Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
GTV 2.0 TB https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=11686 |
Page 6 of 16 |
Author: | mobyle [ 08 May 2012, 18:11 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
... Continuam de la lipsa freonului care nu lipsea. Azi am verificat presiunea in instalatia de climatizare si e ok. La actionarea butonului nu se aude nici in tacanit de cuplare la compresor, asa ca tare mi-e ca problema e de la siguranta aceea cu semnalizarea, delay-ul de la termocupla, inca ceva ce nu-mi amintesc si bineinteles... compresorul de clima. Sper ca reparatia de la semnalizare sa nu fi fost facuta cu o improvizatie. |
Author: | Dany [ 08 May 2012, 18:28 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
vezi ca in dreapta sub capacul de plastic, cam in dreptul distributiei, e un panou de relee, unul (sau chiar doua) fiind pentru clima. Vezi sa nu fie unul din alea busite. Cand apesi butonul de clima porneste ventilatorul din dreapta? |
Author: | mobyle [ 08 May 2012, 18:41 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Nu se aude si nici nu porneste nimic. Multumesc de informatie. Voi vedea ce e sub capacul de care zici. |
Author: | Dany [ 08 May 2012, 22:01 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Daca ventilatorul nu porneste atunci cel mai probabil e blocul de relee de vina. Si eu a trebuit sa il schimb la a mea din acelasi motiv. Partea buna e ca e ieftin, i.e. 20-30E. |
Author: | mobyle [ 15 May 2012, 21:48 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Azi am desfacut capacul si m-am uitat la releele respective. La o sumara inspectie vizuala nu par a fi afectate, insa cat de curand trebuie sa fac o vizita la electrician pentru rezolvarea problemei. Am curatat filtrul de aer lavabil, din care a iesit jeg cat cuprinde. |
Author: | comanr [ 15 May 2012, 21:58 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
sigurele lucruri care previn pornirea unui compresor de ac sant: -releul lui -hi pressure switch -low pressure switch -ambreiaj sau conector ambreiaj defect(ambreiajul compresorului) -inghetarea vaporizatorului |
Author: | mobyle [ 08 Jun 2012, 23:59 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Intotdeauna am prezentat Gtv ca masina mea de familie. La intoarcerea din concediu, am reusit (in Cluj, e drept, nu acasa) sa intram in masina urmatorii: 2 buc masculi 1.80/82, 2 buc femele 1.70/75 1.55/50, 1 buc copil 1.10/16 + 1 buc bagaj cala si 2 buc bagaje mana (50/40/20). Drumul Cluj-Zalau l-am facut fara 1 buc mascul. Distractia a fost pana de roata spate facuta undeva la urcarea Mesesului care a facut ca sa coboram muntele cu o senzatie majora la 20 pe ora (top speed). Intrebarea la care a trebui sa raspund si am dat din colt in colt a fost: de ce am plecat la drum fara roata de rezerva? Raspunsuri posibile: 1. oricum n-am cric s-o ridic 2. daca totusi schimb roata, unde o pun ca nu prea intra in porbagaj? Azi primit cadou o pietricica in parbriz. Desi credeam ca e semipretioasa pana la urma s-a dovedit a fi un fake ieftin (doar 15 lei... reparatia). |
Author: | marius [ 10 Jun 2012, 13:01 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Kit pentru reparatii de urgenta ?! |
Author: | mobyle [ 08 Jul 2012, 16:49 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Un spray de acela am in portbagaj, dar la 10-12 cm cat avea taietura in cauciuc, nu puteam face nimic cu el. Dupa pana facuta, a trebuit sa roluiesc janta pentru ca daca era rotita intr-o anumita pozitie, anvelopa pierdea aer. Apoi a urmat o vizita la meserias pentru schimbarea radiatorului de ulei care statea plictisit in garaj de o luna jumatate, dupa ce a mai stat numai el stie cat intr-un parc de dezmembrari auto si pe care l-am achizitionat la un pret cat se poate de decent fata de sumele solicitate pentru unul nou (1.500-3.000 lei) Am rezolvat clima, care avea un releu cu contactele perlate si am curatat clapeta de acceleratiei. Pentru toate cele de mai sus, am platit putin sub 100 euroni. |
Author: | mobyle [ 06 Aug 2012, 00:11 ] | |||||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | |||||
Week-end-ul acesta a fost dedicat toaletarii masinii. Am demontat scaunele impreuna cu bancheta spate si le-am aplicat o spalare pe care sigur n-o vor uita vreodata. Cu o bucurie vircerala i-am oferit furtunului aspiratorului toate locasurile virgine ale frumoasei de 16 ani. A urmat o baie de spuma ca-n videoclipuri si apoi am expus-o lasciv razelor solare cu toate cele la vedere pentru ca bronzul sa fie fara dungulite. Acum doarme linistita in garaj (nu si in cel de aici), uscata si curata ca-n reclamele la chestii care nu ne intereseaza.
|
Author: | ALXege [ 06 Aug 2012, 19:54 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Author: | marius [ 06 Aug 2012, 20:21 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Spre o conversie a bordului nu te bate gandul ? |
Author: | ALXege [ 06 Aug 2012, 20:29 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Clima de pe PH2 nu se prea poate adapta, motiv pentru care trebuie pastrata clima de pe PH1, motiv pentru care trebuie adaptata plansa de bord. Se poate face, dar nu-i plug'n'play si nici usor. |
Author: | Valak [ 06 Aug 2012, 20:33 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Diferentele sunt mici, in afara de volan nu cred ca se justifica vreo modificare. |
Author: | ALXege [ 06 Aug 2012, 21:57 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
n-as zice, personal chiar cred ca interiorul de Mk2 este mult superior celui de Mk1. |
Author: | mobyle [ 06 Aug 2012, 22:50 ] | |||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | |||
Si eu apreciez mai mult interiorul mk II, dar asta e masina, cu ea defilez. Am considerat ca merita si am facut-o.
|
Author: | marius [ 07 Aug 2012, 13:01 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Nu arata rau cu elementele colantate. Asta pentru ca orice modificare i-ai face, tot inbunatatesti look-ul stock Prin conversie aveam in vedere inclusiv transplantarea sistemului de climatizare, stiu ca e greu, dar se poate face. Din cate am citit pe AO, nu ca as fi eu mare mester. |
Author: | ALXege [ 07 Aug 2012, 13:52 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Dimpotriva, din cate am citit pe AO, nu se prea poate.. |
Author: | dobermann [ 20 Aug 2012, 20:02 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Sa inteleg ca ai pregatit-o pentru fest:) |
Author: | mobyle [ 20 Aug 2012, 20:46 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Pai... da. Ca de maritat, inca nu m-am gandit serios s-o dau. |
Author: | mobyle [ 11 Dec 2012, 22:16 ] | ||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | ||
Se pare ca Turbata va avea un fratior, de fapt... un big brother, cu nume pe masura.
|
Author: | georgeg [ 11 Dec 2012, 22:20 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Cumva acea masina tot din neam care ziceai acum ceva zile ca ar completa gtv-ul ? |
Author: | mobyle [ 11 Dec 2012, 22:27 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Valak a spus asta, nu eu. |
Author: | georgeg [ 11 Dec 2012, 22:37 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Ok, deci ? |
Author: | comanr [ 11 Dec 2012, 22:57 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Logan 1.2mpi 166? |
Page 6 of 16 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |