Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

automotive news
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16363
Page 48 of 81

Author:  marius [ 10 May 2015, 22:50 ]
Post subject:  Re: automotive news

Seria 3 cu 3 cilindri.

Author:  andreiblitz [ 11 May 2015, 00:45 ]
Post subject:  Re: automotive news

3 cilindrii pe seria 3, 3 cilindrii pe I8, e spre bine :lol:

Author:  yux_mm [ 11 May 2015, 01:14 ]
Post subject:  Re: automotive news

N-ai inteles nimic: e sfanta treime.

Author:  goldfinger [ 11 May 2015, 09:54 ]
Post subject:  Re: automotive news

3, dar si ce sprint are masina cu doar trei cilindri... :mrgreen: Eu zic ca nu e rau deloc. :wink:

Author:  ALXege [ 11 May 2015, 10:58 ]
Post subject:  Re: automotive news

Niste flatulente ordinare, plastic topit, avioane de hartie... :lol: :lol: :lol:

Author:  andreiblitz [ 11 May 2015, 11:59 ]
Post subject:  Re: automotive news

3 cilindrii si 135 cp, asta am inteles. Este o noutate dar nimic care sa ma impresioneze.

Author:  yux_mm [ 11 May 2015, 12:07 ]
Post subject:  Re: automotive news

Ce o sa te impresioneze o sa fie sunetul de scuter al motorului. Vezi Polo-urile in 3 cilindri :lol:

Author:  ibiza [ 11 May 2015, 12:24 ]
Post subject:  Re: automotive news

yux_mm Quote:
Ce o sa te impresioneze o sa fie sunetul de scuter al motorului. Vezi Polo-urile in 3 cilindri :lol:
dar pot folosi aceleasi mp3-uri ca la M5 :D

Author:  andreiblitz [ 11 May 2015, 12:40 ]
Post subject:  Re: automotive news

yux_mm Quote:
Ce o sa te impresioneze o sa fie sunetul de scuter al motorului. Vezi Polo-urile in 3 cilindri :lol:
Scuza-ma te rog, dar nu stiu de ce am avut impresia ca sunt luat la misto :bash:
Am mers cu Polo din ala si dupa multi km devine mai galagios ca 2.4-le meu :lol:

Author:  ALXege [ 11 May 2015, 12:48 ]
Post subject:  Re: automotive news

Voi ce nu intelegeti este ca fiecare masina are targetul ei. Cine vrea sunet de motor cu siguranta n-o sa-si ia 3 cilindri, in schimb, sunt destule pisi sau baieti pentru care masina este strict mijloc de transport din punctul A in B, si care vor sa faca asta cu stil (a se intelege caroserie de seria 3, indiferent de ce ar fi sub ea).

Author:  AndreiMR [ 11 May 2015, 13:38 ]
Post subject:  Re: automotive news

madkat Quote:
ciudat demersul...
la motoare de 0.9, 1.0, 1.2 inteleg decizia de le realiza doar in 3 cilindri
dar la 1.5?

probabil ceva de noxe etc etc...

Tine de costuri de fapt, de eficientizarea productiei. Au inceput sa mearga pe o strategie de "cilindru unic" de 500 cc, pe care apoi il dezvolta in functie de putere in motoare de 3,4 sau 6 cilindri. Baza gamei vine cu 3 cilindri si 1.5l, pentru puteri de pana in 150 cp, gama medie vine cu 2l si motoarele cele mai puternice vor avea 3l si sase cilindri. Din cate retin, ar folosi aceleasi baze si la benzina si la diesel

Author:  Valak [ 11 May 2015, 13:53 ]
Post subject:  Re: automotive news

Mai sunt si niste legi, daca nu ma insel, care cer unui producator sa aiba un anumit nivel de noxe la nivelul gamei de modele si motorizari si atunci apar variante din astea care sa traga media in jos. Stiu ca Fiat-ul statea foarte bine la capitolul asta, fiindca avea doar motoare mici, putin poluante.

Author:  nesquick [ 11 May 2015, 14:05 ]
Post subject:  Re: automotive news

Ne vom aminti cu nostalgie de batranele ts-uri, jtdm-uri si 6inline 2.5litri. Motoare simple, care daca erai capabil sa verifici uleiul si nivelul lichidului de racire te duceau oriunde fara pretentii :)

In scurt timp se va aprinde check engine apoi se va oprii motorul din motive de siguranta, iar noi soferii vom sta pe marginea drumului asteptand platforma ca nu vom avea ce sa-i facem sa porneasca si sa ne deplasam cu 5kmh pana in prima localitate sau primul service. Nu zic ca nu e buna tehnologia moderna, insa multe chestii fara cap... prea mult gadget-uri si chestii inutile :) Intr-o zi am sa ma urc in masina si am sa gasesc si o cafea... vom duce dorul 147-lui 1.6ts, distractie pe 4 roti cum ii spune cristi nita :)

Author:  ALXege [ 11 May 2015, 14:31 ]
Post subject:  Re: automotive news

Tu ai stat prea mult cu coman...

Author:  ibiza [ 11 May 2015, 14:35 ]
Post subject:  Re: automotive news

cristianmiu Quote:
In scurt timp se va aprinde check engine apoi se va oprii motorul din motive de siguranta, iar noi soferii vom sta pe marginea drumului asteptand platforma ca nu vom avea ce sa-i facem sa porneasca si sa ne traiam pana in prima localitate sau primul service.
Asta fac si acum 99% dintre soferi. E fix pe modelul: Step 1, check engine. "Yup, it's there." Step 2, call AAA.
Deci imi pare rau petru cei 1% care vor neaparat sa isi repare masina singuri.

In alte ordine de idei, pentru cei deranjati atat de tare de motoarele in 3 cilindri, exista mai nou si 340i.

Author:  goldfinger [ 11 May 2015, 14:36 ]
Post subject:  Re: automotive news

Valak Quote:
Mai sunt si niste legi, daca nu ma insel, care cer unui producator sa aiba un anumit nivel de noxe la nivelul gamei de modele si motorizari si atunci apar variante din astea care sa traga media in jos. Stiu ca Fiat-ul statea foarte bine la capitolul asta, fiindca avea doar motoare mici, putin poluante.
nu cred ca BMW avea nevoie de artificiul asta. Fiat si Dacia stau f. bine la emisiile de "codoi", intr-adevar, datorita faptului ca vand in general masini mici, de oras, cu motorizari adecvate unui uz preponderent urban. Umbla o vorba prin targ ca Aston Martin a facut smecheria asta folosindu-se de "minunatia" aia de Cygnet - a se citi Toyo IQ.
ibiza Quote:
yux_mm Quote:
Ce o sa te impresioneze o sa fie sunetul de scuter al motorului. Vezi Polo-urile in 3 cilindri :lol:
dar pot folosi aceleasi mp3-uri ca la M5 :D
@Ibiza: nu e chiar acelasi lucru, dar fiecare se descurca cum poate. Vezi si solutia asta: Maserati Active Sound System

Legat de cilindree, motorul face parte din "modular BMW EfficientDynamics engine family", the ‘unique 500 cc cylinder’ technology.

cu riscul de a supara cativa oameni pe aici... Toata lumea a ramas blocata in cei 3 cilindri, insa nu stiu cati au avut curiozitatea sa se uite pe cifre: 1.5L / L3 / 100 kW/136 hp / 220 Nm : sprint 0 to 100 km/h in 8.9 seconds.
O comparatie directa nu prea exista pentru ca nu prea mai sunt masini premium de segmentul D care sa foloseasca un motor atat de mic. Insa avem un model de la Ford, mondeo cu 1.0 ecoboost si 125 de cai. in cazul fordului cifrele arata cam asa 125 Hp/ sprint 0-100 : 12 secunde. 11 cai putere diferenta intre cele doua motorizari si 500cc.

Traducand chestia asta intr-un limbaj alfa, de 8.8 secunde are nevoie un 159 cu 2.2 JTS pentru a ajunge la 100 km/h. De fapt, seria 3 echipata cu motorul asta are un sprint mai bun ca 159 1.9 JTDm, 2.0 JTDm, 1.9 JTS (daca datele gasite pe net sunt adevarate). Practic doar Tbi-urile si 2.4 au valori mai bune. Ok, comparand masini de generatie diferita este un non-sens, dar dincolo de emotii si subiectivism stau cifrele.

PS. Cine stie cilindreea motorului cu combustie interna ce motiveaza i8-ul? :twisted:

:peace:

Author:  andreiblitz [ 11 May 2015, 14:43 ]
Post subject:  Re: automotive news

Cred ca am scris eu mai sus despre I8, 1.5 in 3 cilindrii

Author:  nesquick [ 11 May 2015, 14:48 ]
Post subject:  Re: automotive news

Acum pe bune, recunoasteti voi ca noul clio cu difuzor si ecran tactil de unde iti alegi sunetul motorului nu este o tampenie? plus alte gadget-uri inutile. Singurii care au niste gadget-uri de bun gust si chiar utile consider ca sunt cei de la mercedes, restul incearca si ei diverse, poate poate se prinde ceva. Piata auto parca ar fi la criza batranetii, toti producatorii se mira ce sa inventeze sa atraga publicul, gadget peste gadget chit ca este util sau nu.

Iar referitor la motorul in 3 pistoane pe seria3... daca il puneau pe seria1 mai era cum mai era... dar asa... de ce trebuie ca tot omu sa aibe masina de fite? Ai bani, iti iei seria 3, nu ai suficienti bani , iti iei seria1... Am impresia ca oamenii devin complexati de masina care o au ( trebuie sa fie de fite ), telefonul mobil ( trebuie sa fie ultimul model ) cat si hainele ce le poarta ( daca nu scrie nush ce firma, sunt naspa ), care la urma urmei toate sunt niste mici placeri de lux... Daca ti le permiti le poti avea, daca nu, exista si varianta de nisa... insa NU, toti vor premiu dar ei nu au bani sa treaca strada. Fenomenul vad ca este la scara mondiala, iar retelele de socializare unde toata lumea se lauda cu ce re sau nu, cu viata ideala care o duce sau ar vrea sa o duca, prinde amploare si nu duce catre un lucru ok.

Referitor la comanr, nu am stat prea mult cu el, insa uneori mai spune si realitati... iar faptul ca are o barca misto despre care sincer nu cunosteam detalii ( model, motorizare, etc )... este o fita mai tare decat orice cu 4 sau 2 roti :)

@ibiza, bai acum tot mai ai o sansa, iti intra in limp mode... daca ai un etrier blocat, scoti fum din el dar ajungi la destinatie, scoti mufa de la un senzor, idea e ca nu ramai in drum si astepti AAA.

Author:  ibiza [ 11 May 2015, 15:12 ]
Post subject:  Re: automotive news

cristianmiu Quote:
Iar referitor la motorul in 3 pistoane pe seria3... daca il puneau pe seria1 mai era cum mai era... dar asa... de ce trebuie ca tot omu sa aibe masina de fite? Ai bani, iti iei seria 3, nu ai suficienti bani , iti iei seria1... Am impresia ca oamenii devin complexati de masina care o au ( trebuie sa fie de fite ), telefonul mobil ( trebuie sa fie ultimul model ) cat si hainele ce le poarta ( daca nu scrie nush ce firma, sunt naspa ), care la urma urmei toate sunt niste mici placeri de lux... Daca ti le permiti le poti avea, daca nu, exista si varianta de nisa... insa NU, toti vor premiu dar ei nu au bani sa treaca strada. Fenomenul vad ca este la scara mondiala, iar retelele de socializare unde toata lumea se lauda cu ce re sau nu, cu viata ideala care o duce sau ar vrea sa o duca, prinde amploare si nu duce catre un lucru ok.
Ce sa mai zici de aia care isi iau Alfa coupe fara Busso... sau diesel... sau SH :lol:

Author:  nesquick [ 11 May 2015, 15:30 ]
Post subject:  automotive news

Eu sunt pentru motoare mici la mersul in oras, consum mic, gen 4%, fara noxe si fara zgomot de evacuare sau motor, iar aici le dau un mare 10 celor de la ford cu motorul de 1litru ecoboost, insa 3 pistoane, 200 cai, e fass... pe bune, nu te intereseaza cati cai ai, te intereseaza cum te simti la volan, cum se aude motorul si cum simti forta lui la volan.

Lasand foaia la o parte, va recomand sa mergeti cu niste ascutitori dintrastea de 1.0, 1.2 turbo si dupa reveniti aici cu un feedback... daca ai talpa mai grea si suspensie sport, il incingeti de nu se vede imediat chiar daca nu sunteti pilot. Daca inainte un motor aspirat functiona 200k km, acum garantez ca un 1.0 sau 1.2 turbo nu prinde 100k. Oare de ce mercedes fac motoare de litraj maricel si putere modica? Nu cumva sa mearga peste 200k km fara reparatii?


@ibiza, Prefer sa conduc o masina mai slab dotata in tara mea, pentru ca nu trebuie sa demonstrez nimanui nimic, totusi cand numarul cilidrilor va fi mai mic sau egal cu 3 ma voi orienta catre un moped.

Author:  goldfinger [ 11 May 2015, 15:51 ]
Post subject:  Re: automotive news

cristianmiu Quote:
vom duce dorul 147-lui 1.6ts, distractie pe 4 roti cum ii spune cristi nita :)
:lol: :lol: cateodata trebuie sa mai citesti si printre randuri. :console:

Author:  ALXege [ 11 May 2015, 16:14 ]
Post subject:  Re: automotive news

cristianmiu Quote:
Prefer sa conduc o masina mai slab dotata in tara mea, pentru ca nu trebuie sa demonstrez nimanui nimic, totusi cand numarul cilidrilor va fi mai mic sau egal cu 3 ma voi orienta catre un moped.
Deci nu e vorba oare de preferinte? Oare altii nu cumva prefera sa conduca o masina mai dotata, mai mare, mai confortabila, de ce nu, cu o prestanta mai mare, indiferent de numarul cilindrilor de sub capota, de bazaitul motorului, sau de felul in care trage masina? De ce trebuie oare sa fie preferintele tale universal valabile, si implicit, toti cei ce fac produse care se adreseaza altor nevoi, niste imbecili?

Author:  nesquick [ 11 May 2015, 16:20 ]
Post subject:  automotive news

Nu cei ce le fac sunt imbecili, ci cei ce le cumpara sunt niște parveniti sau cocalari. Nu poți cumpara o mașina premium cu piele, navi si alte Opțiuni fără motor...este penibil, e la fel cum ti-ai pune pe Facebook poze la Monaco, dar defapt tu speli farfuri acolo, insa ești la Monaco, ce mai contează restul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  ALXege [ 11 May 2015, 16:26 ]
Post subject:  Re: automotive news

Stii, unii ar putea considera imbecil sa pui 1.6 pe GPL, sau sa conduci coupe diesel, sau, sau... Am vaga senzatie ca in ultima vreme pui niste etichete foarte superficial oamenilor, asta apropo si de remarca ta de pe topicul cu 4C.

Author:  adriand78 [ 11 May 2015, 16:31 ]
Post subject:  Re: automotive news

Haideti sa fim seriosi, este ca peste tot in viata...o chestiune de gusturi si poate un pic si de cultura, fie ea auto/gastronomica/etc.
Tocmai de aceea cred ca toti marii producatori auto s-au apucat sa faca masini pe cat mai multe segmente ( sper sa nu ajunga sa foloseasca chiar tot alfabetul), ca nah, sunt clienti din ce in ce mai pretentiosi.

Ness sigur se referea la Romania, cand zicea de fitze si de "prestanta" si nu pot decat sa ii dau dreptate. In Bucuresti sunt pline parcarile de la bloc in care vezi Audi A8, Range Rover, etc iar ei stau in apartament cu 2 camere.

Si ca sa se stie de pe acum, cand voi avea bani, o sa merg numai cu 8C-ul prin oras :lol:

Page 48 of 81 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/