Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2785 |
Page 5 of 6 |
Author: | marius [ 12 May 2013, 16:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Par noi. Sunt ? |
Author: | Cypy [ 13 May 2013, 00:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Sunt aproape noi jantele, rulate doar cateva mii de km banuiesc dupa cum arata, si ce e cel mai important OEM. Ma pornisem initial sa cumpar niste TI-uri pe care mi s-a fost pus pata si probabil ar fi ajuns chiar pe masina daca nu observam ca sunt replici. |
Author: | Julianron [ 15 May 2013, 14:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Foarte frumosa! |
Author: | Cypy [ 01 Dec 2013, 15:46 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet | ||||
Desi nu era in plan am trecut la suspensie hardcore mai repede decat credeam. La ultima revizie capitala asadar s-au montat pe masina: - Amortizoare Biltein B8 - Arcuri sport Eibach Sportline kit ( - 45-50 mm) - Novitec Aluminium Strut Bar (a trebuit sa las in jos rezervorul de lichid de servo cativa cm pentru a avea acces in continuare la el) - brate superioare Mapco (TRW-urile au plecat in stil barbat dupa aprox 20000 km si am zis ca nu se justifica diferenta de pret ...) - brate inferioare Mapco - bucse bara stabilizatoare poliuretan (sunt ceva probleme cu scartaitul, probabil o sa revin la stock in curand) - bielete antiruliu Swag - termostat Facet (cel vechi ramasese blocat pe deschis) - brate spate longitudinale OEM | - brate spate transversale OEM | suspensia spate era originala si incepuse sa capete jocuri - bucse bara stabilizatoare spate OEM | - rulment dreapta spate FAG (cel vechi incepuse sa faca zgomot la rulare) - placute frana spate ATE - Filtre Mann + ulei Motul X-CESS 8100 10W-40 de care m-am indragostit Avantaj: Masina a devenit saniuta ca si rigiditate, comportamentul pe curbe in schimb este incredibil!!!! Dezavantaje: Aria de drumuri cu care pot circula in RO s-a restrans drastic, masina sare la propriu pe orice denivelare mai mare iar spatele atinge cu 225/45/17 daca ai ceva greutate in masina. Oricum cauciucurile de acum am reusit sa le rod complet proband noua suspensie in aprox 1 luna asa ca la anul o sa incerc un 205 sau 215 sa vad daca tot mai atinge. Oricum in familie a mai intrat o masina day-by-day asa ca Alfa va fi folosita in viitor probabil strict for fu in configuratia aceasta.
|
Author: | comanr [ 01 Dec 2013, 16:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
ce forma ciudata are futunul de la intercooler la motor, la mine e drept. ar cam trebui sa schimbi furtunurile alea preventiv daca le ai originale, te pot lasa arata cam ciudat noua suspensie dupa mine, ar trebui niste roti mai mari sau mai iesite , arata din lateral ca o macheta pe care ai calcat din greseala si s a infundat putin. oricum tie trebuie sa iti placa nu mie. |
Author: | silencer [ 01 Dec 2013, 16:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Furtunul ala arata complet normal, masina arata chiar bine, poate e pozata prea de aproape. |
Author: | comanr [ 01 Dec 2013, 16:45 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
vad si eu ca pare original cu mansonul ala , acum am vazut la el ca exista si curbate acolo la baterie. |
Author: | Cypy [ 01 Dec 2013, 16:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Furtunul superior este de 147 si are alte curburi insa face fix aceeasi treaba . Am reusit sa sparg vreo 2 seturi de furtune originale pana acum. Rotile de GTA sunt deja destul de iesite in exterior,poate chiar prea iesite si tocmai de asta si agata spatele in aripa pe denivelari mari. Din unghiul din care au fost facute pozele nu poti sesiza asta, o sa revin cu o poza si din spatele masinii. |
Author: | marius [ 01 Dec 2013, 16:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Pentru jantele astea trebuie 225, pentru masina asta 215. Acum vezi tu ce si cum. Tocmai mi-am dat seama ca si tu ai Alfa asta de pe la inceputurile forumului. |
Author: | comanr [ 01 Dec 2013, 17:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
@cipy poti face upgrade la cele siliconice, sant mai groase si se umfla mai putin cand accelerezi. uite un link cu cele puse la mine: http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=20&t=20959" onclick="window.open(this.href);return false; da , rotile nu par centrate in pasaje, probabil din cauza unghiului pozei |
Author: | Cypy [ 01 Dec 2013, 17:15 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet | ||
Stiu furtunele Comanr insa inca nu sunt hotarat daca sa fac upgrade la furtune de inox sau siliconice. @Marius: O sa incerc in primavara sa pun 215 si o sa ma lamuresc atunci. In vara am fost foarte aproape sa ma despart de Bella insa mi-e frica sa fac pasul asta, nu stiu sincer ce masina m-ar putea face mai fericit ca si feeling decat 156-ele acesta. Si spun asta dupa ce am condus si 159, Mito si Giulietta...
|
Author: | comanr [ 01 Dec 2013, 17:24 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
pai calea corecta , cu cele mai putine imbinari adica "put it&forget" sant cele siliconice mai ales ca si izoleaza caldura din compartimentul motor fata de cele din metal. intr adevar poate fi mai ieftin sa le pui din inox. |
Author: | Cypy [ 01 Dec 2013, 17:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Nu stiu daca e pretul avantajul celor de inox, sunt ca pret tot pe acolo.Avantajul lor principal e ca nu se largesc deloc deci elimina din lagul la accelerare, dezavantajul e ca toate socurile de presiune merg direct in palele turbinei nefiind nici o zona flexibila care sa le mai preia. |
Author: | comanr [ 01 Dec 2013, 18:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Nu stiu daca putem vorbi de asta prea mult la turbodiesel unde nu avem clapeta de acceleratie care sa obtureze deodata admisia ca la turbo pe benzina dar probabil ca fenomenul este prezent. Eu nu suport inadituri cu aspect de lucru definitiv, incerc sa obtin un sistem cel putin la fel de fiabil ca cel care a fost original. |
Author: | Cypy [ 26 Aug 2014, 12:08 ] | ||||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet | ||||||
Intre timp am mai bibilit cate una alta la Bella ca deh tot timpul e ceva de facut. Schimbatorul nu mai revenea din dreapta-stanga nici chiar dupa schimbarea timoneriei, s-a rezolvat doar prin gresarea unei parghii de pe cutie care are prostul obicei sa se intepeneasca dupa o vreme deci daca mai are cineva problema asta sa nu schimbe ca mine si cablurile degeaba. Problema care o aveam cu agatatul pe spate dupa schimbarea suspensiei s-a rezolvat dupa ce am trecut la cauciucuri 215/45/17 . Am mai schimbat si rulmentul dreapta fata acum pentru ca incepuse sa faca zgomot, e bine de stiut ca in cutia de ricambi originali vine de fapt tot rulment SNR nu e nimic special la ei in afara de o diferenta de pret semnificativa. In rest ulei Motul si filtre, ma pregatesc sa fac un traseu destul de lung prin Turcia cu ea sper sa se comporte frumos ca de obicei si sa nu-mi faca probleme .
|
Author: | Hermanoli [ 26 Aug 2014, 12:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Faina rau ultima poza |
Author: | marius [ 26 Aug 2014, 17:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Super faina masinuta, nu si-a pierdut nimic din farmec, dimpotriva! |
Author: | Cypy [ 02 Apr 2015, 21:24 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet | ||||
Si pentru ca se apropie festul , a sosit ziua dreptatii ,ziua sfanta a libertatii : - curatat galerie de admisie - schimbat kit distributie - kit de la Gates (din ce am vazut rolele din kit erau furnizate de catre INA) - pompa apa Magneti Marelli - schimbat kit accesorii - curea contitech (made in RO) + role INA - filtre OEM , ulei ca de obicei MOTUL X-CESS 8100 5w40
|
Author: | Freccia [ 02 Apr 2015, 21:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Cureaua stiu eu exact unde e facuta! Coborata si cu pragurile acelea, iti intra bratele unui elevator de service sub masina? |
Author: | dcmilitaru [ 02 Apr 2015, 21:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
O sui pe scanduri inainte |
Author: | Cypy [ 02 Apr 2015, 22:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
E problema tot timpul cand ma duc cu ea la service cu elevatoarele. Am noroc ca la service-ul unde merg de obicei proprietarul mi-e prieten si ma lasa sa-i hackeresc piciorusele alea, le dau jos cu totul si le pun la loc dupa ce trec bratul de elevator sub masina apoi le urc la maxim sus sa nu atinga bratul elevatorului de prag. O operatiune ce normal ia maxim 1 minut la orice masina la mine dureaza cel putin 15 . |
Author: | nesquick [ 02 Apr 2015, 22:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Buna treaba! EGR-ul este anulat? PS. Norocosule, admisia e din aluminium si se desface pe jumatate... a mea e dintr-o singura bucata si din plastic |
Author: | Cypy [ 02 Apr 2015, 22:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
EGR-ul e anulat de cand s-a facut noul soft, ramane curat si nefolositor... |
Author: | yux_mm [ 03 Apr 2015, 02:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Cum naiba sa fie dintr-o singura bucata? din cate am inteles la 16V e din 2 bucati indiferent de material... |
Author: | nesquick [ 03 Apr 2015, 07:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Eu cand am dat-o jos nu am gasit solutia de a o desface precum cipy. Cea din plastic este dintr-o singura bucata. A durat o gramada pana am curățata-o asa cum trebuie. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Page 5 of 6 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |