It is currently 30 Nov 2024, 19:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 139 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 22 Feb 2010, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
maestre, la numarul asta de km ar trebui sa faci un inventar al bubelor, problemelor, si unul al evenimentelor fericite, frumoase. sa traiesti si numai bine

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2010, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
yux_mm Quote:
maestre, la numarul asta de km ar trebui sa faci un inventar al bubelor, problemelor, si unul al evenimentelor fericite, frumoase. sa traiesti si numai bine
revizie d-aia crunta la 106 mii de km

se schimba:
filtru aer, filtreu motorina, filtru ulei, ulei, brate fata superioare, si stanga si dreapta, bara stabilizatoare, cabluri frana de mana stanga dreapta, ceva probleme la un disc de frana fata si alte chestii pe care nu mi le amintesc acum ca mi-e lene si nu-s prea bucuros. Distractia nu e chiar atat de scumpa avand in vedere kilometrajul masinii, iar daca mai pun la socoteala si ambreajul de la 60k pe care l-am schimbat, ma gandesc ca tot am iesit mai ieftin renuntand la garantie (ambreajul nu era parte din garantie), alegand sa-mi pun eu uleiul pe care-l prefer, sa imi cumpar si sa-mi inlocuiesc unde vreau eu distributia etc., si sa platesc, in general, manopera la cel mult jumatatea pretului de reprezentanta.
Garantia ar fi expirat fix luna asta, garantia trenului de rulare s-a dus de la 45 de mii de km. Prin urmare, tot ce inlocuiesc acum era practic ori in afara garantiei, ori consumabil si banii pe care i-as fi dat la AutoBrescia pana acum mi-ar fi ajuns pentru un concediu prelungit in Vegas.

Deci yux_mm, pe scurt: am renuntat la garantie la exact 60 de mii de km, cand mi-a picat ambreajul pe Magheru in Capitala si aia de la reprezentanta s-au oferit sa-mi faca o revizie (incluzand ambreaj si distributie) de vreo 50 de milioane la vremea aia, sau p-acolo. De atunci, singura buba notabila in afara de revizia asta, a fost un rulment dreapta fata care a costat vreo 300 ron. Masina are remap de la 20k si merge excelent.


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2010, 22:25 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Long time no see....
Mi-era dor sa citesc cate ceva din tastatura ta.
N-ai facut rau renuntand la garantie, iar acum nici nu mai e nevoie sa mergi la reprezentanta pe perioada garantiei, dar... cam tarziu pentru tine.
Numai bine.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2010, 06:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
dcmilitaru Quote:
Long time no see....
Mi-era dor sa citesc cate ceva din tastatura ta.
N-ai facut rau renuntand la garantie, iar acum nici nu mai e nevoie sa mergi la reprezentanta pe perioada garantiei, dar... cam tarziu pentru tine.
Numai bine.
Cred că eram cam varză de nesomn aseară şi n-am explicat cum trebuie: am renunţat la garanţie la 60k dar asta se întâmpla în noiembrie 2008, adică pe la jumătatea celor 3 ani după două revizii mari şi trei intermediare. De-atunci, toate bune.
Te salut ÅŸi eu. :wave:


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2010, 06:46 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Şi pentru că acum sunt mai fresh, nişte concluzii după 100 de mii de km în Alfa 147, 1.9 JTDM, remap.
În afară de resoftare, de care sunt destul de mulţumit, maşina a mai primit în plus doar jantele OZ Superturismo pe 16 fiindcă la vremea aia vroiam nişte cauciucuri care nu existau decât de-aici în sus iar ea venise cu jante pe 15 si cauciucuri fuel saver something. Deci, practic maşina este aproape stock.

Concluzii:

- maşina s-a dovedit a fi mai fiabilă decât mă aşteptam, n-am menajat-o dar am şi îngrijit-o. Uleiul a fost Castrol Magnatec Diesel 5W40, încă de la al doilea schimb şi va rămâne ăsta până voi avea maşina. După remap am luat în considerare schimbarea filtrului de aer, apoi am uitat şi nu i-am mai dat atenţie. Filtrul de aer stock îşi face treaba în continuare.
Chestii schimbate, de nevoie, sau fiindcă aşa mi s-a căşunat:
- cutia de direcţie la 10k fiindcă maşina a venit cu ea bulită.
- remap la 20k parcă. Atunci cică scotea 161 HP şi 355 NM. De cai nu ştiu ce să zic, dar cuplul este impresionant şi se simte excelent şi acum.
- toate amortizoarele şi braţele faţă superioare, stânga dreapta, fiindcă cei de la reprezentanţă au zis că dacă tot mai sunt 2000km până expiră garanţia lor, să mai culeagă ceva bani de la Alfa Romeo. Nu m-am supărat.
- ambreaj (l-am distrus singur pe la 60k fiindcă eram fascinat cum trage maşina în marşarier şi am ţinut cu tot dinadinsu' să arăt asta tuturor)
- discuri frână pe faţă, pe la 80k, fiindcă mi s-a părut mie că trebuie. Nu trebuia.
- distribuţia, pe la 65k, fiindcă aşa am citit io că trebuie.
- un rulment dreapta faţă pe la 50k, fiindcă s-a futut. Lumea vorbeşte că de fapt ar avea legătură cu faptul că atunci când au umblat la trenul de rulare ăia de la reprezentanţă au uitat să bată la loc siguranţele planetarei (de ce-au umblat la planetară a rămas pentru mine un mister, cert este că într-adevăr planetara mai avea puţin şi se desfileta)
- pe la 80k am schimbat bucşile de la bara stabilizatoare (faţă), cu toate că mi-a fost recomandat să schimb toată bara. M-am zgârcit, bucşile m-au ţinut 20k, acum schimb bara cu totul.
- mâner portieră şofer, fiindcă s-a rupt (cârcotaşilor le-am zis că au tras nişte beţivi de ea într-o seară ca să nu mă mai fută la cap cu "alfa care se tot strică", de fapt s-a rupt singur de bătrâneţe)
- vreo două parbrize, urmează al treilea, fiindcă Braşovul este într-o continuă renovare.
- un catadioptru, fiindcă i-a rebuit cuiva şi s-a servit într-o noapte.
- preşurile, fiindcă ălea de căcat cu care a venit maşina erau urâte şi se adunau sub pedale.
- am consumat trei rânduri de cauciucuri de vară: Good Year Eagle F1, Dunlop SP SPort 9000 şi acum iarăşi acelaşi model de GY.
- un rând de gume de iarnă, Vredestein Snowtrac 1, pe care le-am luat în 2007, au trecut trei ierni şi vor mai trece cel puţin una fiindcă arată aproape ca şi noi.
- jantele OZ, cumpărate de la reprezentanţă, s-au dovedit a fi mai slabe decât cele second hand (acelaşi model), cumpărate din Germania şi pe care le-am avut pe maşina anterioară. Probabil că voi avea nevoie curând de jante noi.
- ceva ulei scurs pe furtunul de intercooler, probabil din turbină. Probabil că va trebui curând să schimb (repar?) şi turbina, dar până acolo mai e ceva drum de făcut.

Nu sunt un fanatic al mărcii, m-am oprit din fanatism pe la 25 de ani, însă maşina asta a fost poate puţin mai mult decât mă aşteptam. M-a mulţumit, per total, şi destul de rar m-a enervat în asemenea hal încât să înjur toată Italia. De fapt, singura dată a fost atunci când am schimbat în faţă la OMW timp de vreo jumătate de oră, un bec de fază scurtă. Asta în timp ce nişte piţiponci mă priveau nedumeriţi din vitrină şi în mintea lor erau convinşi că eu, de fapt, schimb tot motoru'. Am plecat pe poziţie cu becu' în mână, înjurând. Marius ştie.
ÃŽn rest, 100 de mii de km miÅŸto.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2010, 22:50 
Offline
User avatar

Joined: 18 Oct 2009, 14:40
Posts: 72
Location: brasov
misto povestea ta:D chiar am reusit sa o citesc intregime...si faina si alfitza ta!!!


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 05:44 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Jaggguar Quote:
- toate amortizoarele şi braţele faţă superioare, stânga dreapta, fiindcă cei de la reprezentanţă au zis că dacă tot mai sunt 2000km până expiră garanţia lor, să mai culeagă ceva bani de la Alfa Romeo. Nu m-am supărat.

- un rulment dreapta faţă pe la 50k, fiindcă s-a futut. Lumea vorbeşte că de fapt ar avea legătură cu faptul că atunci când au umblat la trenul de rulare ăia de la reprezentanţă au uitat să bată la loc siguranţele planetarei (de ce-au umblat la planetară a rămas pentru mine un mister, cert este că într-adevăr planetara mai avea puţin şi se desfileta)
pai vezi ca acu' imi dau seama cand s-a umblat la la planetara ta. Nu prea poti schimba amortizorul fara sa dai jos toata fuzeta fata, respectiv trebuie sa desfaci planetara ca sa dai jos fuzeta.
cu stima, M M

LE: apropo, cand am plecat ieri din Brasov, ghici ce????!!! SE ASFALTEAZA DALELE DE BETON de la iesirea spre Tg. Secuiesc :clapping: :lol:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 08:00 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
marian Quote:
Jaggguar Quote:
- toate amortizoarele şi braţele faţă superioare, stânga dreapta, fiindcă cei de la reprezentanţă au zis că dacă tot mai sunt 2000km până expiră garanţia lor, să mai culeagă ceva bani de la Alfa Romeo. Nu m-am supărat.

- un rulment dreapta faţă pe la 50k, fiindcă s-a futut. Lumea vorbeşte că de fapt ar avea legătură cu faptul că atunci când au umblat la trenul de rulare ăia de la reprezentanţă au uitat să bată la loc siguranţele planetarei (de ce-au umblat la planetară a rămas pentru mine un mister, cert este că într-adevăr planetara mai avea puţin şi se desfileta)
! SE ASFALTEAZA DALELE DE BETON de la iesirea spre Tg. Secuiesc :clapping: :lol:
Ia sa vezi cat va tine asfaltu' ala peste placi. Oricum, pana la giratoriul centurii asfaltasera deja, dupa lasasera la fel. Ma gandesc ca dupa centura ai vazut tu ca se asfalteaza, ca altfel n-ar avea sens.


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 08:05 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Ba se poate da amortizorul jos fara sa dai fuzeta afara. E destul de usor, poate chiar mai usor decat sa desfaci planetara. :)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2010, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Așa, fiindcă după ce le rezolvi pe toate e musai să mai apară una nouă, postez din nou. Am ajuns la performanța să nu mai aud aproape nici un sunet străin în mașină, absolut nici o bătaie și mașina să fie exact ca acum 3 ani și 108.000 km (bine, asta exceptând țăcănitul ușor al ușilor la anumite denivelări și mugetul amortizoarelor atunci când este foarte cald afară, chestie pe care mașina a prezentat-o ca și trade mark din prima vară).
Bun. Și fericit eu că am din nou mașina ca și nouă, cu toate filtrele schimbate, cu jantele echilibrate și direcția făcută, am zis că, măcar pentru încă vreo 10-20k km, sunt liniștit. Pe naiba, Alfa mea a ținut neapărat să-mi aducă aminte că am uitat ceva...
ABS System Failure. Prima dată a apărut astă iarnă și a dispărut după prima repornire, și gata. Am uitat de eroare, apoi au mai trecut câteva luni bune până când a început să apară din nou. Ba când plouă, ba când nu plouă, ba când merg mai sportiv, ba când nu merg tocmai sportiv, adică fix când vrea ea, sistemul ABS cade. De fiecare dată un "restart" rezolvă problema, eroarea apărând sau nu după câţiva zeci de kilometri sau după câteva zeci de minute.
Ideea e că i-am făcut nişte probe, în sensul în care am verificat dacă într-adevăr ABS nu merge atunci când este prezentă eroarea în bord - şi da, chiar este căzut, la o frână violentă maşina se duce sanie, însă imediat am repornit-o, eroarea a dispărut iar ABS a funcţionat perfect.
Am verificat-o şi pe tester, dar cum de fiecare dată când mă duc la service cu o problemă, la service problema dispare, nu am reuşit să declanşez eroarea până acolo, prin urmare pe tester nu a apărut absolut nicio problemă legată de sistemul de ABS.
Am tot citit aici pe forum păreri legate de această problemă, nimeni nu a avut ceva similar, cu aceleaşi simptome. Este evident că nu e o problemă legată de senzorii de ABS, având în vedere că eroarea dispare la restart şi ei funcţionează liniştiţi apoi. Să fie ceva contacte, fire, baterie? Dacă este cineva cu o problemă similară rezolvată, îl invit să-mi dea un sfat, de unde să încep şi pe unde să caut eventualele probleme
Mulţam.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2010, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3340
Car: Giulia Q
am avut pe alta masina aceeasi problema si era cauzata de un fir ce transmitea informatie ESP-ului, un fir de la roata .problema a fost depistata usor ,imediat ce a aparut alarma in bord m-am dus cu ea direct la tester.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2010, 18:47 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Verifica senzorii de ABS, imi vine greu sa cred ca eroarea nu ramine stocata si nu o vede testerul.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2010, 21:36 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
IRBabuin Quote:
Verifica senzorii de ABS, imi vine greu sa cred ca eroarea nu ramine stocata si nu o vede testerul.
chiar nu a ramas. O sa mai incerc si in alta parte.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2010, 11:06 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Verifica si stringerea suruburilor din cutia aia de sigurante mari care se afla pe borna plus a bateriei.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2010, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 09 Jul 2010, 18:54
Posts: 70
Salut,in viitorul foarte apropiat,mai exact in 3-4 zile voi achizitiona o Alfa 147 1.9 JTDm 2008.Masina o voi lua second,este stock are 30 000km iar proprietarul a luat-o noua.Ca sa trec la subiect m-am intalnit cu omul am fost la un service,s-au uitat la ea toate in regula,masina foarte buna interior,esterior,motorul tot dar cand am pus testerul arata ca toate ceasurile au fost resetate,0 km.Acum nu stiu ce sa zic,merge foarte bine este inscrisa,voi ce ziceti?Am postat aici pentru ca este identica ca an si ca motorizare(1.9)ca cea de care vorbesc are 120 de cai.Frumoasa masina si ma bucur ca ai ajuns la 100 000 si esti multumit avand in vedere ca ai bagat ceva banuti.Salut


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2011, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
in the beginning..


Attachments:
Image065.jpg
Image065.jpg [ 43.11 KiB | Viewed 2246 times ]
Top
   
PostPosted: 26 Aug 2011, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Salutare.
Am o mica problema careia nu reusesc sa ii dau de cap si de care unii dintre voi stiti deja. Asadar, acum cateva luni am auzit pentru prima data o bataie usoara atunci cand viram dreapta, la viteze destul de mari. Am auzit-o intr-o dimineata, insa in aceeasi zi a disparut. A reaparut dupa ceva timp, insa nu s-a mentinut.
De cateva saptamani insa, s-a instalat serios. Bate teribil atunci cand virez dreapta la viteze mari, in treptele superioare, insa si intr-a 2-a sau a 3-a atunci cand o urc in ture (serpentine etc). Am mers cu ea la mecanic, i-am tras o verificare rapida si am ajuns la concluzia ca cel mai probabil este capul de planetara din dreapta, dinspre roata, pe care l-am schimbat. Imediat am plecat undeva la 40 de km de Brasov, pe Valea Prahovei, si am sesizat ca bate aproape la fel de tare. M-am intors la service, am mai tras o proba cu mecanicul, a condus-o si el, apoi sus pe elevator. A verificat ce credea el ca trebuie verificat pe acolo si mi-a expus problema astfel: exista ceva joc si la capatul dinspre cutie al planetarei STANGA, dar si la capatul dinspre cutie al celei din dreapta, insa cel din dreapta nu este neaparat semnificativ. Am decis sa schimbam, pe rand, spre a descoperi problema, asa: capatul dinspre cutie STANGA, capatul dinspre cutie DREAPTA, capatul dinspre roata STANGA.
Mentionez ca bataia dispare atunci cand scot pe liber, reapare doar in treapta de viteza, ceea ce exclude probleme legate de directie sau roti. Articulatiile sunt in regula, chiar zilele trecute am schimbat un brat superior care avea ceva joc, prin urmare singurele potentiale probleme ar trebuie sa fie la planetare.
Acum, intrebarile mele:
1. Ar putea sa fie si alta cauza in afara de eventualele probleme la planetare, date fiind conditiile de mai sus?
2. Cum se testeaza efectiv planetarele? (am incredere in mecanicul meu, dar vreau un doublecheck)
3. Fiindca nu gasesc piesele de mai sus decat pe original, are cineva idee cum si de unde as putea gasi pe producator, sau daca exista variante? Reconditionarile sunt solutii demne de luat in seama? (L.E. tocmai mi s-a confirmat ca NU, deci aceasta varianta dispare)
4. Daca a mai inlocuit cineva vreun capat de planetara recent, oricare dintre ele, si isi aminteste care erau simptomele, as aprecia daca mi-ar povesti pe aici ca sa incerc sa ma leg de ce este similar la mine.
Danke.


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2011, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1230
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Sper sa nu vorbesc aiurea dar nu cumva sa fie din tampoanele ce sustin cutia sau motorul ?

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2011, 16:06 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
82sas Quote:
Sper sa nu vorbesc aiurea dar nu cumva sa fie din tampoanele ce sustin cutia sau motorul ?
Verificat, nu e de acolo.Putea fi si de acolo, intr-adevar, dar nu numai pe viraj dreapta. Oricum, a fost verificat si nu are nicio problema.


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2011, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Ultima chestie care am schimbat-o la masina a fost capat de planetara de pe stanga. La mine se manifesta printr-o bataie cand viram maxim intr-o parte si acceleram ( la porniri de pe loc). Ulterior am sesizat ca bate si in mers cand am facut un drum extra urban si batea in accelerare dar batea doar cand viram intr-o parte....in cealalta parte nu suna deloc.

P.S: Daca bine imi amintsc in mers deja dadea spre huruit cand acceleram si era virat insa nu mai tin minte sigur ( sau paote imi aduc aminte prost).

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2011, 00:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Tripoda,din pacate :wink:

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2011, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
PabloBVR Quote:
Tripoda,din pacate :wink:
meh, de unde pana unde?

in alta ordine de idei, planetarele se verifica mai greu (cel putin versiunile cu tripota separata + lalea). daca jocul e grosolan le poti vedea prin anumite miscari, dar daca e ceva finut nu ai cum sa vezi pana nu le dai jos.

recomandarea ar fi oricum sa le dai jos sa le verifici, e mai sigur. si daca nu a mai fost umblat pana acum la ele, vei observa ca trebuie sa le schimbi vaselina pentru ca nu mai e vaselina, e ulei.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2011, 14:33 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Multam'. Alte sugestii? Maine ma apuc de cheltuit bani...


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2011, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
sincer, iti recomand sa verifici bine inainte de a schimba. nu prea e ok nici sa o iei pe bajbaite...

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2011, 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
tzzivii Quote:
sincer, iti recomand sa verifici bine inainte de a schimba. nu prea e ok nici sa o iei pe bajbaite...
Pai cum? Nu iti dai seama foarte usor daca sunt bulite planetarele, nici macar daca le dai jos, din cate stiu eu...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 139 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited