Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

My Alfa Rome 166 2.5 V6
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23484
Page 6 of 9

Author:  c20xe [ 29 Mar 2016, 18:45 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Eu am avut catalizatorul golit la benzinar (aspirat) si s-a comportat groaznic, sunet de tabla goala si lipsa de cuplu, în prima faza am pus teava si pe urma am înlocuit teava cu o toba inermediara. Sonda lamda nu s-a aprins(nu alfa alta marca).

Author:  Hathazy [ 29 Mar 2016, 19:35 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Ideea e ca Alfa 2.5 are 4, câte una chiar la galeria de evacuare si alte 2 pe la mijlocul mașinii mai mici ca dimensiuni, cele din mijloc s-au dus si vreau sa le golesc...

Author:  c20xe [ 29 Mar 2016, 19:39 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Ziceai ca ai încă una donatoare, nici la aia nu-s bune?

Author:  Hathazy [ 29 Mar 2016, 22:50 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

din pacate nu, alea sunt golite, evacuarea e modificata, ideea e ca vreau sa pot umbla cu masina pana gasesc una sh sau una universala care sa se potriveasca, nu vreau sa umblu mult fara, insa am nevoie de o solutie rapida acuma.

Author:  tranzafirul [ 30 Mar 2016, 08:21 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Imediat cum ai golit catalizatoarele o sa ai erori de sonda lambda... si masina nu o sa traga cum trebuie. Daca vrei sa faci o treaba buna, trebuie sa gasesti pe cineva care sa anuleze sondele lambda din soft, iar apoi poti sa faci ce vrei tu cu evacuarea, sa o faci sport sau silensioasa, cu orice fel de tobe vrei.
Deci trebuie sa te interesezi la cei care fac softuri, poate te ajuta vreun coleg care stie mai multe. E interesant daca gasesti o rezolvare sa o scrii aici.

Author:  Hathazy [ 11 Apr 2016, 11:09 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Am scos catalizatoaele, nici o eroare, nu consuma mai mult sau mai putin, insa raspunde putin de tot mai bine la acceleratie, trebuie sa schimb flexibilul, oare ce dimensiune are sau se vinde cu tot cu bucata de teava?

Author:  Hathazy [ 11 Apr 2016, 18:12 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Domnilor am o problemuta, masina uneori porneste la sfert alteori dupa cateva secunde bune, am curatat senzor arbori cotit si axa cu came, nici o eroare pe tester, nu are o regula cand cum vrea el, nu conteaza ca e cald sau rece motorul.bujii noi 10k NGK, bobine noi Bosch, mufe curatate etc, nu-mi dau nici eu seama nici mecanicii :(

Author:  Razvan29 [ 12 Apr 2016, 09:01 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Electromotorul e ok?

Author:  Hathazy [ 12 Apr 2016, 10:25 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

beterie electromotorul invarte e ok, in ambele cazuri turatia electromotorului e la fel, dor ca timpul in care o ia difera, uneori o ia intro secunda alteori necesita 5-6 secunde sau mai mult, cand invarte mai mult se simte si un miros de benzina semiarsa, sau nu stiu cum sa o descriu

Author:  Hathazy [ 23 Apr 2016, 13:43 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Salutare din nou, de câteva zile ma confrunt cu o problemă, închiderea centralizată funcționează aiurea, ba nu închide toate ușile, ba nu le deschide, ba nu se închide deloc!de unde sa încep verificările?

Author:  c20xe [ 23 Apr 2016, 15:42 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Verifica intai modulul, dacă ar fi motorasele din broaște sau vreo mufa sarita problema ar fi persistat la anumite usi.

Author:  Hathazy [ 23 Apr 2016, 16:00 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Ala de sub luneta sau unde e modulul?ms

Author:  c20xe [ 23 Apr 2016, 16:11 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Din ce am citit pe forum ar fi în drepta sub bord.

Author:  Hathazy [ 23 Jun 2016, 15:27 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Am o problema cu unhiul de cadere la rotile din fata, tot ce inseamna articulatii pe fata sunt noi de cateva luni, insa cand am fost la reglaj de directie, mi-au zis ca nu am cum sa regleze unghiu de cadere, pe stanha am 3 grade iar pe dreapta 2 si un pic.Sfatul lor a fost sa schimb fuzeta cu totul.....lol 2 fuzete nu sunt ieftine

Author:  tranzafirul [ 23 Jun 2016, 15:51 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Si eu si alti colegi avem aceeasi problema pe fata... se mai poate reduce din unghiul de cadere din micsorarea distantierelor de la bucsa fluture de la bascula de jos, cea care se prinde pe lateral de lonjeron... Trebuie micsorate atat incat sa nu frece bratul in lonjeron. Eu cred ca s-a intins sasiul.

Author:  Hathazy [ 26 Jun 2016, 23:17 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

am citit pe alfaclub ungaria o varinta mai simpla si mai buna.E vorba de o bara de rigidizare(strut bar) reglabil care se prinde cu o flansa intre telescoape, iar apoi prin reglajul lui se poate reveni la un unghi optim.am trimis mesaj celui care a fact asa ceva, inca nu am primit raspuns, poate ceva coleg pe aici stie de unde se poate cumpara confectiona :D

Author:  tranzafirul [ 27 Jun 2016, 08:46 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

teoretic daca impingi suportul de sus de la amortizor cu tot cu bascula de sus in exterior, poti sa reduci din acel unghi de cadere. Este foarte interesant ceea ce spui tu, asa ca asteptam sa ne scrii aici daca ai vrun raspuns, ceva poze etc.

Author:  Hathazy [ 27 Jun 2016, 11:44 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Salutare,

Colegul ungu a zis in felul urmator, a fost folosit un strut-bar reglabile de alfa romeo 156, la un atelier de reglaj directie, operatiunea s-a facut live pana cand unghiul de cadere era in parametrii.
Vestea proasta e ca din cauza drumurilor se va strica din nou unghiul, strut-bar nu o sa-i poti pune permanent la 166 fiindca nu se va inchide capota+plastucuri care acopera telescoapele, insa se pot comanda ceva bari de rigidizare de se por pune sub motor prins in lonjeroane, cost 420 lire.lol :(

Author:  piticu74 [ 27 Jun 2016, 13:00 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Sunt bari dedicate pt 166,in jur la 200€ sa nu ai probleme cu inchiderea,cat despre cea de pe lonjeroane,parerea mea e sa o eviti,sa nu ai vreo surpriza la borduri..plus ca nu te ajuta la unghi

Author:  tranzafirul [ 27 Jun 2016, 13:27 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Deci eu cred ca s-a intins sasiul... presupun ca s-au departat lonjeroanele (desi pot sa ma insel) dar mi se pare mai plauzibil decat sa se fi apropriat oalele cu suportul la amortizor.

Deci cu bara de rigidizare de sus ai departa suportii la amortizor cu tot cu oale. Nu mi se pare o idee buna pentru caroserie daca nu stim ca e 100% de acolo problema, iar de bara dintre lonjeroane, cum a spus colegul, sigur o sa o lovesti daca nu are o forma buna.

Parerea mea e ca cea de jos se poate face relativ simplu, dar nu cred ca ar avea putere sa traga longeroanele inspre interior... ci doar sa previna eventualele urmatoare deformari.

p.s. Astept sa fiu contrazis daca nu am inteles bine ce se intampla.

Author:  piticu74 [ 27 Jun 2016, 13:45 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Deobicei sasiul se torsioneaza,montarea barilor este indicata cu masina relativ noua,la masini mai datate,scopul lor este de a opri acea deformare,nu de a remedia problema.
Barile reglabile iti da posibilitatea sa mai ameliorezi putin,cele fixe sunt doar de rigidizare

Author:  andreiblitz [ 27 Jun 2016, 15:38 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Eu am auzit de bari care se torsoneaza(rasucesc), nu prea inteleg cum s-ar torsiona sasiul. S-ar rasuci in jurul a ce? Poate se lungeste, intinde, etc..

Author:  piticu74 [ 27 Jun 2016, 18:38 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Tu ai auzit rau..ia exemplul la masinile de DTM sau alta competitie de turisme,daca ai vazut vreo cursa,ai observat in curbe stranse ca se ridica roata posterioara,tocmai pt ca sasiul este rigidizat si nu da voie la acea torsionare (rasucire in jurul propriei axe)pe cand daca s-ar lungii sau cum zici tu,ai avea o masina de 3 m latime dupa 5 ani..(exagerez desigur)

Author:  andreiblitz [ 27 Jun 2016, 21:08 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Pentru un moment de torsiune trebuie ca un capat al sasiului sa fie incastrat, ceea ce nu se intampla nici la masinile de strada si nici la cele de DTM. Nu am auzit, ci am studiat chestia asta in facultate. Poate exista forte de torsiune altundeva la un automobil, de acolo si cauza de mai sus, dar sasiul in general nu are nicio legatura cu acel moment de torsiune.

Author:  piticu74 [ 27 Jun 2016, 21:48 ]
Post subject:  Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6

Decat sa postezi de dragul la a posta,mai bine dai o geana pe net,nu sunt nici mecanic si nici nu am facut facultate,dar incerc sa ma documentez,nu sa-mi strang posturi..
Ti-as fi recunoscator daca nu ai mai raspunde la postarile mele.

Page 6 of 9 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/