In primul rind, linkul la catre RRI.se confirma partea cu "dupa ureche". Te rog eu mult,
valentinp, documenteaza-te putin, nu arunca un ochi pe un site si considera ca gata, stii totul. Iar ca sa iti explic, un wheel hub dyno e cu totul altceva decit un dyno normal, ce masoara puterea la roata. Pierderea cea mai mare este din inertia rotii, din aderenta gumei, etc. Pina la wheel hub pierzi maxim 5-10%. Plus ca, nu orice zboara se maninca, adica ia si tu cu privire mai critica tot ce vei citi si nu pare normal, cum ar fi la unele masini puterea la wheel hub mai mare decit aia declarata la motor.
Judecind dupa ceea ce spui tu ca iti doresti, 160CP la roata + 20% pierderi in transmisie = ~192CP la motor. Guess what ? Nu ai nici o sansa sa ajungi la puterea asta. Sau ai, insa te costa de 3 ori cit crezi tu, si schimbi jumatate din motor. Sau pui compresor si gata, ai ~210-220CP. Daca asta vrei, go for it, nu te opreste nimeni, e singura metoda decenta de a creste puterea. Dar fii constient in ce te bagi, nu te arunca head first in ceva despre care doar ai citit pe net.
Oricum, ce nu inteleg eu este incapatinarea ta, pe bune, crezi ca avem noi vreun interes ca tu sa nu cheltui o suma mare pe upgrade-uri ? Ba daca stau sa ma gindesc, la stilul in care crezi tot ce citesti pe net, numai aici nu, unii din noi am putea profita sa iti vindem diverse, doar ca nu vei gasi pe aici prea multi bijnitzari, din fericire
istv4n, tu la subiect ai ceva de zis, sau iti place sa te bagi in seama ? Nu de alta, dar atitudine din aia urit mirositoare e mai degraba asta a ta, vii, spui o replica de 2 lei, in stil de santier, doar ca sa arunci cu noroi, fara o legatura cu topicul, si adios, ai plecat. Nu ar fi mai bine sa stai tu in banca ta, oare, pina ai ceva de spus la subiect ?
Andrei, nu sunt Gica/Gigi-Contra, as putea sa citesc, sa rid in sinea mea si sa las omul sa arunce o gramada de bani pe timpenii ca apoi sa vina sa se plinga, sa ii raspunda oameni tehno-culti si foarte civilizati in general, precum istv4an, cu remarci genul "e ceva ciudat, nu stiu de ce nu ai mai multa putere" sau "pai vezi, daca nu stii, trebuia sa intrebi aici pe forum ca iti ziceam noi sa nu faci".
Dar prefer de obicei sa adopt metoda eficienta, dusul rece. Nu e neaparat placut, mai ales pentru sensibili si domnisoare, de altfel vezi si tu, mai vine cite unul si se plinge in numele altuia, dar pe de alta parte, metoda de domnisoare, adica luat cu binishorul, dureaza o vesnicie si ambele parti implicate ajung sa isi piarda rabdarea.
And by the way, tu ai inceput, cel putin aici, te spun lu' tovarasha !!!
valentinp, ca fapt divers, esti complet in deruta, si asta se vede la fiecare fraza. Tot vorbesti de senzatia la volan in 159. Dar ai incercat matale un 147 GTA de care pomenesti ? Sau un 156 2.0 JTS, ca e mai accesibil ? Iti garantez eu ca ti s-ar fi parut mai agila si mai placuta la condus decit 159 1.9 JTS. Compari mere cu gutui, spui ca sunt mai bune merele, dar totusi n-ai gustat gutuie.
De GTA nu mai zic, ca nu exista un grad de comparatie intre 3.2 V6 Busso pus pe sasiu de 147/156 ranforsat, si 1.9 JTS Holden made pus pe sasiu groi de 159. Cit despre looks, mie 159 mi se pare 75% Alfa 156 facelift, 25% Audi A4. Adica prefer oricind 156.