Pai
1. daca ai cumparat masina neintritinuta, nu e vina masinii, as zice eu. Garnitura de chiuloasa mincata chiar e un semn de motor exploatat in cel mai urit mod posibil.
2. depinde, te-ai gindit ca Opel-ul ala are suspensie de acum 20 de ani dpdv al conceptiei, deci, cel mai probabil, nici nu are brate la suspensie, o fi avind MacPherson sau si mai rau ?
3. la Alfa nu patesc nimic bratele, insa masina fiind construita cu cap, si totusi nu, se duc bucsele, iar alea nu pot fi schimbate doar ele, schimbi tot bratul. De ce se duc bucsele, ei bine, pentru ca avem drumuri geniale, de aia. Stiu ca suna a scuza, dar crede-ma, am mers cu x masini prin Germania, Austria, Cehia, etc, cu o parte din acele masini am mers si la noi, fix aceleasi. Dupa o luna de mers la noi, au inceput sa se auda diverse zgomote la interior, greierasi, etc. A, sa nu uit, masinile alea nu erau Alfa, nu toate cel putin, Alfe au fost doar 2, restul marci ceva mai renumite dpdv al fiabilitatii.
4. cu burduful de planetara nu iti face griji, se intimpla la orice masina, acum o luna am schimbat asa ceva(bine, fiind pe fata nu era cazul de planetara, dar e aceeasi mincare de peste cauciucul ala, basically) la M3.
5. ai incercat sa cumperi basculele originale ? Intreb pentru ca eu unul inca nu am fost nevoit sa schimb nicio bascula, le voi schimba de nebun odata cu barile antiruliu, sa fie toata bucsaraia noua, dar semne de oboseala...nema, si masina are 45k km, din care 7-8k la noi. Nu au fost niciodata schimbate, by the way.
Cit despre ratiunea de a cumpara GTA, ai un EPIC FAIL de la mine pentru incercarea de ironie.
Nu am afirmat eu ca am GTA, nu am afirmat ca ar fi fost alegere rationala. Si nu scrie pe ea GTA decit pe motor. Oricum, cea mai fiabila motorizare la 147/156 by far, din punct de vedere nu doar al motorului, ci si al suspensiei, care are atitea intarituri si modificari incat cel mai des crapa diferentialul si tamponul superior motor
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dar, stind sa judec dpdv al costurilor, s-ar putea sa ies mai bine decit multi cu 1.6, 2.0, etc. Schimb mai rar distributia, motorul n-are nici urma de variator, nu are probleme de alt fel, umblu mai rar si la suspensii, am cutie cu 6 trepte si la drum lung ori merg mai repede ori consum mai putin(I kid you not, chiar consum mai putin decit un 2.0 TS, testat pe drumul de intoarcere din Germania).
Dar, cel mai important aspect, placerea de a conduce o Alfa adevarata, e priceless
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)