Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=10996 |
Page 6 of 12 |
Author: | alfetta [ 31 Jan 2013, 00:17 ] | |||||||||||||||||
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum | |||||||||||||||||
bilstein b12 pro kit dupa ce le-am montat si am aranjat si geometria rotilor, care nu prea mai iese in grafic , cost 400 lei , am facut cateva ture prin oras si pot spune ca nu-i ce are 911 dar este BETON , armat cu fi 22 drumurile denivelate sunt o placere , eu credeam ca o sa renunt la oglinda retrovizoare dupa ce montez suspensiile , dar nu-i cazul , doar cuvinte de lauda am sa spun , chiar nu gasesc sa scriu ceva negativ , ceva plangeri , nu-s . amortizoarele vechi nu mai reveneau dupa ce le comprimai , dar daca incercai sa le comprimi in socuri nu reuseai , ceva ciudat . practic erau bune , teoretic bulite eu am si bare anti ruliu de la eibach asa ca in curbe-s pe senile , o placere de nedescris , recomand .
|
Author: | yux_mm [ 31 Jan 2013, 00:49 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Amortizorul singur, odata comprimat nu are cum sa revina de la sine. Ce il aduce inapoi este arcul. Tradu-ne putin care-i treaba cu masuratorile. Care sunt inainte care dupa. Si in mare cu cati cm e mai jos acum masina? |
Author: | tzzivii [ 31 Jan 2013, 03:46 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
ce aveti nene toti cu capitonajele alea? sa o rulezi cu placere! |
Author: | alfetta [ 31 Jan 2013, 08:15 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
tzzivii Quote: ce aveti nene toti cu capitonajele alea? sa o rulezi cu placere!
Daca indoia capitonajele nu cred ca mai veneau cum trebuie pe pozitie . Yux : vezi si tu citirile facute de bosch, cele cu bilstein in nume sunt facute dupa montaj . |
Author: | adriand78 [ 31 Jan 2013, 11:02 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Nu prea am inteles eu exact cu cat ai coborat masina, dar ma incanta faptul ca tu spui ca duritatea suspensiilor este una foarte ok pentru drumurile noastre, romanesti. Felicitari pentru upgrade si asteptam in continuare impresii |
Author: | mugurel [ 31 Jan 2013, 11:31 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
erau mai bune doua poze comparative din lateral cu masina intreaga inainte si dupa . si nu am inteles daca e rigida sau nu ... |
Author: | nesquick [ 31 Jan 2013, 16:42 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
chiar, nu ai poza before/after facuta din lateral? Masina este cu mult mai rigida ca inainte? @adrian78 ... cred ca -30mm a fost coborata... |
Author: | alfetta [ 31 Jan 2013, 17:54 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Singura masina rigida cu care m-am plimbat a fost un 205 preparat pt competitie,nu este cazul masinii mele. Poze caut prin pc si revin , cand spal masina o sa fac o poza de actualitate cu garda actuala , care pt un ochi neavizat este normala . Astazi am circulat si cu viteza maricica si masina s-a comportat peste asteptari , incerc sa apreciez/inteleg vitezele cu care pot aborda virajele si cat de tarziu pot frana, ca acum franeaza de-mi ies becurile din soclu . |
Author: | alfetta [ 03 Feb 2013, 09:50 ] | ||||||||
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum | ||||||||
cauciucuri 225/50/17 in ambele situatii , inainte si dupa instalarea suspensiilor. ca si comparatie am folosit pozele din 2007 ,cand suspensia masinii era noua .
|
Author: | Mustafa [ 12 Mar 2013, 00:15 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
De ceva vreme am observat un comportament ciudat la alfa mea si anume: in mers in linie dreapta masina se deplaseaza uneori aproape imperceptibil cand stanga, cand dreapta, fiind nevoit s-o corectez din volan. sunt sigur ca masina nu trage nici stanga, nici dreapta, pentru ca acest lucru nu se intampla tot timpul. Senzatia pe care o am in acele momente este ca sasiul ramane pe directia de mers, deplasandu-se doar caroseria, plutind, "ca si cum s-ar lungi din articulatii si ar reveni". De asemenea, am observat ca nici directia nu raspunde prompt la miscari scurte si bruste stanga-dreapta de volan. Nu stiu daca are legatura si nici daca acestea se datoreaza varstei masinii. Scuzati limbajul de lemn, dar nu stiu cum sa descriu cat mai corect comportamentul masinii. Masina este 156, mk1, 1998, 1.8 ts. Orice parere este binevenita, mai ales din partea celor care s-au lovit de aceasta problema si au gasit rezolvarea. |
Author: | yux_mm [ 15 Mar 2013, 09:55 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Vezi presiunea in cauciucuri si calitatea lor. Si apoi o verificare riguroasa a trenului de rulare + geometrie. Sau, ...mai putin fum in cabina. Imi pare cunoscuta senzatia... |
Author: | teo1teo [ 15 Mar 2013, 11:52 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Salut , Mda, imi este cunoscuta senzatia de a trage masina cand stanga , cand dreapta desi masina nu are nimic. Am simtit asta cand am trecut de la rotile cu talon mare pe 185/65/15" la roti pe 225/45/17,se intampla in apropiere stopurilor , unde apar mici santuri in carosabil, roata tinde sa se urce pe ele si atunci apare senzatia ca trage masina. |
Author: | Mustafa [ 19 Mar 2013, 13:10 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
...nu e de la fum; de-as fi tras doar eu stanga-dreapta mi-as fi dat seama. Si nici de la trecerea de la jante pe 15 la jante pe 17 nu cred sa fie. Ramane de facut, asa cum a zis si yux_mm, o verificare a trenului de rulare+geometrie. Oricum, o senzatie ciudata... |
Author: | tudyniuz [ 19 Mar 2013, 22:26 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Amortizoarele mele sunt cam pe duca si as vrea sa le schimb la vara. Daca tot trebuie schimbate ma gandeam sa schimb si arcurile si sa trec la o suspensie sport. Principalul motiv pentru care as face trecerea ar fi sa scap de balansul masinii in curbe. Desi e mic in comparatie cu alte masini, tot ma deranjeaza si il consider un disconfort. Nu vreau cine stie ce suspensie sport, dar ceva care sa faca masina si mai rigida decat este acum stock. Nu am vrut sa mai deschid inca un topic. Poate imi poate face cineva niste recomandari si poate si niste preturi, macar aproximative incat sa ma pregatesc pana la vara. |
Author: | adriand78 [ 20 Mar 2013, 16:33 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Mai sus ai chiar si poze cu o astfel de suspensie pe 159. Nu stiu daca este aceeasi motorizare, dar cred ca iti poti face o parere; iar pentru mai multe amanunte, incearca un pm catre Alfetta ( daca nu o fi peste mari si tari). |
Author: | tudyniuz [ 20 Mar 2013, 20:15 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Pai tocmai asta e motivul pentru care intrebam. Eu am alta motorizare si a mea e mai grea, in fata cel putin. Si din cauza asta cred ca imi trebuie ceva mai adecvat masei masinii. |
Author: | alfetta [ 23 Mar 2013, 08:23 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Mei tu vorbesti serios sau faci misto de noi ? Sunt suspensii dedicate fiecarui tip de motorizare , deci chestia cu greutatea pica. Daca nu- ti place suspensia o poti trimite inapoi , doar esti cetatean european . Update : eu am 3000 km cu b12- le , foarte faina , se comporta excelent cu o persoana sau patru in masina nu- i diferenta la feelingul general , exceptie face motorizarea care nu face fata la full load . |
Author: | tudyniuz [ 24 Mar 2013, 10:51 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Pai eu ce am gasit avea in lista de modele compatibile ori toata gama de motorizari ori nu era specificat. Deaia intrebam. Si nu degeaba se numeste forum, ca sa poti intreba. |
Author: | alfetta [ 24 Mar 2013, 18:51 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Tuning teile total |
Author: | yux_mm [ 12 May 2013, 14:30 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Diferenta intre o arhitectura a suspensiei corecta si una defectoasa, arhaica: Mustang GT |
Author: | tudyniuz [ 16 May 2013, 19:18 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Astea oare sunt mai bune decat cele stock? http://www.ebay.fr/itm/Suspension-Sport ... 609wt_1397" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.ebay.fr/itm/kit-de-suspensio ... 500wt_1414" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | tzzivii [ 16 May 2013, 19:20 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
clar! sunt...sa fie... |
Author: | tudyniuz [ 16 May 2013, 19:24 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Mi se pare suspect pretul. Merita? |
Author: | tzzivii [ 16 May 2013, 19:27 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
repet, sunt, sa fie... |
Author: | tudyniuz [ 16 May 2013, 19:30 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Nu sunt convins de pret. Ce am mai gasit sar de 600 euro. Si atunci astea normal ca imi inspira neincredere. Ma gandesc ca la 600 euro castig multe, dar cu astea sa fie mare diferenta fata de ce am stock? |
Page 6 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |