It is currently 25 Nov 2024, 01:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1321 Next
Author Message
PostPosted: 07 Apr 2009, 12:15 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Toshy asta e cam ciumet. Bine ca nu o vopsesti alb. :clapping:


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
taci mah... :)

am mai ajustat-o un pic azi. de la 8,5 a ajuns la 6,5-7cm. problema e ca deja sunt spre inaltimea maxima din ce recomanda kw in manual.


Attachments:
kw.jpg
kw.jpg [ 79.44 KiB | Viewed 2150 times ]
Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 14:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
hmmm.. arata strange.. adica garda la sol este inca decenta, cu toate ca rotile intra deja binisor sub aripi :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 14:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
pe cat de urat arata (parca ar avea 5 saci de cartofi in ea) pe atat de bine sta.
de frecat nu freaca pe absolut niciunde. nu freca nici ieri cand era cu 2cm mai jos de atat.
spatele cred ca e un pic mai lasat decat fata pentru ca are un arc 'tampon' care inca nu e comprimat la maxim si trebuia probabil s-o duc mai sus.
o sa dau un mail la kw sa-i intreb daca setarile alea pe care le zic ei la maxim sunt pe bune si daca pot sa trec peste ele.

despre cum sta... ce sa zic... ieri am facut pe taxi-ul pentru maica-mea s-o iau de la gara si n-a chirait nimic in legatura cu fermitatea - deci e chiar decenta. cu toate astea o s-o duc la 10/18 pe fata si 9/18 pe spate sa vad care e diferenta.
problema mare e ca trebuie sa dau jos strut baru' din fata ca sa pot sa bag nimbusu' unde trebuie. pe spate nu mai zic nimic... o sa caut un ginecolog :naughty:
inca sunt destul de socat. nu credeam ca suspensia poate sa schimbe atat de mult caracterul subvirator al unei masini. trebuie sa ma potolesc totusi daca vreau sa nu schimb gumele spate in doua luni :)

nah si o poza mai jos cu un 159 stock langa.
scuze de calitate aveam doar telefonu' la mine - chiar daca aia rosso rubinio are 18", rotile au dimensiuni identice, ma rog, diametrul total.


Attachments:
kw2.jpg
kw2.jpg [ 59.29 KiB | Viewed 2119 times ]
Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 14:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
aia rosso rubinho are 17", but that's not the point.. Eu as incerca inca vreo 3cm mai sus, dar tu stii mai bine.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
alea sunt de 17" nu m-am uitat atent la ele si sincer nici nu stiu care sunt modelele de jante pe 17". in orice caz, tot pe acolo e dimensiunea si iti faci o idee cam cat de sus era. o s-o mai las o zi - doua asa ca vreau sa mai ma dau cu ea pe poiana si sa vad daca mai dau cu ea de pamant la gropi si reinvat sa urc in parcare in diagonala si cu spatele :(


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Niggah, wassup ?
Cind ii pui si jantele cromate, geamurile cu folie oglinda sau negre de tot, si o vopsesti ceva auriu, esti PIMP. PESTE ca sa zic asa :P

Ridic-o naiba ca arata parca ai stricat-o.


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Nu pot sa zic ca arata rau insa personal as mai ridica-o cam 2cm...sa fie undeva la 5 cm mai jos decat standard si 3 fata de TI.Fa o proba si cum zic eu si vezi daca iti place. :wink:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
da mah, v-am spus ca nu-mi place. arata de parca am 5 saci de cartofi in ea.
problema e ca sunt aproape de limita maxima pe care o recomanda ei.
ideea mea de masina lowered e ca rotile sa intre perfect in arcul aripilor, nu SUB ele.


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
toshy Quote:
ideea mea de masina lowered e ca rotile sa intre perfect in arcul aripilor, nu SUB ele.
XACT ;) Incearca sa o faci asa si vezi dupa ce e cu setarile alea, sincer nu cred sa fie aproape de maxim cum arata acuma.


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 16:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
arata fain , si cred ca daca era incaltata cu jantele de 18'' arata mai normal. tind sa cred ,ca in realitate ,roata urmareste conturul aripei si nu trece peste nivelul superior al acesteia :?:

edit:am postat in acelasi timp , toata lumea cu ochii pe toshy!

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 16:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
e vorba de chestia care ei o noteaza cu A
pe fata sunt la 225 si pe spate la 185.
in alta ordine de idei, cred ca daca pun poze cu ea asa low pe 4tuning o sa urmeze 10 pagini de 'MOOOOOOOOAAAAAAA CE BINE ARATA!' :bash:


Attachments:
kwv2.jpg
kwv2.jpg [ 87.81 KiB | Viewed 2036 times ]
Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ceva e in neregula, daca ai avea sa zicem 370mm intre hub si aripa, ar fi o distanta de minim 40mm intre roata si aripa(am calculat cu roti 245/40/R19). La minim, 340mm, ar fi la nivel roata cu aripa. Deci undeva ai gresit.


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 16:44 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
deloc. eu zic de distanta de surub la arc (notata cu A), pentru ca dupa aia te iei cand reglezi.
da, nu bate deloc cu ce zic ei sa fie de la aripa la butuc (B), de asta le-am scris. acum am 330 pe spate (B).
de gresit/montat aiurea e chiar exclus :)


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 23:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca nu ai gresit tu, au gresit ei, insa nu se pupa datele alea postate de tine cu pozele.


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 19:33 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Incredibila suspensia, sa mor daca am mai vazut asa ceva, 19 toli+KW si tot nu se simte taria aia cretina si seaca. Masina la viteza mica parca pluteste si in nici un caz nu zdruncina. Realizare de exceptie, am ramas profund impresionat. :clapping: Imi aduce aminte de Airmatic pe setarea cea mai dura.


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 21:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Ai reusit sa o mai ridici??

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
am mai ridicat-o 15mm pe fata si 20mm pe spate dar tot jos e. deja sunt la limita maxima pe care o zic ei de reglaj pe amortizor, dar inca sub limita minima de la butuc la aripa. :scratch:
in weekend o s-o fac cu mana mea :)

now... nu am cuvinte ca sa descriu cat de misto e suspensia. am lasat-o un pic mai moale azi dimineata si pe bucuresti-brasov nu a fost decat o portiune (pe la sinaia) unde nu mi-a placut cum face. in rest... inclusiv pe piatra cubica de la arc - de care mi-a fost foarte frica - s-a comportat exemplar. incredibil, fata de aia originala, nu se simt decat denivelarile mari, puteam sa jur ca sunt pe asfalt, nu pe piatra cubica.
si testul suprem a fost drumul de intoarcere cu maica-mea in masina: n-a chirait nimic :naughty:


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2009, 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
acum sa vad de ce sta totusi stramb. statea si inainte cu suspensia originala si pe AO sunt cativa care au aceeasi problema.


Attachments:
aDSC00118.jpg
aDSC00118.jpg [ 152.51 KiB | Viewed 2424 times ]
Top
   
PostPosted: 10 Apr 2009, 15:38 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Daca fotografia e facuta azi,se pare ca de data asta ti-a iesit...Dupa parerea mea acum arata mult mai bine !

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2009, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E mai bine.
Dar vad ca esti deja cu un pas spre hAudi, cu oglinzile alea... LED-uri pe pozitie nu pui ? :P


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2009, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
poza e facuta azi dimineata la spalatorie.
oglinzile alea le am de cand am luat-o. sunt optiune de la alfa. ti-ai mai exprimat dezaproparea o data acum cateva pagini.
trebuia azi sa vad cum arata o mostra de rosso competizione, dar a fost vineri cu program scurt, so...
plafonul negru e si ala cam haudi?


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2009, 17:28 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Am uitat ca am mai zis, deh, batrinetzile astea....
Oricum, mai bine negre decit asa, parca sar in ochi, nu stiu. Plafonul negru e ... pe cit de util, uneori, pe atit de rice si almost-kitsch. Au pornit aia de la BMW moda cu ala de carbon de pe CSL, acuma e de la Logan pina la Golf GTI cu pretentii de street racing.
Mai bine, daca vrei sa ii faci ceva, colanteaza-l o culoare apropiata de culoarea masinii, il protejezi dar nu arata de parca ai vrut BMW si nu ai nimerit.


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2009, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
nu pun folie. e yuck.
faza e baiatu' asta unde o s-o vopsesc face chestii misto si cam tot ce-i tuning din brasov e facut la el, si azi erau niste baieti acolo care ziceau ca i-ar sta misto cu plafon negru. am ajuns acasa, am inceput sa ma uit la ea de sus si a inceput sa mi se para trapa ca nuca in perete. :scratch:


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2009, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca pui folie unde trebuie nici nu iti dai seama daca e vopsita sau colantata, iar daca iti displace se poate scoate, nu trebuie revopsita masina.
Cine te-a pus sa vrei trapa :P ? Eu dupa prima experienta cu aberatia aia de gaura in plafon care mai si cintareste o gramada, am cautat o masina fara trapa, daca avea trapa nici nu o luam.

PS. Incet incet, oglinzi, plafon negru, te indrepti catre acel stereotip ;)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1321 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited