It is currently 25 Nov 2024, 03:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 211 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 59 Next
Author Message
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 09 Jan 2009, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Stiu ca bara de rigidizare pe care ai montat-o nu e un moft si are un rol, si cunosc si acel rol. Eu vorbeam de constructia ei, pentru ca am mai vazut una singura in afara de asta. Aceea era un pic diferita pentru ca era facuta dintr-o singura bucata. Adica bara efectiva era sudata de cele 2 capete ce se prind de oalele amortizoarelor. Aceasta pe care o ai tu este prinsa cu surub de cele 2 capete ce se monteaza pe oalele amortizoarelor, ceea ce inseamna ca e articulata. In acest caz ea doar egalizeaza(uniformizeaza) deformarile celor 2 oale, astfel incat unghiurile intre verticala si orizontala ar fi la fel la ambele roti.

Poate ma insel, ideea este ca ma intereseaza si pe mine asa ceva. Din punct de vedere al variantelor probabil ca exista, cum ai zis si tu, mai multe.
Ma interesa cat te-a costat pe tine bara. Ca sa stiu daca investitia este acceptabila, din punctul meu de vedere, astfel incat sa ma agit sau nu.

La mine ar mai putea fi o problema: masina este in garantie si este in leasing, iar ca sa pot monta asa ceva trebuie sa isi dea acordul si aia de la dealer si, si aia de la leasing si probabil si aia de la asigurari.

Dar repet, ma intereseaza costul barei. Multumesc anticipat.

P.S. inca mai caut butonul "edit" :?

:clapping: acum l-am gasit :clapping:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 10 Jan 2009, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Cel mai bine contacteaza-l pe gabidima.Din cate vad eu pretul este de aprox ~80euro la care se mai adauga taxele.
Cei de la garantie nu au ce comenta, nu vei avea probleme.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 10 Jan 2009, 14:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
yux, ti-a dat deja mura in gura Seth, ce altceva mai vrei ?
Here, poftim, daca tu nu esti in stare sa cauti pe site-ul ala desi ti-a dat link : http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... 19_20.html


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 10 Jan 2009, 16:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Am gasit si site-ul, dar mai sunt si taxele care sunt strans legate de greutatea produsului, iar daca produsul este prea greu taxele cresc foarte mult si nu mai devine rentabil sa il comanzi de pe site-ul respectiv si ar trebui sa cauti in alta parte. Eu il intrebam de costul total al investitiei, dar intre timp m-am lamurit.

Punctul 2: site-ul e in germana, germana mea e zero barat, dar pana la urma am gasit la sectiunea "shop" si varianta in engleza, engleza cu care stau ceva mai bine decat cu germana.

Punctul 3: il intrebam daca produsul e compatibil cu 147, el avand 156 care e inrudit cu 147. Ceva diferente tot exista intre cele 2 modele si vroiam sa stiu daca exista la capitolul acesta. Intre timp am gasit produse dedicate modelului 147.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 10 Jan 2009, 16:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Fiecare produs de pe alfisti.net are si o lista de compatibilitate.
Pana una alta, daca mai e ceva de adaugat se poate face pe un topic separat, nu pe al meu. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 10 Jan 2009, 17:07 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ba pardon, site-ul e in engleza daca te obosesti sa apesi pe steagul din stinga sus, dar deh...
Anyway, ar fi placut daca ar curata cineva offtopicul asta de pe aici, vorba lui Seth, e topicul lui nu discutii despre cum sa citesti si sa cauti pe Alfisti.net.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 31 Jan 2009, 02:42 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Omu a pus intrebarea corect. Sa revin: bara de rigidizare din poza are 2 suruburi linga prinderile de pe oala amortizoarelor. Daca prinderea de pe oala pivoteaza in jurul acelui surub fata de restul barei, este ~ inutila. O bara de rigidizare trebuie sa fie o teava cu 2 suporturi de prindere sudate de ea, nu prinse cu suruburi. Ceva in stilu asta:

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1139.html

(dar nu de aluminiu, ca mai mult conteaza rigiditatea mai mare a otelului comparat cu 0.5kg adaugate) :wave:


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 31 Jan 2009, 02:57 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca tot facem offtopic, tin sa te contrazic. O bara de rigidizare trebuie doar sa nu lase oalele amortizoarelor sa se apropie sau departeze una de cealalta, nu sa le blocheze sa fie la o minima diferenta de nivel. Daca nu are contact flexibil intre suportul de montare si bara, la viraje mai puternice, daca una din oale se va ridica putin peste cealalta, ori o sa smulga suruburile din oala, ori o sa indoiae suruburile de pe cel putin o parte. Bine, sanse ca asta sa se intimple sunt minime, si sunt fix aceleasi ca bara sa pivoteze in jurul acelui surub ce o leaga de prindere.
In afara de asta, dat fiind ca oricum oalele nu sunt perpendiculare pe asfalt, cum ar veni, ci au o anumita inclinatie, sansele ca ele sa se ridica sau coboare sunt minime, miscarea lor, in caz ca exista, este de-a lungul axului amortizorului, adica are o inclinatie, si aici intervine bara, nu lasa oala sa se miste.

Sper ca am fost destul de clar, desi e ora tirzie si nu sunt tocmai coerent.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 03 Feb 2009, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Alexandrus Quote:
Daca tot facem offtopic, tin sa te contrazic. O bara de rigidizare trebuie doar sa nu lase oalele amortizoarelor sa se apropie sau departeze una de cealalta, nu sa le blocheze sa fie la o minima diferenta de nivel. Daca nu are contact flexibil intre suportul de montare si bara, la viraje mai puternice, daca una din oale se va ridica putin peste cealalta, ori o sa smulga suruburile din oala, ori o sa indoiae suruburile de pe cel putin o parte. Bine, sanse ca asta sa se intimple sunt minime, si sunt fix aceleasi ca bara sa pivoteze in jurul acelui surub ce o leaga de prindere.
In afara de asta, dat fiind ca oricum oalele nu sunt perpendiculare pe asfalt, cum ar veni, ci au o anumita inclinatie, sansele ca ele sa se ridica sau coboare sunt minime, miscarea lor, in caz ca exista, este de-a lungul axului amortizorului, adica are o inclinatie, si aici intervine bara, nu lasa oala sa se miste.

Sper ca am fost destul de clar, desi e ora tirzie si nu sunt tocmai coerent.

Deci ce vrei sa spui este ca acea bara face ca inclinarea ansamblului amortizor+arc sa fie aceeasi la ambele roti. Adica sa se formeze un paralelogram (format din acea bara, ansamblul inainte mentionat al celor 2 roti si bratele orizontale ale suspensiei, care fiind legate de "sasiul" masinii nu se pot deforma in plan orizontal) si nu un trapez(asa cum s-ar forma prin lipsa acelei bare, prin departarea sau apropierea capetelor superioare ale oalelor)....hmm, da, ar avea un sens treaba asta.

Scuze autorului topicului pentru offtopic, dar trebuia sa ma lamuresc de treaba asta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 03 Feb 2009, 01:14 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
qed :
http://www.youtube.com/watch?v=m4KgS8ertHU

_________________
Image


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 03 Feb 2009, 01:23 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Aaaa, e trapez mon cher indiferent ca e bara au ba. Fara bara insa una din oale se poate apropia putin de cealalta, cu bara nu.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 03 Feb 2009, 01:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Atata timp cat discutia e constructiva, by all means, carry on!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 03 Feb 2009, 11:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Alexandrus Quote:
Aaaa, e trapez mon cher indiferent ca e bara au ba. Fara bara insa una din oale se poate apropia putin de cealalta, cu bara nu.
da, e posibil sa fie trapez. Eu am presupus ca sunt verticale amortizoarele. Oricum, nu conteaza, am prins ideea: sa nu se apropie/departeze capetele superioare ale amortizoarelor.

Dilema mea a pornit de la altceva: inainte sa vad acest tip de bara am mai vazut unul singur, care era compus dintr-o bara(in sectiune dreptunghi, ...mai degraba era o platbanda ceva mai solida) si 2 inele sudate la capete, iar inelele aveau gauri pentru prinderea pe suruburi. Acest model bare ceva si mai solid si probabil ca era menit sa nu permita deloc deformarea trapezului/paralelogramului mai sus mentionat. De specificat ca am vazut modelul la emisiunea "Wheeler Dealer".

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 04 Feb 2009, 15:52 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Nu mai insista cu paralelogramul ala.
E trapez toata ziua, si daca o duci la extrem [discutia] va deveni dreptunghi.
Paralelogramul arata altfel, si daca ar fi paralelogram ar merge masina
aia fooooarte ciudat.

Mai mult e chiar trapez isoscel. http://en.wikipedia.org/wiki/Trapezoid
Ia priveste cum arata paralelogramul si imagineaza-ti ca ti-ar sta rotile asa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Paralelogram

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 04 Feb 2009, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Ok, rog un moderator sa faca split la threadu asta, incepand cu ce post crede el.
Sa se inceapa un topic cu barele astea ca se pare ca e grava situatia. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 08 Feb 2009, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
poze cu albinosul :lol: felicitari, era singurul lucru care pe masina ta lipsea cu desavarsire (jantele), white or not :P


Attachments:
IMG_8128.jpg
IMG_8128.jpg [ 165.11 KiB | Viewed 2262 times ]
IMG_8131.jpg
IMG_8131.jpg [ 194.74 KiB | Viewed 2262 times ]
IMG_8132.jpg
IMG_8132.jpg [ 224.74 KiB | Viewed 2266 times ]
IMG_8133.jpg
IMG_8133.jpg [ 158.46 KiB | Viewed 2265 times ]
IMG_8134.jpg
IMG_8134.jpg [ 162.08 KiB | Viewed 2266 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 08 Feb 2009, 21:52 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
nice :)
Asa trebuie sa arate un 156!

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 08 Feb 2009, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Vai ce aiurea arata masina neagra cu jante albe, geeez. Parca e o macheta la scala 1:43 si acolo orice culoare deschisa ar fi jantele, par albe.
Iar semnalele negre...nu mai zic, par din alt film.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 08 Feb 2009, 23:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Multumesc pentru aprecieri!
Alex, cum dau stopurile gri, pe o masina..tot gri? :sig:
Eniuei, nu tre sa am fani, tre sa imi placa mie!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 09 Feb 2009, 00:03 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Normal ca tie tre' sa iti placa, dooh, doar nu era sa faci poll pe forum sa ceri pareri despre culoarea jantelor inainte de a le vopsi.
Cit despre stopuri, vedem, daca le faci odata ;) Si eu am indoieli mari ca or sa arate bine, dar rosii arata aiurea, clare si mai aiurea, deci....


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 09 Feb 2009, 00:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Sunt in facere!
Asta am vrut sa spun.Fiecare cu treaba lui.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 09 Feb 2009, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da, evident, insa odata ce pui pe forum, te lasi deschis la pareri si comentarii. Unele pozitive, altele negative.


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 09 Feb 2009, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
stai ca la partea cu stopurile m-ati pierdut.. ce gri?! pe ce masina gri?! (ca a ta e neagra..)
Anyway, zi-mi ce vrei sa faci si te ajut cu un photoshop inainte sa le maltratezi! :lol:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 09 Feb 2009, 02:24 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
@seth :arata ok, nu le lua seama. Cum ai spus, iti trebuie antifurt la cat de urate sunt :D
@ege: cred ca e vorba de un gta :wink:


Top
   
 Post subject: Re: 156 jts
PostPosted: 09 Feb 2009, 02:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
a :lol:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 211 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 59 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited