Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Brera 22, Italia
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23414
Page 5 of 15

Author:  ALXege [ 31 Aug 2015, 17:25 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Si eu vroiam sa scriu acelasi lucru: a vazut cineva dinafara treaba asta, sau e o senzatie din masina? Am vazut platforma 939 abuzata pe circuit si n-am vazut nici o clipa sa ridice roata spate :blink:

Author:  goldfinger [ 31 Aug 2015, 17:38 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

bai, treaba cu roata nu o vad neaparat ca pe o chestie pozitiva, in terorie eu prefer sa am rotile pe asfat, toate 4.
da, si mie mi se pare curios, de asta o si zisei. Eu sunt inca in faza in care o descopar si sunt atent la toate rahatisurile. O fi defecta, nu stiu ce sa zic. :?

Author:  georgeg [ 31 Aug 2015, 18:17 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

ALXege Quote:
Si eu vroiam sa scriu acelasi lucru: a vazut cineva dinafara treaba asta, sau e o senzatie din masina? Am vazut platforma 939 abuzata pe circuit si n-am vazut nici o clipa sa ridice roata spate :blink:
Nu ridica roata niciodata sasiul asta, poate doar pe o bordura de la 20 cm in sus. :lol:
Senzatia e data de faptul ca se lasa masina mult de bot, puntea fata nu este impinsa cat trebuie catre botul masinii de unde rezulta si senzatia resimtita.
Drive safe ! :peace:

Author:  goldfinger [ 31 Aug 2015, 18:23 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

bai :censored: nu inventez ca nu am de ce.

eram pe urcare, serpentina (doua benzi), soseaua goala. A franat tarziu si am intrat cat am putut de tare (repet, in urcare). Acolo a intervenit si "Q2 electronic" :lol: si a ridicat un pic roata. A nu se intelege ca face asa la fiecare curba, a facut asta o singura data. Si am tras de ea pe serpentine la fiecare curba, nu numai la asta.

eu zic, o fi defecta dom'le :lol:

Author:  yux_mm [ 31 Aug 2015, 20:29 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Ege intreba cum ai determinat ca s-a ridicat roata. Intrebare care aveam si eu de gand sa o pun dar el mi-a luat-o inainte.
Mergea cineva in spatele tau si ti-a confirmat?

Author:  comanr [ 31 Aug 2015, 20:53 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

goldfinger Quote:
bai :censored: nu inventez ca nu am de ce.

eram pe urcare, serpentina (doua benzi), soseaua goala. A franat tarziu si am intrat cat am putut de tare (repet, in urcare). Acolo a intervenit si "Q2 electronic" :lol: si a ridicat un pic roata. A nu se intelege ca face asa la fiecare curba, a facut asta o singura data. Si am tras de ea pe serpentine la fiecare curba, nu numai la asta.

eu zic, o fi defecta dom'le :lol:
usor cu pianu' e o masina grea, nici eu nu cred ca s a ridicat roata, dar pana la urma nu stiu daca e ceva prea grav, la toate masinile exista aceasta posibilitate deoarece la mcpherson cursa e destul de limitata, la a mea se ridica destul de des roata din spate in teren.

Author:  goldfinger [ 31 Aug 2015, 20:56 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

yux: Pai altfel cum? Ca ochi care sa vada in spate nu am.
Coman: tocmai, pentru ca e o masina grea mi se pare dubios.

In fine, vad ca lumea are impresia ca vorbesc din filme. Asta e... Poate ca e mai bine sa ma limitez la poze si la posturi gen : "ce bine merge alfa, e cea mai oata masina din lume".

Sa fie bine!

Author:  comanr [ 31 Aug 2015, 21:06 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

e grea pe fata si e normal daca esti violent sa ai parte de surprize, ti am zis si la a mea se ridica roata spate daca franez la vale in denivelari si dureaza vreo 3 secunde pana o stabilizez, la cross tot pe fata e greutatea dar ceva mai putin exagerat decat la tine.

Author:  nesquick [ 31 Aug 2015, 21:08 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Ca sa nu fie rau :lol:

Author:  TwinTwin [ 31 Aug 2015, 21:15 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

conform standului pentru verificarea telescoapelor, crossul are 975 kg fata si 695 kg spate, ceea ce cred ca e mult mai bine ca raport de distributie fata de Brera. In plus Brera ar trebui sa aiba cursa telescopului mult mai scurta.
Ce zici tu Razvan cred ca se intampla la inclinatii mari si drum denivelat.

Author:  comanr [ 31 Aug 2015, 21:20 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

da, stiu ca brera sta mult mai prost la distributia maselor si la cursa suspensiei, nu pare o noutate sa se intample acel fenomen, la cross se intampla in pante unde daca apesi frana se duce sanie pe teren uscat, trebuie tinut in viteza ca sa ai control.

Author:  yux_mm [ 31 Aug 2015, 21:25 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Cristi, asa ne lamurim si noi cum s-a tras concluzia ca s-a ridicat roata. Daca ai aceasta confirmare, asa o fi. Ca doar nu am fost acolo sa zicem nici da nici ba, te credem pe cuvant.

George, daca nu ma insel arcurile sunt altele acum, deci data fiind rata de compresie diferita fata de stoc, ar putea fi posibil. In plus, ampatamentul pare mai scurt ca la 59, fundul scurt, aceeasi greutate pe fata. Deci, ar putea sa ridice in extrem; poate si profilul drumului a fost de natura sa avantajeze acest comportament...

Author:  comanr [ 31 Aug 2015, 21:32 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

e o masina "totul pe fata", nu inteleg de ce se mira lumea de aceste comportamente imprevizibile la fortaj, e abosul normal, asa face ele, o solutie ieftina cu neajunsurile de rigoare.

Author:  goldfinger [ 31 Aug 2015, 21:41 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Yux: Sincer,nu am nevoie de aprobarea cuiva.daca sunt persoane care nu cred, foarte bine. Nu e treaba mea. Nu caut yesmani pe aici.
Incercam sa descriu masina, sa nu raman doar la clasicele clisee : mamaaa, ce tare e , ce bine merge, ce ozn de masina e.

Pana la urma , fara falsa modestie, merg pe circuit des. Nu joc NFS si va povestesc aici verzi si uscate. Daca altii nu s- au lovit de treaba asta, ma bucur nespus pentru ei. Atat!

Author:  comanr [ 31 Aug 2015, 21:53 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

goldfinger Quote:
Yux: Sincer,nu am nevoie de aprobarea cuiva.daca sunt persoane care nu cred, foarte bine. Nu e treaba mea. Nu caut yesmani pe aici.
Incercam sa descriu masina, sa nu raman doar la clasicele clisee : mamaaa, ce tare e , ce bine merge, ce ozn de masina e.

Pana la urma , fara falsa modestie, merg pe circuit des. Nu joc NFS si va povestesc aici verzi si uscate. Daca altii nu s- au lovit de treaba asta, ma bucur nespus pentru ei. Atat!

nu trebuie sa te justifici fata de nimeni, cei care semnaleaza unele probleme(destul de grave) cu alfele, le folosesc la niste parametri adica nu se duc la mall sa ia tigari, bineinteles cati nu mi au zis mie ce taran sant la cat car cu masina sau pe unde intru cu ea, dar eu consider ca o masina trebuie folosita, nu mangaiata (si intretinuta).

Author:  TwinTwin [ 31 Aug 2015, 21:54 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Sigur reusesti cu putina determinare :D

PS. Cine se recunoaste?

Attachments:
P4242627.jpg
P4242627.jpg [ 176.16 KiB | Viewed 4009 times ]
P4242046.jpg
P4242046.jpg [ 166.84 KiB | Viewed 4009 times ]
P4242010.jpg
P4242010.jpg [ 165.78 KiB | Viewed 4009 times ]

Author:  ALXege [ 31 Aug 2015, 23:18 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Pe principiul QED, sa-mi fie cu iertare, dar 59le lui Soso, desi se vede cat de abuzat este pe virajul respectiv dupa felul in care flambeaza talonul rotii fata, NU RIDICA roata spate!

Personal, credeam ca despre asa ceva vorbim :roll:
Image

Author:  georgeg [ 01 Sep 2015, 00:20 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Cristi, te superi degeaba, e greu sa simti, ba mai mult sa vezi, o chestie care daca se intampla, dureaza cel mult cateva fractiuni de secunda. Si asta ma refer la cineva experimentat, care are ceva km de circuit cu masini dedicate la activ. :peace:
Eu intrebam deoarece eram curios cum ti-ai dat seama doar, pentru ca, la un kart, care nu are diferential si are rwd simteam foarte greu ridicatul rotii spate pe viraje foarte stranse, si asta doar in maxim 2-3 din 10 cazuri.

L. E. A vazut cineva ca '56-le de mai sus aproape a dejantat stanga fata ? Ca dreapta spate oricum e pe sol. :lol:

Author:  goldfinger [ 01 Sep 2015, 08:05 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

georgeg Quote:
Cristi, te superi degeaba, e greu sa simti, ba mai mult sa vezi, o chestie care daca se intampla, dureaza cel mult cateva fractiuni de secunda. Si asta ma refer la cineva experimentat, care are ceva km de circuit cu masini dedicate la activ. :peace:
Eu intrebam deoarece eram curios cum ti-ai dat seama doar, pentru ca, la un kart, care nu are diferential si are rwd simteam foarte greu ridicatul rotii spate pe viraje foarte stranse, si asta doar in maxim 2-3 din 10 cazuri.

L. E. A vazut cineva ca '56-le de mai sus aproape a dejantat stanga fata ? Ca dreapta spate oricum e pe sol. :lol:
George, am zis ca am simtit? A vazut cineva in spatele meu si mi-a zis, altfel eu nu aveam habar.
Oricum, am incredere in acea persoana si prefer sa iau de bun ceea ce mi-a zis el, in detrimentul posturilor. de aici. No offence.

Author:  goldfinger [ 07 Oct 2015, 15:25 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Grasuta a intrat la hibernat incepand cu luna Octombrie... :sleep: :blink2:
Attachment:
File comment: poza facuta cu telu'
IMAG1298_rsize2.jpg
IMAG1298_rsize2.jpg [ 134.78 KiB | Viewed 3849 times ]

Author:  goldfinger [ 16 Oct 2015, 11:07 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Intr-o zi, acum cateva saptamani, un amic imi trimite un mesaj in care ma intreaba daca vreau sa ii pun la dispozitie alfele, sa faca un material. Am raspuns fara echivoc, DA! Ce a iesit vedeti aici.

PS. Mentionez ca singurul input al meu a fost sa spal masinile si sa i le pun la dispozitie. Ideea fotografiilor, concluziile si toate cele, ii apartin in totalitate autorului.
:peace:

Attachments:
Alfa%20Romeo%20Brera%202_2%20JTS%20(source%20-%20ThrottleChannel_com)%2017.jpg
Alfa%20Romeo%20Brera%202_2%20JTS%20(source%20-%20ThrottleChannel_com)%2017.jpg [ 131.23 KiB | Viewed 3701 times ]

Author:  Hermanoli [ 16 Oct 2015, 11:48 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

:clapping:

Author:  ALXege [ 16 Oct 2015, 12:38 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Ce misto accelereaza, aveam o impresie mai putin buna despre 2.2 :)
Still, inca cred ca se pot scoate niste fotografii mai bune de-atat, iar masina merita 8)

Author:  goldfinger [ 16 Oct 2015, 13:09 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

ALXege Quote:
Ce misto accelereaza, aveam o impresie mai putin buna despre 2.2 :)
Still, inca cred ca se pot scoate niste fotografii mai bune de-atat, iar masina merita 8)
Facem. Cand esti hotarat, da-mi, te rog, un semn! :P

Author:  mitza [ 16 Oct 2015, 13:20 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

:up:

O sa urmeze si un material pentru 147?

Page 5 of 15 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/