Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

155 - GL 21 VCS
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12717
Page 5 of 27

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 29 Jun 2010, 19:11 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

"antonelcodreanu" - este unul din putinii, daca nu chiar singurul, proprietar de Alfa Romeo, care-si cunoaste modelul foarte bine, un pasionat impatimit pentru acest model, venerabila Alfa Romeo 155. Bravo lui, multi avem multe de invatat de la el, si ma bucur ca suntem prieteni, prin prisma dobandirii aceluiasi model, cu ajutorul lui imi dau si eu seama de micile imperfectiuni la nivel de estetica, si nu numai, ale masinii mele, pe aceasta cale tin sa-i si multumesc.
Felicitari!!!
Pasiunea mea pentru Alfa Romeo, a venit datorita motoarelor termice, care vin mereu cu solutii tehnice inovatoare, fiind in permanenta cu un pas in fata concurentei, motoarele fiind mai agresive, dandu-ti putin senzatia de a fi cu masina pe circuit, chiar daca motoarele nu au 500 cp.

Author:  antonelcodreanu [ 29 Jun 2010, 20:11 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Multumesc Sorine, sunt flatat, dar trebuie sa fim modesti... 155-ul e un model care pentru Alfa Romeo a reprezentat un tratament de resuscitare!
Doar ca in momentul aparitiei, piata romaneasca nu-si permitea o astfel de masina, cu atat mai mult cu cat putinii proprietari de alfe, de atunci, se confruntau cu problema lipsei de mecanici care sa le poata intretine/repara... Marian Mazilu o poate confirma!
Nici macar in revista auto care monopoliza domeniul in anii aia, si anume: Autoturism, nu s-a scris prea mult despre 155. Spre norocul meu prin 1995 am vazut intr-o revista ungureasca un drive test cu un 155. Am ramas marcat. Apoi in 1997 am putut atinge una... tin minte si acum cat de fascinat am fost de butoanele care activau geamurile: atat de bine lucrate, personalizate, la locul lor... ceasurile mici si multe...
Desi a inlocuit 75-ul, a fost si o mare schimbare, in bine sau in rau, dar a facut cu fata cerintelor din acea vreme: tractiune fata, alta motorizare...
Succesul din DTM, flotele folosite de institutiile italiene, faptul ca a reusit sa penetreze piata Germana, sa treaca in America Latina, modelele speciale pentru Anglia, dar mai ales pentru Japonia...
Linia sportiva dar portbagajul asa de mare, faruri cu lupa, eleronul care se integra atat de bine, clima, jantele care erau special facute pentru 155... apoi face lift-ul care chiar transforma masina, o facea mai agresiva, Q4, faptul ca nu a existat o alternativa combi...
O masina pe care o cumperi, apoi ea te cumpara pe tine!

Author:  cristih [ 30 Jun 2010, 17:25 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Frumos istoric ai facut acestui model :clapping:

Author:  antonelcodreanu [ 04 Jul 2010, 11:08 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Achizitionat tot ce trebuie pentru o distributie noua! Mai putin variator! Cu bunavointa unora (Sorine!!!) va urma schimbul...

Author:  antonelcodreanu [ 19 Jul 2010, 16:48 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Ceva nou...

Attachments:
ABCD0012.JPG
ABCD0012.JPG [ 121.78 KiB | Viewed 3521 times ]
ABCD0013.JPG
ABCD0013.JPG [ 152.83 KiB | Viewed 3520 times ]
ABCD0014.JPG
ABCD0014.JPG [ 118.85 KiB | Viewed 3520 times ]

Author:  Cristi84 [ 19 Jul 2010, 19:08 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Deci jos palaria...! Antonel tot timpul schimba cate ceva la masina. :P
Mie imi place cum arata. Toate bune, ciao...

Author:  mobyle [ 19 Jul 2010, 19:15 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Am urmarit topicul masinii si mi-a placut evolutia. Insa la ultima modificare estetica spun pas - parerea mea e ca aduce a ambulanta.

Author:  cristialex80 [ 19 Jul 2010, 21:56 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Ba da foarte bine..imi place combinatia..si plus de asta e si putin abstracta ( fara cercul care circumscrie emblema)...BRAVOS.

Author:  vete [ 19 Jul 2010, 22:01 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Super!
Eram sigur ca nu te vei lasa asa usor :D

Author:  Cordel [ 30 Jul 2010, 13:08 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Presupun ca tu ai facut autocolantul cu sigla pt plafon? Mergea mai bine incadrat in cerc, cum arata acum parca este neterminat!

Author:  antonelcodreanu [ 30 Jul 2010, 13:26 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Cordel Quote:
Presupun ca tu ai facut autocolantul cu sigla pt plafon? Mergea mai bine incadrat in cerc, cum arata acum parca este neterminat!
Uite aici e paradoxul: eu ii gasesc rostul cercului, dar nu inteleg ce legatura are sageata si penele pieilor rosii cu Skoda, cu Cehia... :D
Sa traiesti!

Author:  ALXege [ 30 Jul 2010, 14:18 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Pacat ca nu l-ai facut asa cum ti-am propus eu acum ceva timp..

Author:  antonelcodreanu [ 30 Jul 2010, 14:30 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

madkat Quote:
@Antonel - nimic nu stii - nu-s pene de piei rosii - e o pasarica. In zbor. Sau picaj.
Bine ca le stii tu pe toate: o sa scanez revista Autotest de prin 1996-1997 sa-ti arat de unde stiu eu ce stiu!
ALXege Quote:
Pacat ca nu l-ai facut asa cum ti-am propus eu acum ceva timp..
Cel mai mare pacat e ca oricum nu a iesit cum as fi vrut!
Dar stii cum e: multi vor, putini pot!

Author:  mugurel [ 30 Jul 2010, 14:41 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Skoda are sigla o pasarica , adica o crapatura ???? sa mor daca ma prindeam ... si sa nu ziceti ca e si roz ....

Author:  antonelcodreanu [ 01 Aug 2010, 00:07 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Unii au nevoie de planetare (tzzivii) eu am schimbat doar un cap de planetara pentru ca burduful nu mai suporta vaselina si o arunca printr-o gaurica; altii au schimbat distributia (Seth), a mea e tot in ambalaj pentru ca variatorul vine mai greu (de fapt kit-ul de reparatii nu mai vine deloc si a trebuit sa ma reorientez, ii multumesc anticipat lui Alexandrus)...
Si poze noi...

Attachments:
ABCD0015.JPG
ABCD0015.JPG [ 134.82 KiB | Viewed 3335 times ]
ABCD0016.JPG
ABCD0016.JPG [ 123.37 KiB | Viewed 3335 times ]
ABCD0017.JPG
ABCD0017.JPG [ 171.56 KiB | Viewed 3335 times ]

Author:  triesse [ 01 Aug 2010, 00:58 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Doar cu cupola alba, nu era cine stie ce...

Dar acum, mie unul imi place cum a iesit. As pune ceva si pe olglinzi, tot alb, ca pe lateral doar jantele sunt albe. :scratch:

Bafta in continuare.

Author:  Cordel [ 10 Aug 2010, 12:44 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Prinderea aceea la capota este pe bune sau de design?

Author:  antonelcodreanu [ 10 Aug 2010, 12:49 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

E ornamentala, dar a fost doar o idee care a ramas... in portbagaj!

Author:  TwinTwin [ 10 Aug 2010, 14:32 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Imi cer scuze ca nu am postat pana acum in topicul tau dar l-am urmarit indeaproape. Felicitari pentru masina si pentru pasiunea pe o manifesti.
Impins de o nevoie personala am plasat acest raspuns si pentru asta mi-am cerut scuze.
Din poza in care ne prezentai inchiderea pentru capota as trage concluzia ca spalatoarele pentru faruri sunt identice cu 75.
In bara, cel putin la 75 este o supapa unidirectionala in forma de L. Are si 155 asa ceva?
Daca da, as avea nevoie de una. Eu a trebuit sa dezactivez spalatoarele pentru ca una nu mai tinea.
Are cineva una in plus?

Merci!

Author:  antonelcodreanu [ 10 Aug 2010, 14:59 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Merci!
Nu stiu la ce te referi, ca nu am desfacut pana acum instalatia de spalare...
Oricum, nu am mai intalnit stropitoare la faruri si la celelalte 5 Alfe 155 pe care le stiu!
Incearca aici: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=46&t=6478" onclick="window.open(this.href);return false; si aici: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=9&t=1594" onclick="window.open(this.href);return false; !

Author:  TwinTwin [ 11 Aug 2010, 15:32 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Merci de sfaturi. Din pacate forma si diametrul sunt esentiale pentr ca joaca si rol de racord. O alta caracteristica e ca sunt pretensionate. Deschid doar la o anumita presiune si in jeturi scurte. Asta e piesa defecta:

Attachments:
DSC01105.JPG
DSC01105.JPG [ 27.92 KiB | Viewed 3478 times ]

Author:  antonelcodreanu [ 11 Aug 2010, 16:25 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

TwinTwin Quote:
Merci de sfaturi. Din pacate forma si diametrul sunt esentiale pentr ca joaca si rol de racord. O alta caracteristica e ca sunt pretensionate. Deschid doar la o anumita presiune si in jeturi scurte. Asta e piesa defecta:
Instalatia mea e functionala, dar farurile sunt spalate doar daca am luminile aprinse, odata cu spalarea parbrizului, dar la un moment dat se intrerupe spalarea farurilor si ramane doar pentru parbriz!

Author:  antonelcodreanu [ 22 Aug 2010, 12:06 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Intamplator am gasit acest filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=-ZBWht2G ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
E 155-ul inainte sa ajunga la mine!

Author:  Razvanalfa [ 22 Aug 2010, 14:19 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Antonel,macar acum stii cat de mult si-a iubit fostul proprietar masina :lol: . A fost iubire mare daca a ajuns sa o posteze si pe youtube :D

Author:  mobyle [ 22 Aug 2010, 14:47 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

antonelcodreanu Quote:
Intamplator am gasit acest filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=-ZBWht2G ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
E 155-ul inainte sa ajunga la mine!
Tare de tot faza!

Page 5 of 27 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/