Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=11391 |
Page 6 of 37 |
Author: | tzzivii [ 02 Apr 2010, 21:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
multumesc ca m-ai informat de noul meu program pentru sambata viitoare. te salut |
Author: | xti [ 03 Apr 2010, 11:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Interior pe cat de frumos pe atat de rar. Imi place si volanul, o fi Nardi? Tare mi-ar place sa fac si eu rost de unul... |
Author: | Andrei.P [ 03 Apr 2010, 12:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Am un amic in Bulgaria care are pe langa un 1.7 16v normal si un P4 ca al meu, si toate vin cu interiorul asta si volanul, lumea zice ca e moto volanul. |
Author: | Andrei.P [ 05 Apr 2010, 15:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Momo vroiam sa scriu si cum EDIT dupa 3 zile nu merge am zis sa ma corectez acum |
Author: | adisoru [ 05 Apr 2010, 18:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Arata super bine masina asta, tinand cont de varsta ei. Iti doresc o viata cat mai lunga, tie si masinii ) |
Author: | Andrei.P [ 09 Apr 2010, 09:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
So here it goes, azi mergand spre serviciu am observat ca masina tremura exagerat.. foarte foarte foarte tare la viteze mici(in special pe franare chiar si scoasa din viteze) de la 5 pana pe la 20 la ora masina tremura exagerat(si desigur si de la 20 la 5) Parerea mea este ca tremuratul apare pentru ca vasco cupla nu mai decupleaza cand trebuie (in general pe franare la viteze mici se aude TZAC si decupleaza lucru care nu se intampla azi) o a doua varianta fiind inca un tampon de motor rupt (tamonul de la cutie deja era rupt) Voi ce credeti? |
Author: | Andrei.P [ 09 Apr 2010, 11:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Am decuplat 4x4 se pare ca si pe FWD vibreaza in aceasi masura(deci nu e vasco cupla yey) Pana la urma cred ca sunt tampoanele, cea mai buna varianta. |
Author: | Andrei.P [ 11 Apr 2010, 21:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Dupa ce am montat suspensiile noi pe spate vibratul a disparut. Cred ca fiind foarte inalta pe spate si foarte lasata pe fata (cat avea suspensiile puse doar pe fata) s-a fortat putin intermediarul de la cardan. Masina merge excelent cu noile suspensii (multumesc pe aceasta cale lui seth si lui alfa1750 care m-au ajutat sa le montez). Poate revin cu poze cu suspensia montata, oricum majoritatea ati vazut-o azi la intalnire. |
Author: | ALXege [ 11 Apr 2010, 22:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
tu pune-i jante si revenim apoi cu poze, promit |
Author: | vete [ 11 Apr 2010, 23:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Cu prima ocazie cand ajung pe acasa o sa-ti donez 4 capace Aaaa si vezi ce faci cu muzica aia!!! Bafta!!! |
Author: | Andrei.P [ 11 Apr 2010, 23:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Merci merci! Mai greu cu jantele pentru ca "nu ie bani" pentru cauciucuri si reconditionare, nu in totalitate sper totusi sa reusesc sa le pun inainte sa pleci tu acasa. Muzica e cam ultima in lista de asteptare, deocamdata ma multumesc cu muzica de la motor |
Author: | Andrei.P [ 12 Jun 2010, 13:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Nu am mai scris de ceva vreme pe aici pentru ca nu prea mai aveam cu ce sa ma laud, sa scriu despre zgarieturi si alte necazuri nu prea merita Astazi masina are 1 an de cand este la mine, si aproximativ 4 luni de cand circul cu ea(7 in total cu numerele provizorii "he he he") cu aceasta ocazie m-am gandit sa fac un summary cu ce am facut la masina de cand am cumparat-o (e bine sa ramana scris undeva nu?) Voi incepe cu o mica povestioara, din ziua in care am adus masina acasa de la Sighisioara. Acum un an pe la ora 10:00 vedeam prima oara masina si nu imi venea sa cred ca urmeaza sa fie a mea, pur si simplu ma uitam la ea fara sa ma pot opri, chiar si la ghiseul de acte le-am enervat pe doamnele de acolo pentru ca dupa fiecare semnatura data pe contract ieseam sa ma uit la masina si era necesar sa ma strige de cateva ori pentru a ma convinge sa ma intorc. In jurul orei 13:00 contractele au fost semnate, masina era a mea si urmam sa o conduc pentru prima data, m-am urcat in masina plin de emotii si am pornit la drum spre Bucuresti. La inceput masina parea foarte greu de condus, statea de ceva vreme si nu prea era bucuroasa ca am deranjat-o, mergea foarte "jerky" intre 1000 si 2200 pur si siimplu nu te intelegeai cu ea, dadea in nas pentru ca reglajele de la acceleratiile pe fiecare 2 cilindrii nu erau bine facute, deci nu se sincronizau. Am plecat spre Bucuresti pe o ploaie ca in filme iar stergatoarele vechi de 100 ani nu ma ajutau prea tare, mai ales ca scartaitul asurzitor acoperea sunetul motorului, asa ca am cumparat altele si am pornit spre Padurea Bogatii. Pe drumul spre Padurea Bogatii am inceput sa simt masina, incepea deja sa se imblanzeasca iar ajuns pe serpentine eram de neoprit, nu fortam foarte tare pe curbe si cu toate astea nu se tinea nimeni in spatele meu, singurul lucru care m-a facut sa merg mai incet a fost durerea simtita in maxilar de la prea mult zambet, asa ca am hotarat sa merg mai incet. Restul drumului spre Bucuresti nu a mai fost atat de interesant, deci nu mai am ce sa povestesc. Ajuns in Bucuresti am inceput sa ii plimb pe prietenii mei cu masina, insa la primul s-a intamplat ceva foarte ciudat, am simtit dintro data cum franele se intaresc iar odata oprita masina se tura singura de la 1000 la 2200 in continuu si foarte repede, eu foarte speriat l-am chemat pe tata sa vina sa se uite ce s-a intamplat iar acesta a constatat ca reglajul de la acceleratia cilindrilor din stanga s-a rupt(plastic prost) asta explica motivul pentru care masina se accelera aiurea dar si lipsa servo franei avand in vedere ca depresiunea era fix pe cilindrii aia doi, am schimbat piesa a doua zi si am reglat si acceleratiile astfel masina se transformase in bine si nu mai era deloc jerky intre 1000 si 2200. Sper ca nu v-am plictisit cu aceasta povestioara, acum o sa incep cu "constatarea" facuta masinii, ce am observat ca nu functiona cum trebuie la masina si ce am facut in privinta asta. 1:Rezervorul curgea foarte tare, mirosea foarte tare a benzina si in masina si afara. Am scos rezervorul, l-am dat cu jmirghel pe tot pana am ajuns la tabla si l-am rugat pe cineva sa il sudeze unde era spart(destule locuri), l-am luat de la sudat si l-am dat cu grund +vopsit problem solved. 2:Motorul inca nu mergea cum trebuie, uneori mergea in 3 si mai si mirosea foarte tare a benzina cand masina era pornita. Am cumparat fise noi pentru ca una dintre ele era intrerupta astfel se explica mersul in 3, bujii noi pentru ca erau negre(masina nu mersese tocmai ok pana atunci) si am hotarat ca daca tot pun fise si bujii sa scot si galeriile de admisie sa le curat de ulei(si am avut o gramada de curatat, 2 litri de decarburol am folosit) Rezultatul a fost uimitor, masina mergea rotund, nu mai mirosea a benzina si tragea si mult mai bine. 3:Servo directia mergea foarte greu, problema rezolvata o data cu montarea amortizoarelor KONI, rulmentii de la amortizoarele vechi erau aproape blocati. 4:Masina frana foarte prost, am dat jos discuri si etrieri, am curatat etrierii calumea(ruginaaaaaa) iar discurile mi le-a luat cineva putin la strung pentru ca erau cam duse. Am luat placute de frana noi si am montat totul pe masina, franele merg mult mai bine dar exista loc pentru mai bine. 5.Masina avea ceva km si nu stiam cand a fost schimbata distributia asa ca am schimbat-o impreuna cu tatal meu, in fata blocului. 6. Am mai facut o gramada de lucruri la masina dar imi este foarte lene sa le scriu pentru ca oricum nu mai are nimeni rabdare sa citeasca ce am scris si pana acum asa ca bla bla bla cu ocazia primei aniversari i-am facut un cadou masinii, jantele reconditionate... Borbet Type B de provenienta Lancia, in curand le voi pune pe masina. La multi ani FORZA!!! |
Author: | ALXege [ 12 Jun 2010, 16:25 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Geniala ideea cu trifoiul!! Suie-le odata pe masina si hai sa-i facem poze Felicitari pentru pasiunea de care dai dovada |
Author: | tzzivii [ 12 Jun 2010, 17:43 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
sa mai zic ceva de trifoi? jantele vor ajunge pe masina undeva pana in iulie (teoretic). masina se comporta foarte misto, atunci cand nu se uita diverse carpe prin admisie pompa, ai grija de ea ! |
Author: | Andrei.P [ 12 Jun 2010, 18:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Merci pentru aprecieri! @Tzivi sper sa fie fara carpe in admisie de acum, dar stii cum e vorba aia, "cine nu munceste nu greseste" Jantele o sa fie pe masina foarte curand, I'll let you know EGE |
Author: | gabrieldima [ 12 Jun 2010, 21:12 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Senzatie jantele , pacat ca le sta aiurea pe ... la geam |
Author: | Andrei.P [ 13 Jun 2010, 10:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Nu vor mai sta mult... pe geam |
Author: | Andrei.P [ 20 Jun 2010, 09:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Pam pam paaaam very soon! O sa fie puse pe masina imediat ce montez la loc Koni pe fata, adica weekendul viitor sper. |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 20 Jun 2010, 12:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Felicitari Andrei, jantele vor face senzatie. Superbe. |
Author: | nae [ 20 Jun 2010, 12:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Cum au rezistat jantele la vulcanizare? |
Author: | Andrei.P [ 20 Jun 2010, 15:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Merci pentru aprecieri! Jantele au rezistat bine la vulcanizare, nu le-au zgariat cand au pus cauciucurile pe ele. |
Author: | Mr.D [ 24 Jun 2010, 01:25 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
foarte tare masina; felicitari si s-o stapanesti sanatos. |
Author: | Andrei.P [ 24 Jun 2010, 08:13 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Merci inca o data pentru aprecieri. Revenind la partea practica, am si eu nevoie de niste prese pentru arcuri pentru a putea monta la loc suspensiile KONI, poate cineva sa imi imprumute astfel de prese?:oops: |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 24 Jun 2010, 11:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Ce ai patit de le inlocuiesti? |
Author: | Andrei.P [ 24 Jun 2010, 12:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza" |
Am scos amortizoarele Koni cu tot cu arcurile eibach pentru a regla amortizoarele egal pe duritate, nu erau reglate bine. Masina are amortizoarele si arcurile stock acum si vreau sa le pun la loc pe cele Koni pentru ca le-am dus la reglat pe stand de proba si e totul ok cu ele acum. Acelas lucru l-am facut si cu cele pe spate, dar nu am avut nevoie de prese pentru a le pune. |
Page 6 of 37 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |