Salutare!
Am adus ieri masinuta acasa.
Cu ce sa incep? Cu drumul spre Cluj cu acceleratul Iasi - Timisoara, care a fost sub orice critica. Doar trenul asta si personalul de Oltenita pot fi intr-o stare atat de jalnica. Am mers la clasa I si vagonul nu era nici macar de clasa a III-a! Cine a fost cu el stie ce vorbesc. Multumim CFR!
Cand am coborat in gara, am pus mana pe telefon sa-l sun pe cel care mi-a adus-o, pentru a ne intalni. Dar... In timp ce formam numarul, ridic privirea si vad o Alfa care se odihnea in fata garii. Ma astepta.
Impresii.
Ce-mi place:
Masina arata SUPERB, merge FANTASTIC si motorul se aude BESTIAL. Are radio CD Clarion, dar cui ii mai trebuie asa ceva cand aude motorul?
Desi spuneam ca nu-mi place volanul din lemn, mi-am schimbat parerea. Arata foarte bine si cred ca e mai practic decat unul imbracat in piele.
Tapiteria e din piele si arata excelent. Doar scaunul soferului e folosit, scaunul pasagerului si bancheta sunt ca noi. Nu cred ca scaunele sunt incalzite. Daca sunt, eu inca n-am gasit butonul.
Ceasurile de bord au lumina verde. Desi la inceput ma gandeam sa le schimb, imi plac asa, contrastul cu acele rosii fiind foarte placut.
Becul de la airbag nu sta aprins!
Motorul. Despre el ce sa zic? La turatii mici toarce ca o pisica, iar la turatii mari urla ca o fiara si trage ca o locomotiva. Masina are o stabilitate excelenta si o directie precisa, merge ca pe sine. Cred ca suspensia e facuta de curand, desi in cartea de service nu scrie. Arcurile si amortizoarele par destul de noi si nu se aude nici un zgomot la rularea pe drumurile noastre gaurite.
Imi place foarte mult spoilerul decupat de la hayon, care e de mare efect. Daca as fi pus sa aleg intre o berlina si o SW, nu stiu ce as alege. Amandoua sunt frumoase si imi plac la fel de mult.
A mea, desi e SW, nu a dat semne ca ar fi mai putin stabila la curbe.
Franele se dozeaza foarte usor. Poti opri masina lin daca e nevoie, dar poti si sa arunci pasagerul din dreapta pe geam, daca nu poarta centura.
)
Si-mi place ca intoarce capetele dupa ea pe strada. Azi cineva s-a impiedicat tot uitandu-se la ea .
In plus, a mai facut doua victime, in sensul ca doi amici s-au hotarat sa-si ia si ei Alfa, asa de mult le-a placut. Un al treilea amic, proaspat proprietar al unui Opel Asta 1.7 dti model 2000, care-si lauda masina vinerea trecuta si ma intreba ce-mi trebuie Alfa ("ehe, masina aia-i de fite, o sa te usuce consumul si intretinerea! Ce-o sa faci cu 150 CP? A mea are 75 si merg si eu cu 160 la ora"), a coborat azi oftand din Alfa mea.
)
Ce nu-mi place:
Bara din spate e putin zgariata la coltul din dreapta, probabil de la o parcare gresita.
Bara din fata are si ea cateva urme, cred ca inerente unei utilizari timp de 5 ani a masinii.
In rest, caroseria arata excelent.
Are instalatie de remorcare. Nu pare a fi folosita, nici macar nu are carlig. E doar instalatia, fara urme de uzura. Conform actelor, a fost montata la reprezentanta Alfa Romeo, la livrarea masinii catre primul proprietar.
Capul schimbatorului de viteze. Are o culoare oribila, diferita de cea a volanului si a consolei centrale. Nu are logo-ul Alfa Romeo.
Atat cu ce nu-mi place!
Aaaa, desi pe maneta pentru stergatoare e indicat faptul ca am stropitoare pentu luneta, de fapt nu am.
Acum trebuie sa ma culc. Voi face un "later edit" maine, dupa ce trec cu masina prin service.
P.S. Merci de sfaturi si bun venit lui alfalex pe forum. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!