da, asa e, totusi calitatea a crescut venind pe linia timpului si dupa jumatatea anilor 90 a intrat pe o panta descrescatoare, acum a ajuns la apogeul descresterii in sound ul auto(desi exista sigle faine cu bose, harman kardon si alte nume folosite ca si paravan la niste sisteme mai mult decat mediocre si multe se aud aiurea, sigla inainte si scula dupa ea, n ai sigla n ai valoare de piata), am auzit de proiecte pilot low cost fara HU, doar se leaga bordul la aifon si se asociaza cand te ai urcat in masina(caruta), ca sa ajunga muzica la toata lumea, nu e rau, insa se pierd experiente frumoase, pana la urma viitorul va fi al masinii gogule si al streaming ului insa ce ar insemna pentru multi oameni din ziua de azi sa nu mai simta placerea de a conduce, schimbarea o fac incet cei care chiar promoveaza "placerea de a conduce" nu dau nume stiti voi cine sant, facand masini care merg singure "ca pentru prosti" pe sistemul hotul care striga hotul, mai grav e ca fortata de imprejurari chiar si alfa romeo, o masina cu mult feedback, o masina barbateasca, ajunge o caragata sinistra si ca design si ca accesorii, copiind suratele germane.
Pana la un punct e bine, restul e rau de tot, denota lipsa de indentitate.
multi oameni cand isi pierd identitatea se arunca in fata trenului, sper sa nu fie si cazul alfei, poate fi si o treaba buna, la urma urmei daca e generata de curiozitate de ce nu