It is currently 03 Feb 2025, 17:06

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 Mar 2009, 13:01 
Offline

Joined: 31 Mar 2009, 12:43
Posts: 8
Location: Arad
Salut!Am o Alfa 2,4 jtd din 2000 la 170000 de km adusa in tara in 2006 la 100000 de km,masina are tuning de fabrica facut de novitec are powerbox,suspensi etc toate sport,de vreo 4 luni masina nu mai merge cum trebuie se infunda la turatii mici si motorul nu mai trage ca inainte,am fost la test mi-a dat numai o bujie arsa,am schimbat debilmetru am schimbat filtrul(filtru sport) apoi am curatat si AGR-ul si tot asa merge,pe langa asta si scoate fum mai ales la pornire si binenteles se si infunda.Turbina nu cred ca e problema ca am mers in turatii mari cu ea ar mai fi supapa de la vacuum mi-a zis cineva,ce am observat ca daca scot mufa de la debilmetru merge mult mai bine nu se mai infunda la turatii mici dar tot nu trage cum tragea inainte! :ohmy:
Daca cineva a mai avut probleme de genul asta va rog niste sfaturi :samui:


Top
   
 
PostPosted: 31 Mar 2009, 15:47 
Offline

Joined: 31 Mar 2009, 12:43
Posts: 8
Location: Arad
la tubulatura s-a uitat mecanicul eram si eu acolo nu a gasit nimic care sa fie in neregula,mi-a mai zis cineva ca supapa de la vacum ar putea fii intepenita,o sa incerc si varianta asta :blink2:
le incerc pe toate pana dau de poblema :tongue:
scoate fum asta inseamna ca amestecul de motorina si aer nu e bine facut si asta nu e de la debilmetru care e nou sau de la Egr care a fost curatat si nici de la turbina pt ca cu masina nu s-a mers niciodata subturata inca din contra :D
cu prima ocazie o sa pun si niste poze


Top
   
 
PostPosted: 31 Mar 2009, 16:14 
Offline

Joined: 31 Mar 2009, 12:43
Posts: 8
Location: Arad
tubulatura de vacum e ok valva aia de care zici tu nu stiu ca e prima data cand aud de ea :tongue:
ms mult o sa-i spun si la mecanic sa verifice si acolo
doamne da multe si complicate mai sunt astea..... :death:


Top
   
 
PostPosted: 31 Mar 2009, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 22 Apr 2008, 22:30
Posts: 26
Location: Timisoara
Eu merg cu EGR blocat (tabla la capatul tevii care intra in galeria de admisie) si cu mufa scoasa din supapa aia neagra de langa bidonul cu lichid de frana de peste 20.000km la 1.9JTD al meu. Masina e mai vioaie si nu am avut nici un fel de problema , in afara de martorul aprins din bord.

_________________
http://kipa99.mybrute.com


Top
   
 
PostPosted: 31 Mar 2009, 22:48 
Offline

Joined: 31 Mar 2009, 12:43
Posts: 8
Location: Arad
EGR-ul meu a fost curatat dar nu e nici o diferenta,saptamana viitoare ma duc la service sa dea jos turbina si sa o curete daca e cazul....sunt tare curios daca acolo e problema....cu toate ca nu prea cred dar trebuie sa le iau pe rand pana o gasesc... :samui:


Top
   
 
PostPosted: 21 Apr 2009, 23:02 
Offline

Joined: 31 Mar 2009, 12:43
Posts: 8
Location: Arad
am rezolvat problema era vorba de un capat de furtun de la vacum care era umpic uzat si pe acolo tragea aer... :samui:


Top
   
 
PostPosted: 27 Apr 2009, 11:01 
Offline

Joined: 31 Mar 2009, 12:43
Posts: 8
Location: Arad
ms se poate inchide topicul


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited