It is currently 11 Nov 2024, 00:21

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 238 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 710 Next
Author Message
PostPosted: 18 Jun 2018, 18:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Alfafest 2018 check, 1650km facuti de marti pana duminica, cu cca 150km urban de bucuresti si 195 litri de benzina super(scumpa) consumata in total, astea sunt cifrele mele, in conditiile in care nu am mai fost fugarit de QiuVeta de Constanta sau celelalte surate din coloana Alfafest am reusit sa ajung chiar pana acasa cu un singur plin(M.Ciuc-Tulcea 510km).
In continuare regasiti povestea cuprinsa intre ultima poza cu masina gri si primele poze cu ea rosie, ramasesem cumva dator cu firul transformarilor intamplate.

Cum ziceam, repratia a inceput cu cautat si adunat piesele necesare, iar apoi s-a trecut efectiv la lucru. Asta a insemnat dezechipat masina complet, am zis ca daca tot ajunge la vopsit sa o fac asa cum trebuie, desi nu era momentul nici ca timing nici ca buget, si anume vopsit integral. Vopseaua masinii era ok, prezenta diverse defecte insa nu erau probleme stringente, care sa necesite neaparat revopsire imediata. Mai mult am fost fortat de evenimentul nefericit decat sa fie o alegere a mea, insa am zis ca, stiind problemele acestor modele cu rugina, mai bine sa profit de ocazie sa curatam/izolam/terosonam tot acum, decat mai tarziu, cand de obicei e prea tarziu.

S-a acordat cea mai mare atentie posibila fiecarui element, s-a dezechipat complet de usi, geamuri latelale, bari, praguri, capote, etc.fiecare element a fost vopsit separat, iar caroseria separat. Nu am dat jos motorul, nu era cazul, si mai ales nu era timp pentru asa ceva. Nu s-au gasit probleme nasoale cu rugina, doar chestii superficiale pe la suporti metalici, suruburi si alte chitibusuri mici.

Surpriza frumoasa a fost pe partea de tinichigerie, vopsitorul avand chiar destul de putin de lucrat cu chit de uniformizare, mici defecte/atingeri ale unor panouri, insa nimic de speriat, mai ales pentru varsta masinii. Ba mai mult, au fost chiar 3 sau 4 elemente, pe langa plafon, care nu au avut nici o interventie asupra lor in timp, vopseaua fiind cea originala. Totodata, daca tot s-a vopsit masina, s-au si reconditionat diversele multe repere care se vad mai putin, precum prinderile de bara fata/spate care erau ruginite, suport de radiator de ulei, corpuri de oglinzi retrovizoare, etc. etc. etc.

A durat undeva la aproape 3 saptamani de pregatit masina pentru vopsit, inca 2 zile vopsitul efectiv si aplicarea lacului(din belsug as zice eu, cca 8 litri de lac acoperind toata masina, mai mult decat dublu fata de o vopsire normala a unei berline medii). Insa partea cea mai grea abia dupa vopsit a urmat: montat totul la loc.

A inceput timid cu echipat usi, apoi montat la locul lor, apoi capotele, echipat si acestea, pragurile, si, la finale, barile. Totul facut cu mare simt de raspundere, fara mermeleli tipic romanesti, am ramas perplex cand la diferite momente dificile chiar eu insistam sa alegem varianta mai simpla(romaneasca) iar montatotul, Iulica(mare om, traiasca!), refuza pur si simplu sa faca orice rabat de la calitate. Recunosc, am avut si oarecare noroc la montat inapoi totul, ca aveam langa fosta masina de circuit(uby) de pe care am folosit diverse maruntisuri:bumbi lipsa, capace de plastic, prinderi etc.
In plus, toate elementele sunt aliniate perfect in proportie de 99% as zice, pastrez cei 1% rezerva pentru piticii mei, sunt sigur ca nimeni nu va obserba la ce ma refer.

La final pot spune ca rezultatul este mult peste masura asteptarilor mele, stiu ca s-a muncit mult, doar ultima parte a procesului si anume montatul pieselor la loc pe masina a durat 2 zile! Doua zile in care s-au muncit aproape 24 ore legat in prima faza, fara somn. A fost ceva care m-a trecut pe rand de la extax la agonie si iar la extax, totul pe repeat de N ori.
Masina este o incantare, absolut totul functioneaza cum trebuie, merge fara cusur si mai ales arata cum trebuie sa arate o Alfa Romeo, cat mai aproape de original si fara tuningareala fara sens.

La final nu imi ramane decat sa-i multumesc celui care a facut totul posibil, cu bune mai ales dar si cu rele mai putin, si anume lui Bogdan(#Tziviibranded), lui Iulica si Bebe de la Berceni pentru vopsitorie si Ionilor de la Grozavesti(Draghia si Ionica) pentru mecanica, sotiei pentru cat m-a rabdat in toate starile ce le-am avut pe parcursul ultimelor luni si, nu in ultimul rand, prietenilor ce m-au sustinut la fiecare pas greu intalnit.


Attachments:
IMG_0768.JPG
IMG_0768.JPG [ 3.1 MiB | Viewed 4000 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 18 Jun 2018, 18:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7896
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Rezultatul te face sa uiti toti nervii si problemele trecute . Masina arata fenomenal iar culoarea e fix cum imi place mie pe un GTA . Era perfecta daca in talon era numele meu , probabil asta e defectul ala mic de care ziceai :lol:


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2018, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Arata intr-un mare fel si suna demential! May Busso Force be with you! :peace:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2018, 00:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
Bo$$, 1% e capota portbagajului care sta stramb pentru ca ai prins toartele de la poseta...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2018, 00:39 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1350
Location: Lisbon
Felicitari, arata extraordinar!
La asa o masina, din ce in ce mai rara intr-o stare buna, merita aproape orice efort iar din poze si feedback reiese asta, rezultatul fiind :dribble:

Trebuia totusi vopsit si sub capota partea cu "topul" amortizoarelor, nu trebuia dat motorul jos si era 110%.

In rest, pentru originalitate cred ca ar fi fost bine pastrata culoarea originala a masinii. Dar Rosso e Rosso si daca eram eu proprietar faceam la fel (sau Blu). :P

Benzina buna in continuare si multi km fara probleme. :wink:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2018, 00:46 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1350
Location: Lisbon
Ah, si masina asta ar fi mai bine sa o vedem in Garaj. :idea:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2018, 09:20 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Partea de sub capota ramasa in culoarea originala m-a ajutat la RAR in momentul in care am fost pentru trecerea in CIV a noii culori, se pare ca undeva trebuie sa ramana culoarea initiala care sa dovedeasca ca aia e masina, pe langa seria de sasiu.

Iar la capitolul originalitate sau nu, culoarea este Rosso Miro(Nuvola), culoare care a existat ca si optional doar pe 156gta, mai oe de atat nu cred ca se poate. :D

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2018, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
* si pe GTV :oops:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2018, 17:07 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1350
Location: Lisbon
georgeg Quote:
Partea de sub capota ramasa in culoarea originala m-a ajutat la RAR in momentul in care am fost pentru trecerea in CIV a noii culori, se pare ca undeva trebuie sa ramana culoarea initiala care sa dovedeasca ca aia e masina, pe langa seria de sasiu.

Iar la capitolul originalitate sau nu, culoarea este Rosso Miro(Nuvola), culoare care a existat ca si optional doar pe 156gta, mai oe de atat nu cred ca se poate. :D
Inteleg.

La capitolul originalitate nu la asta ma refeream. Bineinteles ca culoare mai originala ca Rosso Miro pentru un 156 Gta nu este.

Eu ma refeream la faptul ca fiind o masina rara, era ok si daca ramanea culoarea din fabrica. Adica pe viitor cand se verifica cu nr se sasiu, se vedea ca masina e 100% originala: sasiu seria x cu motor n° y si culoarea z. Amintesc asta fiindca din ce vad la masinile rare si de colectie acest aspect e foarte important.

DAR, cum se spune, astia sunt "peanuts". Daca era a mea cum nu imi place gri primul lucru era o alta culoare. :D

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 22 Jun 2018, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3322
Car: Giulia Q
qiuveta? ! :boxing: :)

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 22 Jun 2018, 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
alfetta Quote:
qiuveta? ! :boxing: :)
2 dimineti la rand te-am asteptat la start, n-ai venit, asa ca degeaba acum :boxing: pe forum. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 22 Jun 2018, 13:08 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
Obosit de la seara precedenta :lol: :lol:

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2018, 18:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
In sfarsit am reusit sa inchei oarecum procesul de vopsire prin partea la fel de importanta ce vine dupa, si anume wetsanding plus indepartare impuritati si efect de coaja de portocala. Totul a durat aproape 1 saptamana, lucrarea fiind facuta in cea mai mare parte manual, doar polishul final fiind executat cu rotativa la viteza foarte mica. La sfarsit a urmat aplicare de protectie ceramica, am ales una din cele mai bune solutii existente pe piata la nivel accesibil de pret, si anume "entry level-ul" de la Gtechniq. Doar aceasta operatiune a durat cca. 6-7 ore, ca sa aveti o idee despre ce implica detailingul adevarat si mai ales de ce costa cat costa.

Din pacate operatiune de aplicare a protectiei ceramicea avut loc dupa weekendul frumos petrecut alaturi de baieti la retromobil fest, astfel masina a fost prezenta nu in adevarata ei splendoare actuala. Asa ca am zis sa va delectez cu rezultatul, eu unul sunt super multumit, acum ramane doar sa ma bucur de ea cum se cuvine.

P.S. la partea de bucurii pot trece si ultima poza, cea in care se vede ca masina "tine cu casa" daca este condusa regulamentar, autonomia afisata fiind dupa cca. 60-70 km facuti pe a2 spre casa. Insa foarte rar cred voi mai reusi asa ceva, e mult prea tentant sa simti si sa auzi motorul urcand cu repeziciune in ture. :twisted:


Attachments:
File comment: before
IMG_1173.JPG
IMG_1173.JPG [ 3.38 MiB | Viewed 3524 times ]
File comment: ...
c687af05-4f52-4d28-8827-6f0679f2301c.JPG
c687af05-4f52-4d28-8827-6f0679f2301c.JPG [ 581.43 KiB | Viewed 3524 times ]
File comment: and after
IMG_7178.JPG
IMG_7178.JPG [ 3.76 MiB | Viewed 3524 times ]
IMG_0889.jpg
IMG_0889.jpg [ 3.74 MiB | Viewed 3524 times ]
IMG_0900.jpg
IMG_0900.jpg [ 1.29 MiB | Viewed 3524 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 18 Jul 2018, 18:27 
Offline
User avatar

Joined: 01 Mar 2018, 10:47
Posts: 306
Location: Bucuresti
Eu n-am avut autonomia atat de mare la Giulia vreodata, ai cylinder deactivation de scoate range-uri d-astea? :D

_________________
'16 Alfa Romeo Giulia 2.2 Rosso Alfa
'15 BMW 1 Series M Sport


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2018, 18:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7896
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Arata si se aude fabulos , confirm :D


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2018, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
gvladm Quote:
Eu n-am avut autonomia atat de mare la Giulia vreodata, ai cylinder deactivation de scoate range-uri d-astea? :D
Eu am rezervor de 62litri, giulia stiu ca are 50, parca. Gresesc? :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2018, 18:36 
Offline
User avatar

Joined: 01 Mar 2018, 10:47
Posts: 306
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
gvladm Quote:
Eu n-am avut autonomia atat de mare la Giulia vreodata, ai cylinder deactivation de scoate range-uri d-astea? :D
Eu am rezervor de 62litri, giulia stiu ca are 50, parca. Gresesc? :lol:
52 de litri si doi cilindri in minus, to be precise :D

_________________
'16 Alfa Romeo Giulia 2.2 Rosso Alfa
'15 BMW 1 Series M Sport


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2018, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
gvladm Quote:
georgeg Quote:
gvladm Quote:
Eu n-am avut autonomia atat de mare la Giulia vreodata, ai cylinder deactivation de scoate range-uri d-astea? :D
Eu am rezervor de 62litri, giulia stiu ca are 50, parca. Gresesc? :lol:
52 de litri si doi cilindri in minus, to be precise :D
Ce sa zic, si eu am vrut giulia, dar m-am ales cu gta. Uite ca n-a fost asa de rau. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2018, 18:43 
Offline
User avatar

Joined: 01 Mar 2018, 10:47
Posts: 306
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
gvladm Quote:
georgeg Quote:


Eu am rezervor de 62litri, giulia stiu ca are 50, parca. Gresesc? :lol:
52 de litri si doi cilindri in minus, to be precise :D
Ce sa zic, si eu am vrut giulia, dar m-am ales cu gta. Uite ca n-a fost asa de rau. :lol:
Facem schimb daca vrei, un Busso nu strica la casa omului :lol:

_________________
'16 Alfa Romeo Giulia 2.2 Rosso Alfa
'15 BMW 1 Series M Sport


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2018, 10:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 290
Location: Bucuresti
La mine la 1.8 TS, minte cu nerusinare computerul de bord. :D

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2018, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Toate 156 mint la mersul de oras. Daca resetezi la iesire la drum lung are o abatere f mica.


Sent from the moon!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2018, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pedala Quote:
La mine la 1.8 TS, minte cu nerusinare computerul de bord. :D
tzzivii Quote:
Toate 156 mint la mersul de oras. Daca resetezi la iesire la drum lung are o abatere f mica.

Sent from the moon!
Asa este, ambele sunt valabile. La oras consumul afisat e mincinos pentru ca refresul valorilor e facut la fiecare 5 secunde, in extern insa vad ca la pompa iese fix ce indica cb. Venit de la alfafest spre casa, 510 km parcursi, cb indica 10.1%, consumat efectiv la pompa aproape 52 litri.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2018, 09:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Confirm. Si la Soim, masurat cu metoda plin-plin, la mers prin oras CB indica 4.6%, real 5.1%, iar pe Autobahn CB indica 3.1%, real 3.2%.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2018, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
alexmirica Quote:
Confirm. Si la Soim, masurat cu metoda plin-plin, la mers prin oras CB indica 4.6%, real 5.1%, iar pe Autobahn CB indica 3.1%, real 3.2%.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Man, la gta aia e ce se intoarce pe retur, n-am cum sa te incurc cu cifre d-astea, nu e de nasul gta-ului. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2018, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Inca 1k km adaugati in weekend-ul ce a trecut, asa cum ziceam initial, imi place foarte mult sa fac drumurile lungi extraurbane cu ea, este inegalabil felul in care se dezlantuie motorul odata cu cresterea turelor, depasirile sunt aproape o joaca iar tinuta de drum este impecabila si nu tocmai inconfortabila, in ciuda anvelopelor vechi care urmeaza a fi schimbate sezonul urmator.
Momentan ma gandesc la o alta evacuare, partea de la catalizator spre spate, am ratat de curand un supersprint ce mi-l doream insa nu refuz nici ideea uneia facute custom, local, la atelierul unde au fost construite si tevile dintre galerii si catalizatoare.
Totodata m-am lipit de un rulment de schimbat, umblatul fara capace la rulmentii de pe puntea spate si-a pus amprenta, apa/mizeria au lucrat din plin iar eu in masina parca am permanent un avion ce sta sa decoleze. :ziped:

La final las si o poza, ca si comparatie cu una din pozele din primul post de pe topic, locatia e pretty much aceeasi, doar cu diferentele de culoare aferente. Mai ales ca, fara poza, nu citeste nimeni ce se scrie, zicea cineva pe un alt topic :lol:


Attachments:
IMG_1144.jpg
IMG_1144.jpg [ 5.32 MiB | Viewed 3169 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 238 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 710 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited