Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Mici intrebari care nu merita un topic separat!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3349
Page 46 of 190

Author:  CGK_ionut [ 23 Jan 2011, 02:39 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

AR 145 1.4 16V 1999 ..am nevoie de Sonda Lambda ca nu pot sa-i fac RAR-ul. Stie cineva daca se potriveste dupa toate motorizarile de 145 benzina sau doar specific motorului meu? Merci frumos ..

Author:  allann1413 [ 23 Jan 2011, 17:53 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

CGK_ionut Quote:
AR 145 1.4 16V 1999 ..am nevoie de Sonda Lambda ca nu pot sa-i fac RAR-ul. Stie cineva daca se potriveste dupa toate motorizarile de 145 benzina sau doar specific motorului meu? Merci frumos ..
http://www.ngkpartfinder.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; si vezi daca este vre-o diferenta intre ele.

Bafta!

Author:  dobermann [ 31 Jan 2011, 21:38 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Stie vreo careva cum se desface nuca de la schimbator la 159/brera motor 2.4 ca a prins un mic joc stanga dreapta.

Author:  tzzivii [ 31 Jan 2011, 23:18 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

daca e vorba chiar de nuca, se scoate capacelul pe care sunt desenate treptele si vei gasi un surub/piulita dupa caz.

Author:  raresr10 [ 07 Feb 2011, 14:49 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cu ce se poate lipiti mocheta care este desupra roti in spate, in interiorul aripi? Am incercat pana acuma Picatura, Moment, Poxipol dar nu tine mai mult de 2-3 luni (5-6 spalari).

Author:  antonelcodreanu [ 07 Feb 2011, 15:23 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Foloseste Prenandez!

Author:  andrei4417 [ 07 Feb 2011, 22:11 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Poate sa imi arate sau spuna si mie va rog unde se afla senzorul de temperatura motor? ca trebuie sa il inlocuiesc.Va rog cat mai urgent,ca nu mai pot misca decat pana apa ajunge la 90`,nu mai porneste ventilatorul.E 2.0 TS.Multumesc!

Author:  tzzivii [ 07 Feb 2011, 22:16 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

senzorul se afla pe termostat. si nu indica temperatura motorului ci a lichidului de racire.

in schimb, problema de pornire a ventilatoarelor poate fi din cauza rezistentelor de treapta sau din cauza releelor.

Author:  andrei4417 [ 07 Feb 2011, 22:36 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

tzzivii Quote:
senzorul se afla pe termostat. si nu indica temperatura motorului ci a lichidului de racire.

in schimb, problema de pornire a ventilatoarelor poate fi din cauza rezistentelor de treapta sau din cauza releelor.
Multumesc,de raspuns. Dar la mine pana sa observ ca nu mai merge ventilatorul,m-i se aprindea becul sub forma de injector si pornea ventilatorul,aleator,dar in special cand era foarte frig.Asa ca merg pe varianta senzorului

Author:  ace117 [ 08 Feb 2011, 13:55 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Zilele trecute am avut o experienta mai putin placuta cu Brera (2.4 JTDm - 200 CP). Mergand pe drum intins odata am simtit o pierdere de putere si masina nu se mai tura peste 3200 rot/min. Nu s-a aprins nici o avertizare la bord...Imediat am tras dreapta, am oprit motorul, am scos cheia, iar dupa cca 1 minut de asteptare am repornit masina care de atunci functioneaza ireprosabil. Vreo idee ce o fi fost sau ce poate fi? Apropo, in perioada gerului din saptamana trecuta dupa o pornire (cca 5-6 zile repaus si -20 grade) se auzea un pacanit usor dar suparator si parca motorul nu mergea rotund, "balbaia" la turatii joase. Am pus-o in garaj, la cald si dupa cateva ore nu se mai auzea nimic la pornire, totul ok...Nu stiu daca are legatura cu fenomenul de mai sus...

Author:  istv4n [ 08 Feb 2011, 13:58 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Foarte posibil sa fi fost o pierdere de presiune de la un furtun fisurat (+/- masina a intrat in limp mode, desi fara MCSF ar fi mai ciudat)

Author:  nae [ 08 Feb 2011, 14:01 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nu cred ca e un furtun fisurat, nu pierdea puterea pentru cateva momente ci permanent.
Cred ca a intrat in regenerare dpf`ul in momentul pierderii de putere.
Ai mers constat mai mult timp?"ca pe autostrada"? :mrgreen:

Author:  ace117 [ 08 Feb 2011, 14:07 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Am mers inainte cca 2 minute intre 140-160 km/h, am trecut de un sat unde am redus la 60 km/h, iar la iesire cand acceleram am simtit ca nu mai am putere. Am dat inapoi o treapta (3), si am observat ca nu accelereaza peste 3200 ture. Dupa care m-am oprit...

Author:  istv4n [ 08 Feb 2011, 14:07 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Calutii au reinviat dupa repornirea motorului (se reface presiunea). Dar da, o alta varianta e regenerarea de DPF.

Author:  ace117 [ 08 Feb 2011, 14:09 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

E varianta happy! :lol:
Dupa asta am testat intens pe drum, accelaratie, viteza finala (eh, nu tocmai finala), cuplu, turatii mari, totul era in regula.

Author:  nae [ 08 Feb 2011, 14:17 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

istv4n Quote:
Calutii au reinviat dupa repornirea motorului (se reface presiunea).
Nu inteleg.

Author:  georgeg [ 08 Feb 2011, 14:19 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Am patit si eu la fel acum mult timp, mers pe chei dupa autovit destul de constant, 120-140, dupa care la intrarea pe varianta am ramas fara putere undeva in tr.3.Nici o eroare, si-a revenit dupa oprit-repornit motorul.Nu cred sa aiba legatura cu regenerarea dpf-ului, stiu cum face cand regenereaza, se simte intr-adevar o lipsa de putere, mai exact ca o latenta sau lag mai mare la accelerare, insa accelereaza si chiar destul de bine.

P.S. Nu are legatura cu furtune sparte si/sau coliere slabite.

Author:  tzzivii [ 08 Feb 2011, 14:20 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

nici eu nu inteleg ce presiune se reface..

Author:  istv4n [ 08 Feb 2011, 14:28 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Presiunea in turbina.

Author:  nae [ 08 Feb 2011, 14:33 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Bo, pai daca furtunu`i spart, cum ai presupus, nu se duce toata presiunea aia la cer? :|

Author:  istv4n [ 08 Feb 2011, 14:47 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nope :) Daca furtunul e fisurat nitel cum am presupus isi pierde presiunea random, la sarcina, cand iti e lumea mai draga.

Author:  tzzivii [ 08 Feb 2011, 14:57 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

nu, nu pierde random, pierde mereu cand intra turbo si pierde oricum prea putin. oricum, nu e cazul aici.

Author:  nae [ 08 Feb 2011, 15:00 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

http://www.youtube.com/watch?v=Xp-EVOPBhIo

Author:  istv4n [ 08 Feb 2011, 15:02 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

La a mea pierdea random, intra in limp, dupa oprit/pornit motor is refacea presiunea si mergea fara probleme cateva zile.

Author:  nae [ 08 Feb 2011, 15:03 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

ce presiune sa refaca cat ai motorul oprit?!

Page 46 of 190 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/