It is currently 17 Nov 2024, 13:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 83 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 12 Mar 2009, 23:19 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
E oficial,atat motoarele de 3.2 JTS 260CP si 2.4 JTDM 210 CP cat si tractiunea integrala Q4 dispar din specificatiile My 09...
Iata variantele ce vor intra in productie dupa ce se va termina greva de la Pomigliano :

Progressive :
1.8 140 CP
1750 TBi 200 CP
1.9 JTDM 8V 120 CP
1.9 JTDM 16V 150 CP
2.0 JTDM 170 CP

Distinctive :
1750 TBi 200 CP
1.9 JTDM 16V 150 CP Q-TRONIC
2.0 JTDM 170 CP
2.4 JTDM 200 CP Q-TRONIC

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2009, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu inteleg varianta motorului de 2.4 JTDm.
Se intorc la softul de acum 3 ani ? Parca MY08 tocmai asta adusese,10 cai in plus si un nou soft ! :?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2009, 23:27 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Intr-adevar,curioasa optiune,si in plus va fi disponibil doar in combinatie cu cutia automata... :?
Pe de alta parte,motorizarile de varf atat pe benzina cat si Diesel raman la "doar" 200 CP si s-ar parea ca si "socotelile" cu GM sunt definitiv inchise.
Pentru un constructor cu traditie ca Alfa Romeo lipsa unui V6 nu e un semn prea bun.:(

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2009, 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
nevermind.
stergeti postul asta, oricum e degeaba.


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 00:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6687
Location: Brasov... oarecum.
Nu prea inteleg decizia conducerii Alfa de a scoate din productie modelele de top. Si in special sistemul Q4; era singurul care mai salva onoarea si reducea din deficientele greutatii prea mari a masinii. Practic si-au anulat sansele de a se mai bate cu concurenta de la egal la egal. Proasta decizia rau de tot. Prost management si marketing au italienii astia,...parca ar gandi cu fundul.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 01:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
e oficial unde? ca mie unul nu prea-mi vine a crede..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 02:26 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Numai daca italienii pregatesc ceva "inlocuitori" mai tari...
Dar m-as mira sa tina secretul asa de bine.

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 07:31 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
ALXege Quote:
e oficial unde? ca mie unul nu prea-mi vine a crede..
De pe factbook-ul aparut din 6.03.09 in Italia.
Ti-am trimis un PM cu pdf.-urile,din pacate nu le pot posta si aici,insa doritorilor le stau la dispozitie.
Probabil ca pe stoc se mai gasesc deocamdata si motorizarile vechi,asa ca cei interesati ar trebui sa se grabeasca...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
da, am primit intradevar si studiat factbook-urile si sincer parca tot nu-mi vine a crede :lol: btw, merci Kali!
In primul rand ca 2.4JTDm nu este dat decat tiptronic, intradevar in varianta de 200cp, ceea ce cred ca e corect (nu sunt 100% sigur, dar cred ca si pe my2008 2.4le era tot in varianta de 200cp in versiunea Q-Tronic, probabil ceva limitari ale cutiei). Ceva imi spune ca sunt incomplete factbook-urile, sau poate sunt doar ceva adaugari/modificari la versiunile actuale.
Pana una alta sunt doar niste speculatii si niste fise gasite/ratacite undeva pe net, eu personal astept un comunicat oficial.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 20:14 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
O.K.,atunci nu ne ramane decat sa asteptam si factbook-ul de la Auto Italia,sau cum s-ar zice,vom trai si vom vedea :)
Intr-adevar pe My08 "vechiul" motor de 200 CP era disponibil doar in combinatie cu cutia automata,pe de alta parte probabil ca varful de gama se opreste deocamdata la 200 CP in asteptarea unei variante mai puternice a noului TBi de 1750 cmc...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2009, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
chiar nu vad motivul pentru care ar renunta la 2.4jtdm manual, la fel cum nu vad de ce ar renunta nici la Q4..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2009, 12:41 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Se pare totusi ca 3.2 va ramane disponibil cel putin pana la aparitia unui inlocuitor pe masura,la fel si Q4 pe 3.2...
Pana la aparitia unor noi informatii, alte fotografii de la Geneva :


Attachments:
IMG_0402 (Medium).JPG
IMG_0402 (Medium).JPG [ 72.63 KiB | Viewed 2183 times ]
IMG_0401 (Medium).JPG
IMG_0401 (Medium).JPG [ 78.13 KiB | Viewed 2185 times ]
IMG_0399 (Medium).JPG
IMG_0399 (Medium).JPG [ 87.38 KiB | Viewed 2188 times ]
IMG_0389 (Medium).JPG
IMG_0389 (Medium).JPG [ 67.41 KiB | Viewed 2190 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 22 Mar 2009, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Alte informatii in ce priveste motoarele disponibile in 2009 :
datorita scaderii cererii de agregatelor pe benzina,din acest an motorul 1.9 JTS de 160 cai si varianta Q4 a motorizarii de varf 3.2 JTS nu vor mai fi oferite in gama 159.Vor ramane disponibile in continuare motorul 1.8 16V Ecotec de 140 cai,disponibil doar in combinatie cu nivelul de echipare Progression si motoarele mai mari de 2.2 si 3.2 JTS,doar cu tractiune fata. Recent lansatul 1.8 TBi va fi oferit pentru inceput in paralel cu motorul 2.2 JTS,urmand ca in curand sa-l inlocuiasca pe acestea complet din gama,iar variantele urmatoare dezvoltate pe baza acestei tehnologii sa inlocuiasca si motorul de varf 3.2 de origine GM.La capitolul motorizari diesel,modelul de baza 1.9 JTDm de 120 de cai va mai fi disponibil doar in combinatie cu echiparea Progression,dar va face loc in curand unei alte variante,numite ECO,aceasta urmand sa indeplineasca normele de poluare EURO 5,cu emisii de 138 grame de carbon spre deosebire de actuala versiune care emite 157 grame de carbon.De asemenea,noua pentru 2009 este si motorizarea 2.0 JTDm de 170 cai.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2009, 21:31 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Usor,usor,incep sa-si gaseasca locul toate piesele din puzzle...
Asteptam "imaginea" finala :)

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2009, 21:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4273
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Deci pana la urma varianta 2.4 q4 nu se va scoate....corect?

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2009, 21:55 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Nu mai zic nimic pana la aparitia informatiilor oficiale :ziped:
Daca se scoate,poti sa te declari un om fericit,esti posesorul unui exemplar dintr-o serie "limitata" :lol:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 21:26 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Si totusi...
Nemtii sunt primii care au actualizat site-ul oficial,iata ce variante de motorizare sunt disponibile in acest moment pentru 159 "Serie 2" :
Benzina : 1.8 MPI + 1.8 TB ,ambele doar cu cutie manuala
Diesel : 1.9 JTDM + 2.0 JTDM 16V + 2.4 JTDM ,cu mentiunea ca 2.4 poate fi comandat si in varianta Q4 ,iar 1.9 + 2.4 sunt disponibile si cu cutie automata.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 05:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
si totusi... eu inca vad la ei in lista de preturi si 3.2 q4 (83.140.cbz.2/83.140.cwz.2) si vad ca ti si sport nu mai sunt echipari sunt pachete.
trebuie sa apara un eper nou zilele astea (5.6.0 expira pe 31 daca tin bine minte) si o sa vedem atunci exact ce versiuni exista.


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2009, 08:07 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Corect,mea culpa...
M-am grabit (deh,nerabdarea e cam mare...),alaltaieri cand eu am vazut ca s-a actualizat site-ul nu-mi aparea si lista,iar pe configurator nu mai apare 3.2 si poti combina Q4 doar cu 2.4.
Observasem si eu ca TI si sport au devenit pachete,dar aici apar diferente in functie de tara si deocamdata nu avem cu ce le compara,nicaieri nu a mai fost actualizat site-ul oficial.
Lista a fost actualizata ieri dimineata iar specificatiile si preturile respective sunt valabile intr-adevar pentru comenzile facute pana la sfarsitul lui martie.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2009, 00:43 
Offline

Joined: 10 Nov 2005, 02:26
Posts: 303
Location: Cluj
Variantele astea de motorizari sunt valabile si pt Brera?

_________________
159 2.4 neagra
ex 147 1.6T.S. 120CP


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2009, 08:32 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Deocamdata nu exista informatii oficiale pentru 2009.
Pana acum se putea opta pentru 2.4 JTDm "normal" sau combinat cu Q4 si cutie automata, sau pentru 2.2 JTS si 3.2 JTS ,cel din urma combinat si el cu cutie automata si/sau Q4.
Pe de alta parte exista informatii ca TBi-ul de 1.8 va fi dezvoltat special pentru Brera intr-o varianta de 230 CP si 350 Nm,momentul aparitiei sale fiind estimat pentru a doua jumatate a acestui an.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 19:52 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
KALI Quote:
E oficial,atat motoarele de 3.2 JTS 260CP si 2.4 JTDM 210 CP cat si tractiunea integrala Q4 dispar din specificatiile My 09...
Iata variantele ce vor intra in productie :
Progressive :
1.8 140 CP
1750 TBi 200 CP
1.9 JTDM 8V 120 CP
1.9 JTDM 16V 150 CP
2.0 JTDM 170 CP
Distinctive :
1750 TBi 200 CP
1.9 JTDM 16V 150 CP Q-TRONIC
2.0 JTDM 170 CP
2.4 JTDM 200 CP Q-TRONIC
Dupa comunicatul de presa oficial Fiat de ieri,azi s-a actualizat in sfarsit si site-ul oficial din Italia care,cel putin pentru piata de acolo, confirma motorizarile de mai sus...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2009, 06:03 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Cu scuzele de rigoare ca postez consecutiv :
Fata de variantele de pe site-ul oficial sincom-urile aprilie 2009 cuprind si doua dintre vechile variante de motorizare,2.2 JTS 185 CP SELESPEED + 3.2 V6 Q4 Q-TRONIC.
Cred ca din punctul de vedere al comunicarii lucrurile nu stau chiar bine...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2009, 20:04 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Inca o intrebare :
Avand in vedere ca producatorul nu comunica aceasta valoare in specificatiile tehnice,imi poate spune cineva cat este inaltimea garzii la sol pentru 159 (cu sau fara Q4) ?
Mai precis ma intereseaza distanta de la sol pana la marginea inferioara a barei de protectie fata,si nu cea fata de cel mai coborat element de pe dedesubt.
Inteleg ca este considerata o valoare subiectiva,avand in vedere ca se modifica in functie de gradul de incarcare al masinii,si stiu ca varianta TI este cu 2 cm mai coborata, dar nu stiu fata de ce valoare standard coboara cu cei 2cm...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2009, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
KALI, cred ca o valoare in cm nu o sa iti spuna mare lucru, ai avut ocazia sa vezi pe viu 2 masini in versiune TI si Distinctive, cred ca ochiometric iti faci mult mai usor o idee :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 83 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited