este cea din fabrica asa ca este prima mea prioritate. Cost aprox 400 EUR 7. Bara fata este vopsita in alta nuanta de rosu decat restul caroseriei. Probabil nu au nimerit culoarea cand au montat splitter-ul Cadamuro. Vreau sa renunt la acel splitter si sa montez unul de GTV Cup. De asemenea, capota are tot felul de ciobituri de la pietricele. Ma gandesc sa vopsesc bara si capota iar costurile sunt de aprox 1000 RON. Pe de alta parte, poate mai astept putin si ma apuc sa o vopsesc integral. 8. Motorul porneste cateodata mai greu. V6-le nu porneste oricum "la sfert" insa desi de fiecare data porneste cam dupa acelasi numar de ture facute de demaror, nu de fiecare data pare sa primeasca perfect scanteie. Voi verifica si eventual schimba bujiile iar daca este cazul, si fisele. Masina in ultimii 2-3 ani a mers mai putin de 3000 km asa ca ma gandesc ca de aici pot exista aceste mici probleme. De asemenea cred ca trebuie sa verific clapeta de acceleratie, sa nu fie murdara. Uneori, cand este motorul rece, dupa ce plec de pe loc ramane motorul usor turat pe la 2000 RPM si revine mai lent la relanti. M-am gandit initial ca ar fi efectul socului insa nu este atat de frig afara. Probabil motivul este legat de clapeta de acceleratie. Oricum, la Alfa Fest o sa stau putin pe capul Scociului sa compar comportamentul motorului lui Cam astea sunt problemele descoperite pana acum. Nu sunt in nici un caz lucruri care sa ma sperie insa trebuie sa le rezolv pe fiecare in parte. Costurile adunate probabil ca o sa treaca de 1000 EUR. Daca aveti solutii pentru unele dintre problemele semnalate de mine, primesc fericit ajutorul vostru. Eventual Scociu si Alexandrus, pentru ca au acelasi motor, poate s-au lovit de situatii asemanatoare. |
Author: | Dany [ 22 Sep 2011, 11:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
Hai fa-i un topic nou, ca induci lumea in eroare . |
Author: | ALXege [ 22 Sep 2011, 11:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
madkat Quote: Franarea peste 120 - ai facut rocada jantelor? fata-spate? elimina asta inainte de a umbla la frane.
Logica imi spune ca ar trebui sa faca si la acceleratii si mers constant daca ar fi de la jante, ma insel?Eu as paria pe placute, stiind ca ai EBC, mai ales daca cumva ai RedStuff. madkat Quote: Din pacate nu mai stiu sa iti spun ce scrie pe ea - ia-le la verificat pe cele din habitaclu.
Sau cauta in manual schema cu sigurantele, in caz ca il ai (si nu e in Germana).
|
Author: | firestarter [ 22 Sep 2011, 11:24 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
madkat Quote: Ok, eu tot nu ma las - vezi ca exista intrerupatoare cu cheie cum ai la alarma - de vanzare separat http://www.adelaida.ro/product_info.php ... mxffsjegoq" onclick="window.open(this.href);return false;
Treaba cu sigurantele m-am gandit si eu sa o verific insa nu am avut timp. Este posibil ca acolo sa fie rezolvarea. Legat de vibratia pe franare, m-am gandit si la treaba cu jante dezechilibrate. Voi face transferul jantelor de pe spate pe fata, cu o verificare prealabila a echilibrului acestora. Discurile au fost montate la Alfisti in Germania. Au vreo 2000-3000 km si sunt Brembo GT Sport asa ca m-as oftica sa le gasesc ovalizate.posibil sa se gaseasca si pe acelas diametru, sa nu fie nevoie de modificarea gaurii Franarea peste 120 - ai facut rocada jantelor? fata-spate? elimina asta inainte de a umbla la frane. Contorul de km ce se reseteaza - exista un plus permanent catre tabloul de bord - care alimenteaza si ceasul de pe consola centrala (de-aia nu merge nici ala) - cel mai simplu se rezolva prin schimbarea sigurantei aferente. Din pacate nu mai stiu sa iti spun ce scrie pe ea - ia-le la verificat pe cele din habitaclu. Oricum, la Alfa Fest voi aduce GTV-ul doar in Piata Sfatului. In rest voi merge cu `47-le. Sunt prea stresat de treaba cu distributia si vreau sa stau relaxat la Fest. @Ege Placutele sunt EBC Red Stuff, schimbate odata cu discurile. Am inca un set de Rad Stuff si le-as putea schimba insa de ce crezi ca ar fi placutele de vina? intradevar, vibratia se simte exclusiv pe franare. In rest nu exista vibratii in mers. |
Author: | ALXege [ 22 Sep 2011, 12:50 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
Este doar o banuiala, stiu de comportamentul asta pe mai mult masini si toate aveau in comun un singur lucru: placutele! Toate cu sisteme mari de franare.. |
Author: | alexmirica [ 22 Sep 2011, 14:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
Problemele cu ceasul analogic si contorul de km partiali vine de la o siguranta. Iar la trepidatul la franare e de la RedStuff care-s varza. Asa am si io, le dau jos azi si pun Jurid. |
Author: | tzzivii [ 22 Sep 2011, 14:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
si se confirma.... |
Author: | IRBabuin [ 26 Sep 2011, 23:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
Masina asta nu are suspensie ca GTA-urile, Q2 aici o sa amplifice din neplacerile provocate de influenta tractiunii in directie. O sa fie tractiune OK, dar pe denivelari si la iesirea din curbe o sa faca volanul ca un calut naravas. |
Author: | tzzivii [ 27 Sep 2011, 00:43 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
masina are suspensia schimbata, nu mai este cea OEM. |
Author: | Dany [ 27 Sep 2011, 08:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
Eu cred ca el se referă la geometrie, nu neapărat la arcuri+amortizoare. |
Author: | firestarter [ 27 Sep 2011, 08:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
IRBabuin Quote: Masina asta nu are suspensie ca GTA-urile, Q2 aici o sa amplifice din neplacerile provocate de influenta tractiunii in directie. O sa fie tractiune OK, dar pe denivelari si la iesirea din curbe o sa faca volanul ca un calut naravas.
E naravas volanul si acum Sunt cosntient ca q2 va amplifica efectul de torque steer insa nu cred ca ma poate deranja. GTV-ul V6 (CU ORICARE v6) este oricum o masina de care "te tii" pe viraje si care se conduce barbateste.
|
Author: | Dany [ 27 Sep 2011, 11:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
Lasa ca si in linie dreapta fuge volanul daca nu il tii bine. |
Author: | AndreiSarbu [ 25 Oct 2011, 19:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
si mie imi fuge volanul la viteze mari...stiti care ar putea fi cauza? |
Author: | yux_mm [ 25 Oct 2011, 20:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
la tine cred ca e o problema de reglare a geometriei sau o problema a casetei de directie. bajetii astia vorbesc despre altceva. do'n presedinte, de ce zici ca un Q2 ar amplifica torque steering? dupa logica mea ar trebui sa il reduca, in sensul ca redistribuie din cuplu catre roata cu mai multa aderenta. ma gandesc ca bajetii aia de la ford cand au facut RS-ul cu 300 de ponei doar pe puntea fata nu degeaba au gandit si un LSD acolo. |
Author: | IRBabuin [ 26 Oct 2011, 00:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_steering" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.motor.org.uk/documentlibrary ... t%2009.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.fasep.it/english/support/tec ... ectiei.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (de la punctul 4 incolo). Ford RS are alt tip de suspensie, facuta special sa reduca efectul, ca si Megan/Clio RS. Nu ajung totusi la performantele suspensiei de 156/147 sau alte multilink gen Audi A4/6/8. LSD este intotdeauna gindit sa imbunatateasca tractiunea, sa nu pierzi putere aiurea prin roata delestata care se invirte in gol. |
Author: | yux_mm [ 26 Oct 2011, 19:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
hai sa o luam altfel: ce arhitectura a suspensiei are GTV-ul? o ajuta sau nu o ajuta un LSD sa mai taie din torque steering? de fapt, din ce zice do'n presedinte nu o prea ajuta. si atunci, de ce? (din nou, ce arhitectura a suspensiei are GTV-ul?...o sa dau un search pe goagal, poate primesc vreun rezultat) |
Author: | ALXege [ 26 Oct 2011, 20:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
De ce: pentru ca diferentialul stock cam cedeaza la v6 O ajuta sau nu: o ajuta, dar va necesita un stil de condus ceva mai barbatesc, as in tinut bine de vOlan (ceea ce in cazul lui razvan nu cred ca reprezinta o problema, dimpotriva) |
Author: | Alexandrus [ 26 Oct 2011, 22:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta" |
GTV are MacPherson pe puntea fata si o ciudatenie de multilink primitiv pe spate. Iar pe MacPherson fenomenul de virare indusa de cuplu e accentuat de un diferential autoblocant. Nu vad ce nu s-a inteles ca a explicat clar IR. |
Page 6 of 7 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |