antonelcodreanu Quote:
WLF Quote:
In discutia noastra intra doar Co2. Asa au declarat, ca timbrul de mediu se calculeaza in functie de co2, nu de cilindree.
Exista posibilitatea ca doua masini, una cu un motor de 2.0 benzina sa aiba fix aceasi cantitate de co2 ca o masina cu motor de 3.0.
Amandoua scot 150 grame de Co2.
Explica-mi de ce gramul e mai scump la cea de 3.0
Pentru ca taxa la una este 1000 euro si la cealalta 1500 euro. Desi amandoua scot 150 de grame.
Tu te incapatanezi asa, de obicei, sau doar acum???
Daca vorbim de motoare din aceiasi generatie, e asa cum am spus eu: cilindree mica, emisie mica, cilindree mare, emisie mare. Indiferent ca subliniezi tu ca e vorba de CO2, CO2-ul e procentaj din gazele arse, creste direct proportional cu cantitatea de combustibil ars!
Lamureste-te!
CALCULATOR EMISII CO2:
http://www.bursaasigurarilor.ro/taxa-au ... emisii-co2" onclick="window.open(this.href);return false;
Bai nene. Doua masini cu motoare de capacitate diferita, una de 3.0 si alta de 2.0, daca amandoua consuma 8%, scot aceasi cantitate de Co2, oricum ai face. Pur si simplu dintr-un litru de benzina ars, iese o cantitate fixa de Co2, oricum ai face tu arderea, poti sa il arzi si la festila daca vrei.
Acum, noi suntem intr-un topic legat de timbrul de mediu 2013. Nu suntem intr-un topic in care discutam fizica nucleara, da?
Luand declaratiile idiotilor nostri de guvernanti, care spun asa, timbrul de mediu se va calcula in functie de Co2, nu de cilindree, pentru ca deja cilindreea este taxata prin impozitul anual.
Cum poti explica diferenta de cost intre gramul de Co2 pentru cilindree diferite? Un gram bai nene, un gram, nu ma mai freca la icre ca una scoate 130 de grame, si alta scoate 300 de grame. Doua masini cu cilindree diferite, aceasi cantitate de Co2.