Ia-ţi-o! E o maşină extraordinară! Un prieten a avut una şi am numai amintiri plăcute de la drumurile cu ea. A avut şi ceva probleme, dar nu insurmontabile. Una din cele mai serioase a fost că i-a spart cutia. De două ori. Prima oară nu ştiu care a fost cauza, dar bănui că o alerga şi a schimbat din treaptă mare într-o treaptă de viteză prea mică pentru regimul la care funcţiona maşina atunci. A reparat cutia, deşi nu ştiu nici pînă azi de ce nu a schimbat-o, fiindcă maşina era în garanţie şi avea suficiente mijloace la dispoziţie să obţină o schimbare a cutiei pe garanţie, aşa că a rezultat al doilea incident la cutia de viteze, moment în care, în sfîrşit, a pus cutie nouă, evident, pe garanţie.
Şi mai am un exemplu tot de la mine din oraş: unul a făcut praf un motor în 10.000 km, dar praf-praf, pistoanele în interior erau bucăţi. Am scris aici pe forum la momentul acela despre caz. A fost ceva dubios fiindcă i-au găsit apă pe galeria de admisie şi filtrul de aer umflat ca o varză plus noroi în compartimentul motor, pînă la baza parbrizului. A fost singurul caz de felul ăsta auzit de mine. Ţinînd cont că era al trei-lea GT de 3,2 din oraş şi ultimul achiziţionat, iar celelalte 2 sînt în perfectă stare de funcţionare, unul din ele fiind cel cu problema la cutie, maşină care a văzut forjă la viaţa ei ceva de speriat, dar nu s-a făcut de rîs niciodată.
_________________ Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano
Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK
|