Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22816 |
Page 6 of 12 |
Author: | comanr [ 29 Mar 2015, 22:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
cat costa tot ansamblul, trebuie sa inlocuiesc cu ceva magazia! |
Author: | valerica [ 29 Mar 2015, 22:47 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Cu xcarlink poti schimba melodiile de pe volan? Ai control sau e ca jack-ul? |
Author: | nesquick [ 29 Mar 2015, 22:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Poti schimba melodille folosind comenzile de pe volan, la fel ca atunci cand asculti un CD... pentru a naviga intre CD-uri ( foldere ) , folosesti butonul up/down de la player. |
Author: | valerica [ 29 Mar 2015, 22:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Sunetul cat de mult se schimba, eu am jack-ul si e destul de nasol, practic trebuie dublat volumul fata de cd. |
Author: | DanS [ 29 Mar 2015, 22:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Bravo, buna treaba! |
Author: | nesquick [ 29 Mar 2015, 23:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
@valerica, sunetul este la fel ca pe CD... Cand esti in bucuresti, da-mi un telefon si facem cumva sa asculti jucaria ca sa-ti poti face o parere. Jack-ul este o porcarie cum de asemenea este si modulatorul FM... eu am vrut ceva de calitate care sa fie la asteptarile cd-ului. @dans, multumesc |
Author: | ALXege [ 30 Mar 2015, 00:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Cristi, cum dracului ai stat ma 1h sa reglezi sunetul?! Ai 3 reglaje posibile: bass, treble si un eq cu vreo 6 trepte pe 8 frecvente, si daca incercai toate combinatiile posibile terminai in mai putin de 1h Nu-i o petarda, dar nici vreo fericire. Dincolo de culoarea sunetului pe care un profan ca mine nu o sesizeaza, problema la sistemul stock este lipsa basului si distorsiunile care apar de la un anumit volum in sus. Si nici inaltele nu-s vreo fericire. Altfel, jucaria e ce trebuie, la frecventa cu care apar piese noi in ziua de azi, e imposibil sa tii pasul cu CDuri |
Author: | nesquick [ 30 Mar 2015, 00:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Sincer, a durat 35-40min sa reglez înalte si bass + EQ. E ok cum este acum, Inaltele sunt cum trebuie si bass suficient ( ma mint singur ca sa nu desfac juma de mașina pt bose ). Chiar va rog sa testati reglajele de sunet la o întâlnire... Zic eu ca mai bine de atât doar cu bose Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | bluecar [ 30 Mar 2015, 02:50 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
sunetul depinde si de player,l-am pus inapoi pe cel original si este diferenta mare,la alpine daca vroiam sa dau volumul mai tare doar miscam putin de rotita si gata,pe cand la cel original trebuie sa tin mult pana ajunge la volumul care vreau. am vrut sa cumpar acest adaptor: http://www.ebay.de/itm/USB-Bluetooth-MP ... 3cd691f8f9" onclick="window.open(this.href);return false; daca nu vand masina si plec la munca fac un sacrificiu,ma incanta ca are bluetooth,ca mai mult ascult radio. momentan nu mai folosec masina ca sa dus asigurarea de pe 9 martie asa ca nu conteaza ce player este in masina. |
Author: | nesquick [ 30 Mar 2015, 08:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Am ales sa nu schimb player din 2 mari considerente: 1. nici un alt player nu arata mai bine ca cel OEM in bord; 2. nu vreau sa stau cu grija ca vreun prost imi sparge geamul pt un player amarat; 3. Imi place foarte mult cel stock deoarece se poate pornii fara ca cheia sa fie in contact si se opreste automat dupa 20minute sau atunci cand opresti motorul se opreste si player-ul. Tin sa precizez ca eu am noua varianta de player stock pt platforma 937. La mine cand sunt cu volumul la 7 deja este tare, iar cand ajung la 20 este exagerat de tare. Player-ul are pe partea din stanga in spate unde vin integratele finale o mare bucata de aluminium pentru disiparea caldurii, lucru care face sa nu mai scoata cd-ul afara fierbinte. De asemenea am impresia ca sunt si alti finali deoarece am comparat sambata cu un player din generatia veche ( nu imi citea toate foldere xcarlink-ul si am zis sa incerc cu un player generatia veche ) si sunetul este putin diferit... mai spalacit sa zic asa, insa destul de mica diferenta. |
Author: | Hermanoli [ 30 Mar 2015, 10:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Hermanoli aproba lucrarea! cristianmiu Quote: 1. nici un alt player nu arata mai bine ca cel OEM in bord; 2. nu vreau sa stau cu grija ca vreun prost imi sparge geamul pt un player amarat; |
Author: | nesquick [ 13 Apr 2015, 22:59 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello | ||
Deci masina asta are personalitate... dupa ce am pus rotile de vara si ma pregateam sa intervin cu un upgrade la suspensie, astazi mi-au fost putin date planurile peste cap. Dimineata am plecat pana la buzau... drumul destul de liber si am m-am bucurat de masina, sentiment destul de placut de altfel... stiti cu toti sentimentul si ranjetul tamp... sa comportat exemplar... ba chiar pe la urziceni a facut si o regenerare care personal o consider f buna daca se nimereste la un drum extraurban fata de cele din oras. La intoarcere am pus ceva bagaje in masina si intr-o depasire in treapta a patra, pac check engine, limp mode, 3000rpm limitare etc... Opresc si repornesc motorul si plec mai departe, mai fac o incercare, de data asta pac, limp mode in treapta 5 si am continuat drumul asa pana acasa pentru ca nu am vrut sa mai repornesc iarasi motorul. Ajuns acasa, am pus testerul si primesc eroarea p0237, atasez si o poza. Ce poate fi? Senzorul de presiune pus pe galeria de admisie? Tin sa precizez ca masina are urmatoarele: - motor 1.9 jtdm 150cp euro4 - ulei selenia PE 5w30 - DPF On - EGR Off - Soft tibi de 12k km fara nici o problema pana acum. - turbosuflanta nu da cu ulei, nu are joc si nu fluiera plus ca parea destul de curata acum 3000km cand am verificat, deci teoretic e in mintile ei. Multumesc!
|
Author: | bluecar [ 14 Apr 2015, 06:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
sper sa nu ma insel dar vad ca boost pressure este 2904mB,eu din cate imi aduc aminte nu ar trebui sa depaseasca 2700mB. deci prea multa presiune,poti incepe cu verificarea senzorului de pe admisie(eventual pus unul de proba de pe alta masina),actuatorul turbina,furtune vacum,valva pierburg si turbina. |
Author: | mugurel [ 14 Apr 2015, 09:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Te-a pus draq sa renunti la 47 1.6 eco ... Dar e unul la vanzare parca |
Author: | comanr [ 14 Apr 2015, 10:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
mugurel Quote: Te-a pus draq sa renunti la 47 1.6 eco ... Dar e unul la vanzare parca
e putin (o caruta) off-topic!
|
Author: | nesquick [ 14 Apr 2015, 10:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Am sa incerc cu inlocuirea senzorului cat si schimbarea furtului de la turbosuflanta din partea de jos, fiind foarte moale... Acum inca o intrebare, conteaza daca senzorul este bosch sau alta marca (facet, eps, etc ) ? |
Author: | BZ-76-DIA [ 14 Apr 2015, 10:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
cristianmiu Quote: (...) conteaza daca senzorul este bosch sau alta marca (facet, eps, etc ) ?
Normalcaconteaza, doar stii asta deja.Iar te zgarcesti, ce-oi face cu caruta aia de bani pe care ii iei lunar numa' tu stii... de mancat, nu mananci, ai inca 40 de kile. |
Author: | bluecar [ 14 Apr 2015, 10:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
cristianmiu Quote: Am sa incerc cu inlocuirea senzorului cat si schimbare furtului de la turbo de jos de la turbosuflanta deoarece este destul de moale... Acum inca o intrebare, conteaza daca senzorul este bosch sau alta marca (facet, eps, etc ) ?
bosch este cel mai bine,dar mai intai probeaza cu altul sa fii sigur. codul este: 0 281 002 437 sau 0 281 002 845(pe site-ul din germania spunea ca il inlocuieste pe primul) eu acum il am pe cel din urma,dar a fost pus si primul(a ajuns la comanr) pe masina.amandoua isi fac treaba. |
Author: | nesquick [ 14 Apr 2015, 10:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Multumesc pt coduri bluecar Stii cumva care este diferenta intre cele 2 modele ? |
Author: | bluecar [ 14 Apr 2015, 10:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
cristianmiu Quote: Multumesc pt coduri bluecar
Stii cumva care este diferenta intre cele 2 modele ? 0 281 002 845 se pare ca echipeaza modele mai noi de alfa,opel si cine mai foloseste motoarele jtd,dar nu este nici o problema cu niciunul. eu am avut 3 modele de senzor:unul original made in italy si cele doua bosch. |
Author: | nesquick [ 15 Apr 2015, 09:19 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
baieti, intrebare... amortizoarele spate de la GT sunt la fel ca cele de 147 si 156? iar cele de 147 si 156 sunt identite? Ideea e ca nu gasesc amortizoare spate decat sachcs, restul producatorilor nu au pentru alfa GT, iar eu stiam ca se potrivesc si cele de 147/156. |
Author: | bluecar [ 15 Apr 2015, 09:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
se potrivesc,dar mai bine cumpara de 156,iar daca vrei bilstein b4 acesta este codul 22-196606(costa cam 330 lei bucata).eu am din pacate doar unul ca celalalt a fost stramb.le-am cumparat impreuna cu arcurile si este diferenta mare fata de ce am avut(stock). |
Author: | nesquick [ 15 Apr 2015, 09:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
chiar b4 vroiam sa cumpar, am gasit undeva pe un stock la un pret promotional. Insa care este diferenta intre cele de GT, 147 si 156? |
Author: | bluecar [ 15 Apr 2015, 09:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
cristianmiu Quote: chiar b4 vroiam sa cumpar, am gasit undeva pe un stock la un pret promotional.
tot uitandu-ma dupa amortizoare am vazut ca cele pentru gt sunt recomandate si pentru 156 si invers,mai putin 147(probabil ca avand spatele mai scurt difera duritatea,parerea mea)Insa care este diferenta intre cele de GT, 147 si 156? dar sunt si unii care spun ca sunt doar pentru 156 si 147. raman la concluzia mea ca diferentele sunt mici si se refera doar la duritate,probabil nivelul de echipare si tara unde se vinde masina(nu cred ca in toate tarile sa vandut alfa gt cu amortizoare facute in turcia) L.E sa imi spui si mie pe pm sau aici la ce pret au fost,daca nu reusesc sa vand masina va trebui sa cumpar si eu unul. am uitat sa spun ca eu am vorbit de cele spate(fiecare cu ce il doare)dar si cu cele fata este acelasi lucru. |
Author: | ALXege [ 15 Apr 2015, 10:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Cum am scris si pe alt topic, din amintiri, pe spate, doar unele se potrivesc, dar nu mai stiu care Cand am montat B14le pe GT stiu ca avea 2 feluri de montaj, una pentru 147 si una pentru 156, era sa sau chiar s-au montat gresit in prima faza. Tzivi/Catalin/Dima sigur ar trebui sa stie, poti sa incerci un telefon |
Page 6 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |