It is currently 22 Nov 2024, 10:22

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 22 Feb 2009, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
alexmirica Quote:
Daca iti spun ca Vali in 8500km nu a papat mai mult de 200 grame de ulei ma crezi? :))
Nu ! :D
P.S. Cu tot respectul pe care ti-l port !

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2009, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nici eu nu am putut crede... I-am schimbat segmentii vara trecuta cu altii mult mai buni (nu zic marca :twisted:) si pot spune cu mana pe inima ca fac toti banii!!!!!!!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2009, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Interesant.......toata treaba s-a schimbat numai din segmenti ? Si inainte sa-i schimbi cum era consumul de ulei ?

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2009, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Inainte imi papa cam 2L la 5000km cand conducea fosta sotie / 2-3 litri la 5000km cand conduceam eu. Insa in ultimele 3 luni incepuse sa imi consume exagerat de mult, bagam 2 litri la mie. Mi-am bagat picioarele de treaba si m-am apucat sa inlocuiesc segmentii cu altii noi, simeringuri si evident garnitura de chiulasa + cuzineti (toti STANDARD, nu s-a rectificat NIMIC - desi trebuiau doar segmentii, mi-am zis ca daca tot il desfac, macar sa reconditionez complet motorul ca la Power :twisted: ). Merita toti banii, merge si mult mai rotund motorul, uleiul e mai curat mai mult timp. Pistoanele, bielele, arborele si camasile nu aveau DELOOOC uzura (am avut grija sa am uleiul tot timpul intre MIN si 75%) :D Se pare ca segmentii sunt consumabile - la urma urmei e mai bine asa decat sa se consume camasile :death:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2009, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Pai bun....dar daca avea segmentii uzati.....nu scotea fum ? :scratch:

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2009, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Doar la reprize peste 6000 rpm. Atat. In rest nu tu fum, nimic!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2009, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Si cum i-ai luat ?....standard....0,4.....0,6....? Banuiesc ca standard. Te-a costat mult distractia ?...Ma refer la piese...logic.

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2009, 23:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Am scris mai sus: STANDARD. Nu imi plac cotele de rectificare, sunt gunoi pentru mine! :P Mai bine schimb motorul.

Au costat destul de putin. Maine va zic cat scrie pe facturi daca vreti.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2009, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 19 Nov 2008, 03:48
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 166 3.0
Location: Bistrita
La urmatorul schimb de ulei vreau sa bag Selenia Performer(5w30).Voi ce ziceti merita sa incerc acest ulei,poate am noroc si nu il papa acest tip de ulei.Mai am inca o mica problema la care ma poate ajuta careva dintre voi,am nevoie de butonul ce actioneaza incalzirea in scaun pentru partea dreapta.Am postat si o poza cu respectivul buton.Astept raspuns :wave:


Attachments:
23022009.jpg
23022009.jpg [ 30.64 KiB | Viewed 2190 times ]
Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 15:03 
Offline
User avatar

Joined: 19 Nov 2008, 03:48
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 166 3.0
Location: Bistrita
tzzivii - B04EEI nu se mai aude nimica de furtunele alea???


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pe cine stiam cu V6 TB mi-a zis ca nu are furtunele alea. nu merg schimbate cu unele clasice?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2009, 03:00 
Offline
User avatar

Joined: 19 Nov 2008, 03:48
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 166 3.0
Location: Bistrita
Ar merge schimbate cu unele clasice,adica mai bine zis le-am schimbat cu unele clasice,dar a mai ramas o singura problema T”ul care leaga furtunele.Am postat o fotografie cu el.Nu am gasit nimic asemanator prin magazinele de piese auto.Am fost la reprezentanta,aia saraci nici nu stiau cum sa caute pe programul acela al lor de piese.Poate imi dai tu vreo idee cum as putea sa fac. :help:


Attachments:
04022009.jpg
04022009.jpg [ 28.83 KiB | Viewed 2043 times ]
Top
   
PostPosted: 05 Apr 2009, 23:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2009, 22:37
Posts: 4
Location: slatina
salutare
sunt nou in club si sunt si un nou posesor al unei alfa 166 super, 2000 TB, 205 CP(o sa postez si niste poze mai tarziu), dar am si eu o problema pe care sper sa o rezolv cu ajutorul vostru.
masina merge si trage foarte bine si sunt foarte multumit de ia, dar scoate cam mult fum albastru.
intrebarea mea este: scoate fum pentru ca mananca ulei sau este de la sonda lamba care cred ca este defecta?
am verificat uleiul si am mers cam 1000-1500km si nu a scazut deloc.
daca este de la sonda lamba cat costa si de unde o fac rost.
va multumesc
cu stima si respect tuturor alfistilor.

_________________
Alfa Romeo 166 TB Super


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 00:39 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Salut si bine ai venit.

daca vrei neaparat sa verifici sonda lambda poti merge cu ea la tester dar tind sa cred ca nu asta e problema. mai vezi cu consumul de ulei.


daca e posibil ia legatura cu user-ul "firestarter". el are un 2.0TB si le cunoaste mai bine. revenind, te asteptam cu poze cat mai repede

te salut

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Inainte de a schimba sonda dute cu ea la tester sa vezi daca trebuie schimbata...daca trebuie, gasesti la orice magazin de piese auto (adusa pe comanda) . :wave:
LE:Ai postat inainte mea.

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2009, 22:37
Posts: 4
Location: slatina
salut
am fost cu ea la tester si mi sa spus ca are sondele lambda arse
cat despre ulei nu cred ca mananca
inca ceva cand turez ceva mai mult masina pe loc pe teava de esapament ies picaturi cred ca de benzina nearsa
m-am documentat si am inteles ca daca sonda lambda nu functioneaza ECU-ul va "crede" ca are prea mult oxigen(amestec prea sarac) si va da debit maxim al benzinei => consum de camion, intre 20 si 30 l/100 km si benzina nearsa corespunzator.
ce parere aveti?

_________________
Alfa Romeo 166 TB Super


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 18:20 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Ai dreptate...asha am patit eu, daca era la relanti dadea sa te inece cata benzina ii venea in "gusha". :blink:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2009, 22:37
Posts: 4
Location: slatina
salut ChitZu
cum ai remediat problema?
era de la sonda lambda?

_________________
Alfa Romeo 166 TB Super


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Salut,

Da in urma diagnozei am constatat ca una din sondele lambda(nr.2) nu imi lucra in parametri(eu am 2 inainte de catalizator 1 dupa), astfel am schimbat-o cu una originala si imi merge foarte bine si mi-o scazut si consumul de benzina considerabil, motorul trage cum trebuie acum.... :wave:
Bafta.

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
 Post subject: incep sa fiu dezamagit
PostPosted: 09 Apr 2009, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2009, 22:37
Posts: 4
Location: slatina
salutare tuturor
scuze ca deschid un nou topic dar incep sa fiu dezamagit de masina mea si anume o alfa 166 super 2000 TB
am vorbit deja despre problema mea, si anume ca masina scoate foarte mult fum albastru si ca consuma cam mult dar acuma au mai aparut cateva probleme
temperatura la apa creste foarte repede ajungand pe la 100 de grade desi am mers cu masina destul de incet(prin oras)
acuma problema este ca nu vrea sa mai scada decat foare rar ajungand pe la 95 dar creste la loc si tinde sa si depassca 100 de grade.
o doua problema este ca a inceput sa bata ceva la roata stanga fata doar la gropile mici si multe desi eu incerc sa reduc viteza pe cat de mult posibil.
care ar putea sa fie problemele? si cum pot a le rezolv pentru ca toata pasiunea mea si sentimentul pe care il am cand conduc acesta masina au inceput sa paleasca in fata problemelor.
cu respect tuturor alfistilor.


acum ai un topic legat de masina. te rog sa scrii aici numai sau sa dai un titlu cat mai ok la topic. - tzzivii

_________________
Alfa Romeo 166 TB Super


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 20:50 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
termostatul si senzorul de temparatura probabil


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 20:54 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Salut....problema cu incalzitul motorului poate sa vina de la radiator...verifica daca e ok....asa pateam si eu...se incalzea daca stateam pe loc...restul nu stiu...o sa te ajute alti colegi

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 21:03 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
nu ai de ce sa fi dezamagit, nu sunt probleme asa mari.
si la mine temperatura apei jongleaza tot timpul in jurul valorii de 95 grade, dar niciodata nu urca mai mult de 110.
in primul rand verifica nivelul lichidului de racire apoi incearca sa cureti radiatorul, inclusiv cel de clima (montat in fata celui de racire). cand spun sa-l cureti, ma refer ma mizeriile care se depun (praf, etc) in exteriorul radiatorului, intre zimtii metalici (probabil unii sunt si indoiti), chestia asta face minuni, eu m-am speriat ce mizerie am scos la 156 din acesti zimti. apoi daca nici dupa aceasta metoda nu vezi vreo imbunatatire, incearca sa verifici funtionalitatea termostatului (in apa clocotita) desi daca in timp ce merge motorul, furtunele care intra si iasa din radiator sunt fierbinti, inseamna ca termostatul functioneaza.
la problema cu bataile la roata, ce sa zic, crezi ca un VAG se comporta mai bine pe santierele din Romania? sa vezi cate sunt in service-uri la schimbat de bucsi. astea sunt soselele noastre, iar bataile sunt consecinta acestora, nu ai ce face.

_________________
Saab 9-3SS 2.2TiD
Aprilia SL1000 Falco
ex. Land Rover Freelander TD4
ex. Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v Sportronic Progression
ex. Alfa Romeo 156 2.0TS 16v


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2009, 14:20
Posts: 32
Location: Brescia IT
In cel mai rau caz e garnitura de chiulasa, adica intra apa in camera de ardele de unde fum albicios-albastru si intra gaze arse in sistemul de racire din cauza asta se supraincalzeste.

_________________
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Lancia Delta II
Toyota Avensis


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
asa cum a zis si felix verifica radiatoarele si termostatul. sunt cunoscute la 166. vei avea surprize. nu fii dezamagit dar la situatia drumurilor din romania cam asa pateste orice masina

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited