Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17975 |
Page 6 of 14 |
Author: | tudorbuda [ 25 Jun 2013, 09:34 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Eventual in vasul de expansiune, deoarece presiunea uleiului e mult mai mare decat cea a apei, asa ca uleiul poate intra in apa, apa nu poate intra in ulei. Revenind: De unde mi-as putea lua toate furtunele si un vas de expansiune? Mi-a zis mecanicul ca odata ce-am avut probleme cu uleiul in apa, furtunele or sa tot cedeze, deoarece uleiul ataca cauciucul. N-as vrea sa merg tot cu frica-n san. |
Author: | tudorbuda [ 25 Jun 2013, 16:43 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Putin ajutor, va rog: Se potrivesc furtunele de la orice 3.0 v6 de la Alfa? In ideea ca n-am sa gasesc in dezmembrari Spider/Gtv 3.0, dar am sa gasesc suficiente Alfa 166. Cred ca ar fi cea mai rapida si ieftina cale. |
Author: | mugurel [ 25 Jun 2013, 16:50 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
La furtune nu te risca cu SH ca e posibil sa plesneasca si alea . Sigur sunt tot vechi . Mergi la un magazin de piese auto si ia chiar si furtune la metru dar sa se potriveasca pe diametru . Eventual mergi cu cele vechi in mana . In Bucuresti am luat de la AlPadrino , la tine acolo poate e vreun Paneuro ceva ... Vezi sa iei d`alea mai bune/scumpe sa fie rezistente . |
Author: | tudorbuda [ 25 Jun 2013, 17:01 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
N-ar fi o problema, daca-i asa. Credeam ca sunt furtune foarte intortocheate si complicate. Daca doar diametrul ar fi problema, le rezolv foarte usor. Daca bine-mi aduc aminte, are tata pe cineva care produce furtune, chiar si ranforsate cu plasa metalica. Deocamdata, masina e iar la atelier (am dus-o azi pe platforma), sa-mi remedieze problemele urgente. Furtunul crapat (de max 10 cm lungime si 5cm grosime, intre cele doua chiuloase) si inca unul, de deasupra lui, asemanator, pe care l-am vazut a fi foarte umflat. Imi deschid o terasa in 2 saptamani si am nevoie sa circul zilnic 100 km cu masina prin oras. Abia astept sa merg la RAR si sa-i pot pune jantele de 18, ca mi-e rusine cu cele negre, de tabla |
Author: | Andrei.P [ 25 Jun 2013, 21:29 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Am avut si eu la 33 problema cu furtunul dintre chiulase (fix pe drum spre mare desigur). Sunt niste futune universale pe care le cumperi dupa dimensiuni (ar trebui sa stie aia de la piese auto), furtunele au un arc in ele asa ca nu conteaza cum le curbezi nu o sa se incovoieze |
Author: | tudorbuda [ 28 Jun 2013, 17:56 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Schimbat furtune, a disparut problema cu apa. Se incalzeste, dar nu fierbe. Sta sub 90grade (indicatorul de bord imi arata 70. Mecanicul mi-a zis: "minte cu 20 grade. Sa fiu atent daca urca peste 70"). Nu stiu ce rezolvare e asta. Aparut alta problema: Motorul suna mai urat. Are un... cloncanit, mai ales atunci cand... merge din inertie, ca sa zic asa. In sensul c-as fi intr-a 3-a si, la 250rpm si nu accelerez, nici nu incetinesc, motorul nu e in sarcina, ci merge in tandem cu masina. Sau cand stau pe loc, o turez si imediat las de pe acceleratie. Atunci cand arborele cotit pune in miscare pistoanele si nu invers. (mai concret nu stiu sa explic) Nu e nimic stringent. Inafara de mine si mecanic, nu si-a dat nimeni seama. Mecanicul mi-a zis ca trebuie sa-mi schimb de urgenta uleiul, ca ala e varza. Maine dimineata ii pun un Castrol Magnatec 10w40, provizoriu. Cu tot cu filtru de ulei, daca gasesc maine dimineata. Saptamana viitoare imi vine un Castrol Egde Formula RS 10w60 Long Life, cu care am s-o rasfat. Sper sa nu se fi produs pagube greu de reparat, datorita supraincalzirii de atunci, cu furtunele crapate. Urasc sentimentul asta, ca merg tot timpul cu strangere de inima, ca-n orice moment se poate intampla ceva. PS: cand mi-a schimbat pompa de benzina, a uitat sa-mi puna ceva senzor de plutitor si mi-e vesnic pe rosu. Am alimentat de 270 lei si am facut 170km. Habar n-am cata benzina am ) |
Author: | _mircea_ [ 30 Jun 2013, 14:11 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Ti-am vazut masina intr-o zi in spate la sora , imi place cum arata . Verifica daca nu ai apa in ulei , vezi pe busonul de ulei daca nu ai spuma din aceea maronie ,si verifica si pe joja acelasi lucru . Verifica in vasul de expansiune ( unde torni antigelul) daca ai urme de ulei . Ce ai patit tu e.. rau , nu cred ca se scapa usor cu o fierbere a motorului , cel mai bine este sa verifici totul , nu te inhama la uleiuri fara sa sti concret asta , deoarece s-ar putea sa-l bagi degeaba . Succes |
Author: | tudorbuda [ 30 Jun 2013, 16:38 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Inca nu arata cum trebuie. Trebuie sa-i repar bara care atarna intr-o parte. S-o polishez si sa-i reconditionez interiorul. Sa-i pun jantele de 18 (am asteptat sa merg la RAR cu cele de tabla, ca sa n-am probleme, dar zicea un prieten sa merg linistit, ca numai bine, mi le si trece in talon) Sa-i montez eleronul, sa-i schimb telescoapele Cum ziceam, apa in ulei, nu prea are cum sa fie. Joja o verificasem, nu aveam nicio spuma. Am sa verific si busonul. Zgomotul de care va spuneam s-a ameliorat. Cred ca o sa dispara odata cu schimbarea uleiului. Magnatec-ul nu e scump. !50 lei 6l. Daca e sa se intample ceva, prefer sa se intample cu asta, sa nu irosesc unul de vreo 120 euro la achizitie de la producator. Habar n-am cat o fi in Romania. |
Author: | Tag [ 30 Jun 2013, 20:56 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Sa-i montez eleronul, sa-i schimb telescoapele E mai frumoasa fara eleronul ala |
Author: | tudorbuda [ 01 Jul 2013, 10:29 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Poate c-asa o fi, da` in mod cert, nu e mai frumoasa cu cele 4 gauri in portbagaj |
Author: | spooky [ 02 Jul 2013, 02:05 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Mai bine ii astupi gaurile decat sa montezi eleronul. E prea frumoasa fara. Sent from Tapatalk |
Author: | tudorbuda [ 02 Jul 2013, 09:43 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Cu ce pot sa-i astup gaurile si sa iasa perfect, inafara de a-i schimba portbagajul? Ps: nu mai vrea nimeni jantele de 17? |
Author: | _mircea_ [ 04 Jul 2013, 12:43 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
si azi dimineata am vazut-o la semafor la sora , dude ce e cu toba de esapament? sta ciudat oarecum . |
Author: | tudorbuda [ 05 Jul 2013, 10:14 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Toba... asa statea de cand o am. E prinsa bine. Poate c-ar trebui s-o ridic cumva, c-am agatat cu ea de cateva ori. Daca fac rost de prezoane, ii pun azi jantele de 18. Cred c-o sa ridice putin garda la sol. Am facut aseara RAR-ul. Am probleme la motor. Suna tachetii, din ce in ce mai tare. Cu capota ridicata, parca aveam un diesel, nu un superb v6 benzin. Nici nu trage cum ar trebui si dimineata, la rece, parca simt o variatie a puterii motorului. Nu trage constant. Cei de la RAR mi-au spus ca parca n-au ungere tachetii si ca merge cu amestec prea bogat. Am sa merg iar la mecanic. Si cei de la reprezentanta Fiat mi-au spus sa merg, ca nu-i in regula. Si apa era foarte fierbinte. Banuiesc ca are legatura cu faptul ca pe bord imi indica doar 70grade. Am facut aproape 500km cu masina. Ar trebui sa am garantie pe lucrare. Nu-i admisibil sa am probleme cu ea. Asa suparat eram aseara, ca abia am reusit sa adorm. |
Author: | comanr [ 05 Jul 2013, 11:50 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
man, stiu cum e da din pacate motorul ala e phutut. trebuie refacut |
Author: | _mircea_ [ 05 Jul 2013, 13:47 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Pune-o in parcare , sa nu se duca si partea de jos a motorului , asa scapi usor daca bate sus . |
Author: | tudorbuda [ 06 Jul 2013, 00:01 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Nu mai circul cu ea. Face urat. Luni merge la mecanic. Filmulet cu primul Spider diesel: http://www.youtube.com/watch?v=4OXeDg7z ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; Mentionez ca spre sfarsit se aude un fierastrau, din apropiere si ca in video suna mult mai rau decat in realitate... dar totusi.. |
Author: | tudorbuda [ 06 Jul 2013, 01:06 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Incepe sa-mi para rau ca n-am cumparat un motor 3.0 v6 24v de pe un gtv. In stare buna, la 300 euro. Am platit 500 doar pe schimbarea garniturilor de chiuloase si uite ca au aparut alte probleme. Presimt ca o sa ma ia toti dracii pana o scot la capat cu minunata masina. In ritmul asta, degeaba mi-e draga, ca incep sa inteleg de ce-si cumpara lumea Golf TDI. |
Author: | antonelcodreanu [ 06 Jul 2013, 09:12 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
tudorbuda Quote: Incepe sa-mi para rau ca n-am cumparat un motor 3.0 v6 24v de pe un gtv. In stare buna, la 300 euro.
Am platit 500 doar pe schimbarea garniturilor de chiuloase si uite ca au aparut alte probleme. Presimt ca o sa ma ia toti dracii pana o scot la capat cu minunata masina. In ritmul asta, degeaba mi-e draga, ca incep sa inteleg de ce-si cumpara lumea Golf TDI. E oarecum comparabil cu fluieratul in biserica! |
Author: | Hermanoli [ 06 Jul 2013, 09:23 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Sunt doar vorbe spuse la suparare. Sunt convins ca deja le regreta. |
Author: | comanr [ 06 Jul 2013, 09:24 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Man vina e a ta, trebuia sa fii cu ochii pe temperatura nu dupa pasarici |
Author: | tudorbuda [ 06 Jul 2013, 10:21 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Ceasul imi arata tot 70grade. Nu a urcat absolut deloc. Doar a sunat urat dintr-o data. Banuiesc ca-i vina mecanicului. Ii duc masina (care functiona chiar ok, dar baga ulei in apa) si i platesc 500 si fac 500km si se strica. Nu-s idiot, imi dau seama cand ceva nu functioneaza cum trebuie. A fost totul ok, pana in ultimii 200m, inainte sa trag pe dreapta si sa-i ridic capota. Dupa ce i-am schimbat uleiul, a sunat mai ok. Acum, dupa aprox 300km, suna mai rau decat suna inainte. O fi asa rau Castrol Magnatec 5w40 pentru motorul asta? Sapt viitoare imi vine Castrol Edge Formula RS Longlife 10w60. Are rost sa-l schimb, sau il irosesc pe cel scump? Daca trebuiesc schimbati tachetii, trebuiesc schimbati toti cei 24? am vazut ca-i 100 lei unul. Plus 24 Imi si bag p. in ea Alfa. Inca nu mi-au trecut nervii. Din contra. In Spider intra motorul 3.0 24v de pe Alfa 166? La banii de tacheti iau motor intreg din dezmembrari. |
Author: | bluecar [ 06 Jul 2013, 10:25 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
I-mi pare rau de ce ti sa intamplat (parca sunt eu acum 10 ani cu haudi 100,2.0D in 5 pistoane care in 4ani am refacut si schimbat 3 motoare si tot se incingea,ultima data cand am zis ca l-am nimerit dupa 400 km baga ulei in apa,cand au strans chiuloasa nu sa curatat bine gaurile la prezoane si a fisurat blocul si asa a ajuns direct la fier vechi,masina asta si fosta nevasta mi-au luat 10 ani din viata.dupa ce am cumparat alfa 145 a fost alta viata,am bagat bani in ea dar cu motorul nu am avut nici o problema de aceea am cumparat tot alfa.) eu nu spun sa o dai la fier vechi,sunt de parere (cum ai spus si tu )ca trebuia sa cumperi alt motor,dar sa nu fi fost umblat in el,eventual pornit inainte de al cumpara.acum cred ca o sa platesti din nou 500 e sa il repari si asta numai partea de sus,dar daca din cauza fierberii segmentii,cuzinetii sau camasile au probleme ? parerea mea este sa cauti un motor bun sau sa-l refaci pe acesta complet plus sa verifici toata instalatia de racire mai ales schimbate furtunele care din cauza temperaturii se coc. ai o masina frumoasa si nu trebuie sa renunti,alfa odata ce ai puso la punct satisfactiile cand o conduci te face sa uiti de toate problemele. legat de golf tdi si la el daca fierbi motorul apar aceleasi probleme,multi din cei care cumpara golf nu au condus niciodata alfa romeo. mult noroc! p.s de ce nu-i pui ulei recomandat de producator? |
Author: | tudorbuda [ 06 Jul 2013, 13:36 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Am avut golf 4 tdi, 11.2006. A mers tata cu el 100.000km, 0 probleme. Am avut Audi A6 2.0TDI 2007 (in 2009), Mercedes A180CDI 2007(in 2008), Smart ForFour 1.5 CDI 2006 (inca-l mai am), Mercedes C350 2009 in 2001. La NICIUNA dintre ele n-am avut nicio problema. Asta incepe sa-mi scoata peri albi. Urasc sentimentul ala cand merg cu inima stransa, ca ma poate lasa in orice moment masina. Vad ce-mi zice mecanicul luni. Dupa logica mea, e cam vina lui. Nu-i admisibil sa duci o masina care merge ok, sa platesti 500 euro si dupa ce-o scoti, la o saptamana, sa ti se strice. |
Author: | comanr [ 06 Jul 2013, 14:00 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
pe mine ma uimeste superficialitatea. cum dumnezeu sa mergi cu o masina "sport" fara indicatii de temperatura corecte. e ca si cum te ai arunca dintr un antonov fara parasuta. nu exista ca imi indica 70 la apa si intre timp am ars o garnitura de chiulasa si mai nou am fiert iar motorul. indicatia de temperatura trebuie sa functioneze, sa indice corect. Nu asa se fac lucururile, nu asa se intretine o masina, ceea ce ai patit tu este din cauza ca ai abordat problema neprofesionist si ai apelat si la niste carpaci. Sa nu te superi da asa vad eu lucrurile. |
Page 6 of 14 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |