It is currently 16 Nov 2024, 01:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 25 Feb 2009, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
daca as dispune de bani cred ca as incerca sa ma distrez facand chestii impotriva tuturor recomandarilor :D . Ati vazut, doar, ca sunt contra naturii.
Despre compresor am intrebat si eu mai demult la Italtecnica(italieni care fac si monteaza kituri pentru diverse masini folosind compresoare Rotrex) doar de curiozitate sa vad ce costuri ar fi comparativ cu ce ofera Autodelta(care nu se uita la motorul de 1.9. ei nu-s contra naturii.). Ei ziceau ca pot face un kit pentru motorul asta si sa-l monteze ei, normal, doar in Italia. Daca nu, mi-l pot trimite, dar tre' sa am, evident, un bun mecanic sa faca modificarile necesare si sa instaleze kitul.
Uitati ce ziceau astia de la Italtecnica. Scuzati-i engleza celui care mi-a raspuns ;))
"for your engine I think is necesary use
a C30 series supercharger (there are differen families of this supercharger,
I'll calculate the exact model based on your exact engine data).
The supercharger, with its oil pipes, oil tank, 1 Lt of rotrex oil, oil
filter cost 1900.00 Euro, in addiction you need the righ sized pulley (based
on your engine max rpm and diameter on the drive puller, between 45 to 70
Euros and an oil cooler supercharger oil, we can supply the rotrex standard
cooler for 145 Euro.
You will need to realize the supercharger brakex to fix it, change the
engine belt to move also the supercharger, do a new air pipe layout and
obviously remap your ecu."

Era evident ca e nevoie de ceva banuti si munca, si... dupa asta am inceput sa joc la loto, la pariuri, si sa joc si barbut cu baietii de la firma la care lucrez. Cu o mana va scriu voua si cu una dau cu zarul :). Ma gandesc sa-mi trag si o trupa de manele sa cant pe la nunti.
Ramasese sa ma uit in manualul ala de reparatii sau cum s-o numi el, sa le dau anumite informatii despre despre motor ca sa imi zica mai exact ce si cum. Dar cum inca trupa de manele nu e incropita mai astept cu raspunsul catre ei:).

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2009, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
IR, a mea are racire pentru frine, are niste gauri destul de mari ;)

Compresorul nu stiu daca e o solutie atit de simpla, pentru ca raportul de compresie la JTS, fiind motor cu injectie directa, nu e cel mai fericit pentru supraalimentare. Adica vei rula cu boost foarte mic, cresteri de putere mediocre, din pacate. Pentru ceva serios vor trebuie schimbate biele, pistoane, eventual ijectoare, valve, relucrat blocul si mai ales chiloasa, adica ... de la 10k Euro in sus, easy.


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2009, 15:45 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Well, chiar sint curios cum arata, pune si tu o poza ceva. Asta va fi urmatorul tuning la a mea, cu niste prize NACA din scut.

Kitu de compresor include si pistoane noi, la 11.3 rap de compresie e mai greu sa bagi si boost in el, dar cred ca mai importanta e cresterea de putere pe ture medii (datorata cuplului). Vad oricum ca de fapt initiatorul topicului nu dispune de bani, deci ramin solutiile astea ieftine.


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2009, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sunt gauri in contra-aripa, o sa le pozez daca nu uit cind mai ajung pe la masina. Oricum, asa e din fabrica, erau acoperite cu niste capace din plastic care s-au crapat cu timpul, asa ca le-am scos definitiv ;)

PS. Pistoane da, insa probabil e nevoie si de biele, si tot asa, dai din una in alta, ca asa e in tenis ;)


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2009, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Valentin...sau cum te numesti tu...prima greseala pe care tu ai facut-o (in opinia mea) a fost ca dupa o zi de la aparitia postului ai revenit cu altul in care ne ironizai pe toti cu "rezumate....prea lung...etc" si te aratai mirat cum de nimeni nu ti-a dat atentie ! Intelegi ?...ai pornit din start cu stangul !
Eu personal nu am nimic cu tine...sa nu intelegi altceva....asa cum nu am nimic cu nimeni in general, cu atat mai mult cu cineva de aici....sunt o fire calma si nu cred ca sunt certaret ! Eu, impreuna cu multi de aici ,am cautat sa-ti dam anumite sfaturi la solicitarea ta, nu uita lucrul asta !
Nu am pretentia ca as fi vreo enciclopedie in automobilism, ca "duc forumul in spate"(ca sa citez pe cineva), ca le stiu pe toate sau mai stiu eu ce ! Insa ce pot sa-ti spun e ca nu sunt genul de "baietel de forum"...daca intelegi ce vreau sa-ti spun !
Sunt o fire mai pragmatica si asta e si unul din motivele pentru care posturile mele nu sunt foarte lungi ! Asa sunt eu : FOARTE DIRECT ! Nu am rabdare sa scriu multa "gargara" si in general spun ce gandesc, nu prea ma feresc de cuvinte ! Din pacate nici pentru forum nu prea am mult timp insa asta e o alta problema !
Oricum, nu te sfii vreodata sa ma intrebi ceva sau sa-mi ceri vreun sfat....aici, pe PM sau chiar la telefon ! Daca pot si stiu....cu cea mai mare placere ! In general ajut daca pot si exista persoane care pot confirma acest lucru.
Referitor la masina ta...iti dau un singur sfat si cu asta si inchei : LAS-O ASA ! Daca masina merge bine si nu pune probleme...las-o asa !
Bafta !

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2009, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
AndreiSW,

Ma crezi sau nu, dupa ce am vazut ca nimeni nu da reply am inceput sa-mi pun intrebari de ce.
Si am avut o senzatie ca atunci cand vezi lumea ca rade in jurul tau si se uita cu coada ochiului la tine, nimeni nezicandu-ti nimic :).
Si atunci te uiti la tine, vezi daca esti incheiat la pantaloni, vezi daca nu cumva ai ceva pe la gura, chestii din astea :). Pana la urma a fost si un pic de treaba din asta; chicoteli pe ici pe colo, insa le pun pe seama faptului ca nu s-a inteles ce vroiam de la voi si care e atitudinea mea de fapt.
Apoi uitandu-ma la ce am postat incepusem sa fiu convins ca mesajul e mult prea lung si ca nu-l va citi nimeni din motivul asta. Stiu asta pentru ca se intampla des chestia asta la mine la munca. Multa lume nu citeste mailuri, cateodata importante, daca sunt prea lungi :). Si poate ca e normal.
Si ma gandeam sa zic ceva mai scurt, dar nu vroiam sa par un din asta care vine cu bani pe ritm de manele si vrea sa se intample ceva batand de doua ori din palme: "Baieti, am 5k euro, vreau 50cp la motor si sa stea masina belea in curbe(pe cupola :)) ), sa-i fac pe toti la semafor".

Stai linistit ca nu port pica nimanui si sper ca nimeni nu a pus nimic la suflet dupa neintelegerile care au existat :).

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 01:48 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
N-are nimeni nimic cu tine. Sunt convins ca nu s-a suparat nimeni pe tine,
doar ca, din pacate pentru tine (sau din fericire, cine stie) toata lumea si-a
facut o parere despre tine.
Sper ca e buna, dar asta fiecare stie.

Poate in viitor o sa "dai" mai bine pe forum... :naughty:

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 10:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3323
Car: Giulia Q
@ valentinp : si cand ai zis ca te apuci, odata, de treaba? ca asa ne vrajesc si "astia" cu autostrazile! :mrgreen:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
thezapper,
As fi preferat sa nu iti raspund, dar m-am razgandit.
Cu tot respectul declarat pentru tine(si ceilalti care au postat aici), parca ai venit cu decizia juriului si cu pedeapsa:). "Valentinp este condamnat la a merge pe varfuri si a vorbi in soapta. Am decis totusi sa-i mai dam o sansa de a ne intra in gratii daca va veni de acum inainte cu reply-uri/topic-uri de 5 stele."
Asta am "citit" eu si nu cred ca era cazul sa reaprindem off topicul.
Haideti, va rog mult, sa incetam cu off topicul despre mine si atitudinea mea, si despre voi si atitudinea voastra. Daca vreti sa continuati incepem un topic nou din ala cum era despre Alexandrus si il puneti la categoria "Off topic"(loc de dat cu capul... in gura). Eu o sa fiu la primire :).

alfetta,

sincer sa fiu, am vrut sa schimb axele chiar inainte sa postez pe forum. Si chiar am fost sa vad ce si cum, dar mi-a zis mecanicul ca nu prea are cum sa ma ajute(avea nevoie de cale) si de atunci nu am gasit pe cineva in Iasi care sa ma poata ajuta cu axele sau cu remaparea.
Deocamdata am comandat doar finala sport si o sa incerc un filtru sport si remap la Bucuresti sau la Cluj in cateva(putine) saptamani pentru ca mai am intre timp niste pb de sanatate de rezolvat:). Despre restul, cum ar fi partea de suspensii, frane, o sa vad dupa, daca nu o sa fiu dezamagit de micile modificari la motor(nu ca ma astept la minuni, ci in sensul ca daca nu sunt cu moralul sus nu o sa ma mai gandesc la modificari :) ).
Negresit vin cu impresiile de dupa:).

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
madkat,
Prefer sa nu-ti mai raspund ca ziceam sa lasam off topicul la o parte.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
madkat Quote:
altfel nu imi explic mania asta a persecutiei
Am vrut eu sa ii spun mai demult ca o da in paranoia si mania persecutiei, sa nu mai fumeze iarba din aia dubioasa, dar m-am gindit ca o sa fie si mai rau dupa ;)
Ba spune ca din cauza lui vorbeam cu Andrei ca a scazut nivelul forumului, ba ca toti au facut misto de el si ca nu i s-a adus nici un argument, etc, dar culmea a fost "am avut o senzatie ca atunci cand vezi lumea ca rade in jurul tau si se uita cu coada ochiului la tine, nimeni nezicandu-ti nimic".....
Oh well, oricum, trecem peste.


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 14:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@valentinp bottom line e ca sunt modificari care merita si altele care nu. Daca ai invatat ceva din povestea lui seth atunci nu te bagi la axe cu came sau conversie turbo sau compresor decat daca ai resurse destul de mari la dispozitie.

Daca vrei sa o modifici baga bani in siguranta (cauciucuri mai bune, frane mai bune - furtune in plasa metalica pt a reduce fadding-ul, placute mai performante, discuri perforate), poti sa optimizezi traseul de admisie a aerului si sa ii refaci tubulatura (cu toate ca din cate am inteles nu castigi mare lucru, insa o sa arate compartimentul motor mai colorat - daca te incalzeste cu ceva), un BMC CDA iarasi merita, insa nu te baga la kit-uri de gen K&N 57i ca sunt crap. Si eventual evacuare (finala si un kat sport). Eventual faci un remap la sfarsit. La 159 eu nu m-as apuca sa pun coilovere sau suspensii sport, masina fiind destul de bine optimizata din fabrica la capitolul asta, si fiind cam grea o sa pierzi feeling-ul masinii la limita, unde .

E clar ca nu o sa scoti mai mult de 10 cp cu toate astea, insa iti faci damblaua. Pana la urma trebuie sa apreciezi faptul ca baietii ti-au oferit pareri realiste si pertinente.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 15:23 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
Alexandrus,

primele 2 interventii ale tale total la obiect, cu argumente si fara absolut nicio intentie de a lua subiectul la misto! Sau altele "Son, let me show the error of your ways", "No shit, Sherlock...", "Dar cea mai mare prostie pe care puteai sa o spui este ca vrei sa pui discuri mai mari fara a schimba etrieri" - n-am zis niciodata asa ceva, si tu imi raspunzi cu "cea mai mare prostie pe care puteai sa o spui". au mai fost asemenea "perle" atribuite mie din cauza cititului printre randuri. Sau interventii cu "lasa-l ma in "durerea" lui... nu te mai obosi" - exemplu perfect de PM si nu de reply la un topic, oricare ar fi el.
Si culmea, nu am venit niciodata cu impresia ca stiu prea multe.

dar culmea a fost "am avut o senzatie ca atunci cand vezi lumea ca rade in jurul tau si se uita cu coada ochiului la tine, nimeni nezicandu-ti nimic" Aia era referitoare la senzatia de dupa ce am postat prima oara cand mi s-a parut ca nimeni nu ma baga in seama. Si ma gandeam ca am zis prea multe prostii sau ca oi fi scris mult prea mult in primul post. Si primele interventii mi-au confirmat faptul ca ti/vi se parea ca spun numai prostii:).

Pls, let's stop the off topic, cu scuzele de rigoare pentru toti cei care s-au simtit deranjati de mine. Daca vreti dati-mi PM ca devine gigantica discutia :).

Dany,
Am tras si eu cam aceleasi concluzii mai devreme.
Nu sunt sigur daca merita banii un kit de admisie totusi. Poate daca o sa ma bata iar un gand rau cu axele sport :D.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Imi pare rau ca nu poti trece peste presupunerea ca toata lumea te ia la misto, ca sa zic asa. Daca orice expresie in engleza o iei drept misto....ce pot sa mai spun ceea ce nu am spus pina acuma....te-ai blocat cind ai citit primele 2-3 cuvinte, ai considerat ca urmeaza bataia de joc la adresa ta, nu te-ai mai obosit sa citesti restul, se pare. Chiar e nevoie sa interpretez si eu in mod paranoic ceea ce scrii tu ? Poftim :
- "eventual alte modificari necesare pentru a pune discuri mai mari" nu se numesc modificari niste etrieri, you know.
- "Torox imi suna cel mai bine" poate iti suna tie bine Torox, dar firma la care te referi se numeste probabil Tarox.
Should I go on ? Are vreun rost ?

Ideea e simpla. Ai pornit cu ideea ca toti rid de tine pe la spate, ca toti vor face misto de tine, asa ca ai inceput sa vezi asta peste tot, realitatea trecind pe locul 2. Asa ca nu a mai contat faptul ca lumea incearca sa te ajute, mai glumind sau nu. Inteleg eu ca viata de programator este stresanta psihic, insa hai sa fim seriosi, nici in halul asta de stresanta ;)

Si ca sa revin la subiect, nu exista inca un CDA pentru 159, inca. Poate se potriveste unul din modelele existente, insa nu am de unde stii diametrul MAF-ului ca sa fiu sigur.
La evacuare, e simpla treaba, pui orice de 2.2 JTS, should work just fine.
Here :
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3373.html (varianta de 2.2 JTS daca vrei sa combini cu aia de mai jos)
combinat cu :
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3085.html
Ar trebui sa sune corespunzator si sa reziste o viata si jumatate.

La remap nu m-as arunca pentru ca risti aiurea, dar daca gasesti pe cineva de incredere, poti incerca.

Frine...placute si furtune, discurile daca nu sunt uzate n-are rost sa le schimbi, diferentele intre discuri normale si gaurite, striate, cum or fi ele, NU se simt la frinare DELOC.


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
si pana la urma, ne spui si noua ce tot zici ca ti-ai comandat?
- ce finala?
- ce filtru sport?
- eventual unde si cum faci remap?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Alexandrus Quote:
Frine...placute si furtune, discurile daca nu sunt uzate n-are rost sa le schimbi, diferentele intre discuri normale si gaurite, striate, cum or fi ele, NU se simt la frinare DELOC.
Avand in vedere ca placutele au diferite coeficiente de frecare eu zic ca pot face o diferenta, din pacate nu pot spune asta din experienta. Furtunele ramforsate si discurile preforate nu iti reduc distantele de franare (cum ar putea face un set de cauciucuri mai bune) insa iti reduc faddingul la franari puternice succesive. E clar ca omu nu se da pe circuit si nici km de autostrada din Ro nu sunt suficienti incat sa justifice investitia, dar vorbim ipotetic... :D

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
Alexandrus,
Quote:
- "eventual alte modificari necesare pentru a pune discuri mai mari" nu se numesc modificari niste etrieri, you know.
- "Torox imi suna cel mai bine" poate iti suna tie bine Torox, dar firma la care te referi se numeste probabil Tarox.
Am facut eu misto de tine mai sus? De ce ai interpreta paranoic ce am scris mai sus? Eram cu nasul pe sus spunand ca sunt cel mai mare inginer cand de fapt sunt novice? n-aveai de ce sa interpretezi paranoic, dar totusi nu te-ai putut abtine sa-mi zici "cea mai mare prostie pe care puteai sa o spui..." si nu a fost decat o neintelegere :).
Am zis eu Torox? :oops: La cat m-am uitat dupa ele, diverse review-uri, comparatii, etc., mi-e rusine sa mai ridic capul din pamant.
Quote:
Ideea e simpla. Ai pornit cu ideea ca toti rid de tine pe la spate, ca toti vor face misto de tine, asa ca ai inceput sa vezi asta peste tot, realitatea trecind pe locul 2. Asa ca nu a mai contat faptul ca lumea incearca sa te ajute, mai glumind sau nu. Inteleg eu ca viata de programator este stresanta psihic, insa hai sa fim seriosi, nici in halul asta de stresanta
A inceput cu luare peste picior. Nu nega evidentul. Nu doar eu am vazut mistoul asta de la inceput ci si altii de pe forum. Si alti prieteni(nu de pe forum) mi-au zis ca "isi cam bat aia p... de tine pe forum" si radeau de mine spunandu-mi sa o las balta:). De ce nu vrei sa incetezi si sa accepti ca au fost neintelegeri(aproape inevitabile la comunicarea in scris) pornite din toate partile(de la mine, de la tine, de la altii)?
Eu am acceptat lucrul asta, mi-am cerut sincer scuze ca poate nu trebuia sa-ti raspund asa "dur" la un anumit moment, am multumit tuturor si mi-a placut ca pana la urma mai multa lume mi-a raspuns cu fel de fel de detalii care mi-au clarificat lucrurile si mi-au dat diverse piste pentru a mai citi. Asta asteptam in principiu. Diverse detalii de la diversi omuleti care eventual sa ma puna pe ganduri si pe citit:). Si asta s-a intamplat pana la urma.

Iar acum, dupa ce toate pareau lamurite, ca au fost si neintelegeri de multe ori, ma luati ca sunt complexat, paranoic si ca lumea deja si-a facut o parere despre mine si o sa vedem daca "dau" bine pe forum pe viitor... poate o sa se schimbe parerea...

Daca vreti sa mai fiti off topic va rog dati PM ca exageram de acuma.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
daca te stii ca mergi tare, e buna oricand!
valentin, vorba ta, hai sa lasam offtopicurile, am intrebat si eu mai sus ceva cat se poate de ontopic!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 17:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Dany, teoria aia prin care se racesc mai bine discurile perforate se aplica muuult prea rar pe strada. Ideale ar fi gaurite si striate, ca sa rupa si stratul de depuneri de la placute ;)
Fading eu unul n-am observat pina acuma, nici in trafic, nici pe autostrada, ca nu sunt genul care sa alerge masina cu 200km/h pe ora si sa frinez brusc cind intra cineva in depasire, sau sa "dau forja" proasta intre semafoare, deci e OK. Totusi, placute, furtune si un lichid de frina mai bun nu costa mult in plus fata de variantele stock(ba chiar iesi mai ieftin daca stii de unde sa cumperi si nu te duci la reprezentanta sa cumperi ricambi originali), dar rezista mai mult si parca eu unul ma simt mai sigur pe masina stiind ca e totul de calitate.

valentin, eu unul nu sunt de parere ca ai fost luat peste picior la modul grav, cum lasi tu sa se inteleaga. La fel, sunt de parere ca daca in capul tau se petreceau astfel de chestii doar din lipsa unui raspuns imediat, exista anumite probleme. Nu sunt psiholog si nici nu pretind a fi, doar ca mi se pare ciudat(dare I say, chiar feminin, am observat la femei astfel de ciudatenii). Si nu, nu te iau peste picior, nu rad de tine, nu nimic.
Neintelegeri au fost, dar neintelegeri <> misto la adresa ta. Tu ai inteles ca toti fac misto de tine, noi am inteles altceva.
Pentru pacea ta sufleteasca, singura mea parere despre tine este ca e prea sensibil si nu iti asumi anumite critici, preferi sa crezi ca totul e OK la tine dar restul sunt rai si isi bat joc, te incapatinezi in a crede asta. In rest, toate bune, daca stai indeajuns de mult timp pe un forum ai sa observi ca glumele si intzepaturile sunt facute mai mult ca intre prieteni ;)
Iar ontopic, ti-am dat chiar si mura in gura mai sus, asta daca nu ai cumparat deja altceva. Parerea mea e ca ar fi de preferat sa faci o cerere catre un moderator sa schimbe numele topicului, sa il mute la garaj, pui poze cu masina si ai rezolvat o treaba, apoi poti pune poze cu eventualele modificari.


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 17:44 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Franele pana la urma nu cred ca are rost sa le schimbi, doar sa arate mai bine :wink: si cred ca ar trebui sa fie ultima investitie. Franele iti opresc greutatea nu caii, cum au zis si ceilalti placute mai bune.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
finala pe care am comandat-o e urmatoarea: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3376.html Pozele se vad in linkul de la Alexandrus.
E tot ce zicea si Alexandrus in primul exemplu pentru 2.2 JTS, numai ca doar pentru stanga. Daca vroiam stanga/dreapta ma costa, evident, dublu + inca 100e pentru teava(Y) care sa uneasca cele doua finale si mi se parea exagerat de scump avand in vedere beneficiul.
Am gasit si Remus, dar ceva mai scumpe si doar cu un singur tailpipe pe fiecare parte, nu cu cate 2, gen GTA :).
Si mi se par cam prea burlane tailpipe-urile de la 100mm in sus.
SuperSprint nu prea am gasit, e drept ca nici nu am cautat foarte tare. Am tot vazut la ei pe site in catalog ca o sa apara in curand si nu am mai cautat.
Am avut in vedere si Ragazzon(pe astea le preferam), insa mi-au spus aia ca nu vand numai finala pe o singura parte pentru masina asta...
Drept pentru care am devenit client Novitec.

Despre filtru mai astept sa vb cu un cunoscut care poate sa-mi aduca... sa vada ce gaseste. Deocamdata, pe net, sincer sa fiu, nu am vazut panel filter pentru 159. Daca nu panel atunci unul cilindric... BMC sau Novitec.

Remap la motorul asta stiu ca se poate face la Autoperform si la Cluj la cineva, dar parca nu aveau dyno(nu bag mana in foc).
Si oricum, as prefera in Bucuresti daca se poate ca e mai aproape. Daca aveti recomandari va rog sa-mi spuneti.

Alexandrus,
Ai perfecta dreptate in tot ce spui! Plang la orice apus de soare sensibilizat de frumusetea acestuia, iar criticile ma ingroapa pentru ca nevoia mea de a avea intotdeauna dreptate in orice ma constrange!
Oricum, cand spuneai "noi" am certitudinea ca nu vorbeai in numele tuturor celor care au citit acest topic ;).
Nu crezi ca exageram si plictisim toata audienta? Can we just move on and be friends now? :peace: :cheers:

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 19:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
finala zic eu ca e o alegere buna, nu ma dau in vant dupa forma insa (mi se par isesirile prea mici si aiurea aliniate in contextul decupajului rotund pentru o singura teava).
la filtru nu inteleg exact ce cauti de spui ca in cel mai rau caz apelezi la unul din linkurile postat. din cate stiu asa arata filtrul de 159/brera.
cu remap-ul, poti sa stai linistit, inafara de mastertuner in Bucuresti (pe care nu pot spune neaprat ca ii recomand) nu iti face nimeni pe dyno!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
valentinp Quote:
finala pe care am comandat-o e urmatoarea: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3376.html Pozele se vad in linkul de la Alexandrus.
E tot ce zicea si Alexandrus in primul exemplu pentru 2.2 JTS, numai ca doar pentru stanga. Daca vroiam stanga/dreapta ma costa, evident, dublu + inca 100e pentru teava(Y) care sa uneasca cele doua finale si mi se parea exagerat de scump avand in vedere beneficiul.
Sa o stapinesti sanatos. Dubla costa dublu, indeed, e de gustibus insa, acuma vad ca mai toate masinile vin cu evacuare dubla, adica pe ambele parti. Personal, nu sunt un fan.
Tind sa fiu putin de acord cu EGE referitor la cum vine pe masina, dar...vei vedea IRL.
valentinp Quote:
Am gasit si Remus, dar ceva mai scumpe si doar cu un singur tailpipe pe fiecare parte, nu cu cate 2, gen GTA :).
Iti pot garanta ca GTA nu are evacuare pe ambele parti, are doar pe stinga evacuare cu 2 iesiri. Proasta calitativ, in case you were wondering.
valentinp Quote:
Deocamdata, pe net, sincer sa fiu, nu am vazut panel filter pentru 159. Daca nu panel atunci unul cilindric... BMC sau Novitec.
Si te mai miri ca te ia lumea la misto. Mai nenea programator, cum vrei matale filtru drept in cutie de aer cilindrica ? Panel filter inlocuieste alt panel filter, nu un filtru cilindric, cum are 159. Ntz ntz ntz.

Remap, vorba aia, mai bine iei unul deja facut de prin Italia, UK, si te duci cu harta la un chip tuner sa ti-o scrie.


PS. Nu vrei Ragazon, nu sunt cele mai de calitate, iar sunetul este, dupa umila mea parere, exagerat.
Oricum, in continuare te victimizezi si exagerezi totul, asa ca renunt la a mai atinge punctele tale atit de sensibile. Ai dreptate, sunt atit de rai incit am fura acadeaua unui copil, jucaria unei fetite(cu exceptia jucariei fetitei postate de tiestob, pentru cunoscatori ;)), etc, etc, doar ca sa ridem malefic. Si nu vorbesc in numele altora, vorbesc despre mine la plural, ca am personalitate multipla. Muahahahahahahahahaha, muahahahaha ;)


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
alexandrus, enough is enough, e mai mult offtopic in ultima pagina decat lucruri la obiect. din momentul asta orice offtopic atrage dupa sine warn, for both of you!
cat despre finala a la GTA, cred sincer ca se referea ca cele Remus au o singura iesire si nu iesire dubla, nicidecum 2 finale.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2009, 00:08 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
Nu e nevoie de garantii, stiu ca GTA-ul are 2 tailpipes pe o singura parte. Tot in stilul asta ziceam si eu ca-mi place. Dubla chiar cred ca nu merita banii. Eu vroiam initial sa fie un mic mic improvement si de performanta(deocamdata nu mai cred in asta :) ). si raportul "performance/buck" nu se justifica avand in vedere ca dubla fata de aia simpla e mai mult diferenta de decor. in plus, cum ziceam, modelele de 100mm in diametru mi se pare burlane:). Cat despre faptul ca decupajul are forma rotunda am observat, dar nu am avut alta varianta. Poate ii lipesc ceva acolo sa iasa mai oval :P.

Cutia in care vine filtrul de aer nu e cilindrica. E mai mult un fel de cub din ce am vazut cand am schimbat filtrul la revizie. De asta poate am zis asa. Eu am vazut chestia asta http://www.pipercross.net/panelfilters/ ... =10&app=60 si vroiam sa intreb la astia din RO daca se poate pune si cum(eventual poate trebuie in alta cutie sau ceva, nu stiu...). Mi-am pus si eu problema ca poate nu o sa mearga din cauza diferentei de forma si prima intrebare catre ei era asta.
Alexandrus, sorry de stupizenie, dar fii mai intelegator ca am zis de 1000 de ori ca nu ma pricep prea bine si nici aere de cunoscator nu am. Nu e necesar sa ma taxezi la fiecare greseala. Oricum nu dadeam nicio comanda pana nu eram lamurit. Am vazut si eu ca nu exista la K&N si BMC decat cilindrice, dar merita sa intreb la pipercross ce e cu filtrul ala. De asta am si zis ca deocamdata nu prea am vazut pe net panel filter pentru 159.
Alexandrus Quote:
Si te mai miri ca te ia lumea la misto
...

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited