Foarte misto explicatia, dar nu am inteles cum se pune la punct cureaua de distributie pe fulia de admisie.
Există mai multe topicuri despre acest subiect dar la nici unul nu se explică clar cu poze ce să faci. Plus că multe explicaţi nu sunt traduse din engleză, aşa că m-am gândit să fiu de ajutor şi pentru alti arătând pas cu pas cum se schimbă o distribuţie şi un variator.
Chiar dacă motorul este de 1,6 este la fel şi pentru motorul de 1.8.
Voi explica simplu pentru a înţelege toţi.
Dacă am uitat ceva să scriu, vă rog să mă completaţi sau să mă corectaţi.
Iată de ce piese aveţi nevoie: - rolă ghidaj
- rolă întinzătoare
- curea distribuţie
- variator de faze
- pompă apă
Attachment:
piese necesare schimb distributie + variator....jpg
Attachment:
capac fiÅŸe buji.jpg
Attachment:
fiÅŸe buji.jpg
Attachment:
capac ax cu came.jpg
Attachment:
fulie vibrochen.jpg
Attachment:
piston 1, ceas de masurat presiunea.jpg
Attachment:
scos fulie vibrochen, pozitia ora 9.jpg
Attachment:
fulie ax evacuare ora 3.jpg
Attachment:
ax evacuare piston 3.jpg
Attachment:
fixat cale.jpg
Attachment:
scos curea distributie.jpg
Attachment:
desfacut fulie admisie.jpg
Attachment:
variator.jpg
Attachment:
defacut variator.jpg
Attachment:
cheie variator.jpg
Attachment:
solutie antidesurubare.jpg
Attachment:
motat variator nou.jpg
Attachment:
montat pompă apă.jpg
Attachment:
montat curea nouă.jpg
Attachment:
semn curea, fulie ax evacuare.jpg
Acum tensionaţi cureaua până când indicatorul de la rola întinzătoare este la semnul de pe ea.
Învârtiţi patru ture motorul pentru a vă asigura că totul este bine. Dacă cureaua nu rămâne la fel cum de aţi tensionat-o repetaţi tensionarea.
Următorii pasi, montaţi restul la loc în ordinea inversă de cum le-aţi desfăcut.
Acum este momentul cel mare.
Succes!