Scuze,
Am ramas dator cu niste explicatii legate de aventura mea in service ul AR.
Masina a fost gata dupa o saptamana, insa a fost vopsita alta nuanta de alb. Si capota nu venea cum trebuie. Au bagat masina la revopsit. A fost gata in cateva zile. Insa vopseaua nu iesea. Am vb la telefon cu domnul Tomescu - seful de service (un om de nota 10) care mi a dat asigurari ca totulse va rezolva.
In tot acest timp firma de asigurari trebuia sa faca plata insa dupa ce au spus telefonic ca s a acceptat plata integrala a devizului. Au transmis prin fax un accept de plata pe o suma mai mica cu 1300 lei argumentand ca diferente este din capitolul manopera.
Si toate astea dupa ce am facut o saptamana presiuni sa se plateasca.
Faza tare este ca am luat dosarul si am fost peste cei de la firma de asigurari.(ASIROM)
Explicatia lor a fost ca folosesc un soft ce calculeaza automat devizele de repartaie.(AUDATEX).
Insa cand am cerut o copie dupa devizul scos de Audatex suma finala erea ci 2400 lei mai mare.
Am luat devizul si am plecat la service unde domnul Tomescu a spus ca nu a vazut asa ceva in viata lui.
Nu stiu exact cum si ce a facut, cert e ca intr o jumatate de ora mi au dat masina si o noua factura pe suma platita de Asirom sa o depun la firma de asigurari.
Am luat acea factura si am fost la asigurari unde am cerut sa vb cu un meneger. La discutia cu acesta am ridicat problema asupra faptului ca Asirom nu are decontare directa cu nici un service AR in Bucuresti. Si cand am vazut dosarul meu am inbunit, pe devizul Audatex domnul inspector taiase cu pixul si diminuase costurile. Sunt dispozitii la nivel de companie-a argumentat managerul.
Dupa ce i am explicat ca sunt insotit de un prieten ce lucreaza intr o companie de asigurari intr o functie importanta(a asistat la toata discutia) si ca nu se poate sa reduci costurile legate de manopera cu 50% si ca e total incorect ce au facut, managerul a spus ca se rezolva. Insa in acel moment am scos factura modificata de service ul AR, cu rugamintea sa l sune pe domnul Tomescu si sa i multumeasca si pe inspectorul care a analizat dosarul sa l dea afara. (Inspectorul acesta a avut nevoie de 3 min sa introduca usernam ul ASIROM-TEST7 in Audatex)
In concluzie nu va asigurati masinile la ASIROM.
Si atentie mare in service.