It is currently 01 Oct 2024, 07:17

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2007, 20:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2006, 22:08
Posts: 512
Location: Cluj/Petrosani
cea mai buna toba sport la 147 este cea fara toba finala eu am mers ceva timp fara finala si se auzea super ok numai ca mi s-a cam inegrit masina dedesubt si atunci am reconditionat toba cea veche (am curatat-o de mizerie si am vopsit-o neagra) dar ca din dorul de sunte sport am montat aceasta toba :( insa pentru cei care vor sunete frumoase si sunt dispusi sa isi inegreasca masina pe dedesubt pot sa isi dea jos toba finala

_________________
A fost :( Alfa 147 1.6 TS 105CP
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2007, 23:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Sau pui teava directa :D Si nu se mai inegreste :D

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2007, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2006, 22:08
Posts: 512
Location: Cluj/Petrosani
cred ca asta voi si face :D
dar mi-e teama ca nu cumva sunetul sa nu mai fie la fel

_________________
A fost :( Alfa 147 1.6 TS 105CP
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2007, 13:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Va fi la fel. Garantat.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2007, 03:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Am aruncat un ochi pe alfisti.net la evacuarile disponibile pentru 147, si surpriza! marea majoritate erau pt 1.6 (88kw) and 2.0 T Spark, specificand "not for 1.6 Eco", adica motorul meu de 105cp..
Acum, am urmatoarele intrebari:
Care sa fie motivele? Este evacuarea diferita la motorul fara variator decat cea de la modelul cu variator, sau exista anumite restrictii cu privire la evacuare pt motorul meu?
Tot ce am gasit fara aceasta specificatie este acest Central Silencer de la Ragazzon.. Ce reprezinta de fapt acest Central Silencer? Merita inlocuit traseul stock cu asa ceva?
Ceva sfaturi in eventualitatea unui cat-back?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2007, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Acel "Central Silencer" este o toba intermediara si are ca rol reducerea zgomotui.
Alex, pune-i evacuare directa dupa catalizator. Nu-ti va afecta cu nimic motorul .
ATENTIE : pe toba finala trebuie sa fie trecuta puterea motorului ( in kW ).Nu cumpara finala care are kW-ul mai mic.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 03 Feb 2009, 23:27 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
Inlocuirea tobei finale direct cu teava afecteaza cuplul motorului, pierdere putere...........???
AR 156 1,8TS.


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 04 Feb 2009, 01:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Tu esti sigur ca vrei sa pui tzeava goala in loc de finala ? Pierderile de putere ar trebui sa fie ultima ta grija in cazul unei astfel de idei nastrusnice.


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 04 Feb 2009, 23:55 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
pana la urma am inlocuit toba finala cu teava speciala pt. esapament.
rezultat-prima impresie: sunet superb :clapping: doar in accelerare brusca(poate un pic prea tare) dar am sa remediez treaba asta!


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Probabil avem notiuni diferite despre sunet superb.


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 03:10 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2008, 00:00
Posts: 175
Location: cluj-napoca
si.... ai pierdut din cuplu si....alte chestii ce se scria mai sus? te intreb deoarece.... am in plan o constructie a evacuarii cap coada .....doar fara serpisori deoarece eu am acolo catalizatorul ....1,6 eco :? :?

_________________
147 1,6 16v 105CP
www.spdzoom.ro


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 03:25 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pot intreba de ce ai vrea sa schimbi evacuarea la 1.6 ECO ? Finala inteleg, sa sune mai serios si sa nu arate penibil, ca aia stock, dar in rest ?


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 10:29 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
Acum depinde de fiecare care este sunetul preferat al evacuarii! :wink:


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 10:37 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
PUQ Quote:
si.... ai pierdut din cuplu si....alte chestii ce se scria mai sus? te intreb deoarece.... am in plan o constructie a evacuarii cap coada .....doar fara serpisori deoarece eu am acolo catalizatorul ....1,6 eco :? :?
Eu am inlocuit doar finala cu teava si nu am vazut sa fie vre-o diferenta!
Am auzit ca la schimbarea totala a evacuarii au fost care au pierdut din puterea motorului (nu mai tragea la turatii joase....).
Dar sunt membrii aici pe forum care sunt mai in masura sa-ti spuna despre acest lucru, tu decizi ce faci!


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2008, 00:00
Posts: 175
Location: cluj-napoca
mai nu stiu cum poti pierde din cuplu si sa mearga mai... prost masina cand nu mai are site pe traseu.....si evacuarea e libera, din punctul meu de vedere cred ca ar trebui sa raspunda mai bine la comenzi , iar o diferenta de genul am simtit-o pe oa alta masina si anume lancia thema 2000 16 v ce are 150 de cai de fabrica , ei bine cu o evacuare la care s-a lasat doar finala si s-a renuntat la catalizator...... masina raspunde la acceleratie mult mai repede , nu mai are efectul ala ca e infundata , ca bagi piciorul in ea si ai acel lag dupa care incepe sa se tureze......


concluzie ------ efect pozitiv si partea buna legat de sunet e ca.... nu suna :peace: tare

_________________
147 1,6 16v 105CP
www.spdzoom.ro


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 13:27 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2008, 00:00
Posts: 175
Location: cluj-napoca
de aceea as vrea sa fac si eu evacuarea mea mai libera..... deoarece cu siguranta sunt depuneri si astea duc la o obturare a circularii gazelor, tin sa precizez ca , asa imi voi da toate elementele jos , incat sa le pot pune inapoi in caz ca ....."cine stie",
plus ca toba finala as desface-o si as lucra in ea , nu as mai cumpara una noua deoarece nu se justifica , nu ajuta la nimic si.....ca si greutate tot acolo e... inca ma gandesc , chestia cu toba originala lucrata au facut-o mai multi prieteni pe BMW scotand site si anuland celule din amortizorul de sunet (la unele bmw e mai ciudat putin) si e oke investitie minima..

_________________
147 1,6 16v 105CP
www.spdzoom.ro


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
doe Quote:
Acum depinde de fiecare care este sunetul preferat al evacuarii! :wink:
Clar. Insa a face un 1.6 ECO sa sune ca un EVO, nu e tocmai o ideea buna. Ajunge deranjant dupa un timp, plus ca vorba aia, mult zgomot pentru nimic.


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2008, 00:00
Posts: 175
Location: cluj-napoca
exact zgomotul ar fi punctul negativ in poveste , si asta inca ma determina sa o las stoc .... :peace:

_________________
147 1,6 16v 105CP
www.spdzoom.ro


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 18:37 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
Deci: am schimbat toba finala direct cu teava speciala pt evacuare.
Prima impresie sunet.... :clapping:, dupa un drum mai lung :?, in final am ajuns acasa cu dureri de cap!
Si toata minunea a durat doar o zi :lol:.
Solutia, revenirea la cea stoc.
Bafta :peace:


Attachments:
05022009015.jpg
05022009015.jpg [ 64.52 KiB | Viewed 2863 times ]
05022009017.jpg
05022009017.jpg [ 63.3 KiB | Viewed 2863 times ]
Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 18:40 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai iarta-ma, dar ai pornit de la o idee foarte proasta, si anume ca finala nu isi are rostul. Plus ca... tzeava speciala pentru evacuare nu prea exista.
Mai bine luai centrala si finala Novitec, suna frumos, arata frumos, costa decent, e otel inoxidabil...ce mai vrei....


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 19:08 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
Alexandrus Quote:
Pai iarta-ma, dar ai pornit de la o idee foarte proasta, si anume ca finala nu isi are rostul. Plus ca... tzeava speciala pentru evacuare nu prea exista.
Mai bine luai centrala si finala Novitec, suna frumos, arata frumos, costa decent, e otel inoxidabil...ce mai vrei....
Teava evacuare, aproape orice magazin auto aduce pe comanda (1,9m/50=67 ron), de otel :wink: !
Ps: centrala finala Novitec arata frumos - stau toata ziua sa ma uit sub masina :tongue: si un tips final arata frumos!


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 05 Feb 2009, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ma rog, eu ziceam ca acea tzeava e otel inoxidabil rezistent la caldura, nu are ca uz doar evacuarile.
In fine, eu unul as alege centrala si finala Novitec daca as vrea schimbata evacuarea.


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 08 Feb 2009, 13:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2128
Car: 156 GTA
Apropo, se poate pierde din putere daca evacuarea este prea libera!
Motoarele aspirate au nevoie de presiune in evacuare, daca va apucati sa punetzi teava libera peste tot o sa fie mari gauri de cuplu.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 08 Feb 2009, 15:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ala e un mit, nu e adevarat.
http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... p?t=659727
http://www.thrashercharged.com/tech_htm/exhaust.shtm
http://www.uucmotorwerks.com/html_produ ... uemyth.htm


Top
   
 Post subject: Re: Evacuare sport
PostPosted: 08 Feb 2009, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2128
Car: 156 GTA
Mah, nu e mit!
Adica am vazut pe dyno un BMW 330, pusese omu evacuare borla si renuntzase la 2 tobe.=>a disparut cuplu
Pus la loc evacuarea care trebe, au reaparut cifrele.
Si pana una alta, din ce citesc mai sus se aplica ce zic eu, cei in discutie din topic nu cred ca au pus tevile alea si s-au dus rapid sa remapeze masina... :peace:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited