It is currently 20 Nov 2024, 20:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 821 Next
Author Message
PostPosted: 05 Dec 2010, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
catastrat are dreptate, stay on topic!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2010, 16:38 
Offline

Joined: 03 Apr 2007, 14:31
Posts: 271
Location: Bucuresti
Zvonurile despre vânzare (sau cel putin negocieri) persista.
Se pare ca, deși Marchionne a zis ca nu e interesat, cei de la VW intra pe geam, dupa ce au fost dati afara pe usa :D
Ipoteza lansata acolo, ca M. foloseste amenintarea cu vanzarea catre VW pentru a o flutura pe sub nasul sindicatelor, mi se pare plauzibila. In general, sindicatele din automotive sunt foarte puternice si pot pune pe butuci o întreagă industrie, daca nu sunt bine stapanite (uitati-va ce s-a intamplat cu "big 3" din Detroit, in mare parte (si) datorita sindicatelor).

Oricum, ambiția lui M. de a face Alfa profitabila pana în 2014 nu cred ca e realista. Asta ar însemna vânzări de cel putin 300k pe an pentru break even (nu mai zic de 400k-500k cât spera M.), de la aprox. 80k anul asta - cu ce? La acel moment, va avea Mito (sau urmasa cu face lift), Giulietta si probabil Giulia si un C-SUV. Cum spuneam undeva mai sus, ganditi-va cati bani trebuie sa bage in R&D pentru a scoate modele noi, în special din cele de care Alfa si Fiat nu au mai avut (SUV).
Pur si simplu, nu cred ca Fiat isi poate permite sa arunce atatia bani in niste domenii unde nu se pricepe (SUV, masini sport sau de nisa).
VW exact la asta sunt buni - sa facă fix ce mașini cere consumatorul (cu bune și rele) și sa scoată profit din asta. Pana una-alta, sunt singura companie auto care nu a intrat in criza in 2009 - ba chiar a folosit asta pentru a se bate pe locul 1 ca venituri cu Toyota.

Nu îmi plac mașinile din grup, în special ca design (și interior, și exterior) - poate cu câteva mici excepții, gen Passat CC, Audi A5. Cu toate astea, cred ca overall, Alfei i-ar fi mai bine decât sub Fiat.

_________________
Now: TFSI 310CP
ex: 159 Emozione 2.4 JTDm 210+CP
ex: 159 Distinctive 1.9 JTDm 150CP


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2011, 04:30 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
sper ca VW sa aiba mai multa imaginatie


Attachments:
alfa vw.jpg
alfa vw.jpg [ 68.53 KiB | Viewed 1822 times ]

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6
Top
   
PostPosted: 12 Jan 2011, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Vesti bune sau proaste pt unii :D
Eu nu le vad chiar asa de proaste pt ca se pare ca sub conducerea Fiat vor urma niste Alfe cu propulsie, chiar daca se fac pe platforma de 300c sau alte platforme Chrysler s-a vazut ca inginerii de la Alfa se pricep sa faca sportiva chiar si o platforma de fiat punto asa ca nu vad care ar fi problema in ajustarea uneia de Chrysler.

Fiat: "Nu vindem Alfa Romeo nimănui, indiferent de ce ne oferă"

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2011, 15:15 
Offline

Joined: 03 Apr 2007, 14:31
Posts: 271
Location: Bucuresti
Eu inca sunt gata sa pariez ca anul asta Alfa trece la VW... :roll:

_________________
Now: TFSI 310CP
ex: 159 Emozione 2.4 JTDm 210+CP
ex: 159 Distinctive 1.9 JTDm 150CP


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2011, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Presa germana : Vanzarea Alfa Romeo catre VW este IMINENTA !

http://www.autoblog.it/post/31278/cessi ... -imminente" onclick="window.open(this.href);return false;

Ferdinand Piech trateaza direct cu familia Agnelli cumpararea marcii Alfa Romeo de catre VW Group

http://www.sueddeutsche.de/auto/detroit ... -1.1045377" onclick="window.open(this.href);return false;

+1 care stie italiana si + 1 care stie germana sa ne traduca si noua 2-3 cuvinte.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2011, 23:23 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
se reia stirea ca Alfa va trece la VW, de catre un cotidian german,
in schimb Marchionne neaga totul, de la Detroit...
Elkann, actualul presedinte si nepotul lui Agnelli, spune ca Fiat este interesata sa cumpere activitatea in domeniul camioanelor de la VW.

In alta ordine de idei, maine se joaca soarta celui mai mare stabiliment industrial(auto) din Italia, cel de la Mirafiori , unde se produc Punto ,Idea ,Multipla, Mito si Musa.
Se voteaza referendumul prin care lucratorii isi spun parerea in privinta noului acord dintre lucratori (sindicat) si patronat.
Daca rezultatul este pozitiv, se va continua la Mirafiori cu noi strategii si planuri de management, daca NU...

Ei bine , dupa mine, in acest caz Marchionne cum a si spus de mai multe ori isi ia catrafusele si pleaca in alta tara sa produca ..
Berlusconi, (ce coincidenta...), din Germania,la un summit cu Merkel, este de partea lui Marchionne.
In acest caz, neavand bani destui sa faca transferul acestui stabiliment , AR PUTEA ACCEPTA OFERTA , de la VW, pentru Alfa,avand de la ei si sectorul camioane....
Deci dupa mine nu se vorbeste in zadar...!!!

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2011, 12:24 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu imi face placere sa spun, dar sa o vanda naibii odata daca asta vor, poate nemtii vor face mai mult pentru Alfa decat Fiat-u'.


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2011, 14:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 11:35
Posts: 137
Location: Medias, Sibiu
Conform Autoblog.nl, care citeaza un oficial VW prezent cu o declaratie in Süddeutsche Zeitung, vanzarea Alfa catre VW se va petrece destul de repede, in cateva saptamani ! :shock:

_________________
MARRIAGE, the only war where you sleep with the enemy !


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2011, 12:38 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
max Quote:
In alta ordine de idei, maine se joaca soarta celui mai mare stabiliment industrial(auto) din Italia, cel de la Mirafiori , unde se produc Punto ,Idea ,Multipla, Mito si Musa.
Se voteaza referendumul prin care lucratorii isi spun parerea in privinta noului acord dintre lucratori (sindicat) si patronat.
Daca rezultatul este pozitiv, se va continua la Mirafiori cu noi strategii si planuri de management, daca NU...
Rezultatul votului: 54% DA...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2011, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6688
Location: Brasov... oarecum.
kali, poti da un link cu articolul sursa pentru rezultat?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2011, 13:01 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
AICI.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2011, 21:00 
Offline

Joined: 03 Apr 2007, 14:31
Posts: 271
Location: Bucuresti
Articol si pe HotNews azi.
Interesant un comentariu:
HotNews Quote:
Fiat are 22.000 de angajati in Italia unde produce cam tot atat cat in Polonia unde sunt circa 6.000 de angajati. Sergio Marchionne dadea anul trecut ca exemplu un clasament al World Economic Forum unde Italia figureaza pe locul 118 din 139 de tari la eficienta muncii.
:blink:

_________________
Now: TFSI 310CP
ex: 159 Emozione 2.4 JTDm 210+CP
ex: 159 Distinctive 1.9 JTDm 150CP


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2011, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Nu vad care ar fi fost problema unei alfe pe platforma lui 300C (eventual si o motorizare plecand de la SRT8 :) . Am condus 300C 3.0 diesel si am ramas profund impresionat, nu de calitatile sportive (pt ca nu prea are) ci de confortul fantastic. Mi-a placut mai mult decat 530`ul de la bmw.... Ca sa nu mai zic ca in clasa lui 300C Alfa nu prea are nimic...

Cat despre vanzarea catre VW .... nu stiu de ce atata lamentare; au mai luat ei nemtii si alt brand italian si nu prea am vazut decat schimbari in bine ...

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2011, 03:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mr.D Quote:
au mai luat ei nemtii si alt brand italian si nu prea am vazut decat schimbari in bine ...
Oh da, tot spiritul Lamborghini s-a pastrat, ba chiar a crescut. Astfel s-a ajuns la apogeul numit Gallardo, de fapt primul Lambo conceput si produs in totalitate sub VAG. Masina din 15 poligoane, probabil a durat undeva la 1.5ns randarea CGI-ului, cu volan de TT/RS, climatizare de A4, navigatie de A4, si toate restul minunilor ce se ajung prin mai toate masinile grupului VAG mai rapid decat ajungeau curtezanele usoare in paturile lorzilor francezi.

Urmeaza exemplul Porsche, probabil, ca si ei au crescut in vanzari, asa se intampla cand prostitutia isi spune cuvantul si producatorii de masini sport se apuca de produs SUV-uri mai ieftine decat modelele de baza, limuzine hidoase pe aceeasi idee, si tot asa.


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2011, 14:32 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Alexandrus Quote:
Urmeaza exemplul Porsche, probabil, ca si ei au crescut in vanzari, asa se intampla cand prostitutia isi spune cuvantul si producatorii de masini sport se apuca de produs SUV-uri mai ieftine decat modelele de baza, limuzine hidoase pe aceeasi idee, si tot asa.
Exact, ultimul dintre ei care pregateste un SUV este Maserati...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2011, 21:26 
Offline

Joined: 03 Apr 2007, 14:31
Posts: 271
Location: Bucuresti
Am discutat la Munchen cu o persoana sus-pusa in industria auto, care cunoaste o multime de lucruri (conduce un business de aprox. $1B in aceasta industrie). Omul e neamt, e dintr-o bucata si evident ca iubeste masinile nemtesti. Cand i-am spus ca eu conduc o Alfa, a zis: "foarte bine, ca in curand va fi germana" :P
Am profitat de ocazie sa-l intreb daca stie mai mult decat e in presa, si mi-a spus asa: tot ce poate spune este ca Mr. Piëch are faima ca de obicei, ce spune se adevereste, si nu obisnuieste sa vorbeasca degeaba. Pentru un oarecare motiv, Mr. Piëch crede ca ar trebui sa aiba 13 marci in portofoliu si are bani, foarte multi bani, lucru care ii lipseste si de care are foarte multa nevoie Marchionne.
Una peste alta, el crede ca in vreo 6 luni e posibil sa vedem aceasta tranzactie.

_________________
Now: TFSI 310CP
ex: 159 Emozione 2.4 JTDm 210+CP
ex: 159 Distinctive 1.9 JTDm 150CP


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2011, 02:49 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Parerea mea este ca Marchione nu o sa vanda Alfa...pentru ca este singura marca din portofoliu care o poate face "mare". E "marul stricat" dar totodata poate fi si "marul de aur" pentru ca e singura marca din portofoliu care are faima,carisma si poate inspira incredere.

Am vazut de curand ceva filmutele despre parerea americanilor referitor la revenirea Grupui Fiat in America. Desi radeau de fiat, salivau la modele Alfa romeo si se intrebau de ce nu se introduc odata pe piata lor.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2011, 15:45 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Deocamdata teoriile legate de Alfa sunt simple presupuneri care nu fac decat sa ne consume inutil timpul si energia. In martie vom vedea sau nu un concept 4C GTA si un Mito cu mici improspatari. In rest, orice are Marchione in cap, vom ajunge sa aflam abia in 2012 cand va lansa noile modele Alfa. Daca va vinde marca celor de la VW nu cred ca o va face inainte sa completeze portofoliul de produse. Logica mea e simpla. Daca acum VW ar cumpara Alfa Romeo vor trebui oricum sa continue productia modelelor existente si sa asigure in parteneriat cu Fiat mentenanta acestora. VW nu ar putea scoate un model nou Alfa mai devreme de 3 ani dupa achizitie decat daca va face un compromis gen Seat Exeo. Daca acum Alfa este evaluata la 2 mld euro cu un portofoliu redus de modele, din 2012 va avea cel putin inca 2 modele noi care vor trebui preluate si produse de viitorul proprietar. Alfa Giulia se afla probabil in a doua faza de dezvoltare pentru productia de pre serie, ceea ce inseamna ca deja au fost facute investitii majore care vor trebui recuperate. Marchione cu siguranta ca isi joaca bine partida de sah si va decide ce va face cu Alfa exclusiv in functie de evolutia Giuliettei pe piata dar si de feedback-ul americanilor vis a vis de modelele Fiat/Lancia aduse in piata de peste ocean. Daca FIAT-Chrysler va vinde bine in 2011-2012 nu va renunta la Alfa pentru ca ramane in continuare o proprietate strategica. Eventualitatea unei productii de serie pentru 4C GTA va atrage de asemenea un mare val de simpatie fata de marca. O super sportiva de 40k euro sub numele Alfa Romeo este un produs 100% de succes pe pietele auto mature. Cu siguranta vanitatea lui Piech se va reflecta in continuarea zvonurilor si a dezbaterilor de genul celei de mai sus. Eu insa nu m-as bucura de nici un fel sa vad alfa in curtea VW tocmai pentru faptul ca ar intra intr-o familie care nu cred ca se mai poate dezvolta. VW Group a devenit un fel de obez cu picioare subtiri care s-ar putea prabusi sub propria greutate. Va vinde in continuare VW, Audi si Porsche insa nu cred ca va reusi sa tina in viata Seat, Bentley si Lamborghini. Nu are rost sa mai spun nimic aici de Bugatti. Alfa Romeo in portofoliul nemtilor va avea mai multe probleme decat cele pe care le are acum sub Fiat.

In concluzie, la sfarsitul lui 2012, Alfa Romeo ar putea valora mult mai mult decat astazi iar Marchione probabil asteapta fie sa o vada salvata de eventualitatea vanzarii, fie sa scoata un pret foarte avantajos pe ea cu care sa finanteze majorarea capitalului in Chrysler.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2011, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
firestarter Quote:
VW Group a devenit un fel de obez cu picioare subtiri care s-ar putea prabusi sub propria greutate. Va vinde in continuare VW, Audi si Porsche insa nu cred ca va reusi sa tina in viata Seat, Bentley si Lamborghini. Nu are rost sa mai spun nimic aici de Bugatti. Alfa Romeo in portofoliul nemtilor va avea mai multe probleme decat cele pe care le are acum sub Fiat.

Seat e singura marca din portofoliul VW care are probleme, asta si din cauza ca nu le-a iesit brand-uirea ca marca latina sportiva, in special din cauza ca in ochii multora asta inseamna Alfa. In rest Bentley si Lambo sunt pe plus bine. La Bugatti nu s-a pus nicodata problema profitabilitatii, fiind mai mult un vector de imagine al grupului. Daca nemtii sunt buni la ceva, atunci asta e brand management, si atat Bentley cat si Lambo au avut numai de castigat de pe urma preluarii de VW.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2011, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
firestarter Quote:
VW nu ar putea scoate un model nou Alfa mai devreme de 3 ani dupa achizitie decat daca va face un compromis gen Seat Exeo.
3 ani daca lucreaza pe stil romanesc. Ceva imi spune ca baietii se misca mult mai repede.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2011, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
ibiza Quote:
firestarter Quote:
VW nu ar putea scoate un model nou Alfa mai devreme de 3 ani dupa achizitie decat daca va face un compromis gen Seat Exeo.
3 ani daca lucreaza pe stil romanesc. Ceva imi spune ca baietii se misca mult mai repede.
Mie mi-ar fi un pic teama daca ar termina mai repede de atat. Sunt ei nemti dar totusi sunt multe etape de parcurs ce nu pot fi sarite: research (cunoasterea tipologiei clientului de alfa romeo), design, set-up linie productie, ajustari fine inaintea lansarii (in urma feed-back-ului primit), productie. Si astea spuse in mare.

Peste ce ar putea sa sara usor ar fii etapa de cunoasterea tipologiei clientului de alfa romeo, dar parca e singura peste care eu NU as vrea sa sara.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2011, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Daca imi este permisa strict o opinie personala, Alfa romeo trebuie sa ramana in familia FIAT cu toate bunele si relele acesteia. In ceea ce ma priveste, nu gasesc cu nimic mai fascinante platformele VAG pentru a-mi dori sa imi petrec timpul in masinile lor. Daca asteptarile sau nevoile mele erau in directia respectiva, treceam de mult la una din marcile lor. Alfa nu este genul de marca potrivita unei masini globale tocmai pentru ca este caracterizata de o anume inconsecventa in gama de modele. Primii 50 de ani din existenta ei au fost consacrati competitiilor sportive si modelelor unicat dezvoltate de carosieri pentru persoane foarte bogate. 100 de ani mai tarziu avem o marca ce incearca sa impuna niste modele generaliste si mai zgandare ego-ul pasionatilor prin modele speciale precum 8C sau TZ3. Este bine ca FIAT sa se concentreze pe calitatea modelelor de serie mare, sa acceseze piete noi pentru acestea fara a lua totusi ca reper directia marcilor germane. Trebuie sa isi creeze proriul drum pentru ca are in contunuare atribute unice care sa o ajute sa faca asta. Pe de alta parte trebuie sa dezvolte modele in serie limitata precum recent vehiculatul 4C GTA. Daca ar scoate in serie acel 4C (in eventualitatea in care chiar ar exista acel proiect), as incepe de pe acum sa strang bani pentru a o cumpara in 2012. Cu certitudine insa, va fi strict o masina de weekend pentru ca Romania nu este o tara potrivita pentru utulizarea zilnica a respectivei configuratii, indiferent ce marca ar fi pe capota ei. Revenind la nevoile cotidiene. Nu vad nici macar un singur motiv pentru care o Alfa 159 sau o Giulietta nu ar raspunde nevoilor mele actuale. Nu gasesc cu nimic diferita o masina germana fata de modelele curente ale Alfa, din perspectiva caracteristicilor rationale. OK, Audi produce gama RS iar Alfa nu are un echivalent. La ce mi-ar folosi? Traiesc intr-o tara fara autostrazi dar cu sosele ultra aglomerate. Orice motor as avea sub capota nu pot depasi o medie de viteza de 70 km/h fara sa imi pun viata in pericol la fiecare curba. In ceea ce ma priveste, mai mult de 200 CP inseamna strict o dambla puerila. Nu ma intereseaza nici liniutele si nici dovezile de eroism la semoafor. Acum conduc un 147 care are doar 100 CP. Inainte de el am condus un GTV de 245 CP cu care nu aveam ce face.

Daca argumentul vostru va fi lipsa de fiabilitate, va cam faceti de ras. Sau, va mintiti singuri pentru a gasi argumente sa va doriti masini germane. In final, ceea ce ma face cu adevarat sa conduc o Alfa este exclusiv apartenenta ei la o filozofie dezvoltata pe parcursul celor 100 de ani de istorie a marcii. Cumpar o Alfa pentru ca liniile ei evoca in continuare acea traditie italiana si intr-un fel, platesc un tribut acesteia. O cumpar pentru cei 100 de ani in care italienii si-au consumat energia pentru a-si arata maiestria. Uneori au reusit, alteori au dat gres. Tocmai aici este farmecul marcii asteia. Are exact caracterul celor care au muncit ca sa o desavarseasca. Nu vreau o masina construita de nemti pentru ca nu ma simt aproape de felul lor de a fii. Sunt latin si vreau o masina cu adevarat latina, nu vreau un neamt imbracat in haine de toreador.

Cred ca inainte de a ne asuma totusi verdicte ar trebui sa ne intrebam de ce naiba tinem neaparat sa avem o masina cu numarul de inmatriculare pus asimetric in loc de una nemteasca. Cine isi doreste cu adevarat ca Alfa sa treaca la VW, mai mult ca sigur ar fi mai multumit sa conduca orice model din grupul german si atunci nu vad de ce comenteaza pe un forum al fanilor marcii italiene. Alfa in grupul VAG ar fi doar a 5-a marca construita pe aceleasi platforme. Desigur, eu inteleg altfel mecanismele de marketing, pentru ca sunt unul dintre cei care le creaza. Poate din motivul asta nu ma bucura cu nimic modelele grupului VAG.

Daca totusi ar trebui sa accept aceasta concesie, as prefera ca FIAT sa aiba de ales intre producatorii germani. Daca as reveni la sistemul meu de valori de acum 14 ani, cand implineam varsta legala pentru carnet, as prefera o Alfa cu propulsie si as opta pentru ca ea sa fie construita de BMW sau Mercedes.

Sau... poate inteleg eu totul gresit.

PS. Poate posturile mele ar trebui mutate in alta parte. Imi cer scuze pentru offtopic.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2011, 17:04 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Intr-adevar, posturile tale trebuie mutate! Intre copertile unei reviste de specialitate. :clapping:

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2011, 18:51 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Dany Quote:
Seat e singura marca din portofoliul VW care are probleme, asta si din cauza ca nu le-a iesit brand-uirea ca marca latina sportiva, in special din cauza ca in ochii multora asta inseamna Alfa. ... Daca nemtii sunt buni la ceva, atunci asta e brand management, si atat Bentley cat si Lambo au avut numai de castigat de pe urma preluarii de VW.

Da-mi te rog voie sa nu fiu de acord cu tine. Seat este o masina cu tehnologie 100% germana insa este produsa in Spania si incearca sa spuna lumii ca reprezinta emotia auto. Cumparatorii simt accentul geman in pronuntia cuvintelor "auto emocion". Mai mult decat atat, daca cineva este cumparator traditional de masini latine, va alege probabil un Fiat sau una din marcile frantuzesti in locul Seatului. Alfa Romeo pe platforma VW ar avea acelasi accent german in spatele cuvintelor "Cuore Sportivo" atunci cand Piech ar zambi lacom intr-o reclama in care ar cauta cumparatori pentru noua lui cutie cu bomboane. Produsele VW Group sunt 30% tehnologie si 70% marketing.

Pentru partea a doua, in care te referi la brand management. Pai tocmai recent, marii manageri ai VW erau cam ofticati pentru faptul ca modelele Skoda se amesteca cu cele VW atat prin gama de produse si nivelul de dotari cat si prin media de preturi care a devenit periculos de apropiata. Acum au o dilema. Fie fac Skoda mai ieftina doar ca nu i surade lui Piech sa dea din punga lui. Fie fac VW mai scump insa asta il apropie de Audi. Piech va zice... "si asa vindem in draci... sa le scumpim deci pe toate". Eu unul nu ma numar nici pe departe printre cei care urla isterizati "Seig Heil herr Piech" la orice plastic pus in plus si vandut ca noua generatie de model.

Deocamdata Alfa nu este o marca atat de ipocrita precum cele germane si sper sa ramana asa.

LE. Sa nu fiu totusi inteles ca mare fan al management-ului FIAT. As fi foarte fericit sa pot scapa o coaja de banana in drumul lui Marchione ;).

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 821 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited