It is currently 28 Nov 2024, 18:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1221 Next
Author Message
PostPosted: 10 Mar 2009, 00:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
:roll2:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2009, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Andrei, asa este referitor la atitudine, dar a trecut, let bygones be bygones(am facut intentionat, sa stii :)).
Referitor la placute, hmm, depinde. Majoritatea lor au un grafic ce reprezinta coeficientul de frecare in functie de temperatura. Se cam simt diferentele intre placute facute pentru cold byte si un coeficient de frecare specific de 0.5 pe o plaja mare de temperaturi, si placute de strada, cu 0.4 coeficientul de frecare si o gama mai restrinsa de temperaturi. Chiar si alte detalii se simt din plin, gen lichid mai putin compresibil, furtune in plasa metalica, etc. Am experimentat pe cobaiul de test destule ;)

Toshy, Alfetta face misto de tine, vrea sa spuna ca tre' sa mai slabesti si sa mai scazi in inaltime ca sa fii ca Schumy ;)


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2009, 02:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
acum ploua si e murdara.
tocmai am dat o tura cu masina ca sa ma calmez, si franele - chiar si asa la inceput si apasate usurel - se simt incomparabil mai bine decat super combinatia stock brembo/trw :)
in alta ordine de idei, ma uitam acum aiurea prin manualul de workshop si am descoperit ca trapa are reglaje de aliniere foarte usor accesibile, fara sa fie demontat tot plafonul pentru asta.


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2009, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Am facut curatenie, cine continua cu offtopicul primeste warn!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2009, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Tine-ma si pe mine la curent cu modul in care se comporta placutele....as fi interesat sa le schimb si eu pe cele stock cu unele ceva mai bune dat fiind ca sunt momente pe franare cand masina isi arata pe deplin toate kg in plus si sistemul de franare parca da semne de oboseala.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2009, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Alexandrus Quote:
"meseriasii" de pe la service-uri mai dau placutele pe polizor inainte de a le monta, ca in mintea lor asa e cel mai bine.
Se practica cand schimbi placutele fara a avea discuri noi, daca nu ar fi indepartat un strat de pe marginea placutei, nu ai avea frane vreo 2 zile.
Practic suprafata de contact ar ramane doar bavura discului vechi=>pana se toceste, no brakes.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2009, 13:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Bullshit. Pus placutele PF pe M fara nici un polizor, primele 2 zile nu au fost probleme.


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2009, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Bine ma, cum zici tu! :D

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2009, 14:14 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Seth, nu mai crede si tu tot ce iti spun mecanicii de la service, ca majoritatea sunt mecanici nu pentru ca s-au saturat sa fie ingineri, intelegi tu.
Placutele mai noi, de fapt din ultimii 10 ani, sunt multi-strat, iar straturile nu sunt din acelasi material, primul de obicei este foarte moale si se toceste dupa 2-5 frinari. Ca sa nu intram in detalii tehnice, ia-o babeste : multi entuziasti isi schimba singur placutele, mai ales pentru track and stuff, iti imaginezi cum ar fi ca la schimbul de placute sa stea sa caute un polizor, ca fara el se opreste in primul parapet ?


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2009, 01:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
ebc redstuff :thumbdown:
incredibil de proaste.
fading coborand poiana nu foarte tare.
la rece totusi prind mai bine decat cele stock.


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2009, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Stai sa se trezeasca alexandrus sa vezi atunci post gen told you so....

Revenind la topic, imi pare rau sa aud totusi asa ceva, totusi ar trebui sa faca mai mult pentru banii care ii cer.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 02:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sunt treaz de la 7, am vazut, am considerat ca e sub demnitatea mea sa zic "I told you so" ;)
Oricum, poate in timp se mai imbunatatesc, who knows. Eu tot asa, placute relativ noi, fara "bedding in", cu RedStuff/YellowStuff/BlueStuff am avut acelasi feeling, adica putin zgomotoase pina la destul de zgomotoase, se aude la Yellow si Blue un zgomot de frecare ciudat, unele chiar nu prea musca la rece, si mai toate au fading, mai mult sau mai putin pronuntat. De fapt numele cam spune tot, sunt niste stuff, indiferent de culoare ;)

Azi insa am putut vedea diferenta intre placute bune si placute excelente. Detalii daca ar fi un topic dedicat, sa nu o dam in altele.


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 03:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
culmea ca pana le-am facut bedding in-ul au fost mult mai ok, dar sincer nu ma asteptam sa fie chiar atat de varza.
oricum sunt dispus sa fac orice sa fac franele decente, asa ca te rog spune-mi care e combinatia magica :) (furtunasele si lichidul sunt pe lista)


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 04:51 
Offline
User avatar

Joined: 03 Apr 2007, 12:26
Posts: 883
Location: Constanta
Luati de-aici ca mi-e lene sa traduc

_________________
Image

AR 156 2.5 V6


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 05:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
nimic nou. teoria e stiuta cred de toata lumea. problema e sa trecem in concret, cu nume si numere :)


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Toshy, referitor la placute, ma pot interesa daca exista si pentru 159 modelul de care spuneam eu mai sus, sau macar DS2500 care sunt apropiate ca performanta, adica pun si eu o intrebare pe email, nuu e greu. Doar ca nu stiu ce dimensiuni au placutele stock pe 159 2.4 JTDm.
Oricum, pina una alta sper sa se cam rezolve problema ta, adica sa nu fi avut eu dreptate in legatura cu EBC.


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
cand ajung iar la locu' de nastere, te invit sa-ti faci singur o parere despre ele.


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 16:16 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
OKay :)


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
n-am mai putut sa astept cu suspensiile c-a venit vara si dupa 10 ore de munca am reusit sa le schimb.
n-am facut poze pentru ca jumatate din oamenii de pe site-ul asta m-ar omora cu pietre daca le-ar vedea. momentan e lasata cu 8,5cm mai jos decat era stock :naughty: oricum nu e decat pentru cateva zile pana o sa-mi dau seama de niste chestii.
despre handling... uhm... n-as vrea sa gresesc, dar pana acum E GENIAL. asa trebuia sa fie masina din fabrica si este reglata destul de dur 7/18 (de la cel mai dur in jos) pe fata si 6/18 (de la cel mai dur in jos pe spate). sper sa-mi mentin parerea si dupa turele pe care le am programate zilele astea.

ah... am uitat... e foarte posibil s-o vopsesc rosso competizione :naughty:


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 19:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
in sfarsit! Eu chiar nu inteleg cum ai putut sa stai cu nishte KW-uri in debara atata vreme !?! ;)

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
hehe, am stat atat pentru ca n-am avut strut bar-ul pana acum 2-3 saptamani ;(

alta chestie foarte interesanta. nu eram singurul care avea masina un pic mai ridicata pe o parte decat pe cealalta - pe alfaowner sunt destui carora le sta un pic mai ridicata pe o parte decat pe alta 1-2-3cm. cred ca am gasit de ce: unul dintre amortizoarele spate era montat invers, iar placa pe care se monteaza (habar n-am cum se numeste) e un pic mai groasa in spate decat in fata.
gg alfa quality control!


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 20:40 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
toshy Quote:


ah... am uitat... e foarte posibil s-o vopsesc rosso competizione :naughty:
Stii si cam cat va dura operatiunea ?
Te intreb pentru ca se vorbea pe aici de vreo 6 luni,aplicarea a 3-4 straturi...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
haha!
se pare ca tot hype-ul din jurul culorii alea a fost reusit :) asa numita 'rosso competizione' e o simpla culoare cu nimic mai deosebita decat sute de alte culori folosite de alti producatori. de exemplu unele culori designo de pe mercedes.


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2009, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
POZE!!!! :D

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2009, 09:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3338
Car: Giulia Q
@ toshy : jumatate te omoara cu pietre si jumatate te invidiaza :D si pozele nu au legataura cu asta , asa ca poate vedem si noi ce ai scos din alfa ta.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1221 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited