It is currently 23 Sep 2024, 12:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 21 Jan 2009, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
100% corecta concluzia, verificabila oricand cu un dyno!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Siiiigur trebuie sa mai vina niste pareri :bored:

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Alexandrus Quote:
danteo, daca ai lasa prostiile la o parte si ai face un exercitiu de gindire, ai ajunge la multe concluzii.
1. Toti producatorii de filtre de aer iti vind si ulei ca sa mai ia un ban de la fraier, alt motiv nu exista. Oricine stie ce spune iti va recomanda sa speli filtrul de ulei inainte sa il montezi. De obicei nu se intimpla nimic de la ulei, dar uneori te trezesti cu MAF prajit, la propriu, si atunci mai scoti din buzunar 150 Euro.
2. Din 2 motive, unul e sa iti ia banii, al doilea e ca te ajuta pe tine sa nu schimbi filtrul la fiecare revizie, doar sa il speli.
Logica asta...

Allex, evident ca de la un filtru imbicsit la unul nou se mai schimba sunetul, dar cam asta e tot. Filtrul in sine nu "suna" altfel ca nu e cimpoi, e o bucata de hirtie(bumbac, fibre, etc) pina la urma.
Alexandrus, chiar am sa las prostiile la o parte.....e adevarat pana la urma ca filtrul de aer si evacuarea nu-ti face mare lucru, poate maxim 5cp cu un efort financiar prea mare pentru acest rezultat.
Hai sa nu mai cream polemici, discutii contrarii, etc.
Eu sunt aici pentru ca iubesc Alfa, pentru ca si voi sunteti ca mine; de asta trebuie sa fim cei mai buni prieteni si sa nu ne mai intepam cu vorbe aiurea.
Sper sa ciocnim o halba cu bere la vara! :cheers:

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2009, 22:23 
Offline

Joined: 15 Apr 2006, 00:14
Posts: 20
Eu am avut montat un filtru sport care ma costat 30€ plus furtune care le puteai da tu forma,
a scos toata tubulatura si am montat pe cel nou sub aripa pe unde intra aer pe sub far--->
rezultatu a fost bestial dupa 4000rpm masina suna divin, nu stiu daca castigasem cai,armasari sau CP dar masina suna divin si cu doar 30€....dar a trebuit sa il dau jos pentru ca nu trecea revizia tecnica in Spania.
Daca tot aveti bani multi de cheltuit americanii vand un kit de turbo pt alfa...asta da tuning

_________________
Alfa 156 1.6 16V


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2009, 02:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Cum ar vinde ei americanii un kit turbo pentru Alfa cind americanii n-au vazut decit in poze un 156, 147, etc, adica astea cu TS 16V ? Bine, or mai fi vazut si pe 164, dar prea putin.


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2009, 10:21 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 350
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Sunt kituri de genul asta la Autodelta, nu trebuie sa apelam la americani :wink: .

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2009, 13:31 
Offline

Joined: 15 Apr 2006, 00:14
Posts: 20
Vorbeam de un kit de turbo garrett, care daca nu gresesc sunt de origine americana si cred ca cei de la autodelta tot acelasi turbo monteaza :D

_________________
Alfa 156 1.6 16V


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2009, 21:33 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
"Kit turbo" se refera la tot ce impune aceasta modificare: pistoane, axe cu came, turbina, tubulatura, intercooler si ce o mai fi pe acolo.

"Garrett" este firma care face turbina, dar nu este obligatoriu sa folosesti marca respectiva.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Mda...hai ca m-ati amarat de tot.. :( am un filtru exact ca cel din imaginea postata la inceput de "triesse")..eu ce sa inteleg?ok , motorul suna altfel , mai agresiv..putere nu ma intereseaza decat cu celelalte schimbari de rigoare(axe cu came...admisie etc) evacuare sport...dar de ca sa strice debitmetrul(desi cred k al meu e cam bulit-nu prea trage..se inneaca asa uneori)..adica daca o iau tare..se cam pierde daca ma intelegeti, si nu vreau asta, vreau sa raspunda prompt.Ce-i pot face?doar debit metrul sa fie si clapeta de acceleratie?

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited