Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Planurile Alfa Romeo
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=425
Page 45 of 59

Author:  ALXege [ 21 May 2018, 22:14 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Daca ar face doar 6C-uri si 10C-uri in cel mai fericit caz ar deveni o marca exclusivista gen Ferrari si ne-am uita la ele in filmulete pe internet, in cel mai realist caz ar da faliment si ne-am luat toti benve si haudi (ceea ce marea majoritate dintre noi am inceput deja sa facem din lipsa de alternative). Important e sa isi diversifice cat mai mult gama de modele, ori cum asta nu se poate peste noapte, mi se pare logic sa speculeze clasele in care pot face volume. Desi eu nu cred in povestea unui SUV mai mare ca Stelvio, oricum, nu mai e mult pana aflam :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  yux_mm [ 21 May 2018, 23:14 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Un suv full size cred ca e la fel de greu de vandut ca un 6c. E bataie mare acolo cu x5/6, ML si variatiunile, RR/LR, Chayenne si Q7.
Stelvio e mai usor de plasat, iar in categoria aia inca e disputat primul loc, cu Macan in fata dar nu foarte clar. Mai jos, la suvuri mici si accesibilee are si mai mult sens sa plasezi o masina, acestea luand locul unor berline si sw-uri mici.

Eu asa vad treaba. Cumva are sens ce vor sa faca desi in felul asta ma vor pierde de client.

Author:  toshy [ 22 May 2018, 00:03 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

yux_mm Quote:
Eu asa vad treaba. Cumva are sens ce vor sa faca desi in felul asta ma vor pierde de client.
Pe bune? Cum exact te pierd de client? Cred ca am ratat momentul in care ai sarit sa-ti iei Giulia la lansare, sau de abia acum ai gasit justificarea - pentru ca vor avea inca un SUV in gama.
Ma rog, masinile se vand din ce in ce mai putin, crossover-ele si SUV-urile sunt ce se cere acum.
Multi au trecut stirea ca Ford nu va mai vinde masini in state ci doar SUV-uri, crossovere, la "si altele", dar mie mi se pare cea mai important chestie care s-a intamplat in industria auto in ultimii 10 ani.

Author:  mugurel [ 22 May 2018, 07:51 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

toshy Quote:
Pe bune? Cum exact te pierd de client? Cred ca am ratat momentul in care ai sarit sa-ti iei Giulia la lansare, sau de abia acum ai gasit justificarea - pentru ca vor avea inca un SUV in gama.
Cred ca s-a referit la faptul ca nu va mai intra pe forum :lol:

Author:  yux_mm [ 22 May 2018, 09:17 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Toshy, nu in mine stau vanzarile Alfa. Asta e clar. Dar nici client de SUVuri nu sunt. La capitolele 4x4 prefer de departe off-roaderele autentice, body on frame, care si alea dispar treptat.
Giulia, nu m-a dat pe spate ca design inca de la prima poza. Tehnic vorbind e foarte sus, dar tre sa imi si placa cum arata, nu? Ca sa o cumpar... QVul arata ceva mai bine as zice. L-am si condus si e impresionant desi din pacate nu am termen de comparatie, fiind prima masina cu peste 250cp pe care am condus-o.
La momentul asta parca nu e momentul pentru mine sa cheltui 60-70k coco, desi metode de finantare exista nenumarate. Poate ca m-as fi inghesuit la un v6 detunat si mai accesibil.

Deci revenind, inteleg trendul SUV dar nu sunt eu client de SUV.

Author:  toshy [ 22 May 2018, 11:32 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

yux_mm Quote:
nu e momentul pentru mine sa cheltui 60-70k coco
50-55*

Author:  yux_mm [ 22 May 2018, 14:03 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Din motive inca necunoscute de mine, in UK preturile sunt mai mari decat pe continent. Preturile porneau, ultima data cand m-am uitat, de 59k lire, on the road price. Deci iti mai lipsea doar asigurarea. Asta era pretul intreg inainte oricarui discoun, sau orice alta oferta. Daca mai pui cateceva ajungi usor la un 65, iar daca te lacomesti si la franele ceramice, atingi 70 fara sa te chinui.

Dar da, in echipare basic pe continent e mai ieftina.

Author:  georgeg [ 24 May 2018, 09:15 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

toshy Quote:
yux_mm Quote:
nu e momentul pentru mine sa cheltui 60-70k coco
50-55*
Cred ca te referi la masini usor rulate, de noua totusi nu prea o iei la banii astia, decat fara tva poate.

Author:  toshy [ 24 May 2018, 11:51 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =255167175

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =258870781

Author:  dand [ 24 May 2018, 12:31 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

yux_mm Quote:
Din motive inca necunoscute de mine, in UK preturile sunt mai mari decat pe continent. Preturile porneau, ultima data cand m-am uitat, de 59k lire, on the road price. Deci iti mai lipsea doar asigurarea. Asta era pretul intreg inainte oricarui discoun, sau orice alta oferta. Daca mai pui cateceva ajungi usor la un 65, iar daca te lacomesti si la franele ceramice, atingi 70 fara sa te chinui.
Finantarea ca finantarea, dar ce faci cu 510 cai in uk? Daca tii la carnet mergi cu 20 sau max 30mph in sat/oras si se intampla frecvent sa te depaseasca biciclisti:) oh sau pe drumurile alea de tara, fantastice de altfel, dar unde nu incap doua masini mai mari ca un Fiat 500, asa ca 510 cai te ajuta sa dai mai repede in marsarier jumatate de mila pana la ultima portiune unde incap doua masini:) un SUV are mai multa prestanta in situatiile descrise anterior, ala cu bicla e mai circumspect sa te depaseasca, iar in situatii 1:1 pe drum de tara ala cu sedanul cam cedeaza:)

Author:  ALXege [ 24 May 2018, 13:47 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Ma gandeam recent la asta in ultimul concediu cu masina prin strainatate.. inafara de Germania si ale sale autostrazi fara limita de viteza, pe care insa si un banal BMW 218d Touring ma impingea de la spate la 200kmh, cel mai banal motor iti este ultra-suficient pentru a te deplasa cu 50-100kmh pe nationale si 130kmh pe autostrazi. Incepe sa nu prea mai faca sens lupta asta pentru cai putere si secunde pana la suta, unless nu mergi ocazional pe cate un circuit. La noi sa zici ca se mai justifica pana la un punct, ca daca te apuci sa bati tara in lung si-n lat o sa ai de executat multe depasiri, politia nu e inca atat de stricta si nici amenzile foarte usturatoare, dar oricum nu face nimeni masini pentru noi :lol:

Author:  Valak [ 24 May 2018, 14:20 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

E adevarat ca te limiteaza la 100 sau 130, dar (inca) nu scrie nicaieri ca e interzis sa ajungi la viteza respectiva in mai putin de x secunde si pana la urma reprizele sunt mult mai interesante decat top-speed-ul.

Author:  yux_mm [ 24 May 2018, 15:13 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Dand, in UK as lua-o din acelasi motiv pentru care unii se dau in oras cu E-S, 5-7, A6-A8, etc. E top specs in comparatie cu modele "normale" benzina si diesel, iar placerea de a sta in masina e limpede cum este...
Plus, ca am de gand sa fac macar un road-trip pe an prin Europa, track-day-ul suna din ce in ce mai interesant cu o astfel de masina, de-astea...
Altfel da, pentru daily commute, 510cp sunt useless. O coaja la 300lire va deservi scopul cu brio. Dar aici la mine mai bine merge trenul/metroul/autobuzul pentru asta.

Author:  centurion [ 25 May 2018, 11:12 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Valak Quote:
si pana la urma reprizele sunt mult mai interesante decat top-speed-ul.
Asa este, si pentru asta exista motorul electric (Tesla): https://www.youtube.com/watch?v=ib-02b2ooLY
Comparatia cu Alfa Romeo incepe de la minutul 3.40....

Author:  ibiza [ 25 May 2018, 12:40 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

centurion Quote:
Valak Quote:
si pana la urma reprizele sunt mult mai interesante decat top-speed-ul.
Asa este, si pentru asta exista motorul electric (Tesla): https://www.youtube.com/watch?v=ib-02b2ooLY
Comparatia cu Alfa Romeo incepe de la minutul 3.40....
Sunet zero, distanta de croaziera asa si asa, nu vreau sa stiu cum e sa faci romania intr-o electrica, productia masinii este foarte poluanta (bateriile in primul rand) si au si destul de multe defecte in comparatie cu marcile consacrate. Autopilotul e ceva misto pentru drumuri lungi si e mai ieftina decat un Bentley ;)

Author:  dand [ 01 Jun 2018, 00:00 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

yux_mm Quote:
Din motive inca necunoscute de mine, in UK preturile sunt mai mari decat pe continent. Preturile porneau, ultima data cand m-am uitat, de 59k lire, on the road price. Deci iti mai lipsea doar asigurarea. Asta era pretul intreg inainte oricarui discoun, sau orice alta oferta. Daca mai pui cateceva ajungi usor la un 65, iar daca te lacomesti si la franele ceramice, atingi 70 fara sa te chinui.
Dar da, in echipare basic pe continent e mai ieftina.
Am vrut de fapt sa revin la asta dar n-am prea gasit timpul necesar.
in UK preturile sunt mai mari, indubitabil, daca mergi pe reteta traditionala de cumparare de la dealer, insa am fost destul de socat sa constat ca timpurile au evoluat si in general e bine sa tii pasul cu trendul :)
Marile vanzari in UK cred ca se fac prin leasing si prin brokeri, si nu prin cumparatorul ocazional si dezinformat/neinteresat care merge direct la dealer.
https://www.contracthireandleasing.com/ ... r-leasing/ e unul din site-urile unde firme si persoane fizice cumpara in leasing utilizand brokeri si astfel platind mult mai putin decat prin dealerii traditionali. Cum am vazut ca merge metoda e:
1) Firma X de leasing (spre exemplu LEX Leasing care e bratul motorizat al LLoyds Bank) face o comanda foarte mare ptr o flota de masini de la Mercedes. Ptr ca e o comanda mare si cu ceva dotari putin mai mult decat standard - bazata pe marketing research ce cumpara publicul si cam unde face compromisuri ptr pret, evident ca obtine un discount masiv de la producator. Care ii permite sa vanda nu numai prin clientii bancii, ci si prin brokerii de tranzactii auto (in UK exista chiar asociatia asta numita BVRLA a brokerilor autorizati de leasing personal/business). Tu ca si client platesti ratele de leasing, apoi returnezi masina in 2-3 ani sau cat vrei sa ai contractul.
2) Ei vand apoi masina prin dealeri ca si used cars si aici castiga marcile care se depreciaza mai greu, de unde si anomalia ca un Mercedes C Class e mai ieftin (chiar semnificativ) decat o Alfa Giulia in regimul asta de leasing.
Paradoxal, desi preturile de masini noi sunt mai mari in UK decat in Europa la dealeri, prin acesti brokeri preturile sunt imbatabile, mi-e greu sa cred ca poti plati 250 GBP pe luna ptr un C Class nou in Germania cu avans doar 6 sau 9 rate lunare.
Ok, 'dezavantajul' vine din preconfigurare, deci nu e ptr clientul care vrea sa isi personalizeze masina, ptr ca atunci brokerul devine mai scump decat dealerul. Insa daca esti regular Joe Bloggs si vrei niste dotari de bun simt, cred ca oferta e destul de consistenta prin BVRLA. Sigur, e Personal Hire Contract (sau leasing operational cum se cheama cred in Ro), adica nu ai optiunea de a cumpara masina, dar in conditiile actuale in care habar n-ai ce se intampla peste 2-3 ani cred ca e cea mai populara optiune, nu vrei sa ramai in brate cu o masina ptr care devii nevoit sa platesti gramezi de taxe si pe care n-o poti vinde rapid. Am fost destul de germanic aici si am calculat si cat vine sa inchiriezi o masina, daca conduci mai mult de 14 weekenduri pe an Personal Hire ptr brandurile germane devine o optiune eficienta dpv monetar. In UK au ramas putin in urma cu car sharing, Zipcar, Car2Go (Mercedes) si DriveNow (BMW) sunt cam de 2/3 ori mai scumpe decat in Germania, unde car sharing devine o optiune foarte populara in mediul urban. Nu stiu daca la baza e chestia cu asigurarea care in UK e pe driver, in vreme ce in Europa e mai simplu ceva de genul. Am citit superficial ca asta face ca si Volvo XC40 subscription (o chestie foarte populara in Europa) sa fie 600 pounds pe luna in UK (mai mult decat dublu).
Alfa Romeo e ca de obicei un pas in urma trendului. OK, am condus Giulia ca rental si imi place mult mai mult decat Merc/BMW etc, dar e paradoxal scumpa in comparatie cu metodele de finantare actuale. Astazi m-a sunat unul din cei zeci de brokeri la care am facut inquire-uri sa-mi spuna ca primesc iarasi o flota mare de C Coupe si ptr 2 ani leasing si 8k miles per annum costa fix 250 gbp pe luna, asta ca sa ma oftic si mai tare ca m-am grabit:) dar ca fapt divers C Coupe la 250/luna si Alfa Giulia la 350 pe luna e totusi cam aiurea, oricum te-ai uita. Plus diferenta de aproape 1000 la avans. Plus singurul dealer/broker de Alfa Giulia care aveau un pret sub 350 pe luna, niste baieti simpatici din Derby, nu ofereau livrare gratuita in garajul tau ca toate celelalte firme, plus 22p pe mile daca depaseai mileage-ul inclus in contract. Prin comparatie, la Merc sau BMW e 6p pe mile depasit. La o sumara observatie, Giulia pare prinsa intrucatva intr-un no man's land in UK, intrucat la publicul larg care vrea value for money pierde si la capitolul pret. La car sharing sau subscriptions, toate metodele astea care vor fi vaca de muls ptr multi producatori auto in urmatorii ani, Alfa pare inexistenta. Intr-un mod ironic, cand faceau masini sub nivelul tehnologic al concurentei lumea punea pe primul plan calitatea si fiabilitatea, astazi cand e un produs parerea mea macar la nivelul concurentei sunt in urma la finantare si modele de ownership. M-as bucura sa nu am dreptate aici.

Author:  ALXege [ 01 Jun 2018, 11:04 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Foarte interesant ce spui! Am avut recent o discutie cu un coleg de-aici, si, desi in Ro nu curge inca atata apa calda pe partea asta de povestesti tu, cum ai fi dat-o, tot C-ul iesea invingator [emoji20]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  Razvan29 [ 01 Jun 2018, 16:48 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Yep, oficial:

Attachments:
gtv.PNG
gtv.PNG [ 140.89 KiB | Viewed 3556 times ]
8c.PNG
8c.PNG [ 105.05 KiB | Viewed 3556 times ]

Author:  Razvan29 [ 20 Feb 2019, 20:21 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Quote:
“Alfa Romeo will be at the Geneva Motor Show in full force with our award-winning lineup and something new up our sleeves as well. We’re excited to show everyone a taste of what’s next in the world of Italian performance and luxury. Stay tuned on March 5 to see a glimpse into the next chapter of Alfa Romeo’s legendary story.”
:scratch:

Author:  Razvan29 [ 26 Feb 2019, 22:04 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Stelvio TI, Stelvio + Giulia F1 edition + Giulietta MY2019

Foarte aratos TI-ul, Giulietta cu dunga galbena pare un strigat ca masina e EOL si nu mai au idei ce sa-i faca sa mai vanda cateva modele. Sa vedem "surpriza" de la Geneva conform postului meu de mai sus.

Attachments:
01_60.jpg
01_60.jpg [ 48.37 KiB | Viewed 3002 times ]
05_59.jpg
05_59.jpg [ 31.95 KiB | Viewed 3002 times ]
06_57.jpg
06_57.jpg [ 46.2 KiB | Viewed 3002 times ]
12_47.jpg
12_47.jpg [ 33.46 KiB | Viewed 3002 times ]
190225_alfa-romeo_tributo-piloti_01.jpg
190225_alfa-romeo_tributo-piloti_01.jpg [ 241.38 KiB | Viewed 3002 times ]
190225_alfa-romeo_giulietta-veloce_01.jpg
190225_alfa-romeo_giulietta-veloce_01.jpg [ 163.89 KiB | Viewed 3002 times ]
190225_alfa-romeo_giulietta-executive_01.jpg
190225_alfa-romeo_giulietta-executive_01.jpg [ 176.22 KiB | Viewed 3002 times ]

Author:  goldfinger [ 26 Feb 2019, 22:25 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

In legatura cu Giulietta, stai asa, distractia abia acum incepe :twisted: . Daca intra la retestare siguranță, o sa avem un nou model FCA cu (foarte) putine stele "incap". :disgust:

Pentru ca...

PS. Daca am vazut bine, 1.8 turbo benzina nu mai este disponibil? Euro6d temp issues?

Author:  alfetta [ 26 Feb 2019, 22:56 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

la geneva sper sa vina cu un suv pe platforma de compass sau renegade.

Author:  lucianm [ 28 Feb 2019, 10:31 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Ce i-au facut, nene, Giuliettei, ca eu nu vad nimic?...
Ma dispera astia (iar!). O luam de la capat cu moartea lenta a marcii asteia?

Author:  Kodak [ 22 Mar 2019, 16:36 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

https://www.motor1.com/news/314564/alfa ... rendering/

:ziped: :?:

Author:  lucianm [ 22 Mar 2019, 16:47 ]
Post subject:  Re: Planurile Alfa Romeo

Nu-mi place.

Page 45 of 59 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/