It is currently 16 Nov 2024, 01:29

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5
Author Message
PostPosted: 27 Feb 2009, 00:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
(Generic photo shown) :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2009, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
Stiu asta, insa la cautare zicea "Find a panel filter". Si vezi ca scrie si in titlu "Panel filter".
Adica nu am cautat filtru standard pentru 159 si mi-a dat poza asta. In sensul asta am explicat.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2009, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
M-am consolat deja privitor la performanta.
Mi-am adus aminte o vorba de-a lui Clarkson legata de o masina lenta(mi se pare ca era vorba de Brera, dar nu mai tin minte sigur): "If you're important, people will wait" :lol:
De fapt tot cu asta m-am consolat si cand am luat-o, ca stiam performantele(cel putin de pe hartie) in comparatie cu GT sau 156 JTS.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2009, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Tehnica, bat-o vina....
In cutia aia nu vei putea pune altceva decit filtru cilindric indiferent pe cine, in ce fel, de cite ori, intrebi. Vrei sa schimbi cutia cu totul, ori open air, ori CDA. Eu as merge pe CDA, daca as stii macar dimensiunea MAF-ului.
La evacuare se rezolva simplu, fibra de sticla ;) Insa parca sunt mici tzevile alea comparativ cu spatele masiv de 159.


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2009, 00:53 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
referitor la tehnica mi se intampla si mie in munca mea sa fac anumite chestii pe care le vrea clientul si el sa-l foloseasca in cel mai inimaginabil mod cu putinta.
Ii fac omului pix si el il foloseste drept agatatoare la cuier :). Nu-ti vine sa crezi... functionalitati in programe de contabilitate pe care le vor si tot asa se intampla ca si cu pixul:).
Am intrebat mai demult la pipercross de un kit din asta gen CDA si mi-au zis ca pot sa-mi dea ceva care se potriveste la 159. Am lasat-o moarta de atunci, ca nu stiam prea multe despre beneficii, decat ce mai citisem pe forumuri... Asa ca un filtru din ala cilindric mai permisiv o sa mearga:). Si e 40-50euro, nu 70 cum ziceai tu :P. Moca.

Am masurat cat de mare e teava actuala si m-am tot uitat la ea din toate pozitiile. are putin peste 50cm diametru parca si mi se parea ca 2x63 o sa fie suficient de mari in raport cu fundul de balenuta pe care il are masina. Pozele de pe alfisti parca nu ma lamureau suficient. O sa va zic dupa ce montez toba ce impresie imi lasa.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2009, 01:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
CDA, cu nume si tot ce implica, e sub licenta BMC, deci ai intrebat degeaba la Pipercross.
CDA-uri sunt citeva zeci bune de modele, unul sigur se va potrivi pe motorul tau, dar, cum ziceam, ai nevoie de diametrul MAF-ului pentru a gasi un CDA cu diametru la iesire cit mai apropiat.
Oricum, daca ai gasit BMC doar filtru la 40 Euro, congrats, eu mai ieftin de 56 euro plus transport nu am gasit. Din punctul meu de vedere nu merita un astfel de filtru, in banii respectivi cumpar minim 5 filtre stock, adica minim 3 ani stau linistit pe tema asta. Iar mai permisiv....n-ai sa vezi. Eventual e prost facut, lasa sa treaca praf, si ca sa nu lase prea mult, e uns cu ulei, ulei care poate ajunge pe MAF. Deci ... nu multumesc.


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2009, 01:50 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
Pot sa iau filtre prin cineva si nu platesc niciun fel de transport ca le iau din manuta respectivului care si el are transport gratuit;).
Nu stiu ce sa zic legat de BMC CDA. In sensul ca sunt ceva banuti acolo si e si mai complicat de pus decat un filtru simplu(adica mai multi bani la montaj).

Astia de la pipercross se lauda ca filtrele lor de la diverse kituri sunt cele mai cele. Sunt dintr-o spuma poliuretanica in care nu am incredere aproape deloc.
Am vazut filtre din spuma poliuretanica la niste aspiratoare. ce praf trecea prin alea... Ce-i drept nu erau date si cu un ulei sau ceva(am vazut ca scrie pe site ca sunt "pre-impregnate"..).

Am citit si eu despre chestia cu uleiul care poate ajunge pe MAF. Dar nu inteleg cum e mai permisiv daca il dau cu ulei. Imi imaginez ca nu e ulei de bucatarie si ca e ceva poate mult mai fin, dar parca tot nu-mi iese la socoteala:roll: In fine...

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited